Жазылым мәселесі

Төлем екі рет есептен шығарылды

Егер сіз екі түрлі жолмен бір аккаунтқа жазылымды кездейсоқ төлесеңіз, қолдау қызметіне жазыңыз. Банк көшірмесінің скриншотын қосыңыз, онда көрсетілгені:
  • карта маскасы — нөмірінің алғашқы 6 және соңғы 4 саны;
  • төлем күні;
  • сомасы;
  • төлем алушы.

Мен жазылымды төледім, бірақ ол жұмыс істемейді

Сіз жазылым ресімделген аккаунтпен авторизацияланғаныңызды тексеріңіз. Егер осы аккаунт үшін логин немесе құпиясөз есіңізде болмаса, Яндекс.Төлқұжат Анықтамасы бөліміндегі ұсынымдарды қолданыңыз.

Егер дұрыс аккаунт пайдаланылса, одан шығып, қайтадан кіріп көріңіз.

Жазылу қалай рәсімделгенін анықтаңыз:

Қолдау қызметіне жазыңыз. Біз қызметтің ұсынылмауына көз жеткіземіз және төленген мерзімге жазылымды қалпына келтіреміз.

iOS, Android құрылғыларына арналған мобильді Яндекс.Музыканың Анықтама бөліміндегі ұсынымдарды зерттеңіз.

Жазылымды ұялы оператор басқарады. Операторыңыздың қолдау қызметіне хабарласыңыз.