Хат алу және оқу

Хатты ашу үшін, хат орналасқан жолды басыңыз.

Хаттары бар стандартты әрекеттерден басқа (жауап беру, жіберу, жою, спам ретінде белгілеу және т. б.), сіз хаттардың берілген түрі үшін хатты аудару, оның қасиеттерін қарау немесе өңдеу ережесін жасау әрекеттерін орындай аласыз.

  1. Хат жазысуды қарау
  2. Тез жауап беру немесе хат жіберу
  3. Жіберушінің портретін өшіру
  4. Тіркемелерді қарау
    1. Құжаттар мен мұрағаттарды қарау
    2. Суреттерді көру
  5. Хаттарды алу және қарауға байланысты қиындықтар

Хат жазысуды қарау

Хат жазысудағы алдыңғы хатты көру үшін Дәйексөзді көрсету сілтемесін басыңыз. Алдыңғы хатты толық ашу үшін Дәйексөзді толығымен көрсету сілтемесін басыңыз. Осы тармақтағы барлық хаттарды көру үшін Барлық жазысуды көрсету сілтемесін басыңыз.

Тез жауап беру немесе хат жіберу

Хат авторына немесе барлық хат алмасу қатысушыларына бірден хатты оқу бетінен жауап беруге болады.

Егер сіз тек кейбір хат алмасу қатысушыларына жауап бергіңіз келсе, жедел жауап үлгісін басып, содан кейін Жауаптың толық үлгісіне өтіп, артық алушыларды алып тастаңыз.

Хатты жіберу үшін беттің төменгі жағындағы Жіберу сілтемесін басыңыз.

Жіберушінің портретін өшіру

Жіберушінің портреті жіберушінің пошта баптауларында көрсетілген деректерден немесе әлеуметтік желіде оның профилінен жүктеледі. Портреттерді көрсетуді өшіргіңіз келсе:

  1. Оң жақ бұрыштағы белгішесін басыңыз.
  2. Басқаларды таңдаңыз.
  3. Жіберушілердің портреттерін көрсету опциясын өшіріңіз.
  4. Өзгерістерді сақтау батырмасын басыңыз.

Тіркемелерді қарау

Кейбір қосымшаларды Пошта интерфейсінде қосымша бағдарламаларды орнатпай ашуға болады. Келесі файл пішімдерін қолданылады:

  • құжаттар — DOC/DOCX, XLS/XLSX, PPT/PPTX, ODT, ODS, ODP, CSV, RTF, TXT, PDF;
  • сурет — JPG, PNG, GIF, BMP, TIFF, EPS, PSD, CDR, AI;
  • мұрағат — ZIP, RAR, TAR.

Егер хатта тіркеме бар болса, онда хаттар тізімінде ол миниатюра немесе белгішесі түрінде көрсетіледі.

Тіркеме миниатюрасын өшіру үшін:

  1. Оң жақ бұрыштағы белгішесін басыңыз.
  2. Басқаларды таңдаңыз.
  3. Тіркемені хаттар тізімінде көрсету опциясын таңдаңыз.

Сіз тіркемені қарап, Дискіге сақтап, хат бетінен көшіріп ала аласыз:

Құжаттар мен мұрағаттарды қарау

Құжатты немесе мұрағатты көру үшін қажетті файлды таңдап, Көру батырмасын басыңыз. Файл жаңа терезеде ашылады.

Суреттерді көру

Тіркемедегі суреттер миниатюралар түрінде көрсетіледі. Суретті көру режимінде ашу үшін, миниатюраға тінтуірдің сол жақ батырмасын басыңыз.

Көру режимінен шығу үшін белгішесін (оң жақ жоғарғы бұрышында) немесе Esc пернесін басыңыз.

Хаттарды алу және қарауға байланысты қиындықтар

Бұл қадамдық нұсқаулық хаттарды алуға және қарауға байланысты мәселелерді шешуге көмектеседі. Кіріспес бұрын ұсынымдарды орындау үшін Яндекс.Поштаны жаңа қойындыда ашыңыз.

