Сіз не туралы хабарлағыңыз келеді?

Ескерту. Яндекс.Музыкада телефон бойынша қолдау жоқ. Біз тек пайдаланушылардың хаттарымен жұмыс істейміз. Бұл тиімді: хатта бізге скриншоттарды және диагностика деректерін жібере аласыз — солайша біз мәселені тез шешеміз және сізге көмектесеміз.

Сіздің өтінішіңізді қажетті маманға беру үшін, сізде қандай мәселе туындағанын анықтаңыз. Ол үшін тізімнен тақырыпты таңдаңыз:

Егер аккаунтқа кіру үшін ұялы телефон нөмірін пайдалансаңыз, аккаунтыңыз үшін Яндекс.Плюсті қоса алмайсыз. Плюсті пайдалануды бастау үшін жазылымыңызды Яндекстегі аккаунтыңызға көшіріңіз. Ол үшін төмендегі кері байланыс формасын толтырыңыз. Формада Яндекстегі логиніңізді көрсетіңіз.

Мәселені шешу жолдары Мен жазылымды төледім, бірақ ол жұмыс істемейді бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз. Өз логиніңізді көрсетіңіз және әрекет тәртібін сипаттаңыз.

Жазылымды өшіру тәсілі оны қалай рәсімдегеніңізге байланысты:
  • Яндекс.Музыканың веб-нұсқасында — Жазылымды болдырмау бөліміндегі ұсынымдарды оқыңыз.
  • Қосымшада — iOS, Android мобильді құрылғыларына арналған Музыканың Анықтама бөліміндегі ұсынымдарды оқыңыз.
  • Ұялы оператор арқылы — оператордың кеңсесінде немесе оператордың сайтындағы жеке кабинетіңізде жазылымыңызды алып тастаңыз.

App Store немесе Google Play дүкені арқылы жазылған жазылымды аккаунтты жойғаннан кейін де болдырмауға болады.

Егер ұсыныстар көмектеспесе немесе жазылымды қандай аккаунт үшін рәсімдегеніңізді ұмытсаңыз, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Жазылымды елдердің шектеулі санында ғана төлей аласыз.

Егер сіз жазылымды төлеуге болатын елде болсаңыз, Жазылымды ресімдеу бөліміндегі ұсынымдарды оқыңыз. Сондай-ақ, төлем кезінде шарттардың орындалғанын тексеріңіз:
  • Картаңыздың әрекет ету мерзімі бітпеген.
  • Картаның барлық деректерін дұрыс енгіздіңіз.
  • Шотта ақша бар. Картаны тексеру үшін қызмет дереу шағын соманы қайтарады.
Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Сервистегі барлық музыка авторлық құқық иелерімен лицензиялық шарттар бойынша орналастырылған. Егер сізге қажетті тректерді таба алмасаңыз, онда олар бұл шарттардың ешқайсысына енбегенін білдіреді. Сонымен қатар, құқық иеленушілердің талабы бойынша каталогтың бір бөлігі жазылымды төлеген пайдаланушыларға ғана қолжетімді.

Яндекс музыка каталогын кеңейтуге мүдделі және көбірек құқық иеленушілерді тартуға тырысады. Сервисте қандай музыка немесе подкастың жетіспейтінін хабарлаңыз және біз олардың ойнату құқығын алуға тырысамыз. Өкінішке қарай біз мұндай құқықтардың алынатынына кепілдік бере алмаймыз.

Егер сіз өз шығармаларыңызды сервиске орналастырғыңыз келсе, музыканы орналастыру шарттарын оқып шығыңыз.

Кеңес. Сүйікті орындаушының жаңа тректерінің пайда болуы туралы білу үшін, оны фонотекаға қосыңыз.

Сервистегі барлық музыка авторлық құқық иелерімен лицензиялық шарттар бойынша орналастырылған. Егер сіз бұрын қолжетімді орындаушы, трек немесе альбомды таба алмасаңыз, ең алдымен, мұндай шарт немесе тректің әрекеті авторлық құқықтарды бұзу арқылы орындалса керек.

Егер сіздің фонотекадағы тректер сұр болса, демек Яндекс.Музыканы пайдалану құқығы аяқталды деген сөз. Біз музыканың құқық иелерімен осындай құқықтар туралы уағдаласу үшін барлық мүмкіндіктерді жасаймыз. Сервисте қандай музыканың жетіспейтінін хабарлаңыз және біз оның ойнату құқығын алуға тырысамыз. Өкінішке қарай біз мұндай құқықтардың алынатынына кепілдік бере алмаймыз.

Подкастар подкаст авторларының өз бастамасы бойынша сервиске орналастырылады. Егер подкаст Яндекс.Музыкада болмаса, автордың оны жазуды немесе сервисте орналастыруды тоқтатқанын білдіреді.

Егер сіз өз шығармаларыңызды сервиске орналастырғыңыз келсе, подкастарды орналастыру шарттарын оқып шығыңыз.

Музыканы ойнату мүмкін мәселелерді шешу жолдары Музыка немесе подкаст тыңдауға байланысты қиындықтар бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз. Өз логиніңізді көрсетіңіз, үлгіге диагностика деректерін қосыңыз және әрекет тәртібін сипаттаңыз.

Музыканы ойнату мүмкін мәселелерді шешу жолдары Музыка немесе подкаст тыңдауға байланысты қиындықтар, ұсынымдармен — Ақылды плейлистер бөлімінде келтірілген.

Тректер мен батырмаларды көрсету қателерін уақытша түзетуге болады, ол үшін және браузердің соңғы нұсқасын орнату қажет.

Егер мәселе жойылмаса, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз. Өз логиніңізді көрсетіңіз, үлгіге диагностика деректерін қосыңыз және әрекет тәртібін сипаттаңыз.

Сервиске кіру, сондай-ақ мүмкін болатын мәселелерді шешу тәсілдері туралы толығырақ Тіркелу және кіру бөлімінен оқыңыз.

Егер ұсыныстар көмектеспесе, кері байланыс үлгісін толтырып, оған диагностика деректерін қосыңыз.

Яндекс.Музыка каталогы құқық иеленушілерден алынған альбомдар мен сипаттамалардан қалыптасады. Сервис командасы ақпараттың дұрыс болуын қадағалайды. Музыка каталогындағы қатені байқасаңыз, бұл туралы бізге хабарлаңыз.

Барлық тректерді Яндекс.Музыка құқық иеленушілерден алады. Сервис командасы тректердің бұрмаланбауы және бүлінбеуін қадағалайды. Жазбадағы бұрмалауларды байқасаңыз, бізге хабарлаңыз.

толтырыңыз.