Құпиясөзді өз бетімше қалпына келтіре алмаймын

Қолжетімділікті қалпына келтіру бетінде барлығын дұрыс енгізгеніңізді тексеріңіз:

  • Егер email немесе нөмір қате екенін көрсеңіз, енгізу кезінде қателеспегеніңізді тексеріңіз. Егер дұрыс енгізілген нөмір әлі сәйкес келмесе, тағы қандай мекен-жайыңызды немесе нөмірлерді аккаунтқа байлауыңыз мүмкін екенін еске түсіріңіз.

  • Егер бақылау сұрағына жауап бірінші рет дұрыс енгізілмесе, басқа жазу нұсқаларын немесе басқа пернетақта жайғасымын байқап көріңіз.

Ескертпе. Телефон нөмірі бар жиі туындайтын мәселелердің шешімін Телефон нөмірімен қиындықтар бетінен табуға болады.

Қолдау қызметі арқылы қолжетімділікті қалпына келтіру

Егер қолжетімділікті өз бетіңізше қалпына келтіру мүмкін болмаса, қолжетімділікті қалпына келтіру үшін сауалнаманы толтырыңыз.

Мүмкіндігінше сол құрылғыда (компьютерде, телефонда немесе планшетте) әдетте Яндекске кірген сауалнаманы толтырыңыз. Сондай-ақ, сауалнаманы әдетте интернетке кіретін жерден, көпшілік WiFi-ды қолданбастан толтырған дұрыс.

Сауалнамада аккаунтты тіркеу кезінде немесе Төлқұжатта көрсеткен жеке деректерді енгізіңіз. Есіңізде болсын, нақты мәтінді есте сақтау қажет емес.

Соңғы қадамда сіздің фотосуретіңізді төлқұжатпен, жүргізуші құқықтарымен немесе төлқұжатымен қоса беру қажет болады. Біз құжатыңызды ашып, ешкім тіркелгіге қол жеткізе алмауы үшін құжатпен бірге суретке түсуді сұраймыз.