Қиындықты таңдаңыз:

Кімнің хаттары келмейтінін нақтылаңыз?

Яндекс.Төлқұжатта дұрыс дербес деректер көрсетілгенін тексеріңіз және тіркелгіге телефон нөмірін байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Төлқұжатта жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды алып тастау үшін әдетте екі сағаттай уақыт кетеді.

Сіз бұғаттауды алып тастауды күтіп жатқанда, жіберушінің пошта мекен-жайының қара тізімде жоқ екенін тексеріңіз . Егер пошта мекенжайы қара тізімде болса, оны сол жерден жойыңыз.

Күту уақыты өткен кезде, жіберушіден мекен-жайыңыздың дұрыс жазылғанын біліңіз. Содан кейін жіберушіден хатты қайта жіберуін сұраңыз.

Барлық жәшіктеріңіздегі хатты іздеп көріңіз.

Хаттарды өңдеу ережелерінде мұндай хаттарды жоятын ереже жоқ екеніне көз жеткізіңіз. Егер бұл ереже болса, оны өшіріңіз.

Хатты ерекшелеп, Спам емес! батырмасын басыңыз — хат Кіріс қалтасына ауыстырылады. Содан кейін хаттарды өңдеу ережесін ашыңыз және жіберушінің пошта мекен-жайын ақ тізімге қосыңыз. Ақ тізімге енгізілген мекен-жайлардың барлық поштасы Спам қалтасына кірмейді.

Хаттарды өңдеу ережелерінде мұндай хаттарды осы қалтаға жылжытатын ереже жоқ екеніне көз жеткізіңіз. Егер бұл ереже болса, оны өшіріңіз.

Хат жіберушінің немесе алушының пошта серверлеріндегі техникалық қиындықтарға, байланыс арналарының жүктелуіне және т. б. байланысты жеткізілмеуі мүмкін. Мұндай жағдайда жіберуші "Mailer-Daemon" сервисінен хаттың жеткізілмегені туралы автоматты есепті алады.

Жеткізілмеудің ықтимал себептері

Автоматты есепте жеткізілмеу себебі көрсетіледі. Оны қалай табуға және ашуға болады:

  1. Diagnostic Code сөз тіркесін табыңыз. Оның оң жағында ағылшын тіліндегі қате коды көрсетіледі.
  2. Төмендегі кестеден қате кодын табыңыз.
    Кеңес. Кестеден жылдам іздеу үшін Windows-та Ctrl+F және macOS-та Cmd+F пернелер тіркесін қолданыңыз.
Қате коды Себебі мен шешімі

Bad recipient address syntax

Bad address mailbox syntax

No correct recipients

No such user

Recipient address rejected: need fully-qualified address

Хат тіркелмеген мекен-жайға жіберілген.

Алушы мекен-жайында ешбір артық тыныс белгі, бос орын мен тырнақшалардың жоғына көз жеткізіңіз. Алушының мекен-жайын қайта тексеріп, хат жіберілімін қайталаңыз.

Message rejected under suspicion of SPAM

Client host [IP_host] blocked using spamsource.mail.yandex.net; see...

Blocked by spam statistics — see...

Хат спам сияқты көрінеді.

Егер сіздің пошта жәшігіңізден тек спам келсе, Яндекс пошта сервері оған хат қабылдауды 24 сағатқа шектейді.

Ескертпе. Егер сіз сайт пайдаланушыларына немесе жазылушыларға заңды таратуларды жіберсеңіз, Яндекстің «адал» таратуларына қойылатын талаптарымен танысыңыз.

Policy rejection on the target address

Хатты алушының тіркелгісі Пайдаланушы келісімін бұзғанына байланысты бұғатталған.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған мәселе туралы хабарлап көріңіз.

Егер сіз хат жіберілген мекен-жайдың иесі болсаңыз, өз бетіңізше бұғаттауды алып тастай аласыз. Дербес ақпарат бетіндегі өзіңіз туралы дұрыс ақпаратты көрсетіңіз және біраз уақыттан кейін бұғаттау автоматты түрде жойылады. Егер сіз сенімді деректерді көрсетсеңіз, ал есептік жазба бұғатталмаған болса, беттің төменгі жағында кері байланыс үлгісі арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.

