Хаттарды оқу
- Хатты оқу
- Жіберуші туралы ақпаратты қарау
- Хатқа жылдам жауап беру
- Хатқа сыбырсөздер көмегімен жауап беру
- Тіркемені жүктеп алу
- Хатты бекітіп қою
- Хатты аудару
- Белгі қою
- Хатты қайта жіберу
- Хатты басқа қалтаға көшіру
- Хатты жою
- iOS құрылғыларында Пошта қолданбасына арналған баптаулар
- Кіріс хаттармен туындайтын қиындықтар
Хатты оқу
Пошта жәшігіне кіріңіз және қажетті хатқа басыңыз. Басқа қалтадағы хатты ашу үшін экранды сол жақтан тартып, тізімнен қажетті қалтаны таңдаңыз.
Егер Android құрылғысының басты экранында Яндекс Пошта виджеті орнатылған болса, сіз виджет терезесіндегі оның қысқаша сипаттамасына басу арқылы хатты оқып шыға аласыз.
Хатты оқу үшін пошта жәшігіне кіріп, қажетті хатты басыңыз. Басқа қалтадағы хатты ашу үшін экранның жоғарғы сол жақ бұрышындағы белгішесін басыңыз да, тізімнен қажетті қалтаны таңдаңыз.
Жіберуші туралы ақпаратты қарау
Егер жіберушінің атына бассаңыз, контактінің карточкасы ашылады, онда ол туралы қосымша ақпарат, оның ішінде оған хабарласудың қолжетімді тәсілдері жинақталған.
Егер жіберушінің атына бассаңыз, контактінің карточкасы ашылады, оның мынадай мүмкіндіктері бар:
- хат алмасу тарихын қарап шығу;
- хаттарды берілген критерийлер — тіркемелер, қалта, күн, жіберуші, алушы, мазмұны және басқалары бойынша табу;
- хат жазуға тез өту;
- Яндекс Күнтізбе арқылы кездесу белгілеу;
- Яндекс Мессенджер арқылы чат бастау (тек ұйымдар үшін);
- көрсетілген телефон нөміріне қоңырау шалу.
Хатқа жылдам жауап беру
Хат авторына немесе барлық хат алмасу қатысушыларына бірден хатты оқу бетінен жауап беруге болады.
- Қажетті хатты ашыңыз.
- Хаттың астындағы жылдам жауап өрісіне мәтін енгізіңіз.
- Жауапты жіберу үшін басыңыз.
Егер хат-хабардың тек кейбір қатысушыларына ғана жауап бергіңіз келсе, жауаптың толық формасына басу арқылы өтіп, керек емес алушыларды алып тастаңыз.
- Қажетті хатты ашыңыз.
- Жылдам жауап беру өрісіне мәтін енгізіңіз.
- Жауапты жіберу үшін басыңыз.
Егер хат-хабардың тек кейбір қатысушыларына ғана жауап бергіңіз келсе, жауаптың толық формасына басу арқылы өтіп, керек емес алушыларды алып тастаңыз.
Хатқа сыбырсөздер көмегімен жауап беру
Кейбір жағдайларда Яндекс Пошта кіріс хаттарға жылдам жауап беру нұсқаларын ұсына алады.
Ақылды жауаптарды қосу үшін:
- Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
- Қалталар мен белгілер тізімінің астындағы Баптаулар батырмасын басыңыз.
- Ақылды жауаптар опциясын қосыңыз.
- Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
- бөліміне өтіңіз.
- Ақылды жауаптар опциясын қосыңыз.
- Экранның сол жақ жоғарғы бұрышындағы таңбасын басыңыз.
- Қалталар тізімінің астында Баптауларға басыңыз.
- Негізгілерді таңдаңыз.
- Ақылды жауаптар опциясын қосыңыз.
Ақылды жауаптарды пайдалану үшін:
- Қажетті хатты ашыңыз немесе оны ескертпелер тізімінен табыңыз.
- Хат мазмұнының астында, егер бар болса, ұсынылған жауап нұсқаларының бірін таңдаңыз.
- Қажетті хатты ашыңыз.
- Хат мазмұнының астында, егер бар болса, ұсынылған жауап нұсқаларының бірін таңдаңыз.
- Жауапты жіберу үшін басыңыз.
Тіркемені жүктеп алу
Хатты ашып, кірістірілген файлдың суретін басыңыз. Поштаның мобильді сайтында сіз тіркемені Яндекс Дискіге де сақтай аласыз.
Хатты бекітіп қою
Маңызды хат көз алдында тұруы үшін оны тізімнің жоғарғы жағына бекітіңіз:
- Қажетті хатты ашыңыз.
- Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
- Бекіту батырмасын таңдаңыз.
Бекітілген хат Бекітілгендер бөлімінде ерекшеленіп тұрады, ол барлық қалталарда бірінші болып көрсетіледі. Мысалы, бекітілген кіріс хаттары бар бөлім Жіберілгендер қалтасында да көрсетіліп тұрады. Жаңа хаттар бекітілгендер астында көрсетіледі.
Хатты ағытып алу үшін:
- Қажетті хатты ашыңыз.
- Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
- Ағыту батырмасын таңдаңыз.
Барлық хаттарды ағытқан кезде, Бекітілгендер бөлімі жоғалып кетеді. Есептен шығарылған хаттар алынған күні бойынша автоматты түрде сұрыпталады.
Хатты аудару
Хат мәтінін таңдалған тілге аудару үшін:
- Қосымша баптаулары арқылы аудармашыны қосыңыз.
- Қажетті хатты ашыңыз.
