Плейлистер жоғалды

  • Қосымшаға дұрыс аккаунт арқылы кіргеніңізді тексеріңіз.
  • Фонотеканы синхрондауды жаңартыңыз: Плейлистер бөлімін ашыңыз және экранды жоғарыдан төмен қарай сырғытыңыз. Егер сіз қызметтің веб-нұсқасына плейлистер қосып, оларды қосымшадан таба алмасаңыз, плейлистер әлі автоматты түрде синхрондалмаған болса керек.
  • Тыңдау мүмкін емес тректердің жанында белгішесінің бар-жоғын тексеріңіз. Ол тректер мен Яндекс.Музыка арасындағы лицензиялық шарт мерзімінің аяқталғанын білдіреді.

Егер ұсынымдар көмектеспесе, қолдау қызметіне хабарласыңыз.