Аудио және бейнеқоңыраулар

Қоңыраулар жеке чаттарда қолжетімді:

  • Windows және macOS операциялық жүйесіндегі компьютерге арналған Мессенджер қолданбасында;
  • компьютердегі Мессенджер веб-нұсқасында — Яндекс Браузерде, Google Chrome, Opera және Mozilla Firefox браузерлерінде;
  • Android 7.0 және одан кейінгі операциялық жүйесіндегі құрылғыларға арналған Мессенджер қолданбасында;
  • iOS 14.1 және одан кейінгі операциялық жүйесіндегі құрылғыларға арналған Мессенджер қолданбасында.
  1. Дыбыс және бейне құрылғысын таңдау
  2. Микрофонды және камераны пайдалану
  3. Қоңыраудың басталуы және аяқталуы
  4. Қоңырауларды басқару
  5. Экранды көрсету
  6. "Суреттегі сурет" режимі
  7. Сұрақтар мен мәселелер

Дыбыс және бейне құрылғысын таңдау

Қоңырауларға арналған дыбыстық құрылғы ретінде кіріктірілген динамикті, дауыс зорайтқыш байланысты, сымсыз гарнитураны немесе құлаққапты пайдаланыңыз. Бейнеқоңыраулар кезінде негізгі және алдыңғы камералар арасында ауысуға болады. Толығырақ Қоңырауларды басқару бөлімінен қараңыз.

Микрофонды және камераны пайдалану

Бірінші рет қоңырау шалып немесе оған жауап беріп көргенде, қолданба микрофонды (және егер бейнеқоңырау болса, камераны) пайдалануға рұқсат сұрайды. Пайдалануға бірден немесе кейінірек құрылғы реттеулерінде рұқсат беруге болады.

Реттеулерде пайдалануға рұқсат беру
Ескертпе. Мобильді құрылғылардың өндірушілері Android интерфейсін өзгерте алады. Төменде модификациясыз Android жүйесіне арналған нұсқаулар келтірілген.
  1. Құрылғы реттеулерін ашыңыз.
  2. Қолданбалар және хабарландырулар → Қолданбалар рұқсаттары → Барлық қолданбаларды көрсету тармағын басыңыз.
  3. Қолданбалар тізімінде Мессенджер қолданбасын таңдаңыз.
  4. Рұқсаттар опциясын басыңыз.
  5. Камера және Микрофон опцияларын қосыңыз.

Қоңыраудың басталуы және аяқталуы

Қоңырауды келесі әдістердің бірі арқылы бастаңыз:
  • Жеке чатты ашып, жоғарғы жақта белгішесін басыңыз және Қоңырау немесе Бейнеқоңырау опциясын таңдаңыз.
  • Чаттар тізімінде чат карточкасын басып, ұстап тұрыңыз. Пайда болған мәзірде Қоңырау немесе Бейнеқоңырау опциясын таңдаңыз.
  • Чат экранында қоңырау күйі бар хабарды басыңыз (мысалы, хабар өткізіп алынған болса).
  • Чатта  → Контакт туралы ақпарат түймесін басып, Қоңырау немесе Бейнеқоңырау опциясын таңдаңыз.

Қоңырауға жауап беру үшін түймесін басыңыз. Қоңырауды аяқтау немесе қою үшін  түймесін басыңыз.

Қоңырауларды басқару

Белгіше Әрекет

Микрофон өшірулі. Қосу үшін басыңыз.

Микрофон қосулы. Өшіру үшін басыңыз.

Бейне өшірулі. Қосу үшін басыңыз.

Бейне өшірулі. Өшіру үшін басыңыз.

Камераны таңдау. Негізгі және алдыңғы камералар арасында ауысу үшін басыңыз.

Қатысушылар тізімін көру.

Баяндамашы түрін қосу.

Чатты ашу.

Қоңырауды аяқтау.

Экранды көрсету

Демонстрация тек Мессенджердің компьютерге арналған қолданбасында және веб-нұсқасында жұмыс істейді — Яндекс Браузерде, Google Chrome, Opera және Mozilla Firefox браузерлерінде. Көрсетілімді бастау үшін:

  1. Қоңырау кезінде белгішесін басыңыз. Егер браузер камераға немесе микрофонға қол жеткізуді сұраса, рұқсат беріңіз.
  2. Көрсеткіңіз келетін элементтерді таңдап, Бөлісу түймесін басыңыз. Осы кезде терезенің сол жақ бөлігінде сұхбаттастарыңыз көретін элементтер көрсетіледі.
  3. Көрсетілімді аяқтау үшін белгішесін басыңыз.

Экранды бөлісу туралы толығырақ Телекөпір анықтамасынан оқыңыз:

  • Браузердегі Телекөпір
  • Компьютерге арналған Телекөпір бағдарламасы
  • Мобильді құрылғыларға арналған Телекөпір қолданбасы

"Суреттегі сурет" режимі

Ескертпе. Android 8.0 және одан кейінгі, iOS 14.1 және одан кейінгі операциялық жүйесіндегі құрылғылардағы қолданбада қолжетімді.
"Суреттегі сурет" (PIP) режимінде қоңырау терезесі кішірейтіліп, басқа қолданбалардың үстінде орналасады. Терезені экран бойынша сүйреуге болады. PIP режимі әдепкісінше қосулы. Қоңырау терезесі PIP режимінде көрінуі үшін, жоғарғы сол жақ бұрышта чат белгішесін басыңыз.

Сұрақтар мен мәселелер

Қоңырау шалу немесе қоңырауға жауап беру мүмкін емес
  1. Смартфонның немесе компьютердің интернетке қосылғанына көз жеткізіңіз. Мысалы, ya.ru веб-сайтын ашып көріңіз. Егер пайдалану рұқсаты болмаса, роутерді қайта іске қосыңыз. Егер бұл көмектеспесе, байланыс операторына хабарласыңыз.
  2. Мессенджерден шығып, қайта кіріңіз.
  3. Құрылғыңыздың операциялық жүйесінің реттеулерінде камераны және микрофонды пайдалануға рұқсат берілгенін тексеріңіз.
  4. Дыбыс және бейнеге арналған құрылғыны ауыстырып көріңіз.
  5. Егер Мессенджер Windows операциялық жүйесіндегі компьютерде жұмыс істесе, микрофон мен камераны басқа қолданба пайдаланып жатпағанына көз жеткізіңіз: бұл жағдайда олар қолжетімсіз болуы мүмкін.

Егер мәселе шешілмесе, қолдау көрсету қызметіне хабарласыңыз.

Мессенджерде қоңырау шалу үшін сим-карта керек пе?

Жоқ. Интернет байланысы жеткілікті. Мессенджерге байланған телефон нөмірі қоңыраулар үшін пайдаланылмайды.

Бейнеқоңырау кезінде қанша интернет трафигі жұмсалады?

Мобильді құрылғыларда бейнеқоңырау кезіндегі орташа трафик шығыны — 300 Мб-тан 1,5 Гб-қа дейін. Бұл байланыс сапасына, экран ажыратымдылығына және басқа факторларға байланысты болады. Компьютерде трафик шығыны көбірек. Нақты ақпаратты интернет провайдерінен білуге болады.

Дыбыс ақырын шығады немесе жоқ

Әдеттегі телефон қоңырауы кезінде дыбыс деңгейін тексеріңіз. Дыбыс деңгейін реттеңіз. Егер сұхбаттасты естімесеңіз, одан микрофонның қосылғанына және оның дұрыс істеп тұрғанына көз жеткізуді сұраңыз.