Менің плейлистерім жоғалды

Қосымшаға плейлист құрылған аккаунтпен кіргеніңізді тексеріңіз. Ол үшін меңзерді жоғарғы оң жақ бұрышта аккаунт портретіне қойыңыз. Ағымдағы аккаунт логині пайда болады.

Егер сіз плейлистерді қосымшаға қосып, оларды сервистің веб-нұсқасынан таба алмасаңыз, фонотека әлі синхрондалмаған болуы мүмкін. Тіркелгіден шығып және қызметке қайта кіріп көріңіз.

Егер плейлистегі кейбір тректер сұрмен белгіленгенсе және тыңдау мүмкін болмаса, онда тректердің құқық иесі мен Яндекс.Музыка арасындағы лицензиялық шарт мерзімі аяқталды деген сөз.

Қадамдастырғаннан кейін дұрыс аккаунтта ойнатылмаса, қолдау қызметіне жазыңыз.