Хаттарды қалталар бойынша автоматты түрде сұрыптау

Егер сіз түрлі жіберушілерден көптеген хаттарды алатын болсаңыз, мысалы жұмыс бойынша, әлеуметтік желілер немесе достарыңыздан, Яндекс Пошта оларды қалталарға бөлуге көмектеседі. Хаттарды автоматты түрде сұрыптауды баптау үшін:

  1. Жоғарғы оң жақ бұрыштағы  → Барлық баптаулар белгішесін басыңыз.
  2. Хаттарды өңдеу ережелерін таңдаңыз.
  3. Ережені құру батырмасын басыңыз.
  4. Қолдану бөліміндегі тізімнен ережені қолданғыңыз келетін хаттар түрін таңдаңыз:

  5. Егер бөлімінде өңдеу шарттарын көрсетіңіз:
    Яндекс Күнтізбенің хаттарын сұрыптауды баптау

    Фильтрге Күнтізбеден кез келген жіберуші жіберген оқиғаның жасалғаны, өзгергені және өшірілгені туралы хаттар түсу үшін, мына шартты көрсетіңіз: Тақырып "X-Mailer" Yandex Calendar тақырыбына сәйкес келеді.

  6. Бір ереже үшін бір уақытта немесе жеке орындалуы мүмкін бірнеше шарттарды қоюға болады:
    1. Егер бөлімінде Шартты қосу батырмасын таңдаңыз.
    2. Көрсетілген шарттар бір мезгілде орындалуы керек пе, нақтылаңыз:


  7. Хаттар автоматты түрде қалталарға түсу үшін, Қалтаға қою опциясын қосыңыз, содан кейін тізімнің оң жағындағы қалтаны таңдаңыз. Егер сіз хатқа автоматты түрде берілген белгіні қойғыңыз келсе, Белгіні қою опциясын қосыңыз, содан кейін тізімнің оң жағындағы белгіні таңдаңыз.

    Ережелердің ешқайсысы қосылмаған немесе шарттардың ешқайсысы орындалмаса, хабарламалар Кіріс қалтасына түседі.

    Кеңес. Сұрыптаудың қарапайым ережелерін Баптау  → Барлық баптаулар → Қалталар мен белгілер мәзірінде жасауға болады. Қажетті қалтаны немесе белгіні таңдап, Ережені құру батырмасын басыңыз. Хаттарды сұрыптау үшін шарттарды орнатыңыз, содан кейін қайтадан Ережені құру батырмасын басыңыз.

Автосұрыптау жұмыс істемейді

Бұл келесі себептер бойынша орын алуы мүмкін:

Яндекс ID-де жеке деректер көрсетілмеген

Яндекс ID баптауларында дұрыс жеке деректеріңізді көрсетіңіз және аккаунтқа телефон нөміріңізді байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Яндекс ID-де жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды шешуге бірнеше сағат кетуі мүмкін.

Ережені баптаудан кейін аз уақыт өтті

Сіз автоматты хаттарды өңдеу ережесін баптағаннан кейін, бірнеше минут күтіңіз — ереже бірден жұмыс істемеуі мүмкін.

Ереже шарттары дұрыс көрсетілмеген

Қасиеттері мен параметрлері шарттарын тексеріңіз.

Яндекс Күнтізбенің хаттарын сұрыптау істемей жатса

Яндекс Күнтізбеден түскен хаттарда Жіберуші өрісінде ендіinfo@calendar.yandex.kz мекенжайы жоқ. Бұл мекенжаймен толық сәйкестік бойынша бапталған сұрыптау енді істемейді. Оны түзету үшін Күнтізбенің хаттарын өңдеу ережесінде ескі шартты өшіріп, жаңасын белгілеңіз: Тақырып "X-Mailer" Yandex Calendar тақырыбына сай келеді. Фильтрге Күнтізбеден кез келген жіберуші жіберген оқиғаның жасалғаны, өзгергені және өшірілгені туралы хаттар түсетін болады.

Ереже тізімінде басым ережелер бар

Егер тізімде жоғарыда орналасқан шарттары бар ережелер бар болса немесе ережелердің бірінше Қалған ережелерді қолданбау опциясы тұрған болса, онда бұл ережені орындауға әсер етуі мүмкін. Толығырақ Ережелерді орындау тәртібі бөлімнен қараңыз.

Хаттарды жинаушы Кіріс жәшігіне жинамады

Егер жәшікке хат басқа жәшіктен түссе, яғни хаттарды жинау бапталса, және Кіріс қалтасында болмаса, оған ереже әсер етпейді.

Егер бірнеше минуттан кейін ереже жұмыс істемесе және параметрлерді өзгерту көмектеспесе, парақшаның төменгі жағындағы үлгі арқылы Яндекс Пошта қолдау қызметіне жазыңыз.

Хаттарды өздері алып тастайды немесе қалтаға орналастырады

Хаттарды өңдеу ережелерінде кіріс хаттарды жою немесе басқа қалталарға жылжыту үшін бапталған ережелердің жоқтығына көз жеткізіңіз. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер мұндай ереже бар болса және сіз оны жасамағаныңызды есте сақтаңыз, онда ереже автоматты түрде жасалған. Бұл хатты басқа қалтаға жылжытқанда және содан кейін "Мұндай хаттарды қалтаға жылжыту керек пе?" хабарламасына "Иә" деп жауап бергенде пайда болады.