Мен жазылымды төледім, бірақ ол жұмыс істемейді
Мәселені өз бетіңізше шешуге тырысыңыз:
- Қосымшадан шығып, қайта кіріңіз.
- Жазылым рәсімделген аккаунт арқылы кіргеніңізді тексеріңіз. Егер сіз қосымшада бірнеше аккаунтты пайдалансаңыз, әрбір аккаунт арқылы кіріп көріңіз.
- Менің музыкам бөлімінде экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы
белгішесін басыңыз. Профильде Сатып алуды қалпына келтіру жолын басыңыз. Тексерілгеннен кейін жазылым автоматты түрде қалпына келтіріледі.
Жазылымды қалпына келтіру мүмкін болмаса, қолдау қызметіне жазыңыз. Жазылым төлемін растау қағазын және Профиль экраны скриншотын тіркеңіз. Біз қызметтің ұсынылмауына көз жеткіземіз және төленген мерзімге жазылымды қалпына келтіреміз.
Ескертпе. Apple компаниясы төлем джейлбрейк үшін орындалған құрылғыдан жасалса, жазылым төлемін бұғаттауы мүмкін. Бұл жағдайда жазылымды қалпына келтірер алдында зауыттық баптауларды қалпына келтіріңіз.
Біз Apple компаниясының сатып алуды қалпына келтіріп, төлемді растайтынына кепілдік бере алмаймыз.