Яндекс Поштаның қолдау қызметіне жазу

Ескертпе. Яндекс Поштада телефон арқылы қолдау жоқ. Біз тек пайдаланушылардың хаттарымен жұмыс істейміз. Бұл тиімді: хатта сіз бізге хаттардың қасиеттері мен хат қасиеттерін де бере аласыз — солайша мәселені тезірек шешіп, сізге көмектесе аламыз.

Сіздің хатыңыз қажетті маманға жетуі үшін қандай мәселе туындағанын нақтылап беріңіз.

Не жөнінде хабарлағыңыз келеді?

Мәселені шешу жолдары Поштаны жүктеу және көрсету қателері бөлімінде көрсетілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Қиындықты нақтылаңыз:

Мәселені шешу жолдары Хаттар жіберілмейді бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Мәселені шешу жолдары Хаттарды алу және қарау мәселелері бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Сұрақтарға жауаптар Хаттар тізімімен жұмыс бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Сұрақтарға жауаптар Хаттарды аудару бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Мәселені шешу жолдары Іздеу жұмыс істемейді бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Мәселені шешу жолдары Хат жинау жұмыс істемейді бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Қандай ереже жұмыс істемейді?

Мәселені шешу жолдары Автосұрыптау жұмыс істемейді бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Мәселені шешу жолдары Жөнелту жұмыс істемейді бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Мәселені шешу жолдары Автожауапбергіш жұмыс істемейді бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Мәселені шешу жолдары Ереже жұмыс істемейді бөлімінде келтірілген. Егер ұсынымдар көмектеспесе, төмендегі кері байланыс үлгісін толтырыңыз.

Сұрағыңызды нақтылаңыз:

Сұрақтардың жауаптары Жеке деректер бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Сұрақтардың жауаптары Контактілерді басқару бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Сұрақтардың жауаптары Қалталар бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Сұрақтардың жауаптары Белгілер бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Сұрағыңызды нақтылаңыз:

Сұрағыңызды нақтылаңыз:

Сұрақтардың жауаптары Жәшігіңізді қалай қорғай аласыз бөлімінде келтірілген. Егер сұрағыңыздың жауабы тізімде болмаса, онда Яндекс ID-дің қолдау қызметіне жазыңыз.

Сұрақтардың жауаптары Яндекс Пошта жәшіктерді қалай қорғайды бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Сұрағыңызды нақтылаңыз:

Сұрақтардың жауаптары Спаммен күрес бөлімінде көрсетілген. Егер тізімде сіздің сауалыңыз болмаса, кері байланыс формасын толтырыңыз.

батырмасын басыңыз.

Сұрақтардың жауаптары Қара тізім бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Қауіпсіздікке қандай қауіп төнеді?

Сұрақтардың жауаптары «Яндекс Пошта бұл хатты қауіптілігі ықтимал деп есептейді» ескертуін көріп тұрмын бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңызға жауап тізімде болмаса, abuse@yandex.ru мекен-жайы бойынша қолдау қызметіне жазыңыз.

Сұрақтардың жауаптары Басқалардың хаттарын аламын бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Сұрақтардың жауаптары Қауіпсіздік сертификатының қателері бөлімінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Сұрақтардың жауаптары Компьютердегі пошта бағдарламаларын баптау, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, The Bat!, Пошта (macOS) бөлімдерінде келтірілген. Егер сіздің сұрақтарыңыздың жауабы тізімде болмаса, төмендегі кері байланыс нысанын толтырыңыз.

Сіз мобильді қосымшаны пайдаланасыз ба, әлде Поштамен мобильді браузер арқылы жұмыс істейсіз бе?

Егер сіз Яндекс Пошта қосымшасымен жұмыс барысында қиындыққа тап болсаңыз, қосымшадағы кері байланыс үлгісі арқылы қате туралы хабарлаңыз:

  1. Экранды солға сүйреңіз.
  2. Папкалар тізімінің астындағы Анықтама және қолдау тармағын таңдаңыз.
  3. Қиындық тармағын таңдаңыз.
  4. Қиындық тақырыбын таңдаңыз.
  5. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Ұялы қосымшаға байланысты мәселелер бойынша Анықтама парақшасы арқылы емес, қосымшаның өзінен жазуыңызды өтінеміз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, қосымшадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер қосымша кенеттен жұмысын аяқтаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз.

Егер Яндекс Поштаның мобильді нұсқасымен жұмыс барысында қиындықтарға тап болсаңыз, қате туралы мобильді нұсқадағы кері байланыс формасы арқылы хабарлаңыз:

  1. Экранның жоғарғы сол жақ бөлігінде белгішесін басыңыз.
  2. Баптаулар → Анықтама және қолдау қызметі → Кері байланыс батырмасын басыңыз.
  3. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Поштаның мобильді нұсқасына байланысты мәселелер бойынша Анықтама парақшасынан емес, мобильді нұсқа парақшасынан жазуыңызды өтінеміз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, Поштадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер мобильді Пошта ашылмаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз.

Сұрақтардың жауаптары Яндекс 360 Премиум Анықтамасында келтірілген.