Хат алу және оқу
Хатты ашу үшін оның тақырыбы мен мазмұны тұрған жолға басыңыз. Маңызды хаттарды ашпастан оқуға YaGPT бар Нейрофильтр көмектеседі.
Хаттары бар стандартты әрекеттерден басқа (жауап беру, жіберу, жою, спам ретінде белгілеу және т. б.), сіз хаттардың берілген түрі үшін хатты аудару, оның қасиеттерін қарау немесе өңдеу ережесін жасау әрекеттерін орындай аласыз.
Хат жазысуды қарау
Хат жазысудағы алдыңғы хатты көру үшін Дәйексөзді көрсету сілтемесін басыңыз. Алдыңғы хатты толық ашу үшін Дәйексөзді толығымен көрсету сілтемесін басыңыз. Осы тармақтағы барлық хаттарды көру үшін Барлық жазысуды көрсету сілтемесін басыңыз.
Тез жауап беру немесе хат жіберу
Хат авторына немесе барлық хат алмасу қатысушыларына бірден хатты оқу бетінен жауап беруге болады.

Егер сөйлесудің кейбір қатысушыларына ғана жауап бергіңіз келсе, Жауап беру батырмасын, содан кейін жауаптың толық формасына өту үшін белгішесін басыңыз және артық алушыларды жойыңыз.
Хатты қайта жіберу үшін парақшаның жоғарғы жағындағы Қайта жіберу сілтемесіне басыңыз.
Хатты кейінге қалдыру
Егер сіз хат алсаңыз, бірақ оны дәл қазір қарауға немесе жауап беруге уақытыңыз болмаса, оны ыңғайлы уақытқа қалдыруға болады. Ол үшін оқу терезесінде тақтаның жоғары жағындағы Кейін еске салу батырмасын басыңыз.
Кейінге қалдырылған оқуды баптау үшін:
Белгіленген мерзімге дейін хат бөлек хатта жататын болады.
Хатты кейінге қалдырған сәт орнаған кезде ол бастапқы қалтаға оралып, тізімнің басына бекітіледі. Тармақтың оң жақ бөлігінде ескерту уақыты көрсетілген кейін қалдырылған хаттың белгісі пайда болады.
Егер хатқа белгіленген мерзімге дейін жетсеңіз, еске салуды өшіре аласыз. Ол үшін оқу терезесінде хаттың тақырыбының астында немесе жоғарыдағы панельде Ескертуді өшіру батырмасын басыңыз. Хат бастапқы қалтаға оралады.
Жіберушінің портретін өшіру
Жіберушінің портреті жіберушінің пошта баптауларында көрсетілген деректерден немесе әлеуметтік желіде оның профилінен жүктеледі. Портреттерді көрсетуді өшіргіңіз келсе:
- Жоғарғы оң жақ бұрыштағыбелгішесін басыңыз.
- Интерфейсті таңдаңыз.
- Жіберушілердің портреттерін көрсету опциясын өшіріңіз.
- Өзгерістерді сақтау батырмасын басыңыз.
Тіркемелерді қарау
Кейбір қосымшаларды Пошта интерфейсінде қосымша бағдарламаларды орнатпай ашуға болады. Келесі файл пішімдерін қолданылады:
- құжаттар — DOC/ DOCX, XLS/ XLSX, PPT/ PPTX, ODT, ODS, ODP, CSV, RTF, TXT, PDF;
- сурет — JPG, PNG, GIF, BMP, TIFF, EPS, PSD, CDR, AI;
- мұрағат — ZIP, RAR, TAR.
Егер хатта тіркеме бар болса, онда хаттар тізімінде ол миниатюра немесе белгіше түрінде көрсетіледі .

Тіркеме миниатюрасын өшіру үшін:
- Жоғарғы оң жақ бұрыштағыбелгішесін басыңыз.
- Интерфейсті таңдаңыз.
- Тіркемені хаттар тізімінде көрсету опциясын таңдаңыз.
