Ереже жұмыс істемейді
Бұл қадамдық нұсқаулық хаттарды автоматты түрде өңдеумен байланысты мәселелерді шешуге көмектеседі. Кірісер алдында, ұсынымдарды орындау үшін Яндекс Поштаны жаңа қойындыда ашыңыз.
Қиындықты таңдаңыз:
- Яндекс ID-де жеке деректер көрсетілмеген
-
Яндекс ID баптауларында дұрыс жеке деректеріңізді көрсетіңіз және аккаунтқа телефон нөміріңізді байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Яндекс ID-де жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды шешуге бірнеше сағат кетуі мүмкін.
- Ережені баптаудан кейін аз уақыт өтті
-
Сіз автоматты хаттарды өңдеу ережесін баптағаннан кейін, бірнеше минут күтіңіз — ереже бірден жұмыс істемеуі мүмкін.
- Ереже шарттары дұрыс көрсетілмеген
-
Қасиеттері мен параметрлері шарттарын тексеріңіз.
Яндекс Күнтізбенің хаттарын сұрыптау істемей жатсаЯндекс Күнтізбеден түскен хаттарда Жіберуші өрісінде енді
info@calendar.yandex.kz
мекенжайы жоқ. Бұл мекенжаймен толық сәйкестік бойынша бапталған сұрыптау енді істемейді. Оны түзету үшін Күнтізбенің хаттарын өңдеу ережесінде ескі шартты өшіріп, жаңасын белгілеңіз: Тақырып"X-Mailer"
Yandex Calendar
тақырыбына сай келеді. Фильтрге Күнтізбеден кез келген жіберуші жіберген оқиғаның жасалғаны, өзгергені және өшірілгені туралы хаттар түсетін болады. - Ереже тізімінде басым ережелер бар
-
Егер тізімде жоғарыда орналасқан шарттары бар ережелер бар болса немесе ережелердің бірінше Қалған ережелерді қолданбау опциясы тұрған болса, онда бұл ережені орындауға әсер етуі мүмкін. Толығырақ Ережелерді орындау тәртібі бөлімнен қараңыз.
- Хаттарды жинаушы Кіріс жәшігіне жинамады
-
Егер жәшікке хат басқа жәшіктен түссе, яғни хаттарды жинау бапталса, және Кіріс қалтасында болмаса, оған ереже әсер етпейді.
- Яндекс ID-де жеке деректер көрсетілмеген
-
Яндекс ID баптауларында дұрыс жеке деректеріңізді көрсетіңіз және аккаунтқа телефон нөміріңізді байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Яндекс ID-де жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды шешуге бірнеше сағат кетуі мүмкін.
- Белсендірілмеген ереже немесе мекенжай расталмаған
-
Хаттарды өңдеу ережелері парағында қажетті ереже іске қосылғанын, сондай-ақ хаттар жіберілетін мекенжайдың расталғанына көз жеткізіңіз. Сіз көрсеткен мекенжайда қате жоқ па, соны тексеріңіз.
- Ережені баптаудан кейін аз уақыт өтті
-
Сіз автоматты хаттарды өңдеу ережесін баптағаннан кейін, бірнеше минут күтіңіз — ереже бірден жұмыс істемеуі мүмкін.
- Ереже шарттары дұрыс көрсетілмеген
-
Қасиеттері мен параметрлері шарттарын тексеріңіз.
