Портрет

Поштаға хаттарыңызды алушылар Кімнен өрісі жанынан көре алатындай өзіңіздің портретіңізді жүктеуіңізге болады.

  1. Портретті жүктеу
  2. Портретті өзгерту
  3. Портретті жою
  4. Портретпен қиындықтар

Портретті жүктеу

  1. Яндекс.Төлқұжат бетін ашыңыз.
  2. Меңзерді портретке апарып, белгішесін басыңыз.
  3. Суретті компьютерден жүктеп алыңыз немесе тікелей сурет сілтемесін көрсетіңіз (мысалы, әлеуметтік желіден).

Егер сіз портретті жүктеп алмасаңыз, Пошта сіз үшін портретті автоматты түрде қалыптастырады: бір түсті фонда атыңыз бен тегіңіздің бірінші әріптері көрсетіледі (мысалы, "АЛ" Алиса Литл үшін) немесе компания атауының бірінші әрпі (мысалы, "Ғ" "Ғажайып-ел" компаниясы үшін).

Ескертпе. Портреттің тек Яндекс.Поштада көрсетілуіне кепілдік беріледі. Егер хатыңызды алушы басқа пошта сервисін пайдаланса, онда бұл мүмкіндік қолданылмауы мүмкін — алушы хат тақырыбында сіздің портретіңізді көрмейді.

Портретті өзгерту

  1. Яндекс.Төлқұжат бетін ашыңыз.
  2. Меңзерді портретке апарып, белгішесін басыңыз.
  3. Суретті компьютерден жүктеп алыңыз немесе тікелей сурет сілтемесін көрсетіңіз (мысалы, әлеуметтік желіден).

Ескі портреттің үстінен жаңа портретті жүктеп алған кезде, ескісі Яндекс.Төлқұжатта сақталып қалады. Сіз жаңасын жою арқылы оған қайта орала аласыз.

Портретті жою

  1. Яндекс.Төлқұжат бетін ашыңыз.
  2. Меңзерді портретке апарып, белгішесін басыңыз.
  3. Ашылған терезеде меңзерді портретке апарып, белгішесін басыңыз.

Егер сіз бірнеше портретті жүктесеңіз (ескі портретті жаңасына ауыстырсаңыз), онда тек соңғы жүктелім жойылады. Алдыңғысы соның орнына келеді. Барлық жүктелген портреттерді жою үшін олардың әрқайсысын алып тастаңыз.

Егер сіз портретті жоймасаңыз, Пошта сіз үшін портретті автоматты түрде қалыптастырады: бір түсті фонда атыңыз бен тегіңіздің бірінші әріптері көрсетіледі (мысалы, "АЛ" Алиса Литл үшін) немесе компания атауының бірінші әрпі (мысалы, "Ғ" "Ғажайып-ел" компаниясы үшін).

Портретпен қиындықтар

Мен портретті жүктедім, бірақ ол көрсетілмейді

Егер Жіберуші туралы ақпарат бетінде немесе хаттар тізімінде портрет көрсетілмесе, біраз күте тұру қажет. Жүйеге пайдаланушы туралы жаңа ақпаратты жүктеу үшін біраз уақыт қажет. Егер бір аптадан кейін портрет пайда болмаса, браузер кэшін тазартып көріңіз және барлық cookie файлдарын жойыңыз.