Сіз тіркемені қарап, оны Дискіге сақтай аласыз немесе хат парағындағы тіркемені жүктей аласыз.

Құжаттар мен мұрағаттарды қарау
Құжатты немесе мұрағатты көру үшін қажетті файлды таңдап, Көру батырмасын басыңыз. Файл жаңа терезеде ашылады.
Суреттерді көру
Тіркемедегі суреттер миниатюралар түрінде көрсетіледі. Суретті көру режимінде ашу үшін, миниатюраға тінтуірдің сол жақ батырмасын басыңыз.
Қаралым режимінен шығу үшін жоғарғы оң жақ бұрыштағы белгішесі немесе Esc пернесін басыңыз.
Тізбектегі хаттарды қарау
Тақырып бойынша топтастыруды қосыңыз да, хаттар тізбекке біріктірілетін болады. Хаты бар жолға басу арқылы тізбектегі кез келген хатты қарай аласыз. Толығырақ Хаттарды тақырыбы бойынша топтастыру бөлімін қараңыз.
Хаттарды алу және қарауға байланысты қиындықтар
Бұл қадамдық нұсқаулық хаттарды алуға және қарауға байланысты мәселелерді шешуге көмектеседі. Кірісер алдында,.ұсынымдарды орындау үшін Яндекс Поштаны жаңа қойындыда ашыңыз.
Қиындықты таңдаңыз:
Кімнің хаттары келмейтінін нақтылаңыз?
Яндекс ID-де дұрыс жеке мәліметтер көрсетілгенін тексеріңіз және аккаунтқа телефон нөмірін байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Яндекс ID-де жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды алып тастау үшін әдетте екі сағаттай уақыт кетеді.
Сіз бұғаттауды алып тастауды күтіп жатқанда, жіберушінің пошта мекен-жайының қара тізімде жоқ екенін тексеріңіз . Егер пошта мекенжайы қара тізімде болса, оны сол жерден жойыңыз.
Күту уақыты өткен кезде, жіберушіден мекен-жайыңыздың дұрыс жазылғанын біліңіз. Содан кейін жіберушіден хатты қайта жіберуін сұраңыз.
Барлық жәшіктеріңіздегі хатты іздеп көріңіз.
Хаттарды өңдеу ережелерінде мұндай хаттарды жоятын ереже жоқ екеніне көз жеткізіңіз. Егер бұл ереже болса, оны өшіріңіз.
Хатты ерекшелеңіз және Спам емес! батырмасын басыңыз — хат Кіріс қалтасына ауыстырылады. Содан кейін хаттарды өңдеу ережесін ашыңыз және жіберушінің пошта мекен-жайын ақ тізімге қосыңыз. Ақ тізімге енгізілген мекен-жайлардың барлық поштасы Спам қалтасына кірмейді.
Хаттарды өңдеу ережелерінде мұндай хаттарды осы қалтаға жылжытатын ереже жоқ екеніне көз жеткізіңіз. Егер бұл ереже болса, оны өшіріңіз.
Хат жіберушінің немесе алушының пошта серверлеріндегі техникалық қиындықтарға, байланыс арналарының жүктелуіне және т. б. байланысты жеткізілмеуі мүмкін. Мұндай жағдайда жіберуші "Mailer-Daemon" сервисінен хаттың жеткізілмегені туралы автоматты есепті алады. Есепте хаттың алушыға дейін неліктен жетпей қалғаны көрсетілген.
Жіберушіден осындай есепті алған-алмағанын сұрап, неліктен жетпей қалғанын өзі анықтай алу үшін оған Яндекске хаттың жеткізілмегені туралы есеп мақаласына сілтеме жіберіңіз.
Егер есеп келмеген болса, хат жіберушінің пошта сервисіндегі себептерге байланысты жеткізілмеген болуы мүмкін. Бұл жағдайда, себептерін анықтау үшін оған осы сервистің техникалық қолдау қызметіне хабарласу керек.