Mailbox size exceeded

Mailbox size limit exceeded

Message infected by virus

Алушының пошта жәшігі толы. Бұл алушының жәшікті сирек пайдалануы және жәшік таратылымдарымен толып кетуінен орын алады.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз. Алушы өз жәшігіне қайтадан хат қабылдауы үшін ол Яндекс.Поштаға веб-интерфейс арқылы кіру қажет.

Error: message file too big

Message size exceeds fixed limit

Тіркеменің өлшемі тым үлкен. Хатта жіберілетін тіркеме Яндекс пошта серверінде орнатылған шектеулер үшін қабылданбайды. Яндекс пошта жәшігіне жіберілетін тіркемелері бар хаттардың ең көп мөлшері 30 МБ-тан аспауы тиіс.

Тіркемені файлды сақтау қызметіне жүктеп (мысалы, Яндекс.Диск), хатта оның сілтемесін көрсетіңіз.

Error: timeout exceeded

Алушының пошталық сервері жауап бермейді. Пошта сервері жүйелік командалар мен Яндекстің пошта серверіне тым ұзақ уақыт жауап бермей, байланыс пен хатты жіберу әрекетін тоқтатты.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз.

Error: too many connections

Яндекс пошта сервері басқа серверлерден түскен өтініштер санының көптігінен артық жүктелген. Бұл жүктеменің өсуіне және жұмыстың бәсеңдеуіне әкеледі.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз.

Error: too many recipients

Хатта алушылар саны тым көп: Кімге, Көшірмесі және Жасырын көшірме өрістерінде 35-тен артық мекен-жай бар.

Алушылар тізімін өңдеңіз және әрекетті қайталаңыз.

Егер жөнелтушіге есеп келмесе, оның жеткізілмеу себептерін анықтау үшін хат жіберілген пошта сервисінің техникалық қолдауына жүгіну қажет.


Яндекс.Төлқұжатта дұрыс дербес деректер көрсетілгенін тексеріңіз және тіркелгіге телефон нөмірін байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Төлқұжатта жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды алып тастау үшін әдетте екі сағаттай уақыт кетеді.

Сіз бұғаттауды алып тастауды күтіп жатқанда, жіберушінің пошта мекен-жайының қара тізімде жоқ екенін тексеріңіз . Егер пошта мекен-жайы қара тізімде болса, онда оны жойып, веб-сайттан хатты қайта сұраңыз.

Күту уақыты келгенде, сіз хат келіп отырған сайтта мекен-жайыңызды дұрыс көрсетпегенін тексеріңіз. Содан кейін сайттың қолдау қызметіне хабарласып, хатты қайта сұраңыз.

Барлық жәшіктеріңіздегі хатты іздеп көріңіз.

Хаттарды өңдеу ережелерінде мұндай хаттарды жоятын ереже жоқ екеніне көз жеткізіңіз. Егер бұл ереже болса, оны өшіріңіз.

Хатты ерекшелеп, Спам емес! батырмасын басыңыз — хат Кіріс қалтасына ауыстырылады. Содан кейін хаттарды өңдеу ережесін ашыңыз және жіберушінің пошта мекен-жайын ақ тізімге қосыңыз. Ақ тізімге енгізілген мекен-жайлардың барлық поштасы Спам қалтасына кірмейді.

Хаттарды өңдеу ережелерінде мұндай хаттарды осы қалтаға жылжытатын ереже жоқ екеніне көз жеткізіңіз. Егер бұл ереже болса, оны өшіріңіз.

Хат келіп отырған Сайт әкімшілігіне хабарласыңыз. Хат сайттың пошталық сервистеріндегі техникалық қиындықтары салдарынан, байланыс арналарының жүктелімінен және т. б. жеткізілмеген болуы керек.


Егер сіз басқа жәшіктен хат алмасаңыз, яғни хаттарды жинау жұмыс істемесе — Құрастырушы хат жинамайды бетіндегі ұсынымдар бойынша орындаңыз.