Яндекс Күнтізбенің хаттарын сұрыптау істемей жатсаЯндекс Күнтізбеден түскен хаттарда Жіберуші өрісінде енді
info@calendar.yandex.kz
мекенжайы жоқ. Бұл мекенжаймен толық сәйкестік бойынша бапталған сұрыптау енді істемейді. Оны түзету үшін Күнтізбенің хаттарын өңдеу ережесінде ескі шартты өшіріп, жаңасын белгілеңіз: Тақырып"X-Mailer"
Yandex Calendar
тақырыбына сай келеді. Фильтрге Күнтізбеден кез келген жіберуші жіберген оқиғаның жасалғаны, өзгергені және өшірілгені туралы хаттар түсетін болады. - Ереже тізімінде басым ережелер бар
-
Егер тізімде жоғарыда орналасқан шарттары бар ережелер бар болса немесе ережелердің бірінше Қалған ережелерді қолданбау опциясы тұрған болса, онда бұл ережені орындауға әсер етуі мүмкін. Толығырақ Ережелерді орындау тәртібі бөлімнен қараңыз.
- Хаттарды жинаушы Кіріс жәшігіне жинамады
-
Егер жәшікке хат басқа жәшіктен түссе, яғни хаттарды жинау бапталса, және Кіріс қалтасында болмаса, оған ереже әсер етпейді.
- Алушы жәшікте кіріс хаттарын өңдеу ережелері бапталған
-
Егер алушы жәшікте хаттарды жою немесе оларды Спам қалтасына ауыстыру бапталса, онда хаттар жіберілгеннен кейін Кіріс қалтасынан бірден жоғалады.
- Яндекс ID-де жеке деректер көрсетілмеген
-
Яндекс ID баптауларында дұрыс жеке деректеріңізді көрсетіңіз және аккаунтқа телефон нөміріңізді байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Яндекс ID-де жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды шешуге бірнеше сағат кетуі мүмкін.
- Ережені баптаудан кейін аз уақыт өтті
-
Сіз автоматты хаттарды өңдеу ережесін баптағаннан кейін, бірнеше минут күтіңіз — ереже бірден жұмыс істемеуі мүмкін.
- Ереже шарттары дұрыс көрсетілмеген
-
Қасиеттері мен параметрлері шарттарын тексеріңіз.
Яндекс Күнтізбенің хаттарын сұрыптау істемей жатсаЯндекс Күнтізбеден түскен хаттарда Жіберуші өрісінде енді
info@calendar.yandex.kz
мекенжайы жоқ. Бұл мекенжаймен толық сәйкестік бойынша бапталған сұрыптау енді істемейді. Оны түзету үшін Күнтізбенің хаттарын өңдеу ережесінде ескі шартты өшіріп, жаңасын белгілеңіз: Тақырып"X-Mailer"
Yandex Calendar
тақырыбына сай келеді. Фильтрге Күнтізбеден кез келген жіберуші жіберген оқиғаның жасалғаны, өзгергені және өшірілгені туралы хаттар түсетін болады. - Ереже тізімінде басым ережелер бар
-
Егер тізімде жоғарыда орналасқан шарттары бар ережелер бар болса немесе ережелердің бірінше Қалған ережелерді қолданбау опциясы тұрған болса, онда бұл ережені орындауға әсер етуі мүмкін. Толығырақ Ережелерді орындау тәртібі бөлімнен қараңыз.
- Хаттарды жинаушы Кіріс жәшігіне жинамады
-
Егер жәшікке хат басқа жәшіктен түссе, яғни хаттарды жинау бапталса, және Кіріс қалтасында болмаса, оған ереже әсер етпейді.
- Яндекс ID-де жеке деректер көрсетілмеген
-
Яндекс ID баптауларында дұрыс жеке деректеріңізді көрсетіңіз және аккаунтқа телефон нөміріңізді байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Яндекс ID-де жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды шешуге бірнеше сағат кетуі мүмкін.
- Ережені баптаудан кейін аз уақыт өтті
-
Сіз автоматты хаттарды өңдеу ережесін баптағаннан кейін, бірнеше минут күтіңіз — ереже бірден жұмыс істемеуі мүмкін.
- Ереже шарттары дұрыс көрсетілмеген
-
Қасиеттері мен параметрлері шарттарын тексеріңіз.