Яндекс ID-де дұрыс жеке мәліметтер көрсетілгенін тексеріңіз және аккаунтқа телефон нөмірін байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Яндекс ID-де жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды алып тастау үшін әдетте екі сағаттай уақыт кетеді.
Сіз бұғаттауды алып тастауды күтіп жатқанда, жіберушінің пошта мекен-жайының қара тізімде жоқ екенін тексеріңіз . Егер пошта мекен-жайы қара тізімде болса, онда оны жойып, веб-сайттан хатты қайта сұраңыз.
Күту уақыты келгенде, сіз хат келіп отырған сайтта мекен-жайыңызды дұрыс көрсетпегенін тексеріңіз. Содан кейін сайттың қолдау қызметіне хабарласып, хатты қайта сұраңыз.
Барлық жәшіктеріңіздегі хатты іздеп көріңіз.
Хаттарды өңдеу ережелерінде мұндай хаттарды жоятын ереже жоқ екеніне көз жеткізіңіз. Егер бұл ереже болса, оны өшіріңіз.
Хатты ерекшелеңіз және Спам емес! батырмасын басыңыз — хат Кіріс қалтасына ауыстырылады. Содан кейін хаттарды өңдеу ережесін ашыңыз және жіберушінің пошта мекен-жайын ақ тізімге қосыңыз. Ақ тізімге енгізілген мекен-жайлардың барлық поштасы Спам қалтасына кірмейді.
Жарнамалық таратылымдар және әлеуметтік желілердің хабарламалары әдепкі түрде арнайы жүйелік қалталарға түсуі мүмкін. Бұл ретте, хат басқа еш жерде қайталанбайды. Осы опцияны Яндекс Пошта баптауларында өшіре аласыз.
Хаттарды өңдеу ережелерінде мұндай хаттарды осы қалтаға жылжытатын ереже жоқ екеніне көз жеткізіңіз. Егер бұл ереже болса, оны өшіріңіз.
Хаттар мына себептерге байланысты жетпеуі мүмкін:
- Сіздің пошта жәшігіңіз толып тұр
-
Тіркелген сәтте Яндекс Поштада хаттарды сақтау үшін сізге 10 ГБ беріледі. Жәшік тола бастаған кезде онда 200 МБ-тан аз бос кеңістік қалады, ал қолжетімді көлем автоматты түрде 1 ГБ-қа ұлғаяды — ол үшін сіз Поштаның веб-интерфейсінде тұрақты түрде авторизациядан өтіп тұру керексіз. Егер олай істемесеңіз, жәшік толып кетуі мүмкін және жаңа хаттар оған келмейді. Мәселені шешу үшін браузер арқылы Яндекс Поштаның толық нұсқасын ашыңыз және өз аккаунтыңызға кіріңіз.
- Жаңа таратылымдарды растау қосылды
-
Егер арнайы рұқсатыңызды бермеген болсаңыз, Жаңа таратылымдарды растау таратылымдардың хаттарын бұғаттайды. Баптауларда Таратылымдарды басқару бөлімін таңдаңыз, Жаңа қойындысына өтіңіз және онда қажетті таратылымның бар-жоғын тексеріңіз. Егер жоқ болса, Өшірілгендер қойындысын тексеріңіз: таратылым оған бұрынырақ түскен болуы мүмкін.
- Жіберуші жағындағы техникалық мәселелер
-
Хат келіп отырған Сайт әкімшілігіне хабарласыңыз. Хат сайттың пошта серверлеріндегі техникалық мәселелерге, байланыс арналарындағы жүктемеге және т.б. себептерге байланысты жетпей қалған болуы мүмкін.
Егер сіз өзіңіздің басқа жәшігіңізден хаттар алмай жатсаңыз — хаттарды жинау істемей тұр — Жинаушы хат жинамайды парағындағы кеңестерді орындаңыз.
Егер сізге хат жолдап, ол жетпесе, жіберуші хаттың жеткізілмегені туралы "Mailer-Daemon" сервисінен есеп алады.
