Көптеген хаттар жіберу

Егер сіз өз серіктестеріңіз немесе клиенттеріңізге хаттарды жаппай таратқыңыз келсе, бизнеске арналған Яндекс 360 қосып, Яндекс Таратылымдарды қолданыңыз.

Егер сіздің жәшіктен күнделікті көп хат жіберіліп отыратын болса, қауіпсіздік жүйесі оларды спам деп санап, хаттарды жіберуді бұғаттап тастайды. Мұндай жағдай орын алсам үшін Яндекс Поштада тәулігіне жіберілетін хаттарға техникалық шектеулер қойылған. Бұл шектеулерді айналып өтуге немесе өзгертуге болмайды.

Таратуларыңыз Яндекстегі алушыларға келіп, Спам қалтасына түспеуі үшін Адал таратуларға қойылатын Яндекс талаптары талаптарын сақтаңыз. Қажетсіз және адал таратылымдарды бір-бірінен ажырату қажет. Яндекс Пошта Спамға жіберу немесе осы құжаттың міндетті пунктеріне сәйкес келмейтін таратылым хаттарын мүлдем қабылдамауы мүмкін. Егер міндетті емес талаптарды сақтап отырсаңыз, сіздің хаттарыңыздың Спамға түсу мүмкіндігі аз болады.

Егер сіз таратылымды Яндекстегі пошта жәшіктеріне жіберіп, поштаны Яндекстің пошта сервері қабылдамай қойса, сіз Mailer-Daemon сервисінен автоматтандырылған есеп аласыз. Онда жетпей қалу себептері мен хатты бұғаттап тастаған сервердің аты болады.

Хаттарды жіберуге шектеу қою

Алушылар саны Шектеу
Сайт немесе мобильді қолданба арқылы жіберілген бір хатта 1000
Пошта бағдарламасы немесе SMTP хаттамасы арқылы жіберілген бір хатта 300
Назар аударыңыз. Лимиттерде бір алушыға жіберілген хаттар да, Кімге, Көшірме, Жасырын көшірме өрістерінде көрсетілген бір хатты алушылардың саны да ескеріледі. Егер Спамқорғаныс бір үлгідегі немесе бір типті хаттарды, спамды, жарнаманы немесе коммерциялық ұсыныстарды жаппай таратуға тыйым салса, шектеулер қысқартылуы мүмкін.

Адал таратуларға қойылатын Яндекс талаптары

Осы құжат адал тарату туралы "Яндекс" компаниясының түсінігін бейнелейді. Ол оферта болып табылмайды және компания мен оның пошта қызметі тарапынан жаппай таратуды жүзеге асыратын сервистер алдында ешқандай міндеттемелерге әкеліп соқпайды.

Құжат ірі провайдерлер мен пошта қызметтерінің тәжірибесімен қалыптасқан ASTA нормалары мен ұсынымдары, сондай-ақ "Желіні пайдалану нормаларына" сәйкес келеді. Тарату және спамды бөлу алгоритмі компанияның ноу-хау технологиясы болып табылып, жарияланбайды және талқыланбайды.

Адал таратуда не болуы керек:

