Яндекс.Пошта жәшіктерді қалай қорғайды

Хаттарыңызды қорғау үшін Яндекс.Пошта жіберушінің шынайылығын тексереді, жәшікпен тек қауіпсіз HTTPS-байланыс бойынша жұмыс істеуге мүмкіндік береді, сондай-ақ кіру журналындағы жәшіктегі барлық әрекеттердің тарихын сақтайды.

  1. Жіберушінің түпнұсқалығын тексеру
  2. Кіру журналы
  3. HTTPS қолдауы

Жіберушінің түпнұсқалығын тексеру

Яндекс.Пошта жөнелтушінің түпнұсқалығын DKIM (Domain Keys Identified Mail) сандық қолтаңбасы бар болған жағдайда тексереді. Егер хатта сандық қолтаңба болса, онда ол ұсталып қалмады және пошта серверінен жіберілгеннен кейін өзгертілген жоқ. Қолтаңбаны тек хат жіберілетін сервер әкімшісі ғана орната алады.

Егер жіберуші мекен-жайының сол жағындағы немесе белгішесін көрсеңіз, демек, хаттың сандық қолтаңбасы дұрыс емес — оның мазмұнына сақтықпен қарап шығыңыз.

Түпнұсқалықты тексеру дұрыс болу үшін DKIM технологиясын екі тарап — тек алушы ғана емес, жөнелтуші де қолдауы қажет. Әйтпесе, тексеру "адал" жөнелтушіден келген хатта қолтаңбаның қате қойылғаны туралы хабарламаны көрсетуі мүмкін.

Егер жіберушіге толық сенімді болсаңыз және оған қарамастан, қолтаңбаның дұрыс еместігі туралы хабарламаны көрсеңіз, ескертуді елемеңіз. Сондай-ақ, болашақта ескертудің жалған іске қосылуын болдырмау үшін жіберуші сервисінің қолдау қызметіне хабарласуыңызға болады.

Поштада хаттың домені үшін қате сандық қолтаңбамен көрсетіледі

Қандай белгішені және қалқымалы хабарламаны көресіз?

жіберушінің деректері жалған

Доменіңізде DKIM-қолтаңба және SPF-жазба орнатылмаған болуы керек. Оларды дұрыс баптау үшін домен Поштасының нұсқауларын пайдаланыңыз:

сенімсіз жіберуші болуы мүмкін

Доменіңізде DKIM-қолтаңба және SPF-жазба орнатылмаған болуы керек. Оларды дұрыс баптау үшін домен Поштасының нұсқауларын пайдаланыңыз:

Ескертпе. Баптағаннан кейін кейбір хаттарда бұрынғыша белгішесі көрінуі мүмкін. Бұл әртүрлі себептер бойынша, мысалы, жіберу, құрастырушы немесе пошта үшін орын алуы мүмкін.
расталған домен (domain.kz) жіберушіге сәйкес келмейді
FROM: өрісінде көрсетілген хаттарыңыздың домені SPF-жазба немесе DKIM-қолтаңбадағы жоғары деңгейлі доменге дейін дәлдікпен сәйкес келетінін тексеріңіз.
Ескертпе. Баптағаннан кейін кейбір хаттарда бұрынғыша белгішесі көрінуі мүмкін. Бұл әртүрлі себептер бойынша, мысалы, жіберу, құрастырушы немесе пошта үшін орын алуы мүмкін.
жөнелтуші расталды
Сіз жақында осы доменнен хат жібердіңіз немесе пайдаланушылар хаттарыңызға спам ретінде шағым түсірген болуы мүмкін. Олар белгішесімен белгілену үшін оған тиісінше көп уақыт өтуі және хаттарыңызға шағым аз болуы қажет.

Таратылымдағы хаттар қате таңбамен белгіленген

Егер сіз хаттарды таратсаңыз және оларда немесе таңбашаларын көрсеңіз, ең алдымен, Яндекстің адал таратылымдарға қойылатын талаптары таратылымда сақталмағаны белгілі болады.

Кіру журналы

Кіру журналында сіздің пошта жәшігіңізде жүзеге асырылған өзгерістер тарихы, сондай-ақ авторизация жүргізілген IP-мекен-жайлар сақталады.

Визуалды өзгерістерге әкеп соқпайтын әрекеттер (мысалы, оқылған хатты оқу, папкаға кіру және т.б.) журналда көрсетілмейді.

Сіз деректерді соңғы 7 күн ішінде (шамамен 2000 іс-әрекет) көре аласыз.

Назар аударыңыз. Кіру журналы анықтамалық ақпаратты қамтиды және жасалған әрекетті жоюға мүмкіндік бермейді (мысалы, жойылған хаттарды қалпына келтіру).

Кіру журналын ашу үшін беттің төменгі жағында Соңғы кіру сілтемесін басыңыз.

Кіру журналын қарау  → Қауіпсіздік мәзірінен де қолжетімді.

Келу журналында сіздің ағымдағы IP-мекен-жайыңыз, сондай-ақ сіз жақында осы пошта жәшігіне кірген басқа да IP-мекен-жайлары көрсетіледі. Келу журналының барлық деректері күндер бойынша топтастырылған.

Тізімнен кез келген күн үшін толық ақпаратты көру үшін, күн сілтемесін басыңыз. Тізімде әрекет жасау уақыты, өзгерту жасалған құрылғының IP-мекежайы және әрекет атауы көрсетіледі.

HTTPS қолдауы

Егер сіз интернетке кіру үшін қауіпсіз емес HTTP-байланыс пен сенімсіз байланыс арналарын (мысалы, қоғамдық кіру нүктелері) пайдалансаңыз, сіздің пошта жәшігіңіздің ақпаратын (жеке хат алмасу, құпиясөздер, телефон нөмірлері және кредиттік карталар және т.б.) зиянкестер ұстап қалуы мүмкін.

Пошта жәшігін қорғау үшін Яндекс.Поштада тек HTTPS хаттамасы қолданылады. Ол шифрланған түрде серверге жіберу арқылы сіздің жеке деректеріңіздің қауіпсіздігі мен құпиялылығын қамтамасыз етеді. HTTPS хаттамасы барлық заманауи браузерлерде қолданылады.

Назар аударыңыз. Мүмкіндігінше HTTPS хаттамасы бойынша құрылғыңызды жұмыс істемейтін интернетке қосылудың қоғамдық нүктелеріне қосудан аулақ болыңыз.

Деректерді жоғалту қаупін төмендету үшін қауіпсіз HTTPS-байланысын қамтамасыз ететін сенімді байланыс арналарын ғана интернетке кіру үшін пайдаланыңыз. Егер сіздің интернет-провайдеріңіз қандай да бір себептермен осы хаттаманы қолдамаса, интернет қызметінің сенімді жеткізушісіне хабарласыңыз.

Егер жұмыс желісінде болсаңыз, қауіпсіз HTTPS-байланысы бұғатталғанын анықтасаңыз, оның себептерін анықтау және оларды жою үшін жүйелік әкімшіге хабарласыңыз.

Назар аударыңыз. HTTPS хаттамасының дұрыс жұмыс істемеуін компьютеріңіздегі вирустар тудыруы мүмкін. Егер барлық баптаулар дұрыс болса және хаттама жұмысын провайдер немесе әкімші бұғаттамаса, компьютеріңізді антивируспен тексеріңіз.