Автоматты есепте жеткізілмеу себебі көрсетіледі. Оны қалай табуға және ашуға болады:
- Diagnostic Code сөз тіркесін табыңыз. Оның оң жағынд ағылшын тіліндегі қате коды көрсетіледі.
- Төмендегі кестеден қате кодын табыңыз.Кеңес. Кестеден жылдам іздеу үшін Windows-та Ctrl+F және macOS-та Cmd+F пернелер тіркесін қолданыңыз.
Қате коды | Себебі мен шешімі |
---|---|
Bad recipient address syntax Bad address mailbox syntax No correct recipients No such user Recipient address rejected: need fully-qualified address | Хат тіркелмеген мекенжайға жіберілген. Алушы мекенжайында ешбір артық тыныс белгі, бос орын мен тырнақшалардың жоғына көз жеткізіңіз. Алушының мекенжайын қайта тексеріп, хат жіберілімін қайталаңыз. |
Message rejected under suspicion of SPAM Client host [IP_host] blocked using spamsource.mail.yandex.net; see... Blocked by spam statistics — see... | Хат спам сияқты көрінеді. Егер сіздің пошта жәшігіңізден тек спам келсе, Яндекс пошта сервері оған хат қабылдауды 24 сағатқа шектейді. Ескертпе. Егер сіз сайт пайдаланушыларына немесе жазылушыларға заңды таратуларды жіберсеңіз, Яндекстің «адал» таратуларына қойылатын талаптарымен танысыңыз. |
Policy rejection on the target address | Хатты алушының аккаунты Пайдаланушы келісімін бұзуға байланысты бұғатталған. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған қиындық туралы хабарлап көріңіз. Егер сіз хат жіберілген мекенжайдың иесі болсаңыз, өз бетіңізше бұғаттауды алып тастай аласыз. Дербес ақпарат бетіндегі өзіңіз туралы дұрыс ақпаратты көрсетіңіз және біраз уақыттан кейін бұғаттау автоматты түрде жойылады. Егер сіз сенімді деректерді көрсетсеңіз және тіркелгі ашылмаса, беттің төменгі жағындағы кері байланыс нысаны арқылы қолдау қызметіне жазыңыз. |
Mailbox size exceeded Mailbox size limit exceeded Message infected by virus | Алушының пошта жәшігі толы. Бұл алушының жәшікті сирек пайдалануы және жәшік таратылымдарымен толып кетуінен орын алады. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз. Алушы өз жәшігіне қайтадан хат қабылдауы үшін ол Яндекс Поштаға веб-интерфейс арқылы кіру қажет. |
Error: message file too big Message size exceeds fixed limit | Тіркеменің өлшемі тым үлкен. Хатта жіберілетін тіркеме Яндекс пошта серверінде орнатылған шектеулер үшін қабылданбайды. Яндекс пошта жәшігіне жіберілетін тіркемелері бар хаттардың ең көп мөлшері 30 МБ-тан аспауы тиіс. Тіркемені файлдарды сақтау сервисіне жүктеңіз (мысалы, Яндекс Диск) және хатта оның сілтемесін көрсетіңіз. |
Error: timeout exceeded | Алушының пошталық сервері жауап бермейді. Пошта сервері жүйелік командалар мен Яндекстің пошта серверіне тым ұзақ уақыт жауап бермей, байланыс пен хатты жіберу әрекетін тоқтатты. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған қиындық туралы хабарлап көріңіз. |
Error: too many connections | Яндекс пошта сервері басқа серверлерден түскен өтініштер санының көптігінен артық жүктелген. Бұл жүктеменің өсуіне және жұмыстың бәсеңдеуіне әкеледі. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған қиындық туралы хабарлап көріңіз. |
Error: too many recipients | Хатта алушылар саны тым көп: Кімге, Көшірмесі және Жасырын көшірме өрістерінде 35-тен артық мекен-жай бар. Алушылар тізімін өңдеңіз және әрекетті қайталаңыз. |
Қате коды | Себебі мен шешімі |
---|---|
