Хаттармен мобильді құрылғылар арқылы жұмыс істеу

Хат жазу үшін келесі қадамдарды орындаңыз:

  1. Экранның оң жақ төменгі бұрышындағы таңбасын басыңыз.
  2. Кімге өрісіне алушының мекенжайын енгізіңіз. Көшірме, Жасырын көшірме өрістерін ашу үшін таңбасын басыңыз.
  3. Жіберушінің мекенжайы автоматты түрде толтырылады. Өз пошталық алиасыңызды өзгерту үшін Кімнен өрісінде таңбасын басыңыз.
  4. Хат тақырыбын Тақырып өрісінде көрсетіңіз.
  5. Хаттың мәтін жолағына хабарламаңызды енгізіңіз.
  6. Қажет болса, тіркеме қосыңыз: хат тақырыбының оң жағында таңбасын басып, файлды таңдаңыз.

    Ескертпе. Сіз хатқа файлдарды өз телефоныңыздан да, Яндекс Диск арқылы да тіркей аласыз. Сондай-ақ, сіз смартфонға орнатылған камераның көмегімен фотосурет жасап, оны хатқа тіркей аласыз.
  7. Хатты жіберіңіз.

Дауыспен жазу

Егер хатты мәтін түрінде теру ыңғайсыз болса, оны дауыстап жазыңыз — Пошта қолданбасы мәтінді автоматты түрде анықтай алады:

  1. Экранның оң жақ төменгі бұрышындағы таңбасын басыңыз.
  2. Кімге өрісіне алушының мекенжайын енгізіңіз. Көшірме, Жасырын көшірме өрістерін ашу үшін таңбасын басыңыз.
  3. Оң жақ төменгі бұрыштағы белгішесін басыңыз.

Дауыспен басқаруды қосу үшін:

  1. Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
  2. Қалталар мен белгілер тізімінің астындағы Баптаулар батырмасын басыңыз.
  3. Дауыстап басқару опциясын қосыңыз және дауыстап басқару үшін қолданылатын тілді таңдаңыз.

Хат жасауға жылдам өту

Егер құрылғының басты экранында Яндекс Пошта виджеті орнатылған болса, сіз хат жазуға тікелей сол арқылы өте аласыз.

Сондай-ақ, сіз хат жазуға Пошта қосымшасы таңбасынан өте аласыз. Бұл үшін:

  1. Яндекс Пошта қолданбасының таңбасын басып, ұстап тұрыңыз.
  2. Ашылған тізімнен Жазу пәрменін таңдаңыз.
Назар аударыңыз. Жылдам бастау Android 8.0 және одан жоғары нұсқасы бар құрылғылар үшін қолжетімді.

Хатты жіберу

Пошта қолданбасы арқылы хатты жіберер алдында сіз қосымша опцияларды — жеткізу туралы хабарламалар немесе кейінге қалдырып жіберуді баптай аласыз. Хат дайын болған кезде, экранның оң жақ жоғарғы бұрышындағы Жіберу батырмасын басыңыз.

Кейінге қалдырылған жіберу

Хатты кейінірек жіберу үшін:

  1. Хатты жасау терезесінде басыңыз.
  2. Хатты қай кезде жіберу керектігін көрсетіңіз. Ұсынылған нұсқалардың бірін таңдаңыз немесе күн мен уақытты қолмен қойыңыз. Таңдалған мәндер жіберу батырмасында пайда болады.
  3. Жіберу батырмасына басыңыз.

Белгіленген уақыт орнағанға дейін хат «Шығыс» қалтада сақталады және сізде оны жіберуден бас тарту мүмкіндігі болады.

Хаттың жеткені туралы хабарлама

Егер хаттың жеткені туралы есеп алғыңыз келсе, жіберер алдында экранның үстіндегі басыңыз.

Хат алушыға жеткізілген кезде сіздің пошта жәшігіңізге есеп келеді.

