Яндекске кіруге байланысты қиындықтар

  1. Өз логиніммен кіре алмаймын
  2. Яндекс суреттегі таңбаларды енгізуіңізді сұрайды
  3. Firefox-та "OCSP-жауап әлі жарамды емес" қатесін аламын

Өз логиніммен кіре алмаймын

Авторизация қателіктеріне тап бола отырып, Яндекс.Төлқұжат нұсқауларын орындаңыз. Төменде әрбір қате үшін кеңейтілген ұсынымдар бар.

Логин-құпиясөз жұбы қате! Авторизациядан өту мүмкін болмады.

Логин мен құпиясөзді тікелей Төлқұжат бетінде енгізіп көріңіз . Caps Lock пернесін басылып қалмай, пернетақтаның ағылшын (орыс емес) жайғасымы орнатылғанына көз жеткізіңіз.

Ескертпе. Логин мен құпиясөзді алмасу буферінен көшірмей, пернетақтада теріңіз: сіз кездейсоқ артық бос орынды көшіріп алуыңыз мүмкін, сонда авторизациядан өту мүмкін болмайды.

Компьютерлерде де, ұялы телефондарда да кейбір бағдарламалар (мысалы, Punto Switcher) сіз енгізген таңбаларды автоматты түрде өзгерте алады: жайғасымын өзгерту, бас әріптерді кіші әріптерге ауыстыру, нүктелерден кейін бос орын қою және т.б. Құпиясөзді енгізбес бұрын қателерді автоматты түрде түзету және жайғасымның автоматты түрде ауысымы жұмыс істемейтініне көз жеткізіңіз.

Мұндай логині бар пайдаланушы жоқ

Енгізілген логині бар аккаунт жоқ немесе ол жойылды.

Қолдау қызметімен байланыспас бұрын, логиніңіздің жазуын тағы да тексеріңіз:

  • Логин тек латын әріптерінен, цифрлардан, нүктелерден және дефистерден тұруы мүмкін.

  • Егер электрондық пошта мекен-жайын енгізсеңіз, оны дұрыс көрсетіңіз: <логиніңіз>@yandex.kz.

  • Тек Яндекс.Пошта мекен-жайы арқылы авторизациядан өтуге болады — Gmail немесе Mail.ru мекен-жайлары келіспейді.

Сіздің логиніңіз бұғатталған!

Логинді дұрыс көрсеткеніңізге көз жеткізіңіз. Логин дұрыс екеніне сенімді болсаңыз, қате туралы хабарламада ұсынылған сілтеме бойынша қолдау қызметіне хабарласыңыз.

Cookies қатесі

Егер браузеріңізде cookie файлдарын өңдеу өшірілген болса, Яндексте авторизациядан өту мүмкін емес. Бұл баптау Cookie файлдарын қабылдауды баптау Көмек бөлімінде сипатталған.

Егер ештеңе көмектеспесе

Құпиясөзді алып тастау үшін қолжетімділікті қалпына келтіруді байқап көріңіз.

Құпиясөзді алып тастау қолдау қызметіне жүгінгеннен әлдеқайда оңай және жылдам, сондықтан барлық қолжетімді опцияларды байқап көріңіз. Егер сіз үшін SMS немесе электрондық мекен-жай арқылы қолжетімділікті қалпына келтіру мүмкін болмаса, бақылау сұрағына жауапты есіңізге түсіріңіз. Бақылау сұрағына жауап бере отырып, жауапты дұрыс және пернетақтаның дұрыс орналасуын енгізетініңізге көз жеткізіңіз.

Егер қолжетімділікті өз бетіңізше қалпына келтіру мүмкін болмаса, қолжетімділікті қалпына келтіру үшін сауалнаманы толтырыңыз.

Яндекс суреттегі таңбаларды енгізуіңізді сұрайды

Егер Яндекс аккаунтқа кіргенде суреттегі таңбаларды енгізуді сұраса, бұл сіздің IP-мекен-жайыңыздан соңғы уақытта қате құпиясөзді тым жиі енгізгеніңізді білдіреді.

Бұл мына себептен орын алуы мүмкін:

  • Сіз бірнеше рет Яндексте логин немесе құпиясөзді қате енгіздіңіз.

  • Жергілікті желінің (жұмыс немесе үй) басқа пайдаланушылары бірнеше рет қатарынан логин мен құпиясөзді дұрыс енгізбеген. Бұл мәселені шешу үшін желілік әкімшіңізге хабарласыңыз.

  • Сіз пошта бағдарламасында қате логин немесе құпиясөзді (Outlook, Thunderbird, Mail, Opera пошта клиенті және т.б.) көрсеткенсіз.

  • Сіздің компьютеріңіз Яндекстегі аккаунтыңызға құпиясөзді табуға тырысқан вируспен зарарланған. Сіздің компьютеріңіздегі вирустардың бар-жоғын тексеру үшін тегін онлайн-антивирустармен тексеруге кеңес береміз. Көптеген антивирус өндірушілері өз бағдарламаларының тегін нұсқаларын ұсынады.

Firefox-та "OCSP-жауап әлі жарамды емес" қатесін аламын

Компьютеріңізде жүйелік уақыт дұрыс қойылмаған. ОЖ баптауларындағы уақыт белдеуі сіздің жағдайыңызға сәйкес келетініне көз жеткізіңіз және Яндекс.Уақыттағы уақытпен салыстырыңыз.

Түрлі ОЖ-да уақытты қалай көрсетілетіні туралы Көмектің Уақыт белдеуін, күнін және уақытын баптау бөлімінен оқыңыз.