Автоматты жауапбергіш

Егер сіз демалысқа барсаңыз және байланыстан тыс болсаңыз, автожауап беру құралын орнатыңыз — берілген шартқа сәйкес келетін әрбір кіріс хатына автоматты жауап жіберіледі.

  1. Жоғарғы оң жақ бұрыштағы  → Барлық баптаулар белгішесін басыңыз.
  2. Хаттарды өңдеу ережелерін таңдаңыз.
  3. Ережені құру батырмасын басыңыз.
  4. Қолдану бөліміндегі тізімнен ережені қолданғыңыз келетін хаттар түрін таңдаңыз:

  5. Егер бөлімінде өңдеу шарттарын орнатыңыз:

    Шартты қалай дұрыс жасау керектігі туралы толығырақ арнайы мақаладан қараңыз.

    Ескертпе. Автожауап жіберілген хат болып есептеледі, сондықтан хаттарды жіберуге шектеулер себебінен оны барлық кіріс хаттар үшін баптамауға кеңес береміз.
  6. Бір ереже үшін бір уақытта немесе жеке орындалуы мүмкін бірнеше шарттарды қоюға болады:
    1. Егер бөлімінде Шартты қосу батырмасын таңдаңыз.
    2. Көрсетілген шарттар бір мезгілде орындалуы керек пе, нақтылаңыз:


  7. Келесі мәтінге жауап беру опциясын қосыңыз және хабарламаны енгізіңіз.

  8. Ережені құру батырмасын басыңыз. Яндекстегі құпиясөзіңізді енгізіңіз.
    Ескертпе. Егер сіз құпиясөз және бір реттік құпиясөз арқылы кіруді қосқан болсаңыз, Яндекс Кілт қолданбасы жасаған бір реттік құпиясөзді қолданыңыз.

Автожауапбергіш жұмыс істемейді

Бұл келесі себептер бойынша орын алуы мүмкін:

Яндекс ID-де жеке деректер көрсетілмеген

Яндекс ID баптауларында дұрыс жеке деректеріңізді көрсетіңіз және аккаунтқа телефон нөміріңізді байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Яндекс ID-де жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды шешуге бірнеше сағат кетуі мүмкін.

Ережені баптаудан кейін аз уақыт өтті

Сіз автоматты хаттарды өңдеу ережесін баптағаннан кейін, бірнеше минут күтіңіз — ереже бірден жұмыс істемеуі мүмкін.

Ереже шарттары дұрыс көрсетілмеген

Қасиеттері мен параметрлері шарттарын тексеріңіз.

Яндекс Күнтізбенің хаттарын сұрыптау істемей жатса

Яндекс Күнтізбеден түскен хаттарда Жіберуші өрісінде ендіinfo@calendar.yandex.kz мекенжайы жоқ. Бұл мекенжаймен толық сәйкестік бойынша бапталған сұрыптау енді істемейді. Оны түзету үшін Күнтізбенің хаттарын өңдеу ережесінде ескі шартты өшіріп, жаңасын белгілеңіз: Тақырып "X-Mailer" Yandex Calendar тақырыбына сай келеді. Фильтрге Күнтізбеден кез келген жіберуші жіберген оқиғаның жасалғаны, өзгергені және өшірілгені туралы хаттар түсетін болады.

Ереже тізімінде басым ережелер бар

Егер тізімде жоғарыда орналасқан шарттары бар ережелер бар болса немесе ережелердің бірінше Қалған ережелерді қолданбау опциясы тұрған болса, онда бұл ережені орындауға әсер етуі мүмкін. Толығырақ Ережелерді орындау тәртібі бөлімнен қараңыз.

Хаттарды жинаушы Кіріс жәшігіне жинамады

Егер жәшікке хат басқа жәшіктен түссе, яғни хаттарды жинау бапталса, және Кіріс қалтасында болмаса, оған ереже әсер етпейді.

Егер бірнеше минуттан кейін ереже жұмыс істемесе және параметрлерді өзгерту көмектеспесе, парақшаның төменгі жағындағы үлгі арқылы Яндекс Пошта қолдау қызметіне жазыңыз.