Пошта жәшігінен хаттар жоғалды

Кеңес. Жойылған хаттарды сақтауды қосыңыз немесе хаттарыңыз үшін сақтық көшірмесін жасаңыз — бұл аккаунтыңыз зиянкестердің қолына түссе немесе сіз маңызды нәрсені қате жойсаңыз, олардың қауіпсіздігіне кепілдік береді.

Жоғалған хаттарды іздеу үшін қадамдық нұсқаулықты оқыңыз. Жұмысты бастамас бұрын Яндекс.Поштаны жаңа қойындыда ашыңыз

Қиындықты таңдаңыз:

Хаттарды жойғанда, олар Жойылған қалтасына түсіп, сонда 30 күн сақталады. Осы кезеңде оларды қалпына келтіре аласыз:

  1. Жойылған қалтасына өтіңіз.
  2. Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
  3. Қалтаға батырмасын басыңыз.
  4. Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.

Егер оларды жойғаннан кейін бір айдан көп уақыт өтсе, хаттарды қалпына келтіру мүмкін емес — олар Яндекс.Пошта серверлерінен біржола жойылады.

Егер хаттар болуы тиіс қалтада болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылған немесе Спам қалталарына түсті. Егер жіберушінің аты немесе мекенжайы, хат мәтінінің бөлігі немесе тақырып есіңізде болса, жәшігіңіздің барлық қалталарынан хатты іздеп көріңіз.

Хаттар табылды ма?

Хаттарды қалпына келтіруге болады:

  1. Хаттар табылған қалтаға өтіңіз.
  2. Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
  3. Қалтаға батырмасын басыңыз.
  4. Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.
Хаттар неліктен жойылады және мұны қалай болдырмауға болады

Жойылған қалтасындағы хаттар 30 күн сақталады, ал Спам қалтасындағылар — 10 күн. Осыдан кейін олар Яндекс серверлерінен біржола жойылады. Неліктен хаттар сіздің рұқсатыңызсыз осы қалталарға келіп түседі:

Пошта жәшігіңізге басқа пайдаланушы да кіре алады

Хаттарды пошта жәшігіңізге қатынасу мүмкіндігі бар пайдаланушы алып тастауы мүмкін: бөтен құрылғыда жұмыс істеп болғаннан кейін сессияны аяқтауды ұмытып кетуіңіз мүмкін. Сессияны аяқтау үшін аккаунт мәзірінде Барлық құрылғыларда шығу сілтемесін басыңыз. Сонымен қатар мұны Яндекс ID баптауларынан Барлық құрылғылардан шығу сілтемесі көмегімен жасауға болады.

Кіру журналына кіріп, онда хаттарды жою операцияларының бар-жоғын тексеріңіз.

Шектеу. Журналда 2000-ға жуық іс-әрекет сақталады. Егер хаттарды жойғаннан кейін 2000-нан артық әрекет жасалса, онда жою туралы деректер журналда көрсетілмейді.

Егер жәшігіңізге тек сіздің кіретініңізге сенімді болсаңыз, компьютерді антивируспен тексеріп, құпиясөзді және қосымша мекен-жайды өзгертіңіз. Сондай-ақ, Телефон нөмірлері парақшасында сізге таныс емес нөмірлердің бар-жоғын тексеріңіз.

Хаттар пошталық бағдарламада жоғалады

Егер сіз пошта бағдарламасын қолдансаңыз және хаттарды сол жерде жойсаңыз, онда олар қызмет бетінде де жоғалады . Бұл бағдарламаңыз IMAP хаттамасы бойынша бапталғандықтан орын алады — бұл ретте сервистегі жәшіктің құрылымы бағдарламадағы жәшіктің құрылымымен синхрондалады. Хаттарды тек бағдарламада жойып, бірақ Яндекс.Поштада қалдыру үшін, POP3 протоколы бойынша бағдарламаны баптай аласыз, бірақ біз оны жасамауға кеңес береміз: хаттар сервермен дұрыс синхрондалмауы мүмкін.

