Яндекске кіруге байланысты қиындықтар

  1. Мен өз логиніммен кіре алмаймын
  2. Кейбір қосымшалар кенеттен аккаунтыңызға қолжетімділікті жоғалтты
  3. Яндекс суреттегі таңбаларды енгізуді сұрайды
  4. Firefox-та "OCSP жауабы әлі жарамды емес" қатесін аламын

Мен өз логиніммен кіре алмаймын

Егер өзіңіздің аккаунтыңызға кіре алмасаңыз, ұсынымдарымызды қараңыз. Төменде біз әрбір қате үшін нұсқаулар дайындадық.

Логин-құпиясөз жұбы қате! Авторлану мүмкін болмады.

Егер сіз екі факторлы аутентификацияны пайдалансаңыз немесе бұрын пайдаланған болсаңыз, кіру үшін Яндекс.Кілт қосымшасы жасаған бір реттік құпиясөз қажет болады.

Логин мен құпиясөзді тікелей Аккаунтты басқару парақшасында енгізіп көріңіз . Caps Lock пернесі басылмағанына және ағылшын пернетақтасы жайғасымы орнатылғанына көз жеткізіңіз.

Ескертпе. Пернетақтада логин мен құпиясөзді теріп, оларды алмасу буферінен көшірмеңіз: сіз кездейсоқ артық бос орынды көшіріп алуыңыз мүмкін де, кіру мүмкін болмай қалады.

Компьютерлерде де, ұялы телефондарда да кейбір бағдарламалар (мысалы, Punto Switcher) сіз енгізген таңбаларды автоматты түрде өзгерте алады: орналасуды өзгертіңіз, бас әріптерді кіші әріптерге өзгертіңіз, нүктелерден кейін бос орын қойыңыз және т.б. Құпиясөзді енгізбес бұрын, қатені автоматты түрде түзету және пернетақта жайғасымын автоматты түрде өзгертудің жұмыс істемейтініне көз жеткізіңіз.

Мұндай логині бар пайдаланушы жоқ

Енгізілген логині бар аккаунт жоқ немесе ол жойылды.

Қолдау қызметіне хабарласпас бұрын логиннің жазылуын тағы бір рет тексеріңіз:

  • Кіру тек латын әріптерінен, сандардан, нүктелерден және сызықшалардан тұруы мүмкін.

  • Егер сіз пошта мекенжайын енгізсеңіз, оны дұрыс көрсетіңіз: <сіздің логиніңіз > @yandex.kz.

  • Сіз тек Яндекс.Пошта мекенжайы арқылы ғана кіре аласыз — Gmail немесе Mail.ru мекенжайлары келіспейтіні сөзсіз.

Логиніңіз бұғатталған!

Логинді дұрыс көрсеткеніңізге көз жеткізіңіз. Егер логиннің дұрыс екеніне сенімді болсаңыз, қолдау қызметіне қате туралы хабарламада ұсынылған сілтеме бойынша хабарласыңыз.

Cookies қатесі

Егер браузеріңізде cookie файлдарын өңдеу ажыратылған болса, Яндексте авторизациялау мүмкін емес. Бұл баптау Cookie файлдарын қабылдауды баптау бөлімінде сипатталған.

Егер ештеңе көмектеспесе

Құпиясөзді қайта жасау үшін кіру мүмкіндігін қалпына келтіріп көріңіз.

Құпиясөзді автоматты түрде алып тастау қолдау қызметіне жүгінуден гөрі оңай және жылдам, сондықтан барлық қолжетімді опцияларды қолданып көріңіз. Егер SMS немесе электрондық мекенжай арқылы қолжетімділікті қалпына келтіру сіз үшін қолжетімсіз болса, бақылау сұрағына жауапты есте сақтауға тырысыңыз. Бақылау сұрағына жауап берерде жауапты дұрыс және қажетті пернетақта жайғасымында енгізгеніңізге көз жеткізіңіз.

Егер қолжетімділікті өзіңіз қалпына келтіре алмасаңыз, қолжетімділікті қалпына келтіруге арналған сауалнаманы толтырыңыз.

Кейбір қосымшалар кенеттен аккаунтыңызға қолжетімділікті жоғалтты

Егер сіз құпиясөзді өзгерткен болсаңыз немесе Барлық компьютерлерде шығу сілтемесі бойынша өткен болсаңыз, тек браузердегі аккаунтқа ғана емес, аккаунтыңызды қолданатын көптеген қосымшаларда да қайта кіруіңіз қажет болады.

Ескертпе. Қосымшалар аккаунтыңызға қолжетімділікті тоқтатады, өйткені құпиясөзді ауыстыру және барлық компьютерлерден шығу аккаунтыңыз үшін берілген OAuth-токендерді алып тастайды.

Яндекс суреттегі таңбаларды енгізуді сұрайды

Егер Яндекс аккаунтқа кірген кезде суреттегі таңбаларды енгізуді сұраса, бұл соңғы уақытта сіздің IP-мекенжайыңызда құпиясөздің тым жиі қате енгізілгенін білдіреді.

Мұның орын алу себебі:

  • Сіз Яндексте логин немесе құпиясөзді қатарынан бірнеше рет қате енгіздіңіз.

  • Жергілікті желінің (жұмыс немесе үй) басқа пайдаланушылары бірнеше рет логин мен құпиясөзді қате терді. Бұл мәселені шешу үшін желі әкімшісіне хабарласыңыз.

  • Сіз пошта бағдарламасында (Outlook, Thunderbird, Mail, Opera-дағы пошта клиенті және т.б.) қате логин немесе құпиясөзді көрсеттіңіз.

  • Компьютеріңіз Яндекстегі аккаунтыңызға құпиясөзді табуға тырысатын вирус жұқтырған. Компьютеріңізді тегін онлайн-антивирустармен вирустардың бар-жоғын тексеруді ұсынамыз. Көптеген антивирус өндірушілері өз бағдарламаларының тегін нұсқаларын ұсынады.

Firefox-та "OCSP жауабы әлі жарамды емес" қатесін аламын

Компьютерде жүйелік уақыт дұрыс орнатылмаған. ОЖ баптауларындағы уақыт белдеуі сіздің орналасқан жеріңізге сәйкес келетініне көз жеткізіңіз және уақытты Яндекс.Уақытпен тексеріңіз.

Әртүрлі ОЖ-де уақытты қалай орнату керектігі туралы Уақыт белдеуін, күнді және уақытты баптау бөлімінен оқыңыз.