Поштаны жүктеу және көрсету қателері

Кейде поштамен жұмыс істеу кезінде батырмалар жұмысы тоқтап, тіркеме бекітілмейді немесе браузер қате туралы хабарлайды.

Мәселені таңдаңыз:

Неге хаттарды есептегіш дұрыс жұмыс істемейді, оны қалай түзетуге болады:

Браузер бетті қате көрсетеді

Трафик шығынын азайту үшін браузер кэште қаралған беттердің көшірмелерін сақтайды. Бетті қайта қараған кезде, браузер олардың деректерін жадыдан жүктеуі мүмкін. Мысалы, браузер жадыдан кіріс хаттар бетін жүктесе, сіз жаңа хаттар есептегішінің маңызды емес мәнін көресіз.

Оны интернеттен мәжбүрлеп жүктеу үшін бетті жаңартып көріңіз. Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалаңыз және барлық cookie файлдарын жойыңыз.

Кеңейтімдер Яндекс.Поштаны бұғаттайды

Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Диск бетін қосыңыз.

Бет элементтері неліктен көрсетілмейді, оны қалай түзетуге болады:

Браузер бетті қате көрсетеді

Трафик шығынын азайту үшін браузер кэште қаралған беттердің көшірмелерін сақтайды. Бетті қайта қараған кезде, браузер олардың деректерін жадыдан жүктеуі мүмкін. Мысалы, браузер жадыдан кіріс хаттар бетін жүктесе, сіз жаңа хаттар есептегішінің маңызды емес мәнін көресіз.

Оны интернеттен мәжбүрлеп жүктеу үшін бетті жаңартып көріңіз. Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалаңыз және барлық cookie файлдарын жойыңыз.

Кеңейтімдер Яндекс.Поштаны бұғаттайды

Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Диск бетін қосыңыз.

Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз

Ескірген браузер беттерді жылдам және ыңғайлы жүктеу үшін пайдаланылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузердің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Интернет жылдамдығы төмендеді

Браузерде Поштадан басқа барлық қойындыларды жабыңыз. Интернетті қолданатын қосымшаларды ажыратып, бетті қайта жүктеңіз.

Поштаның толық нұсқасы неліктен қолжетімді емес және оны қалай түзету керек:
Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз

Ескірген браузер беттерді жылдам және ыңғайлы жүктеу үшін пайдаланылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузердің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Internet Explorer 8 және одан жоғары нұсқаларында үйлесімділік режимі таңдалмайды

Егер Internet Explorer 8 және одан жоғары браузерде сіз үйлесімділік режимін ескі нұсқамен пайдалансаңыз, бұл қателерге әкелуі мүмкін.

Браузеріңіздің нұсқасына сәйкес Браузер режимі және Құжаттар режимі параметрлерін орнатыңыз.

  1. F12 пернесін басыңыз немесе мәзірден Әзірлеуші құралдары бөлімін таңдаңыз.
  2. белгішесін басыңыз және браузеріңіздің нұсқасына сәйкес мәнді таңдаңыз.
    Ескертпе. Егер Internet Explorer 11 және одан жоғары нұсқасын пайдалансаңыз, Edge мәнін таңдаңыз.
Кеңейтімдер Яндекс.Поштаны бұғаттайды

Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Диск бетін қосыңыз.

Иероглифтер немесе түсініксіз таңбалар беттің қате кодтамасынан пайда болады. Кодтама вирустар немесе зиянды бағдарламаларды өзгерте алады.

Компьютеріңізді тегін антивирустық бағдарламалар арқылы тексеріңіз: CureIt! Dr.Web және «Касперский зертханаларынан» Virus Removal Tool

Хат неге қате көрінеді және оны қалай түзетуге болады:
Кеңейтімдер Яндекс.Поштаны бұғаттайды

Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Диск бетін қосыңыз.

Интернет жылдамдығы төмендеді

Браузерде Поштадан басқа барлық қойындыларды жабыңыз. Интернетті қолданатын қосымшаларды ажыратып, бетті қайта жүктеңіз.

Желі байланысымен қиындық пайда болды

Оны тексеру үшін, Поштаға мобильді интернет арқылы кіріңіз. Егер қате болмаса, провайдеріңіздің қолдау қызметіне хабарласыңыз. Жұмыс поштасын қолдансаңыз, жүйе әкімшісіне қиындық туралы хабарлаңыз.

Бет өте ұзақ жүктелсе немесе жүктелмесе, мына хабарламаларды көресіз:
  • "Қате пайда болды".
  • "Браузер қойындысын жаңартып көріңіз немесе бірнеше минуттан кейін қайталаңыз".

  • "Күте тұрыңыз...".

  • "Бет жүктеу көп уақытты алады".

  • "Бетті жаңартып көріңіз немесе Поштаның жеңіл нұсқасын пайдаланыңыз".

Бет неге жүктелмейді және оны қалай түзетуге болады:

Кеңейтімдер Яндекс.Поштаны бұғаттайды

Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Диск бетін қосыңыз.

Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз

Ескірген браузер беттерді жылдам және ыңғайлы жүктеу үшін пайдаланылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузердің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Егер жоғарыдағы кеңестер көмектеспесе, қиындықтар осы себептер бойынша пайда болуы мүмкін:

Интернет жылдамдығы төмендеді

Браузерде Поштадан басқа барлық қойындыларды жабыңыз. Интернетті қолданатын қосымшаларды ажыратып, бетті қайта жүктеңіз.

Желі байланысымен қиындық пайда болды

Оны тексеру үшін, Поштаға мобильді интернет арқылы кіріңіз. Егер қате болмаса, провайдеріңіздің қолдау қызметіне хабарласыңыз. Жұмыс поштасын қолдансаңыз, жүйе әкімшісіне қиындық туралы хабарлаңыз.

Internet Explorer 8 және одан жоғары нұсқаларында үйлесімділік режимі таңдалмайды

Егер Internet Explorer 8 және одан жоғары браузерде сіз үйлесімділік режимін ескі нұсқамен пайдалансаңыз, бұл қателерге әкелуі мүмкін.

Браузеріңіздің нұсқасына сәйкес Браузер режимі және Құжаттар режимі параметрлерін орнатыңыз.

  1. F12 пернесін басыңыз немесе мәзірден Әзірлеуші құралдары бөлімін таңдаңыз.
  2. белгішесін басыңыз және браузеріңіздің нұсқасына сәйкес мәнді таңдаңыз.
    Ескертпе. Егер Internet Explorer 11 және одан жоғары нұсқасын пайдалансаңыз, Edge мәнін таңдаңыз.

Қауіпсіздік сертификаты қате туралы хабарлама сөйлемнен басталады:

  • "Сіздің қосылуыңыз қорғалмаған".
  • "Сайт компьютеріңізге қауіп төндіреді".
  • "Қате сертификат".
  • "Қауіпсіздік сертификатындағы қате".
  • "Бұл байланыс сенімсіз болып табылады".

Қауіпсіздік сертификатының қателіктері неге пайда болады және оларды қалай түзету керек:

Сенімсіз қосылу немесе қате қауіпсіздік сертификатының қателері браузер мен компьютердің баптаулары арасындағы қақтығысқа байланысты туындауы мүмкін. Сондай-ақ, антивирус жұмысы қателік тудыруы мүмкін. Сертификат қатесінің себебін түсіну үшін, хабарламаның соңынан оның кодын табыңыз.

Қате коды Шешім
  • ssl_error_bad_cert_domain
Браузердің мекен-жай жолына дұрыс мекен-жайдың енгізілгенін — mail.yandex.kz немесе passport.yandex.kz, ал kz таңбасынан кейін нүкте немесе басқа таңба емес, / таңбасы тұрғанын тексеріңіз.
  • err_cert_date_invalid
  • sec_error_oscp_invalid_signing_cert
  • sec_error_expired_issuer_certificate
  • sec_error_expired_certificate
  • sec_error_ocsp_future_response
Компьютерде күні мен уақыты дұрыс орнатылғанына көз жеткізіңіз. Егер олар дұрыс орнатылмаса, сертификаттың мерзімі әлі келмегенін немесе аяқталғанын жүйе қате анықтайды.
  • err_cert_common_name_invalid
  • err_cert_authority_invalid
  • sec_error_unknown_issuer
Антивирус баптауларында HTTPS-қосылыстарын тексеру өшірілгеніне көз жеткізіңіз. Kaspersky Internet Security және ESET NOD32 Smart Security-де мұны қалай жасауға болатынын кестеден қараңыз.

Егер компьютеріңізде антивирустық бағдарлама болмаса, зиянкестер қауіпсіздік сертификатын зиянды код немесе MITM шабуылы арқылы ауыстыра алады. Компьютеріңізді тегін антивирустық бағдарламалар арқылы тексеріңіз: CureIt! Dr.Web және «Касперский зертханаларынан» Virus Removal Tool

Kaspersky Internet Security-де HTTPS-қосылысын тексеруді өшіру
  1. Антивирус терезесін ашып, сол жақ төменгі бұрыштағы батырмасын басыңыз.
  2. Қосымша қойындысына өтіп, Желі бөлімін таңдаңыз.

  3. Қорғалған қосылыстарды тексеру блогында Қорғалған қосылыстарды тексермеу мәнін таңдаңыз және таңдауды растаңыз.
ESET NOD32 Smart Security бағдарламасында HTTPS-қосылысын тексеруді өшіру
  1. Антивирус терезесін ашып, Баптау қойындысына өтіп, Қосымша баптаулар сілтемесін басыңыз.
  2. Интернет және электрондық пошта → SSL/TLS блогында SSL/TLS протоколын сүзгілеуді қосу опциясын сөндіріңіз.
  3. Интернет және электрондық пошта → Интернетке қосылуды қорғау → Веб-хаттамалар → HTTPS сканерлеу модулін баптау блогында HTTPS протоколын тексеруді қосу опциясын таңдаңыз.
  4. Өзгерістерді сақтау үшін OK батырмасын басыңыз.