Bad recipient address syntax Bad address mailbox syntax No correct recipients No such user Recipient address rejected: need fully-qualified address | Хат тіркелмеген мекенжайға жіберілген. Алушы мекенжайында ешбір артық тыныс белгі, бос орын мен тырнақшалардың жоғына көз жеткізіңіз. Алушының мекенжайын қайта тексеріп, хат жіберілімін қайталаңыз. |
Message rejected under suspicion of SPAM Client host [IP_host] blocked using spamsource.mail.yandex.net; see... Blocked by spam statistics — see... | Хат спам сияқты көрінеді. Егер сіздің пошта жәшігіңізден тек спам келсе, Яндекс пошта сервері оған хат қабылдауды 24 сағатқа шектейді. Ескертпе. Егер сіз сайт пайдаланушыларына немесе жазылушыларға заңды таратуларды жіберсеңіз, Яндекстің «адал» таратуларына қойылатын талаптарымен танысыңыз. |
Policy rejection on the target address | Хатты алушының аккаунты Пайдаланушы келісімін бұзуға байланысты бұғатталған. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған қиындық туралы хабарлап көріңіз. Егер сіз хат жіберілген мекенжайдың иесі болсаңыз, өз бетіңізше бұғаттауды алып тастай аласыз. Дербес ақпарат бетіндегі өзіңіз туралы дұрыс ақпаратты көрсетіңіз және біраз уақыттан кейін бұғаттау автоматты түрде жойылады. Егер сіз сенімді деректерді көрсетсеңіз және тіркелгі ашылмаса, беттің төменгі жағындағы кері байланыс нысаны арқылы қолдау қызметіне жазыңыз. |
Mailbox size exceeded Mailbox size limit exceeded Message infected by virus | Алушының пошта жәшігі толы. Бұл алушының жәшікті сирек пайдалануы және жәшік таратылымдарымен толып кетуінен орын алады. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз. Алушы өз жәшігіне қайтадан хат қабылдауы үшін ол Яндекс Поштаға веб-интерфейс арқылы кіру қажет. |
Error: message file too big Message size exceeds fixed limit | Тіркеменің өлшемі тым үлкен. Хатта жіберілетін тіркеме Яндекс пошта серверінде орнатылған шектеулер үшін қабылданбайды. Яндекс пошта жәшігіне жіберілетін тіркемелері бар хаттардың ең көп мөлшері 30 МБ-тан аспауы тиіс. Тіркемені файлдарды сақтау сервисіне жүктеңіз (мысалы, Яндекс Диск) және хатта оның сілтемесін көрсетіңіз. |
Error: timeout exceeded | Алушының пошталық сервері жауап бермейді. Пошта сервері жүйелік командалар мен Яндекстің пошта серверіне тым ұзақ уақыт жауап бермей, байланыс пен хатты жіберу әрекетін тоқтатты. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған қиындық туралы хабарлап көріңіз. |
Error: too many connections | Яндекс пошта сервері басқа серверлерден түскен өтініштер санының көптігінен артық жүктелген. Бұл жүктеменің өсуіне және жұмыстың бәсеңдеуіне әкеледі. Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған қиындық туралы хабарлап көріңіз. |
Error: too many recipients | Хатта алушылар саны тым көп: Кімге, Көшірмесі және Жасырын көшірме өрістерінде 35-тен артық мекен-жай бар. Алушылар тізімін өңдеңіз және әрекетті қайталаңыз. |
Кідіріс жіберушінің серверінде де, Яндекстің серверінде де болуы мүмкін.
Кешігу қайда орын алғанын анықтау үшін:
- Кідіртілген хаттың қасиеттерін ашыңыз.
- Сипаттарда бірнеше Received: өрісі болады — ең төменгісін табыңыз, ол Subject: және From: өрістерінің жанында орналасады.
- Received: өрісінде сервердің мекен-жайы мен осы сервердің хатымен өту уақыты көрсетіледі. Received: өрісі тізбегі бойынша төменнен жоғарыға қарай уақытты салыстыра отырып, сіз хат кешіктірген сервердің мекен-жайын біле аласыз.