Хаттарды алып тастайтын немесе жылжытатын ереже бапталған

Кіріс поштаны өңдеу ережелерінде кіріс хаттарды жою немесе басқа қалталарға жылжыту үшін бапталған ережелердің жоқтығына көз жеткізіңіз. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер хаттарды іздеу немесе қолмен табу мүмкін болмаса, оларды қалпына келтіру мүмкін емес дегенді білдіреді — олар Яндекс.Пошта серверлерінен біржола жойылған.

Хаттар неліктен жойылады және мұны қалай болдырмауға болады

Жойылған қалтасындағы хаттар 30 күн сақталады, ал Спам қалтасындағылар — 10 күн. Осыдан кейін олар Яндекс серверлерінен біржола жойылады. Неліктен хаттар сіздің рұқсатыңызсыз осы қалталарға келіп түседі:

Пошта жәшігіңізге басқа пайдаланушы да кіре алады

Хаттарды пошта жәшігіңізге қатынасу мүмкіндігі бар пайдаланушы алып тастауы мүмкін: бөтен құрылғыда жұмыс істеп болғаннан кейін сессияны аяқтауды ұмытып кетуіңіз мүмкін. Сессияны аяқтау үшін аккаунт мәзірінде Барлық құрылғыларда шығу сілтемесін басыңыз. Сонымен қатар мұны Яндекс ID баптауларынан Барлық құрылғылардан шығу сілтемесі көмегімен жасауға болады.

Кіру журналына кіріп, онда хаттарды жою операцияларының бар-жоғын тексеріңіз.

Шектеу. Журналда 2000-ға жуық іс-әрекет сақталады. Егер хаттарды жойғаннан кейін 2000-нан артық әрекет жасалса, онда жою туралы деректер журналда көрсетілмейді.

Егер жәшігіңізге тек сіздің кіретініңізге сенімді болсаңыз, компьютерді антивируспен тексеріп, құпиясөзді және қосымша мекен-жайды өзгертіңіз. Сондай-ақ, Телефон нөмірлері парақшасында сізге таныс емес нөмірлердің бар-жоғын тексеріңіз.

Хаттар пошталық бағдарламада жоғалады

Егер сіз пошта бағдарламасын қолдансаңыз және хаттарды сол жерде жойсаңыз, онда олар қызмет бетінде де жоғалады . Бұл бағдарламаңыз IMAP хаттамасы бойынша бапталғандықтан орын алады — бұл ретте сервистегі жәшіктің құрылымы бағдарламадағы жәшіктің құрылымымен синхрондалады. Хаттарды тек бағдарламада жойып, бірақ Яндекс.Поштада қалдыру үшін, POP3 протоколы бойынша бағдарламаны баптай аласыз, бірақ біз оны жасамауға кеңес береміз: хаттар сервермен дұрыс синхрондалмауы мүмкін.

Хаттарды алып тастайтын немесе жылжытатын ереже бапталған

Кіріс поштаны өңдеу ережелерінде кіріс хаттарды жою немесе басқа қалталарға жылжыту үшін бапталған ережелердің жоқтығына көз жеткізіңіз. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер жаңа хаттар Кіріс қалтасында болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылған немесе Спам қалталарына келіп түсуі мүмкін. Егер жіберушінің аты немесе мекенжайы, хат мәтінінің бөлігі немесе тақырып есіңізде болса, жәшігіңіздің барлық қалталарынан хатты іздеп көріңіз.

Хаттар табылды ма?

Егер хаттар Жойылған, Спам немесе басқа қалтадан табылса, онда хаттарды жойып тастап, оларды Спам немесе басқа қалтаға ауыстыратын ереже бапталған. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер жаңа хаттар табылмаса, сіз хабарлама келуі тиіс сайтта электрондық мекен-жайыңыздың дұрыстығын тексеріңіз. Жіберушіден мекен-жайыңызды дұрыс жазған-жазбағанын біліңіз.

Сондай-ақ сайттың немесе жіберушінің пошта мекенжайының қара тізімде бар-жоғын тексеріңіз .

Яндекс ID баптауларында сенімді жеке мәліметтерді енгізіңіз және аккаунтқа телефон нөмірін тіркеңіз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Әдетте мұның бәрі жәшікке телефон нөмірі байланбаған немесе Яндекс ID-де жалған аты-жөні көрсетілгеннен орын алып жатады. Бұғаттауды алып тастау үшін әдетте екі сағаттай уақыт кетеді.