Яндекс Күнтізбенің хаттарын сұрыптау істемей жатсаЯндекс Күнтізбеден түскен хаттарда Жіберуші өрісінде енді
info@calendar.yandex.kz
мекенжайы жоқ. Бұл мекенжаймен толық сәйкестік бойынша бапталған сұрыптау енді істемейді. Оны түзету үшін Күнтізбенің хаттарын өңдеу ережесінде ескі шартты өшіріп, жаңасын белгілеңіз: Тақырып"X-Mailer"
Yandex Calendar
тақырыбына сай келеді. Фильтрге Күнтізбеден кез келген жіберуші жіберген оқиғаның жасалғаны, өзгергені және өшірілгені туралы хаттар түсетін болады. - Ереже тізімінде басым ережелер бар
-
Егер тізімде жоғарыда орналасқан шарттары бар ережелер бар болса немесе ережелердің бірінше Қалған ережелерді қолданбау опциясы тұрған болса, онда бұл ережені орындауға әсер етуі мүмкін. Толығырақ Ережелерді орындау тәртібі бөлімнен қараңыз.
- Хаттарды жинаушы Кіріс жәшігіне жинамады
-
Егер жәшікке хат басқа жәшіктен түссе, яғни хаттарды жинау бапталса, және Кіріс қалтасында болмаса, оған ереже әсер етпейді.
- Яндекс ID-де жеке деректер көрсетілмеген
-
Яндекс ID баптауларында дұрыс жеке деректеріңізді көрсетіңіз және аккаунтқа телефон нөміріңізді байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Яндекс ID-де жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды шешуге бірнеше сағат кетуі мүмкін.
- Белсендірілмеген ереже немесе мекенжай расталмаған
-
Хаттарды өңдеу ережелері парағында қажетті ереже іске қосылғанын, сондай-ақ хаттар жіберілетін мекенжайдың расталғанына көз жеткізіңіз. Сіз көрсеткен мекенжайда қате жоқ па, соны тексеріңіз.
- Ережені баптаудан кейін аз уақыт өтті
-
Сіз автоматты хаттарды өңдеу ережесін баптағаннан кейін, бірнеше минут күтіңіз — ереже бірден жұмыс істемеуі мүмкін.
- Ереже шарттары дұрыс көрсетілмеген
-
Қасиеттері мен параметрлері шарттарын тексеріңіз.
Яндекс Күнтізбенің хаттарын сұрыптау істемей жатсаЯндекс Күнтізбеден түскен хаттарда Жіберуші өрісінде енді
info@calendar.yandex.kz
мекенжайы жоқ. Бұл мекенжаймен толық сәйкестік бойынша бапталған сұрыптау енді істемейді. Оны түзету үшін Күнтізбенің хаттарын өңдеу ережесінде ескі шартты өшіріп, жаңасын белгілеңіз: Тақырып"X-Mailer"
Yandex Calendar
тақырыбына сай келеді. Фильтрге Күнтізбеден кез келген жіберуші жіберген оқиғаның жасалғаны, өзгергені және өшірілгені туралы хаттар түсетін болады. - Ереже тізімінде басым ережелер бар
-
Егер тізімде жоғарыда орналасқан шарттары бар ережелер бар болса немесе ережелердің бірінше Қалған ережелерді қолданбау опциясы тұрған болса, онда бұл ережені орындауға әсер етуі мүмкін. Толығырақ Ережелерді орындау тәртібі бөлімнен қараңыз.
- Хаттарды жинаушы Кіріс жәшігіне жинамады
-
Егер жәшікке хат басқа жәшіктен түссе, яғни хаттарды жинау бапталса, және Кіріс қалтасында болмаса, оған ереже әсер етпейді.
- Алушы жәшікте кіріс хаттарын өңдеу ережелері бапталған
-
Егер алушы жәшікте хаттарды жою немесе оларды Спам қалтасына ауыстыру бапталса, онда хаттар жіберілгеннен кейін Кіріс қалтасынан бірден жоғалады.