Пошта жәшігінен хаттар жоғалды

Жоғалған хаттарды іздеу үшін қадамдық нұсқаулықты оқыңыз. Жұмыс басталар алдында Яндекс.Поштаны жаңа қойындыдан ашыңыз.

Қиындықты таңдаңыз:

Хаттарды жойғанда, олар Жойылған қалтасына түсіп, сонда 30 күн сақталады. Осы кезеңде оларды қалпына келтіре аласыз:

  1. Жойылған қалтасына өтіңіз.
  2. Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
  3. Қалтаға батырмасын басыңыз.
  4. Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.

Егер оларды жойғаннан кейін бір айдан көп уақыт өтсе, хаттарды қалпына келтіру мүмкін емес — олар Яндекс.Пошта серверлерінен біржола жойылады.

Егер хаттар болуы тиіс қалтада болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылған немесе Спам қалталарына түсті. Егер жіберушінің аты немесе мекен-жайы, хат мәтінінің бөлігі немесе тақырып есіңізде болса, жәшігіңіздің барлық қалталарынан хатты іздеп көріңіз.

Хаттар табылды ма?

Хаттарды қалпына келтіруге болады:

  1. Хаттар табылған қалтаға өтіңіз.
  2. Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
  3. Қалтаға батырмасын басыңыз.
  4. Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.
Хаттар неліктен жойылады және мұны қалай болдырмауға болады

Жойылған қалтасындағы хаттар 30 күн сақталады, ал Спам қалтасындағылар — 10 күн. Осыдан кейін олар Яндекс серверлерінен біржола жойылады. Неліктен хаттар сіздің рұқсатыңызсыз осы қалталарға келіп түседі:

Пошта жәшігіңізге басқа пайдаланушы да кіре алады

Хаттарды пошта жәшігіңізге қатынасу мүмкіндігі бар пайдаланушы алып тастауы мүмкін: бөтен құрылғыда жұмыс істеп болғаннан кейін сессияны аяқтауды ұмытып кетуіңіз мүмкін. Сессияны аяқтау үшін, есептік жазба мәзірінде Барлық құрылғыларда шығу сілтемесін басыңыз. Сондай-ақ, мұны Төлқұжат бетінде— Барлық компьютерлерден шығу сілтемесі арқылы жасай аласыз.

Кіру журналына кіріп, онда хаттарды жою операциялары бар-жоғын тексеріңіз.

Шектеу. Журналда 2000-ға жуық іс-әрекет сақталады. Егер хаттарды жойғаннан кейін 2000-нан артық әрекет жасалса, онда жою туралы деректер журналда көрсетілмейді.

Егер жәшігіңізге тек сіздің кіретініңізге сенімді болсаңыз, компьютерді антивируспен тексеріп, құпиясөзді және қосымша мекен-жайды өзгертіңіз. Сондай-ақ, Телефон нөмірлері бетінде сізге бейтаныс нөмірлер жоқ екенін тексеріңіз..

Хаттар пошталық бағдарламада жоғалады

Егер сіз пошта бағдарламасын қолдансаңыз және хаттарды сол жерде жойсаңыз, онда олар қызмет бетінде де жоғалады . Бұл бағдарламаңыз IMAP хаттамасы бойынша бапталғандықтан орын алады — бұл ретте сервистегі жәшіктің құрылымы бағдарламадағы жәшіктің құрылымымен синхрондалады. Хаттарды тек бағдарламада жойып, бірақ Яндекс.Поштада қалдыру үшін, POP3 протоколы бойынша бағдарламаны баптай аласыз, бірақ біз оны жасамауға кеңес береміз: хаттар сервермен дұрыс синхрондалмауы мүмкін.

Хаттарды алып тастайтын немесе жылжытатын ереже бапталған

Хаттарды өңдеу ережелерінде кіріс хаттарды жою немесе басқа қалталарға жылжыту үшін бапталған ережелердің жоқтығына көз жеткізіңіз. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер хаттарды іздеу немесе қолмен табу мүмкін болмаса, оларды қалпына келтіру мүмкін емес дегенді білдіреді — олар Яндекс.Пошта серверлерінен біржола жойылған.

