Pop-up және conref үшін

Сіз жіберген немесе алған барлық файлдар Яндекс.Дискіңіздегі Пошталық тіркемелер қалтасында сақталады.

Поштаның осы бетінде келесі сұрақтар жиі кездеседі:

Поштаның осы бетінде келесі тақырыптар бойынша сұрақтар жиі пайда болады:

Мәселені нақтылаңыз:

Gmail-дағы жәшіктен хаттар жиналмайды

Егер сіз Gmail жәшігінен хаттарды жинауды баптасаңыз:

  1. Қауіпсіздік және кіру бетіндегі Сенімсіз қосымшалар қосқышын Сенімсіз қосымшалар рұқсат етілген ережесіне орнатыңыз.
  2. Google аккаунттары бетінде жинаушының қосылуына рұқсат беріңіз.
  3. Егер хат жинаушының Google аккаунтына кіруі үшін екі кезеңді аутентификацияны пайдалансаңыз.

Пошта жинаушыны жаңа құпиясөзбен қайта қосыңыз:

  1. Қосылған жәшіктер тізімінде жинаушы атауын, содан соң Баптау сілтемесін басыңыз.
  2. Сервермен байланыс орнату баптауы сілтемесін басыңыз.
  3. Байланыс параметрлерінде жаңа құпиясөзді енгізіңіз.
  4. Өзгерістерді сақтау батырмасын басыңыз.

Яндекстегі пошта жәшігіңіздің баптауларында POP3 немесе IMAP хаттамасы арқылы кіру қосылғанын тексеріңіз:

  1. Оң жақ бұрыштағы белгішесін басыңыз.
  2. Барлық баптаулар батырмасын басыңыз.
  3. Пошта бағдарламалары сілтемесін басыңыз.
  4. Қажетті хаттаманы белгілеңіз.
  5. Өзгерістерді сақтаңыз.

Хаттар жиналатын пошта жәшігінің баптауларында POP3 немесе IMAP хаттамалары арқылы қатынасу іске қосылғанына көз жеткізіңіз.

Rambler
  1. Сол жақ төменгі бұрыштағы батырмасын басыңыз.
  2. Сол жақтағы мәзірде Пошта бағдарламалары тармағын таңдаңыз.
  3. Пошта жәшігіне пошта клиенті арқылы қатынауды қалаймын опциясын таңдаңыз.
  4. Суреттегі кодты енгізіп, Жіберу батырмасын басыңыз.
Gmail
  1. Gmail жәшігі баптауларына, содан кейін Жіберу және POP / IMAP қойындысына өтіңіз.
  2. POP хаттамасы бойынша қатынау (Жағдайы тармағы) бөлімінде қосқышты Барлық хаттар үшін POP қосу (тіпті жүктелген адамдар үшін) күйіне орнатыңыз.
  3. IMAP хаттамасы бойынша кіру (Жағдайы тармағы) бөлімінде қосқышты IMAP қосу күйіне орнатыңыз.
  4. Өзгерістерді сақтау батырмасын басыңыз.
Mail.ru

Mail.ru пошталық сервисінде IMAP және POP3 хаттамаларына кіру әдепкі бойынша іске қосылады.

Outlook.com (hotmail.com)

Outlook.com пошталық сервисі хаттарды тек POP хаттамасы бойынша жібере алады. POP хаттамасы бойынша қатынауды белсендіру үшін:

  1. Оң жақ бұрыштағы белгішесін басыңыз.
  2. Параметрлер тармағын таңдаңыз.
  3. Тіркелгіні басқару бөлімінде POP хаттамасы бойынша құрылғылар мен қолданбаларды қосу сілтемесін басыңыз.
  4. Қосу опциясын таңдаңыз.
  5. Жүктелген хаттарды жою бөлімінде Құрылғылар немесе қосымшаларға Outlook.com-дағы хабарламаларды жоюға рұқсат етпеу опциясын таңдаңыз. Егер қосымша немесе құрылғы жою үшін бапталса, Outlook.com жоюдың орнына хабарламаларды арнайы POP қалтасына жылжытады.
  6. Сақтау батырмасын басыңыз.
Yahoo

Yahoo пошта қызметі хаттарды тек IMAP хаттамасы арқылы жібере алады. Бұл хаттама әдепкі бойынша қосылған.

Егер сіздің пошта сервисіңіз тізімде болмаса, ақпарат алу үшін осы сервисті қолдау қызметіне хабарласыңыз.

Екі факторлы аутентификация өшірілген кезде де, жинаушыны басқа пошта сервисі арқылы қосу үшін қосымшалардың құпиясөздерін пайдалану керек. Нұсқаулық бойынша арнайы құпиясөзді құрып, оны басқа пошта сервисіндегі құрастырушы баптауларында көрсетіңіз.

Екі факторлы аутентификация өшірілген кезде де, жинаушыны басқа пошта сервисі арқылы қосу үшін қолданбалардың құпиясөздерін пайдалану керек. Нұсқаулық бойынша арнайы құпиясөзді құрып, оны басқа пошта сервисіндегі құрастырушы баптауларында көрсетіңіз.

Хат қате көрсетіледі

Егер хатта суреттер, безендіру немесе мәтіннің орнына біртүрлі таңбалар болмаса, онда олардың дұрыс көрсетілуін бірдеңе шектейді. Неліктен осындай жағдай орын алды және мәселені қалай шешуге болады, бұл туралы Хатты көрсету қателері мақаласынан оқыңыз.