  1. Жазылу процесі:
    • (Мінд.) Тарату тек алушының айқын талабы немесе келісімі бойынша жүзеге асырылуы тиіс.
    • (Мінд.) Тарату алушының мекенжайын алушының өзі растауы тиіс.
    • Тарату парағына қосылу кезінде алушылардың мекенжайы валидациядан өтуі тиіс.
  2. Жазылымнан бас тарту процесі:
    • (Мінд.) Әрбір хатта таратудан қалай бас тартуға болатыны туралы нақты нұсқаулар берілуі тиіс. Бұл ретте хат алмасу процесі алушыдан құпиясөзді қалпына келтіру, тіркеу немесе авторизациядан өту сияқты күрделі әрекеттерді талап етпеуі тиіс. Алушының 10 минут ішінде жіберуден бас тарту мүмкіндігі болуы тиіс.
    • Хат денесінде жазылушының мекен-жайы анық көрсетілуі тиіс.
    • (Мінд.) Хатта RFC стандарты бойынша ресімделген list-unsubscribe тақырыбы қолданылуы қажет. Сілтеме бойынша осы тақырыптан өткен кезде пайдаланушы дереу жазылудан бас тарту қажет.
    • (Мінд.) Жазылымнан бас тарту үшін тек жұмыс істейтін сілтемелерді көрсету қажет.
  3. Хаттың тақырыбы:
    • Хабарлама тақырыбы пайдаланушыға түсінікті болуы және оны жаңылыстырмауы тиіс.
    • Хабарламаның тақырыбы бір жіберілімнің барлық хаттары үшін бірдей болуы керек.
    • (Мінд.) Кімнен өрісінде тарату дереккөзімен байланыстырылған нақты бар электрондық мекен-жай көрсетілуі тиіс. Егер осы мекенжайға келіп түскен хабарламалар роботпен өңделетін болса, онда жауап ретінде сіздің қолдау қызметімен байланысуыңызға мүмкіндік беретін айқын және нақты нұсқаулықтар келуі тиіс.
  4. Желілік сәйкестендірудің дұрыстығы:
    • (Мінд.) Таратуды жүзеге асыратын бағдарламалық қамтамасыз ету алынған жауаптарды тексеруі тиіс. Егер қабылдаушы сервер көрсетілген пайдаланушы жоқ деп жауап берсе, онда осы мекен-жай бойынша тарату уақытша тоқтатылуы тиіс.
    • (Мінд.) Таратуды жүзеге асыратын хосттың дұрыс бапталған кері DNS-сұранымы бар тұрақты IP-мекен-жайы болуы тиіс. Бұл ретте домен иесінің тіркеу деректері WHOIS хаттамасы бойынша өзекті және ашық болуы тиіс.
    • Дұрыс сәйкестендіру үшін домен аты мазмұнды болуы тиіс, ол X. y.z.w-in-addr-arpa немесе dsl-4-3-2-1.provider.net сияқты автоматты мекен-жай болмауы тиіс.
    • Таратуды жүзеге асыратын хост әдеттегі хат-хабарды жіберетін хостан өзгеше болуы тиіс.
    • (Егер алдыңғы талап орындалмайтын болса.) Кімнен өрісіндегі тұрақты хат алмасу үшін пайдаланылатын домен атауынан ерекшеленуге және хат-хабар дереккөзін көрсетуі тиіс. Мысалы, example.kz домені үшін форумдағы жаңа хабарламалар туралы хабарландырулар forum.example.kz доменінен, ал сайт жаңалықтарына news.example.kz доменінен және т. б. жіберілуі тиіс.
    • (Мінд.) Кімнен өрісінде көрсетілген жіберуші серверде деректері авторизациядан өтіп жатқан пайдаланушының мекенжайына толықтай сәйкес болуы керек.
    • (Мінд.) Барлық хабарламаларға DKIM арқылы қол қою керек. Сондай-ақ, домен үшін осы домендегі поштаға қандай сенімді серверлерден пошта жіберуге болатындығы көрсететін SPF жазба бапталуы тиіс.
    • Домен үшін DMARC-ты баптауға кеңес береміз. Бұл қосымша әрекет, оның көмегімен DKIM және SPF жіберушіге тиесілі екендігі тексеріледі, сондай-ақ, жіберушіні қолдан жасау әрекеттері туралы есептер қалыптасады.
  5. Басқа талаптар:
    • Жіберуші туралы немесе хаттардағы кез келген сілтемелерге арналған мақсатты бет туралы ақпаратты өзгертуге болмайды.
    • Қысқартылған сілтемелерді пайдалану ұсынылмайды.
    • Мәтіндегі барлық сілтемелер толық домендік ат түрінде көрсетілуі тиіс: сілтемелер ретінде IP-мекен-жайлар немесе домендердің қайта кодталған аттарын (URL Encoded) пайдалануға болмайды.
    • (Мінд.) Хатта жаппай немесе автоматты тарату кезінде пайдаланылатын стандартты тақырыптар болуы тиіс — мысалы, Precedence: bulk ( junk, list, list-unsubscribe және т. б.). Ондағы барлық сілтемелер оларға жазылудан автоматты түрде бас тартуға мүмкіндік беруі қажет.
    • Хабарламаның тақырыптары мен пішімі RFC 5322 және MIME стандарты талаптарына сәйкес болуы қажет. Сонымен қатар, хабарламада дұрыс Date және Message-ID тақырыптары болуы тиіс.
    • Хабарламаның әрбір бөлігі үшін нақты қолданылатын кодтама көрсетілуі тиіс. Бір уақытта екі кодтамадағы мәтін хабарламасына жол берілмейді.
    • Егер тарату HTML пішімінде жүзеге асырылса, хатта JavaScript, ActiveX және басқа да ықтимал қауіпті элементтерді пайдалануға болмайды.
Назар аударыңыз. Яндекс Пошта Спамға жіберу немесе осы құжаттың міндетті пунктеріне сәйкес келмейтін таратылым хаттарын мүлдем қабылдамау құқығын өзіне қалдырады. Міндетті емес талаптарды сақтау хаттарыңыздың Спам қалтасына түсу ықтималдығын айтарлықтай төмендетеді.

Сондай-ақ Яндекстің басқа желілермен өзара іс-қимыл принциптерімен танысуыңызға болады.