Пайдаланушыларға арналған чаттар

Чаттарға қатысты әрекеттер

Мессенджер пайдаланушылары жеке және топтық чаттар жасай алады, хабарлар жібере алады, чаттардан шыға алады, оларды жасыра және сүзгі қолдана алады немесе хат алмасу тарихын тазарта алады.

Жеке чат жасау (бір адаммен)
  1. Чаттар тізімінде белгішесін басыңыз.
  2. Адамның атын теріңіз немесе тізімнен таңдаңыз.
Топтық чат жасау
  1. Чаттар тізімінде белгішесін басыңыз.
  2. Жаңа топтық чат опциясын басып, жаңа қатысушыларды қосыңыз.
Хабар жіберу

Чатты ашып, хабарды қолайлы әдіспен енгізіңіз:

  • Пернетақтадан. Хабарды теріңіз.
  • Дауыспен. түймесін басып, хабарды айтып жаздырыңыз.
  • Файлмен. түймесін басып, жіберілетін файлды таңдаңыз.
    Ескертпе.  белгішесі арқылы жіберілетін барлық файлдар мен суреттер Яндекс Диск бұлтыңыздың Файлдар → Мессенджер файлдары бөлімінде сақталады. Тіркемелердің жалпы көлемі Дискідегі бос орынмен ғана шектелген. Мессенджер арқылы әрқайсысының өлшемі ең көбі 50 ГБ болатын қалаған файл санын жіберуге болады.

Маңызды хабарды жіберу үшін белгішесін басыңыз.

Мессенджердегі хабардың жанындағы белгішесі хабардың сұхбаттасқа жеткізілгенін білдіреді. белгішесі сұхбаттастың хабарды оқығанын білдіреді.

Чаттан шығу

Чатта белгішесін (iOS операциялық жүйесінде ) басып, Чаттан шығу опциясын таңдаңыз.

Чатты бекіту

Чаттар

  1. Чаттар тізімінде тінтуірдің оң жақ түймесімен қажетті чатты басыңыз.
  2. Чатты бекіту тармағын таңдаңыз.
Чатты бекітуден шешу

Чаттар

  1. Бекітілген чаттар тізімінде тінтуірдің оң жақ түймесімен қажетті чатты басыңыз.
  2. Чатты бекітуден шешу тармағын таңдаңыз.
Чатты жылжыту

Чаттар

  1. Бекітілген чаттар тізімінде тінтуірдің сол жақ түймесімен қажетті чатты басып, ұстап тұрыңыз.
  2. Чатты тасымалдаңыз.
Жеке чатты жасыру

Жеке чатты компьютерде және Жеке кеңістікте ғана жасыруға болады. Ол үшін  → Блоктау және жасыруопциясын басыңыз.

Жеке чатты тазарту

Чатта (iOS операциялық жүйесінде ) белгішесін басып, Тарихты тазарту (iOS операциялық жүйесінде Чат тарихын тазарту) опциясын таңдаңыз.

Осыдан кейін хат алмасу сізде жойылып (сұхбаттасыңызда қалады), чат ортақ тізімнен жойылады. Егер тілдесуді қайтадан бастағыңыз келсе, іздеу арқылы контактіні табыңыз.

Ескертпе. Егер чатта бірнеше сұхбаттас болса, хат алмасу тарихын жою мүмкін болмайды.
Ықшам чаттар тізімін реттеу
Ескертпе. Веб-нұсқа мен компьютерге арналған қолданбада ғана қолжетімді.
  1. түймесін басыңыз.
  2. Интерфейс блогында Ықшам чаттар тізімі опциясын қосыңыз немесе өшіріңіз.

    Опция қосулы болған кезде, тізімде көбірек чаттар көрінеді. Дегенмен, чатқа өтпейінше, хат алмасудың мазмұны көрсетілмейді.

Чаттар тізіміне сүзгі қолдану
Ескертпе. Веб-нұсқа мен компьютерге арналған қолданбада ғана қолжетімді.

Чаттар тізімінің жоғарғы жағында түймесін басып, көрсету қажет чаттарды таңдаңыз:

  • Барлық чаттар — сүзгіленбеген чаттар тізімі.
  • Оқылмағандар — әлі қаралмаған жаңа хабарлары бар чаттар.
  • Атап өтулер — біреу сізді атап өтетін чаттар.
  • Жеке — пайдаланушылармен бетпе-бет тілдесетін чаттар.
  • Топтық — сізден және бірнеше адамнан тұратын тақырыптық чаттар.
  • Телекөпірдегі чаттар — Телекөпірдегі кездесулер кезінде жасалатын чаттар.

Қатысушыларға қатысты әрекеттер

Чатта тілдесу кезінде, пайдаланушылар жаңа қатысушыларды тікелей немесе чатқа сілтеме арқылы (егер әкімші тиісті рұқсатты берген болса) қоса алады. Егер әлдекім чатта тілдесу ережелерін бұзатын болса, басқа қатысушылар оған шағымдана алады.

Жаңа қатысушыны қосу
  1. Қажетті чатты ашыңыз.
  2. Жоғарғы оң жақта белгішесін (iOS операциялық жүйесінде ) басып, Чат туралы ақпарат опциясын таңдаңыз.
  3. Қатысушылар тармағын таңдаңыз.
  4. Қосу түймесін басыңыз.
  5. Қажетті контактіні табыңыз және оны таңдап, Қосу түймесін басыңыз.

    Егер Бизнеске арналған Яндекс 360 қолданбасындағы ұйымның қызметкері болсаңыз, қатысушыларды бір-бірлеп, сондай-ақ, бүтін топтармен немесе бөлімшілермен қосуға болады.

Қатысушыны табу
  1. Чатта белгішесін (iOS операциялық жүйесінде ) басып, Чат туралы ақпарат опциясын таңдаңыз.
  2. Қатысушылар тармағын таңдаңыз.
  3. Іздеу жолына қатысушының атын, тегін немесе логинін енгізіңіз.

    Егер Бизнеске арналған Яндекс 360 қолданбасындағы ұйымның қызметкері болсаңыз, Іздеу жолына топ немесе бөлімше атауын енгізіп, оны басып, оның ішіндегі пайдаланушылардың тізімін көруге болады.

Сұрақтар мен мәселелер

Чатқа адам қосу мүмкін емес

Ықтимал себептер:

  • Сіз әкімші емес, чаттың қатысушысысыз.
  • Күнін 10 адам лимитінен астыңыз. Лимит сізді спамнан қорғау үшін қажет.

    Чатқа өз бетімен қосылуы үшін, пайдаланушыға чатқа сілтемені жіберіңіз.

Жеке чаттан шығу жолы қандай?
Жеке чаттан шығу мүмкін емес. Оны жасыруға немесе хабарландыруларын өшіруге болады.
Чаттар тарихын ескі құрылғыдан жаңасына тасымалдау жолы қандай?
Ескі құрылғыдағы аккаунтпен бір аккаунтта авторизациядан өтіңіз.
Сілтеме арқылы чатқа кіре алмаймын
Егер сілтеме арқылы чатқа өткен кезде "Чатқа қосылу мүмкін болмады" хабары көрсетілсе, чат әкімшісінен реттеулерде Ашық сілтеме опциясын қосуды сұраңыз.