Пошта жәшігінен хаттар жоғалды

Жоғалған хаттарды іздеу үшін қадамдық нұсқаулықты оқыңыз. Жұмысты бастамас бұрын Яндекс Поштаны жаңа қойындыда ашыңыз

Қиындықты таңдаңыз:

Егер хаттар болуы тиіс қалтада болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылған немесе Спам қалталарына түскен болуы мүмкін. Өз жәшігіңіздің барлық қалталарынан жіберушінің аты немесе мекенжайы, хат мәтінінің бөлігі немесе оның тақырыбы бойынша хаттарды іздеп көріңіз.

Шектеу. Жойылған қалтасындағы хаттар 30 күн сақталады, ал Спам қалтасындағылар — 10 күн. Осыдан кейін олар Яндекс серверлерінен біржола жойылады.

Хаттар табылды ма?

Хаттарды қалпына келтіруге болады:

  1. Хаттар табылған қалтаға өтіңіз.
  2. Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
  3. Қалтаға батырмасын басыңыз.
  4. Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.

Егер хаттарды іздеу немесе қолмен табу мүмкін болмаса, оларды қалпына келтіру мүмкін емес дегенді білдіреді — олар Яндекс Пошта серверлерінен біржола жойылған.

Егер жаңа хаттар Кіріс қалтасында болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылғандар немесе Спам қалталарына келіп түскен болуы мүмкін. Өз жәшігіңіздің барлық қалталарынан жіберушінің аты немесе мекенжайы, хат мәтінінің бөлігі немесе оның тақырыбы бойынша хаттарды іздеп көріңіз.

Шектеу. Жойылған қалтасындағы хаттар 30 күн сақталады, ал Спам қалтасындағылар — 10 күн. Осыдан кейін олар Яндекс серверлерінен біржола жойылады.

Хаттар табылды ма?

Хаттарды қалпына келтіруге болады:

  1. Хаттар табылған қалтаға өтіңіз.
  2. Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
  3. Қалтаға батырмасын басыңыз.
  4. Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.

Егер хаттар Жойылған, Спам немесе басқа қалтадан табылса, онда хаттарды жойып тастап, оларды Спам немесе басқа қалтаға ауыстыратын ереже бапталған. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер жаңа хаттар табылмаса, сіз хабарлама келуі тиіс сайтта электрондық мекен-жайыңыздың дұрыстығын тексеріңіз. Жіберушіден мекенжайыңызды дұрыс жазған-жазбағанын біліңіз.

Сондай-ақ сайттың немесе жіберушінің пошта мекенжайының қара тізімде бар-жоғын тексеріңіз .

Яндекс ID баптауларында дұрыс жеке деректеріңізді көрсетіңіз және аккаунтқа телефон нөміріңізді байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Яндекс ID-де жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды шешуге бірнеше сағат кетуі мүмкін.

Хаттар неліктен жойылады және мұны қалай болдырмауға болады

Пошта жәшігіңізге басқа пайдаланушы да кіре алады

Хаттарды пошта жәшігіңізге қатынасу мүмкіндігі бар пайдаланушы алып тастауы мүмкін: бөтен құрылғыда жұмыс істеп болғаннан кейін сессияны аяқтауды ұмытып кетуіңіз мүмкін. Сессияны аяқтау үшін аккаунт мәзірінде Барлық құрылғыларда шығу сілтемесін басыңыз. Мұны Яндекс ID баптауларында Барлық құрылғыларда шығу сілтемесі көмегімен жасауға болады.

Кіру журналына кіріп, онда хаттарды жою операциялары бар-жоғын тексеріңіз.

Шектеу. Журналда 2000-ға жуық әрекет олар жасалған IP-мекенжайларымен бірге сақталады. Егер хаттарды жойғаннан кейін 2000-нан артық әрекет жасалса, онда жою туралы деректер журналда көрсетілмейді.

Тіпті, егер жәшігіңізге тек сіздің кіретініңізге сенімді болсаңыз, компьютерді антивируспен тексеріп, құпиясөзді және қосымша мекенжайды өзгертіңіз. Сондай-ақ, Телефон нөмірлері парақшасында сізге таныс емес нөмірлердің бар-жоғын тексеріңіз.

Хаттар пошталық бағдарламада жоғалады

Егер сіз пошта бағдарламасын қолдансаңыз және хаттарды сол жерде жойсаңыз, онда олар қызмет бетінде де жоғалады . Бұл бағдарламаңыз IMAP хаттамасы бойынша бапталғандықтан орын алады — бұл ретте сервистегі жәшіктің құрылымы бағдарламадағы жәшіктің құрылымымен синхрондалады. Хаттарды тек бағдарламада ғана жойып, бірақ Яндекс Поштада қалдыру үшін POP3 хаттамасы бойынш бағдарламаны баптауыңызға болады, бірақ біз мұны жасамауға кеңес береміз: хаттар сервермен дұрыс синхрондалмауы мүмкін.

Хаттарды алып тастайтын немесе жылжытатын ереже бапталған

Хаттарды өңдеу ережелерінде кіріс хаттарды жою немесе басқа қалталарға жылжыту үшін бапталған ережелердің жоқтығына көз жеткізіңіз. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.