Егер сізге хат жолдап, ол жетпесе, жіберуші хаттың жеткізілмегені туралы "Mailer-Daemon" сервисінен есеп алады.

Автоматты есепте жеткізілмеу себебі көрсетіледі. Оны қалай табуға және ашуға болады:

  1. Diagnostic Code сөз тіркесін табыңыз. Оның оң жағында ағылшын тіліндегі қате коды көрсетіледі.
  2. Төмендегі кестеден қате кодын табыңыз.
    Кеңес. Кестеден жылдам іздеу үшін Windows-та Ctrl+F және macOS-та Cmd+F пернелер тіркесін қолданыңыз.
Қате коды Себебі мен шешімі

Bad recipient address syntax

Bad address mailbox syntax

No correct recipients

No such user

Recipient address rejected: need fully-qualified address

Хат тіркелмеген мекен-жайға жіберілген.

Алушы мекен-жайында ешбір артық тыныс белгі, бос орын мен тырнақшалардың жоғына көз жеткізіңіз. Алушының мекен-жайын қайта тексеріп, хат жіберілімін қайталаңыз.

Message rejected under suspicion of SPAM

Client host [IP_host] blocked using spamsource.mail.yandex.net; see...

Blocked by spam statistics — see...

Хат спам сияқты көрінеді.

Егер сіздің пошта жәшігіңізден тек спам келсе, Яндекс пошта сервері оған хат қабылдауды 24 сағатқа шектейді.

Ескертпе. Егер сіз сайт пайдаланушыларына немесе жазылушыларға заңды таратуларды жіберсеңіз, Яндекстің «адал» таратуларына қойылатын талаптарымен танысыңыз.

Policy rejection on the target address

Хатты алушының тіркелгісі Пайдаланушы келісімін бұзғанына байланысты бұғатталған.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған мәселе туралы хабарлап көріңіз.

Егер сіз хат жіберілген мекен-жайдың иесі болсаңыз, өз бетіңізше бұғаттауды алып тастай аласыз. Дербес ақпарат бетіндегі өзіңіз туралы дұрыс ақпаратты көрсетіңіз және біраз уақыттан кейін бұғаттау автоматты түрде жойылады. Егер сіз сенімді деректерді көрсетсеңіз, ал есептік жазба бұғатталмаған болса, беттің төменгі жағында кері байланыс үлгісі арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.

Mailbox size exceeded

Mailbox size limit exceeded

Message infected by virus

Алушының пошта жәшігі толы. Бұл алушының жәшікті сирек пайдалануы және жәшік таратылымдарымен толып кетуінен орын алады.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз. Алушы өз жәшігіне қайтадан хат қабылдауы үшін ол Яндекс.Поштаға веб-интерфейс арқылы кіру қажет.

Error: message file too big

Message size exceeds fixed limit

Тіркеменің өлшемі тым үлкен. Хатта жіберілетін тіркеме Яндекс пошта серверінде орнатылған шектеулер үшін қабылданбайды. Яндекс пошта жәшігіне жіберілетін тіркемелері бар хаттардың ең көп мөлшері 30 МБ-тан аспауы тиіс.

Тіркемені файлды сақтау қызметіне жүктеп (мысалы, Яндекс.Диск), хатта оның сілтемесін көрсетіңіз.

Error: timeout exceeded

Алушының пошталық сервері жауап бермейді. Пошта сервері жүйелік командалар мен Яндекстің пошта серверіне тым ұзақ уақыт жауап бермей, байланыс пен хатты жіберу әрекетін тоқтатты.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз.

Error: too many connections

Яндекс пошта сервері басқа серверлерден түскен өтініштер санының көптігінен артық жүктелген. Бұл жүктеменің өсуіне және жұмыстың бәсеңдеуіне әкеледі.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз.

Error: too many recipients

Хатта алушылар саны тым көп: Кімге, Көшірмесі және Жасырын көшірме өрістерінде 35-тен артық мекен-жай бар.

Алушылар тізімін өңдеңіз және әрекетті қайталаңыз.

