Құпиясөз есімде жоқ

Яндекске кіру үшін құпиясөзді ұмытып қалсаңыз, оны өзіңіз қалпына келтіруге тырысыңыз. Ол үшін Қолжетімділікті қалпына келтіру бетіндегі нұсқауларды орындаңыз.

Егер сіз аккаунтыңызға телефон нөмірін немесе пошта мекенжайын қоссаңыз, растау кодын алу үшін оны енгізу қажет. Егер сіз пошта мекенжайы немесе нөмірдің дұрыс емес екенін көрсеңіз, енгізу кезінде қателеспегеніңізге көз жеткізіңіз. Егер дұрыс енгізілген нөмір әлі сәйкес келмесе, тағы қандай мекенжайларды немесе нөмірлерді аккаунтыңызға байланыстыра алатындығын еске түсіріңіз.

Егер сіз есептік жазбаға телефон нөмірін де, пошта мекенжайын да байланыстырмасаңыз, бақылау сұрағына жауап беруіңіз қажет. Дұрыс жауапты бірден енгізу мүмкін емес — басқа жазу нұсқалары мен пернетақта жайғасымын байқап көріңіз.

Домен үшін пошта құпиясөзі есімде жоқ

Мына жағдайларда Доменге арналған Пошта көмегімен құрылған, егер пошталық мекенжайыңыз ya.ru, yandex.ru, yandex.by, yandex.com, yandex.com.tr, yandex.kz және yandex.uz домендерінен басқа кез келген доменмен аяқталған болса. Әдепкі бойынша растау кодын алу немесе бақылау сұрағына жауап беру арқылы қолжетімділікті қалпына келтіре аласыз.

Бірақ домен әкімшісі пайдаланушыларға құпиясөздерді өзгертуге тыйым салуы мүмкін. Бұл жағдайда Яндекс сізге қолжетімділікті қалпына келтіруге көмектесе алмайды — құпиясөзді әкімші ғана ауыстыра немесе еске түсіре алады. Ең алдымен, әкімшімен пошта жәшігін тіркеген сайт арқылы байланысуға болады.