Пошта беті қатемен көрсетіледі

Неліктен осындай жағдай орын алды және мәселені қалай шешуге болады, бұл туралы Поштаны жүктеу және көрсету қателері мақаласынан оқыңыз.

Жеткізу туралы есепті қалай шешуге болады?

Жеткізу туралы есепті шешуге сізге Хатты басқа мекенжайға жеткізбеу туралы есеп (Яндекс емес) мақаласы көмектеседі.

Пошта жәшігінен хаттар жоғалды

Неліктен осындай жағдай орын алды және мәселені қалай шешуге болады, бұл туралы Пошта жәшігінен хат жоғалды мақаласынан оқыңыз.

Хаттар Яндекстегі басқа мекен-жайдан жіберіледі

Неге бұл орын алады және мәселені қалай шешуге болатынын Хаттар Яндекстегі басқа мекен-жайдан жіберіледі мақаласынан оқыңыз.

Ережені қалай құрады?

Кіріс хаттарды өңдеу ережесін жасау үшін Ережені құру мақаласы көмектеседі.

Ереже шартын қатесіз қалай құруға болады?

Дұрыс және қатесіз ереже шартын құру үшін сізге Шартты қалай дұрыс құру керек мақаласы көмектеседі.

Хаттарды қалтаға автоматты түрде қалай орналастыру керек?

Кіріс хаттар автоматты түрде қажетті қалталарға орналастырылуы үшін сізге Хаттарды қалталарға автоматты түрде сұрыптау мақаласы көмектеседі.

Хаттар жіберілімін қалай баптайды?

Хаттарды жәшігіңізден басқа жәшікке жіберуді баптау үшін сізге Хаттарды басқа мекен-жайға жіберу мақаласы көмектеседі.

Жаңа хаттар туралы хабарламаларды қалай жіберуге болады?

Егер сізде бірнеше жәшік болса, Яндекс.Поштадағы жаңа хаттар туралы хабарламаларды басқа мекен-жайға алуыңызға болады. Хабарламаларды баптау үшін сізге Жаңа хаттар туралы хабарламалар мақаласы көмектеседі.

Авто жауапбергішті қалай орнатуға болады?

Егер сіз демалысқа барсаңыз және байланыстан тыс болсаңыз, автожауап беру құралын орнатыңыз — берілген шартқа сәйкес келетін әрбір кіріс хатына автоматты жауап жіберіледі. Автожауап беруді баптауда сізге Автожауапбергіш мақаласы көмектеседі.

Қосымша мекен-жайларды қалай байлау керек?

Бұл туралы толығырақ Қосымша мекен-жайлар мақаласын оқыңыз.

Логин мен құпиясөзді жіберуді сұрайды

Неліктен осындай жағдай орын алды және мәселені қалай шешуге болатыны туралы Фишинг мақаласынан оқыңыз.

Қауіпсіздік сертификатының қателерін көремін

Неліктен бұл жағдай орын алады және мәселені қалай шешуге болатыны туралы Қауіпсіздік сертификатының қателері мақаласынан оқыңыз.

  1. Оң жақ бұрыштағы белгішесін басыңыз.
  2. Басқаларды таңдаңыз.
  3. Поштаны басқа жәшіктерден жинауды таңдаңыз.
  4. Барлық баптаулар батырмасын басыңыз.
  5. Пошта бағдарламалары сілтемесін басыңыз.
  6. Жеке деректер, қолы, портреті бөлімін таңдаңыз.
  7. Хаттарды өңдеу ережелерін таңдаңыз.

Контактілерді автоматты түрде жинауды өшіргіңіз келсе, Контактілер бетін ашып, Автоматты түрде жинау опциясын өшіріңіз және өзгерістерді сақтаңыз.

Яндекс.Төлқұжатта сенімді дербес мәліметтерді енгізіңіз және аккаунтқа телефон нөмірін байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Төлқұжатта жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды алып тастау үшін әдетте екі сағаттай уақыт кетеді.

Компьютеріңізді тегін антивирустық бағдарламалар арқылы тексеріңіз: CureIt! Dr.Web және «Касперский зертханаларынан» Virus Removal Tool

компьютеріңізді тегін антивирустық бағдарламалар арқылы тексеріңіз: CureIt! Dr.Web және «Касперский зертханаларынан» Virus Removal Tool

Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалаңыз және барлық cookie файлдарын жойыңыз.
Ескертпе. Егер сіз екі факторлы аутентификацияны қоссаңыз, Яндекс.Кілт қосымшасымен түрлендірілген бір реттік құпиясөзді қолданыңыз.

(немесе қосымша құпиясөзі, егер сіз екі факторлы аутентификацияны қоссаңыз)

Ескертпе. Егер екі факторлы аутентификацияны қоссаңыз, қосымша құпиясөзін қолданыңыз.

Егер сіз поштаны "login@yandex.kz" түрінен алуды баптасаңыз, логин мекен-жайдың "@" белгісіне дейінгі бөлігі болып табылады. Егер сіз поштаға арналған Яндекс.Поштаны қолдансаңыз, логин ретінде пошта жәшігінің толық мекен-жайын енгізу қажет.