Кідіріс жіберушінің серверінде де, Яндекстің серверінде де болуы мүмкін.

Кешігу қайда орын алғанын анықтау үшін:

  1. Кідіртілген хаттың қасиеттерін ашыңыз.
  2. Сипаттарда бірнеше Received: өрісі болады — ең төменгісін табыңыз, ол Subject: және From: өрістерінің жанында орналасады.
  3. Received: өрісінде сервердің мекен-жайы мен осы сервердің хатымен өту уақыты көрсетіледі. Received: өрісі тізбегі бойынша төменнен жоғарыға қарай уақытты салыстыра отырып, сіз хат кешіктірген сервердің мекен-жайын біле аласыз.

    Егер example.mail.domain.net түріндегі мекен-жайда соңғы нүкте алдында (орнына domain) yandex көрсетілсе, демек, хат Яндекс серверінде кешіктірілді. Басқа мән болса — басқа пошта серверінде кешіктірілді деген сөз.

Мүмкін, бұл келесі себептер бойынша орын алады:

Браузер бетті қате көрсетеді

Трафик шығынын азайту үшін браузер кэште қаралған беттердің көшірмелерін сақтайды. Бетті қайта қараған кезде, браузер олардың деректерін жадыдан жүктеуі мүмкін. Мысалы, браузер жадыдан кіріс хаттар бетін жүктесе, сіз жаңа хаттар есептегішінің маңызды емес мәнін көресіз.

Оны интернеттен мәжбүрлеп жүктеу үшін бетті жаңартып көріңіз. Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалаңыз және барлық cookie файлдарын жойыңыз.

Кеңейтімдер Яндекс.Поштаны бұғаттайды

Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Диск бетін қосыңыз.

Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз

Ескірген браузер беттерді жылдам және ыңғайлы жүктеу үшін пайдаланылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузердің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Сіз ештеңе жібермеген мекен+жайға хаттың жеткізілмегені туралы есеп ауыңыз мүмкін. Бұл спамерлердің Кімнен және жасырын Reply-To өрістерінде жалған мекен-жайларды көрсетуінен орын алады. Жалған мекен-жайлар қорына сіздікі де кіруі мүмкін — бұл жағдайда спамерлерге тіркелгіңізге кіру қажет емес. Қор арнайы сөздіктің көмегімен таңдау әдісімен жасалады немесе пайдаланушылардың жалпыға қолжетімді сайттарда жариялаған мекен-жайларын іздеу арқылы толтырылады.

Сипатталған жағдайға кез келген пошта сервисі пайдаланушысы тап болуы мүмкін, өйткені барлық жіберуші пошта серверлері жіберушіні сәйкестендіру бойынша талаптарды сақтамайды. Егер сіз осындай хат алсаңыз, оны ерекшелеп, хатты спамды сүзгілеу ережесіне қосу үшін Бұл спам! батырмасын басыңыз.

Егер сіз пошта жәшігіңізден хатты сізден басқа ешкімнің жібермегеніне көз жеткізгіңіз келсе, келу журналын тексеріңіз.

Мүмкін, бұл келесі себептер бойынша орын алады:

Браузер бетті қате көрсетеді

Трафик шығынын азайту үшін браузер кэште қаралған беттердің көшірмелерін сақтайды. Бетті қайта қараған кезде, браузер олардың деректерін жадыдан жүктеуі мүмкін. Мысалы, браузер жадыдан кіріс хаттар бетін жүктесе, сіз жаңа хаттар есептегішінің маңызды емес мәнін көресіз.

Оны интернеттен мәжбүрлеп жүктеу үшін бетті жаңартып көріңіз. Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалаңыз және барлық cookie файлдарын жойыңыз.

Кеңейтімдер Яндекс.Поштаны бұғаттайды

Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Диск бетін қосыңыз.

Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз

Ескірген браузер беттерді жылдам және ыңғайлы жүктеу үшін пайдаланылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузердің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Осы хаттарда Кімге өрісінде қай мекен-жай көрсетілгенін нақтылаңыз.

