Плейлистер жоғалды
- Қосымшаға дұрыс аккаунт арқылы кіргеніңізді тексеріңіз.
- Фонотеканы синхрондауды жаңартыңыз: Плейлистер бөлімін ашыңыз және экранды жоғарыдан төмен қарай сырғытыңыз. Егер сіз қызметтің веб-нұсқасына плейлистер қосып, оларды қосымшадан таба алмасаңыз, плейлистер әлі автоматты түрде синхрондалмаған болса керек.
- Тыңдау мүмкін емес тректердің жанында
белгішесінің бар-жоғын тексеріңіз. Ол тректер мен Яндекс.Музыка арасындағы лицензиялық шарт мерзімінің аяқталғанын білдіреді.
Егер ұсынымдар көмектеспесе, қолдау қызметіне хабарласыңыз.