Қолдау қызметі

Карта ашылмайды

Яндекс Карт көрсетіліміне қатысты қиындықтар мына себептерге байланысты туындауы мүмкін:

  1. Сіз Яндекс Карты қолдамайтын браузерді пайдаланудасыз. Бұл жағдайда экранда сұр түсті тіктөртбұрыш көрсетіліп тұрады.

    Оны түзету үшін жарамды браузерді орнатыңыз:

    • Яндекс

    • Opera

    • Google Chrome

    • Internet Explorer (11 және одан жоғары нұсқасы)

    • Edge

    • Mozilla Firefox

  2. Браузерде JavaScript қолдауы өшірілді.

    Оны тексеру үшін жоғарғы оң жақ бұрыштағы панельде барлық батырмалардың көрініп тұрғанына көз жеткізіңіз. Егер батырмалардың бір бөлігі ғана көрінсе, JavaScript қолдауы өшірілген.

    Бұл опцияны қалай қосу керектігі туралы JavaScript қолдауы бөлімін қараңыз.

  3. Картаны қорғаныс бағдарламалары бұғаттайды. Мысалы, брандмауэр, антивирус немесе жарнама бұғаттауыштар. Мұндай бағдарламалар суреттері бар карталарды бұғаттай алады.

    JavaScript көмегімен суреттерді жүктеуден қорғау қосылуы мүмкін.

    Мәселені шешу үшін Яндекс Картаның фрагменттерінің өлшемі 256 × 256 пиксель екендігіне, жүктеуге тыйым салынбағанына және тыйым бар болса, оның өшірулі екендігіне көз жеткізіп алыңыз.

    Браузер баптауларында JavaScript көмегімен суреттерді жүктеуден қорғау қосулы болса, осы тыйымды алып тастаңыз.

Қолдау қызметіне жазу

Яндекс Карт қолдау қызметіне хабарласу үшін:

  1. Оң жақ жоғарғы бұрыштағы батырмасын басыңыз.

  2. Қате туралы хабарлау тармағын таңдаңыз.

  3. Қажетті жолды таңдаңыз:

    • Сервис істемей тұр — нақты нені жасай алмай жатқаныңызды сипаттап беріңіз. Қажет болса, фото немесе скриншот қосыңыз.

    • Дизайн туралы пікір — сервис интерфейсінде ненің ұнамағаны немесе ненің ыңғайсыз болғаны туралы айтып беріңіз. Қажет болса, фото немесе скриншот қосыңыз.

    • Картаға нысан қосу керек — нысанның түрін таңдаңыз және оны картаға қосыңыз.

    • Ұйым немесе географиялық нысанда қате бар — картадан түзетуді қажет ететін нысанды таңдаңыз және қатенің неде екендігін көрсетіңіз.

  4. Жіберу батырмасын басыңыз.

Ескертпе.

Сондай-ақ, қате туралы сіз бағдарлық парақ арқылы немесе нысан карточкасындағы Дәлсіздікті түзету батырмасын басу арқылы хабарлай аласыз.