Егер мекен-жай сызықша арқылы жазылса, бірақ оған мекен-жаймен нүкте арқылы және керісінше хат келсе, бұлар бөтен емес, сіздің хаттарыңыз болса керек.

Яндекс.Пошта нүкте мен сызықша арқылы жазылған мекен-жайларды тең деп есептейді. Бұл алиастар — бір жәшік мекен-жайының синонимдері. Олар әрқашан бір мекен-жайға тиесілі болады. Яғни, егер сіз my-address@yandex.kz мекен-жайын тіркесеңіз, my.address@yandex.kz мекен-жайынан хаттарды жібере және қабылдай аласыз. Бұл екі мекен-жайды да басқа ешкім пайдалана алмайды.

Егер сіздің мекен-жайыңыз кіші әріптермен жазылса, бірақ оған бас әріптермен жазылған хаттар келсе, онда бұл бөтен хаттар емес, сіздікі болса керек.

Яндекс.Пошта кіші және бас әріптермен жазылған мекен-жайларды бірдей деп санайды. Бұл алиастар — бір жәшік мекен-жайының синонимдері. Олар әрқашан бір мекен-жайға тиесілі болады. Яғни, егер сіз my-address@yandex.kz мекен-жайын тіркесеңіз, My-Address@yandex.kz мекен-жайынан хаттарды жібере және қабылдай аласыз. Бұл екі мекен-жайды да басқа ешкім пайдалана алмайды.

Егер сізге хат бейтаныс мекен-жайдан келсе, себептері мынада болуы мүмкін:

Алушының мекен-жайын көрсеткен кездегі жіберушінің қатесі

Егер сіз бейтаныс жіберушіден хат алсаңыз, жіберуші алушының мекен-жайын көрсеткен кезде қателесіп кетуі мүмкін. Жіберушіге қате туралы хабарлауыңызға немесе мұндай хатты елемеуге болады.

Сайтта тіркелу кезінде біреу сіздің мекен-жайыңызды байланыс ретінде көрсетті
Кейбір сайттарда электрондық поштаны растаусыз тіркелуге болады, сондықтан адамдар тіркеу кезінде бөтен электрондық мекен-жайды көрсете алады. Осы адамның сайтта сіздің мекен-жайыңызды көрсеткеніне қарамастан, ол сіздің жәшігіңізді пайдалана алмайды. Егер сіз осы сайттан хаттарды алғыңыз келмесе:
  1. Осы хаттарды жіберушінің мекен-жайын Қара тізімге енгізіңіз.
  2. Сайт әкімшілігімен байланысыңыз және мекен-жайыңыз сайтта қателікпен көрсетілгенін хабарлаңыз.

Егер сіз таныс жіберушіден сіздің мекен-жайыңызға емес, басқа мекен-жайға жіберілген хатты алсаңыз, онда сіздің мекен-жайыңыз Жасырын көшірме өрісінде көрсетілген. Мұндай хаттар сізге арналған болуы мүмкін. Жіберушімен басқа байланыс арнасы арқылы хабарласыңыз және осы хатты алу дұрыстығын анықтаңыз.

Басқа пошта жәшігінде сіздің мекен-жайыңызға жіберу орнатылса, осындай жағдай орын алуы мүмкін. Егер сіз жіберуді орнатпасаңыз, хатты жіберетін пошта жәшігі орналасқан сервис әкімшілігіне хабарласыңыз және хат көшірмесін қасиеттерімен қоса тіркеңіз.

Егер сіз таныс емес жіберушіден басқа мекен-жайға жіберілген хатты алсаңыз, онда сіздің мекен-жайыңыз Жасырын көшірме өрісінде көрсетілген болуы керек. Мұндай хаттар спам болуы мүмкін.

Басқа пошта жәшігінде сіздің мекен-жайыңызға жіберу орнатылса, осындай жағдай орын алуы мүмкін. Егер сіз жіберуді орнатпасаңыз, хатты жіберетін пошта жәшігі орналасқан сервис әкімшілігіне хабарласыңыз және хат көшірмесін қасиеттерімен қоса тіркеңіз.

Егер мәселе тізімде жоқ болса, төмендегі үлгі арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.