Назар аударыңыз. Есеп хаттың алушының пошта жәшігіне жеткендігін білдіреді, бірақ оның оқылғандығын көрсетпейді.

Хатты жіберуді болдырмау

Егер хатты қателесіп жіберген болсаңыз, Пошта қолданбасында оны жібергеннен кейін бірден бірнеше секунд ішінде тоқтата аласыз:

Экранның астындағы Болдырмау батырмасын басыңыз. Жіберу тоқтатылғаннан кейін хат Нобайлар қалтасына сақталады.

Әдепкі бойынша хатты жіберуден 3 секунд ішінде бас тартуға болады. Бұл мәнді өзгерту үшін:

  1. Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
  2. Баптаулар → Хатты жіберуді болдырмау тармағына өтіңіз.
  3. Қажетті опцияны таңдаңыз — 5 секунд немесе 10 секунд.

Хатты жіберуді болдырмауды сөндіру үшін Өшірулі опциясын таңдаңыз.

Жіберу кезінде қатені көремін

Хаттарды Поштаның мобильді сайты арқылы жіберген кезде кейбір жағдайларда жіберу қатесі туралы хабарлама алуыңыз мүмкін.

Қандай хабарлама алдыңыз?

Мобильді пошта интерфейсі арқылы жалпы көлемі 25 МБ-қа дейін тіркемені жіберуге болады. Егер көбірек жібергіңіз келсе, файлдарды Яндекс Дискіге жүктеп, файлдарды содан тіркеңіз.

Бұл қате басқа қойындыда аккаунттан шықсаңыз немесе басқасына кірсеңіз орын алуы мүмкін. Браузер кешін тазартып, кейін Поштаға кіріңіз де, хатты қайтадан жіберіп көріңіз.

Егер мұндай хабарлама пайда болса, хатыңыздың мазмұны Яндекс Поштамен спам ретінде танылды деген сөз. Мәселені шешу үшін Яндекс Поштаның десктопқа арналған веб-интерфейсін ашыңыз және кез келген бір хат жіберіңіз. Солайша сіз хаттарды робот жібермейтінін жүйеге дәлелдейсіз.

Толығырақ "Хат жіберілуі мүмкін емес, себебі спам сияқты" хабарламасын көремін бөлімін қараңыз.

Хатты қайта жіберуге тырысыңыз. Егер мүмкін болмаса, қосымшадағы кері байланыс нысаны арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.

Хатты қайта жіберуге тырысыңыз. Егер мүмкін болмаса, қосымшадағы кері байланыс нысаны арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.

Хатты қайта жіберуге тырысыңыз. Егер мүмкін болмаса, қосымшадағы кері байланыс нысаны арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.

Егер сіз мына хабарламаны алсаңыз Қате кетті. Хатты жіберу немесе сақтау мүмкін емес, өйткені ол тым үлкен. Хат жобаларда сақталған, бұл хат мәтінінде таңбалар мен суреттердің тым көп екенін білдіреді. Бұл көбінесе ұзақ хат алмасудағы ескі хаттарды дәйексөзге алу себебінен орын алады. Хаттың мазмұнын қысқартуға тырысыңыз немесе жаңасын жасаңыз.

Менің хатым жеткізілді ме?

Егер хатты Поштаның мобильді сайты арқылы жібергеннен кейін хаттың жеткізілмегені туралы есеп алмаған болсаңыз, демек, ол хат Яндекс серверінен сәтті кетті.

Егер хат жеткізілмеген болса, сіз жеткізілмеудің себебі көрсетілген Mailer-Daemon қызметінен автоматты есеп аласыз. Мұның ең жиі себебі алушының мекен-жайын жазудағы қателер болып табылады — көрсетілген мекен-жайдың дұрыстығына, онда қате жазулар немесе артық таңбалардың бар-жоғына көз жеткізіңіз. Хаттың жетпей қалуының басқа да мүмкін себептерін Хаттар жіберілмей жатыр бөлімінен қарауға болады.