Хаттарды қалталар бойынша автоматты түрде сұрыптау

Егер сіз әртүрлі жіберушілерден көп хат алсаңыз, мысалы, жұмыс сұрақтары бойынша, әлеуметтік желілерден немесе достардан, Яндекс Пошта оларды қалталарға жіктеп салуға көмектеседі. Хаттарды автоматты түрде сұрыптауды баптау үшін:

  1. Оң жақ жоғарғы бұрыштағы  → Барлық баптаулар таңбасына басыңыз.
  2. Хаттарды өңдеу ережелерін таңдаңыз.
  3. Ережені құру батырмасын басыңыз.
  4. Қолдану бөліміндегі тізімнен ережені қолданғыңыз келетін хаттар түрін таңдаңыз:

  5. Егер бөлімінде өңдеу шарттарын орнатыңыз:

    Шартты қалай дұрыс жасау керектігі туралы толығырақ арнайы мақаладан қараңыз.

  6. Бір ереже үшін бір уақытта немесе жеке орындалуы мүмкін бірнеше шарттарды қоюға болады:
    1. Егер бөлімінде Шартты қосу батырмасын таңдаңыз.
    2. Көрсетілген шарттар бір мезгілде орындалуы керек пе, нақтылаңыз:


  7. Хаттар автоматты түрде қалталарға түсу үшін, Қалтаға қою опциясын қосыңыз, содан кейін тізімнің оң жағындағы қалтаны таңдаңыз. Егер сіз хатқа автоматты түрде берілген белгіні қойғыңыз келсе, Белгіні қою опциясын қосыңыз, содан кейін тізімнің оң жағындағы белгіні таңдаңыз.

    Ережелердің ешқайсысы қосылмаған немесе шарттардың ешқайсысы орындалмаса, хабарламалар Кіріс қалтасына түседі.

    Кеңес. Сұрыптаудың қарапайым ережелерін Баптау  → Барлық баптаулар → Қалталар мен белгілер мәзірі арқылы жасауға болады. Қажетті қалтаны немесе белгіні таңдап, Ережені құру батырмасын басыңыз. Хаттарды сұрыптау үшін шарттарды орнатыңыз, содан кейін қайтадан Ережені құру батырмасын басыңыз.

Автосұрыптау жұмыс істемейді

Бұл келесі себептер бойынша орын алуы мүмкін:

Яндекс ID-де жеке деректер көрсетілмеген

Яндекс ID баптауларында дұрыс жеке деректеріңізді көрсетіңіз және аккаунтқа телефон нөміріңізді байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Әдетте мұның бәрі жәшікке телефон нөмірі байланбаған немесе Яндекс ID-де жалған аты-жөні көрсетілгеннен орын алып жатады. Бұғаттан шығару үшін әдетте бір-екі сағат уақыт керек.

Ережені баптаудан кейін аз уақыт өтті

Сіз автоматты хаттарды өңдеу ережесін баптағаннан кейін, бірнеше минут күтіңіз — ереже бірден жұмыс істемеуі мүмкін.

Ереже шарттары дұрыс көрсетілмеген

Қасиеттері мен параметрлері шарттарын тексеріңіз.

Ереже тізімінде басым ережелер бар

Егер жоғарыдағы тізімде сондай шарттары бар ережелер болса немесе жоғарыдағы ережелердің бірінде Қалған ережелерді қолданбау опциясы тұрса, бұл ережені орындауға әсер етуі мүмкін. Толығырақ Ережелерді орындау тәртібі бөлімін қараңыз.

Хаттарды жинаушы Кіріс жәшігіне жинамады

Егер жәшікке хат басқа жәшіктен түссе, яғни хаттарды жинау бапталса, және Кіріс қалтасында болмаса, оған ереже әсер етпейді.

Егер бірнеше минуттан кейін ереже жұмыс істемесе және параметрлерді өзгерту көмектеспесе, беттің төменгі жағындағы үлгі арқылы Яндекс Пошта қолдау қызметіне жазыңыз.

Хаттарды өздері алып тастайды немесе қалтаға орналастырады

Хаттарды өңдеу ережелерінде кіріс хаттарды жою немесе басқа қалталарға жылжыту үшін бапталған ережелердің жоқтығына көз жеткізіңіз. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер мұндай ереже бар болса және сіз оны жасамағаныңызды есте сақтаңыз, онда ереже автоматты түрде жасалған. Бұл хатты басқа қалтаға жылжытқанда және содан кейін "Мұндай хаттарды қалтаға жылжыту керек пе?" хабарламасына "Иә" деп жауап бергенде пайда болады.