Музыка немесе подкасты тыңдау мәселесі
Сізде қандай қиындық пайда болғанын анықтаңыз:
Егер сіз антивирус, файрвол немесе прокси сервері пайдалансаңыз — оларды уақытша өшіруге тырысыңыз.
Егер Яндексте авторизациядан өтсеңіз, браузерде қолданылатын плеер түрін өзгертуге тырысыңыз (HTML5 немесе Flash). Ол үшін қызмет баптауларына өтіңіз және Тағы басқа тобында Ойнатқыш түрі тізімінен қажетті плеерды таңдаңыз.
Ескерту. Егер HTML5 плееры қолжетімсіз болса, браузерді соңғы нұсқаға дейін жаңартыңыз.- Егер ойнатқышта эквалайзер қосулы бола, оны өшіріңіз.
- Егер сіз музыканы ұялы құрылғыдан тыңдасаңыз, Яндекс.Музыка қосымшасын орнатыңыз. Веб-нұсқа мобильді құрылғыларда тыңдауға арналмаған.
Егер бұл ұсынымдар көмектеспесе, қолдау қызметіне жазыңыз. Қандай тректер немесе подкастар ойнатылмайтынын көрсетіңіз. Кері байланыс үлгісіне диагностика деректерін қосыңыз.
Сервис каталогында трек немесе подкастың әртүрлі сападағы бірнеше нұсқасы болуы мүмкін. Әдетте ойнату опциясы интернет жылдамдығына байланысты автоматты түрде таңдалады. Безендірілген жазылыммен сіз плеер жолынан тректің сапасын таңдай аласыз. Бұл туралы толығырақ Дыбыстың жоғары сапасы бөлімшесінен оқыңыз.
Яндекс.Музыка барлық тректер мен подкастарды құқық иеленушілерден алады. Сервис командасы тректердің бұрмаланбауы және бүлінбеуін қадағалайды. Жазбадағы бұрмалауларды байқасаңыз, бізге хабарлаңыз.