Хаттар неліктен жойылады және мұны қалай болдырмауға болады

Жойылған қалтасындағы хаттар 30 күн сақталады, ал Спам қалтасындағылар — 10 күн. Осыдан кейін олар Яндекс серверлерінен біржола жойылады. Неліктен хаттар сіздің рұқсатыңызсыз осы қалталарға келіп түседі:

Пошта жәшігіңізге басқа пайдаланушы да кіре алады

Хаттарды пошта жәшігіңізге қатынасу мүмкіндігі бар пайдаланушы алып тастауы мүмкін: бөтен құрылғыда жұмыс істеп болғаннан кейін сессияны аяқтауды ұмытып кетуіңіз мүмкін. Сессияны аяқтау үшін, есептік жазба мәзірінде Барлық құрылғыларда шығу сілтемесін басыңыз. Сондай-ақ, мұны Төлқұжат бетінде— Барлық компьютерлерден шығу сілтемесі арқылы жасай аласыз.

Кіру журналына кіріп, онда хаттарды жою операциялары бар-жоғын тексеріңіз.

Шектеу. Журналда 2000-ға жуық іс-әрекет сақталады. Егер хаттарды жойғаннан кейін 2000-нан артық әрекет жасалса, онда жою туралы деректер журналда көрсетілмейді.

Егер жәшігіңізге тек сіздің кіретініңізге сенімді болсаңыз, компьютерді антивируспен тексеріп, құпиясөзді және қосымша мекен-жайды өзгертіңіз. Сондай-ақ, Телефон нөмірлері бетінде сізге бейтаныс нөмірлер жоқ екенін тексеріңіз..

Хаттар пошталық бағдарламада жоғалады

Егер сіз пошта бағдарламасын қолдансаңыз және хаттарды сол жерде жойсаңыз, онда олар қызмет бетінде де жоғалады . Бұл бағдарламаңыз IMAP хаттамасы бойынша бапталғандықтан орын алады — бұл ретте сервистегі жәшіктің құрылымы бағдарламадағы жәшіктің құрылымымен синхрондалады. Хаттарды тек бағдарламада жойып, бірақ Яндекс.Поштада қалдыру үшін, POP3 протоколы бойынша бағдарламаны баптай аласыз, бірақ біз оны жасамауға кеңес береміз: хаттар сервермен дұрыс синхрондалмауы мүмкін.

Хаттарды алып тастайтын немесе жылжытатын ереже бапталған

Хаттарды өңдеу ережелерінде кіріс хаттарды жою немесе басқа қалталарға жылжыту үшін бапталған ережелердің жоқтығына көз жеткізіңіз. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер жаңа хаттар Кіріс қалтасында болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылған немесе Спам қалталарына келіп түсуі мүмкін. Егер жіберушінің аты немесе мекен-жайы, хат мәтінінің бөлігі немесе тақырып есіңізде болса, жәшігіңіздің барлық қалталарынан хатты іздеп көріңіз.

Хаттар табылды ма?

Егер хаттар Жойылған, Спам немесе басқа қалтадан табылса, онда хаттарды жойып тастап, оларды Спам немесе басқа қалтаға ауыстыратын ереже бапталған. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер жаңа хаттар табылмаса, сіз хабарлама келуі тиіс сайтта электрондық мекен-жайыңыздың дұрыстығын тексеріңіз. Жіберушіден мекен-жайыңызды дұрыс жазған-жазбағанын біліңіз.

Сондай-ақ сайттың немесе жіберушінің пошта мекен-жайының қара тізімде бар-жоғын тексеріңіз .

Яндекс.Төлқұжатта сенімді дербес мәліметтерді енгізіңіз және аккаунтқа телефон нөмірін байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Төлқұжатта жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды алып тастау үшін әдетте екі сағат кетеді.