Егер
example.mail.domain.net
түріндегі мекен-жайда соңғы нүкте алдында (орнынаdomain
)yandex
көрсетілсе, демек, хат Яндекс серверінде кешіктірілді. Басқа мән болса — басқа пошта серверінде кешіктірілді деген сөз.
Бұл келесі себептер бойынша орын алуы мүмкін:
- Браузер парақшаны қате көрсетеді
-
Трафик шығынын азайту үшін браузер кэште қаралған беттердің көшірмелерін сақтайды. Бетті қайта қараған кезде, браузер олардың деректерін жадыдан жүктеуі мүмкін. Мысалы, браузер жадыдан кіріс хаттар бетін жүктесе, сіз жаңа хаттар есептегішінің маңызды емес мәнін көресіз.
Оны интернеттен мәжбүрлеп жүктеу үшін парақшаны жаңартып көріңіз. Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалаңыз және барлық cookie файлдарын жойыңыз.
- Кеңейтімдер Яндекс Поштаны бұғаттайды
-
Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Пошта бетін қосыңыз.
- Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз
-
Ескірген браузер беттерді жылдам және ыңғайлы жүктеу үшін пайдаланылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузеріңіздің соңғы нұсқасын Браузеріңіздің соңғы нұсқасын орнатыңыз.
Сіз "Mailer-Daemon" сервисінен ештеңе жібермеген мекен-жайға хат жеткізілмеуі туралы есепті алуыңызға болады. Бұл спамерлердің Кімнен және жасырын Reply-To өрістерінде жалған мекенжайларды көрсетуінен орын алады. Жалған мекен-жайлар қорына сіздікі де кіруі мүмкін — бұл жағдайда спамерлерге тіркелгіңізге кіру қажет емес. Қор арнайы сөздіктің көмегімен таңдау әдісімен жасалады немесе пайдаланушылардың жалпыға қолжетімді сайттарда жариялаған мекен-жайларын іздеу арқылы толтырылады.
Сипатталған жағдайға кез келген пошта сервисі пайдаланушысы тап болуы мүмкін, өйткені барлық жіберуші пошта серверлері жіберушіні сәйкестендіру бойынша талаптарды сақтамайды. Егер сіз осындай хат алсаңыз, оны ерекшелеп, хатты спамды сүзгілеу ережесіне қосу үшін Бұл спам! батырмасын басыңыз.
Егер сіз пошта жәшігіңізден хатты сізден басқа ешкімнің жібермегеніне көз жеткізгіңіз келсе, келу журналын тексеріңіз.
Бұл келесі себептер бойынша орын алуы мүмкін:
- Браузер парақшаны қате көрсетеді
-
Трафик шығынын азайту үшін браузер кэште қаралған беттердің көшірмелерін сақтайды. Бетті қайта қараған кезде, браузер олардың деректерін жадыдан жүктеуі мүмкін. Мысалы, браузер жадыдан кіріс хаттар бетін жүктесе, сіз жаңа хаттар есептегішінің маңызды емес мәнін көресіз.
Оны интернеттен мәжбүрлеп жүктеу үшін парақшаны жаңартып көріңіз. Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалаңыз және барлық cookie файлдарын жойыңыз.
- Кеңейтімдер Яндекс Поштаны бұғаттайды
-
Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Пошта бетін қосыңыз.
- Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз
-
Ескірген браузер беттерді жылдам және ыңғайлы жүктеу үшін пайдаланылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузеріңіздің соңғы нұсқасын Браузеріңіздің соңғы нұсқасын орнатыңыз.
Осы хаттарда Кімге өрісінде қай мекен-жай көрсетілгенін нақтылаңыз.
Егер мекен-жай сызықша арқылы жазылса, бірақ оған мекен-жаймен нүкте арқылы және керісінше хат келсе, бұлар бөтен емес, сіздің хаттарыңыз болса керек.
