Ақ және қара тізім

Қара тізім

Қажетсіз адресаттан хаттарды бұғаттау үшін оның мекен-жайын қара тізімге қосыңыз:

  1. Оң жақ бұрыштағы белгішесін басыңыз.
  2. Хаттарды өңдеу ережелерін таңдаңыз.
  3. Сол жақ төменгі бұрыштан Қара тізім бөлімін табыңыз.
  4. Өрісті толтырып, Қосу батырмасын басыңыз.

Қара тізімдегі шектеулер:

  • Қара тізімге тек толық пошталық мекен-жайды қосуға болады, мысалы "red.queen@fury.kz". Толық емес жазбалар, мысалы, "*queen@fury.kz" немесе "@fury.kz" еленбейді. Сондықтан қара тізімге бір доменнен барлық мекен-жайларды қосуға болмайды, бірақ Кімнен өрісінде осы домен аталатын хаттарды жоюды хаттарды өңдеу ережесінде баптай аласыз.
  • Қара тізімге мекен-жайды қосқан кезде, жәшігіңізге қажетсіз адресаттан жаңа хаттар келуді тоқтатады. Оның ескі хаттары жойылмайды және жәшікте қалады.
  • Қара тізім қайта жіберілген немесе басқа жәшіктен жиналған хаттар үшін жұмыс істемейді. Мұндай хаттарды бұғаттау үшін хаттар қайта жіберілетін және жиналатын пошта жәшігіне өтіп, қара тізімді орнатыңыз.
  • Қара тізімге тек 1000 мекен-жайды қосуға болады. Орынды жаңаларына босату үшін қара тізімнен кейбір мекен-жайларды жойыңыз.

Қара тізімнен мекен-жайды алып тастау үшін оны белгілеп, тізімнен жою батырмасын басыңыз.

Назар аударыңыз. Қара тізім сізді спамнен қорғайды, өйткені Кімнен өрісін қолдан жасау өте оңай. Қара тізімді пайдалану тек нақты жіберушімен айналысатын жағдайларда ғана тиімді. Спам мен таратылымдармен қалай күресу керектігі туралы Спаммен күрес мақаласынан қараңыз.

Ақ тізім

Белгілі бір адресаттың хаттары ешқашан Спам қалтасына түспегенін қаласаңыз, оның мекен-жайын ақ тізімге қосыңыз:

  1. Оң жақ бұрыштағы белгішесін басыңыз.
  2. Хаттарды өңдеу ережелерін таңдаңыз.
  3. Оң жақ төменгі бұрыштан Ақ тізім бөлімін табыңыз.
  4. Өрісті толтырып, Қосу батырмасын басыңыз.

Ақ тізімдегі шектеулер:

  • Ақ тізімге тек толық пошта мекен-жайын қосуға болады, мысалы "cheshire.cat@wonderland.kz". Толық емес жазбалар, мысалы "*cat@wonderland.kz" немесе "@wonderland.kz", еленбейді. Сондықтан ақ тізімге бір домендегі барлық мекен-жайларды қосуға болмайды.
  • Сіз мекен-жайды ақ тізімге қосқан кезде, маңызды адресаттан жаңа хаттар Кіріс қалтасына түсетін болады. Ескі хаттар қалпына келтірілмейді немесе басқа қалталардан Кіріс қалтасына ауыстырылады.
  • Қара тізім қайта жіберілген немесе басқа жәшіктен жиналған хаттар үшін жұмыс істемейді. Осындай хаттарды Кіріс қалтасына нақты алып тұру үшін хаттар жіберілетін немесе жиналатын пошта жәшігіне өтіп, ақ тізімді орнатыңыз.
  • Ақ тізімге тек 1000 мекен-жайды қосуға болады. Орынды жаңаларына босату үшін ақ тізімнен кейбір мекен-жайларды жойыңыз.

Ақ тізімнен мекен-жайды алып тастау үшін оны белгілеп, тізімнен жою батырмасын басыңыз.

Қара тізімдегі мекен-жайдан хаттар келеді

Проблемалық хат жіберушінің мекен-жайын қара тізімге қосқанға дейін келуі мүмкін. Қара тізімге мекен-жайды қосқан кезіңізді еске түсіріп көріңіз де, осы күнді хатты алған күнмен салыстырыңыз.

Егер ұсыныстар көмектеспесе және қара тізім дұрыс жұмыс істемесе, беттің төменгі жағындағы үлгі арқылы қолдау қызметіне хабарласыңыз. Қара тізімдегі қай мекен-жайдан хат алатыныңызды көрсетіңіз, және осы мекен-жай иесінен келген соңғы хатты қасиеттерімен қосып тіркеп жіберіңіз.

Ақ тізімдегі мекен-жайлардан хаттар "Спам" қалтасына келіп түседі

Егер Яндекс.Поштамен жұмыс істеуге арналған пошта бағдарламасын пайдалансаңыз, хаттар Спамқалтасына түсуі мүмкін (мысалы, Microsoft Outlook, The Bat!, Компьютер үшін Thunderburd немесе Mail.Ru, Gmail, смартфон немесе планшетке арналған Mailbox). Кейбір пошта бағдарламаларында кірістірілген антиспам-сүзгілер бар, олар өз бетінше хаттарды Спам қалтасын ауыстыра алады. Пошта бағдарламасының баптауларында спам хаттарын тексеруді өшіріңіз.

Егер Яндекстегі жәшігіңіздегі спам хаттарын тексеру бағдарламасы болмаса, құпиясөзіңізді өзгертіңіз. Егер бағдарламаны бұрынырақ орнатып, қазір оны пайдаланбасаңыз, алайда бағдарлама жұмыс істеуі мен хаттарды Спам қалтасына ауыстыруын жалғастырған жағдайда ғана құпиясөзді өзгерту көмектесе алады.

Егер сіз пошта бағдарламасын пайдаланбасаңыз, Пошталық бағдарламалар бетінде барлық опциялардың өшірілгеніне көз жеткізіңіз.

Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі үлгі арқылы техникалық қолдауға жүгініңіз. Өтінішпен қоса қателікпен Спам қалтасына түскен хаттың қасиеттерін тіркеп жіберіңіз.