Автожауапбергіш

Егер сіз демалысқа барсаңыз және байланыстан тыс болсаңыз, автожауап беру құралын орнатыңыз — берілген шартқа сәйкес келетін әрбір кіріс хатына автоматты жауап жіберіледі.

  1. Оң жақ бұрыштағы белгішесін басыңыз.
  2. Хаттарды өңдеу ережелерін таңдаңыз.
  3. Ережені құру батырмасын басыңыз.
  4. Қолдану бөлімінде ережені хаттардың қай түріне қолданғыңыз келетінін тізімнен таңдаңыз:

  5. Егер бөлімінде өңдеу шарттарын орнатыңыз:

    Шартты қалай дұрыс жасау керектігі туралы толығырақ арнайы мақаладан қараңыз.

  6. Бір ереже үшін бір уақытта немесе жеке орындалуы мүмкін бірнеше шарттарды қоюға болады:
    1. Егер бөлімінде Шартты қосу батырмасын таңдаңыз.
    2. Көрсетілген шарттар бір мезгілде орындалуы керек пе, нақтылаңыз:


  7. Келесі мәтінге жауап беру опциясын қосыңыз және хабарламаны енгізіңіз.

  8. Ережені жасау батырмасын басыңыз. Яндекстегі құпиясөзіңізді енгізіңіз.
    Ескертпе. Егер сіз екі факторлы аутентификацияны қоссаңыз, Яндекс.Кілт қосымшасымен түрлендірілген бір реттік құпиясөзді қолданыңыз.

Автожауапбергіш жұмыс істемейді

Мүмкін, бұл келесі себептер бойынша орын алады:

Яндекс.Төлқұжатта жеке деректер көрсетілмеген

Яндекс.Төлқұжатта сенімді дербес мәліметтерді енгізіңіз және аккаунтқа телефон нөмірін байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Төлқұжатта жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды алып тастау үшін әдетте екі сағаттай уақыт кетеді.

Ережені баптаудан кейін аз уақыт өтті

Сіз автоматты хаттарды өңдеу ережесін баптағаннан кейін, бірнеше минут күтіңіз — ереже бірден жұмыс істемеуі мүмкін.

Ереже шарттары дұрыс көрсетілмеген

Қасиеттері мен параметрлері шарттарын тексеріңіз.

Ереже тізімінде басым ережелер бар

Егер жоғарыдағы тізімде сондай шарттары бар ережелер болса немесе жоғарыдағы ережелердің бірінде Қалған ережелерді қолданбау опциясы тұрса, бұл ережені орындауға әсер етуі мүмкін. Толығырақ Ережелерді орындау тәртібі бөлімін қараңыз.

Хаттарды жинаушы Кіріс жәшігіне жинамады

Егер жәшікке хат басқа жәшіктен түссе, яғни хаттарды жинау бапталса, және Кіріс қалтасында болмаса, оған ереже әсер етпейді.

Егер бірнеше минуттан кейін ереже жұмыс істемесе және параметрлерді өзгерту көмектеспесе, беттің төменгі жағындағы үлгі арқылы Яндекс.Пошта қолдау қызметіне жазыңыз.