Яндекс Пошта нүкте және дефис арқылы жазылған мекенжайларды тең мәнді деп есептейді. Бұл алиастар — бір жәшік мекенжайының синонимдері. Олар әрқашан бір мекенжайға тиесілі болады. Яғни, егер сіз my-address@yandex.kz
мекенжайын тіркеген болсаңыз, сіз my.address@yandex.kz
мекенжайынан хаттар жіберіп, осы мекенжайға хаттар ала аласыз. Бұл екі мекенжайды да басқа ешкім пайдалана алмайды.
Егер сіздің мекен-жайыңыз кіші әріптермен жазылса, бірақ оған бас әріптермен жазылған хаттар келсе, онда бұл бөтен хаттар емес, сіздікі болса керек.
Яндекс Пошта кіші және бас әріптермен жазылған мекенжайларды тең мәнді деп есептейді. Бұл алиастар — бір жәшік мекенжайының синонимдері. Олар әрқашан бір мекенжайға тиесілі болады. Яғни, егер сіз my-address@yandex.kz
мекенжайын тіркеген болсаңыз, сіз My-Address@yandex.kz
мекенжайынан хаттар жіберіп, осы мекенжайға хаттар ала аласыз. Бұл екі мекенжайды да басқа ешкім пайдалана алмайды.
Егер сізге хат бейтаныс мекен-жайдан келсе, себептері мынада болуы мүмкін:
- Алушының мекен-жайын көрсеткен кездегі жіберушінің қатесі
-
Егер сіз бейтаныс жіберушіден хат алсаңыз, жіберуші алушының мекен-жайын көрсеткен кезде қателесіп кетуі мүмкін. Жіберушіге қате туралы хабарлауыңызға немесе мұндай хатты елемеуге болады.
- Сайтта тіркелу кезінде біреу сіздің мекен-жайыңызды байланыс ретінде көрсетті
- Кейбір сайттарда электрондық поштаны растаусыз тіркелуге болады, сондықтан адамдар тіркеу кезінде бөтен электрондық мекен-жайды көрсете алады. Осы адамның сайтта сіздің мекен-жайыңызды көрсеткеніне қарамастан, ол сіздің жәшігіңізді пайдалана алмайды. Егер сіз осы сайттан хаттарды алғыңыз келмесе:
- Осы хаттарды жіберушінің мекен-жайын қара тізімге енгізіңіз.
- Сайт әкімшілігімен байланысыңыз және мекенжайыңыз сайтта қателікпен көрсетілгенін хабарлаңыз.
Егер сіз таныс жіберушіден сіздің мекен-жайыңызға емес, басқа мекен-жайға жіберілген хатты алсаңыз, онда сіздің мекен-жайыңыз Жасырын көшірме өрісінде көрсетілген. Мұндай хаттар сізге арналған болуы мүмкін. Жіберушімен басқа байланыс арнасы арқылы хабарласыңыз және осы хатты алу дұрыстығын анықтаңыз.
Басқа пошта жәшігінде сіздің мекен-жайыңызға жіберу орнатылса, осындай жағдай орын алуы мүмкін. Егер сіз жіберуді орнатпасаңыз, хатты жіберетін пошта жәшігі орналасқан сервис әкімшілігіне хабарласыңыз және хат көшірмесін қасиеттерімен қоса тіркеңіз.
Егер сіз таныс емес жіберушіден басқа мекен-жайға жіберілген хатты алсаңыз, онда сіздің мекен-жайыңыз Жасырын көшірме өрісінде көрсетілген болуы керек. Мұндай хаттар спам болуы мүмкін.
Басқа пошта жәшігінде сіздің мекен-жайыңызға жіберу орнатылса, осындай жағдай орын алуы мүмкін. Егер сіз жіберуді орнатпасаңыз, хатты жіберетін пошта жәшігі орналасқан сервис әкімшілігіне хабарласыңыз және хат көшірмесін қасиеттерімен қоса тіркеңіз.
Егер мәселе тізімде жоқ болса, төмендегі үлгі арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.