- Мәтін аударылатын тілді алдын ала таңдап алыңыз, кейін хат мазмұнының үстіндегі Аудару батырмасын басыңыз.
Достарыңызбен немесе әріптестеріңізбен басқа тілдерде хат алмасаңыз, Поштаның мобильді сайты сіздің хатыңызды басқа тілге немесе алған хатыңызды орыс тіліне аударуға көмектеседі.
Аудармашыны қосу үшін:
- Экранның сол жақ жоғарғы бұрышындағы таңбасын басыңыз.
- Қалталар тізімінің астында Баптауларға басыңыз.
- Негізгілерді таңдаңыз.
- Хаттарды аударуды ұсыну опциясын қосыңыз.
Хатты басқа тілден аудару үшін:
- Қажетті хатты ашыңыз.
- Сол жақта хаттың мазмұнының үстіндегі жолда тізімнен әдепкі түрде ұсынылған мәннің жанындағы басу арқылы түпнұсқа тілін таңдаңыз.
- Түпнұсқа тілінің оң жағында әдепкі түрде ұсынылған мәннің жанындағы басу арқылы тізімнен аударма тілін таңдаңыз.
- Аудару батырмасын басыңыз.
Белгі қою
- Қажетті хатты ашыңыз.
- Тағы батырмасын басыңыз.
- Белгіні қоюды басыңыз.
- Таңбаны таңдаңыз.
- Дайын батырмасын басыңыз.
- Қажетті хатты ашыңыз.
- Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
- Белгілерге басыңыз.
- Таңбаны таңдаңыз.
- Дайын батырмасын басыңыз.
Толығырақ Белгілер мақаласында.
Хатты қайта жіберу
- Қажетті хатты ашыңыз.
- белгішесін басыңыз.
- Қажетті хатты ашыңыз.
- белгішесін басыңыз.
- Қажетті хатты ашыңыз.
- Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
- Салып жіберуді басыңыз.
Хатты басқа қалтаға көшіру
- Қажетті хатты ашыңыз.
- Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
- Қалтаға салу батырмасын басыңыз.
- Хатты салу қажет болатын қалтаны таңдаңыз.
- Қажетті хатты ашыңыз.
- Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
- Қалтаға батырмасын басыңыз.
- Хатты салу қажет болатын қалтаны таңдаңыз.
Толығырақ Қалталар мақаласын қараңыз.
Хатты жою
- Қажетті хатты ашыңыз.
- Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
- Жою батырмасын басыңыз.
Хатты өшіру үшін жіберушінің атының жанындағы таңбасын басыңыз.
Сондай-ақ, хатты хаттар тізімінен тікелей жоюға болады.
Хат немесе бірнеше хаттарды жою үшін келесі әрекеттерді орындау үшін:
Хатты таңдаңыз. Хаттарды таңдау үшін хат жолында жіберушінің портретін басыңыз.
- Экранның төменгі бөлігінде таңбасына басыңыз.
Сондай-ақ, хатты оқу бетінде жоюға болады.
- Қажетті хатты ашыңыз.
- Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
iOS құрылғыларында Пошта қолданбасына арналған баптаулар
- Оқылмаған хаттар есептегішін баптау
-
Қосымша белгішесіндегі есептегіш оқылмаған хаттар санын көрсетеді. Сіз есептегіш қандай аккаунттар үшін істейтіндігін таңдай аласыз. Бұл үшін:
- Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
- бөліміне өтіңіз.
- Есептегіш тек сіз қарап отырған аккаунт үшін ғана істеуі үшін Белсенді аккаунт опциясын қосыңыз. Немесе аккаунттарды Жиынтық есептегіш тізімінен таңдай аласыз — сол кезде есептегіш сіз таңдаған аккаунттар үшін оқылмаған хаттардың жалпы санын көрсететін болады.
- Сілтемелер бойынша өтуге арналған браузерді таңдау
-
Хаттардағы сілтемелерді қандай браузер арқылы ашу керектігін таңдау үшін:
- Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
- бөліміне өтіңіз.
- Сілтемелерді қай жерден ашу керектігін таңдаңыз: Яндекс Браузер, Safari немесе іштей орнатылған браузер.
Кіріс хаттармен туындайтын қиындықтар
- Жойылғандар қалтасына кіріңіз.
- Қажетті хаттарды таңдаңыз. Хатты таңдау үшін хат жолағындағы жіберушінің портретіне басыңыз.
- батырмаларын басыңыз.
- Хатты салу қажет болатын қалтаны таңдаңыз.
- Жойылғандар қалтасына кіріңіз.
- Қажетті хаттарды таңдаңыз. Хатты таңдау үшін хат жолағындағы жіберушінің портретіне басыңыз.
- таңбасын, кейін экранның төменгі бөлігіндегі таңбасын басыңыз.
- Хатты салу қажет болатын қалтаны таңдаңыз.
- Жойылғандар қалтасын ашыңыз.
- Қажетті хатты ашыңыз.
- Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
- Қалтаға батырмасын басыңыз.
- Хатты салу қажет болатын қалтаны таңдаңыз.
- Яндекс Пошта сайтының толық нұсқасында кіру журналына кіріңіз және соңғы аптада жәшікте жасалған әрекеттер туралы ақпаратты қараңыз.Ескертпе. Мобильді құрылғының браузерінде Яндекс Поштаның толық нұсқасына ауысу үшін экранның сол жақ жоғарғы бұрышындағы таңбасына, кейін экранның төменгі бөлігіндегі Толық нұсқа сілтемесіне басыңыз.
- Яндекс ID баптауларында құпиясөзді өзгертіңіз. Поштаның қауіпсіздік ережелерін ұстанып жүргеніңізге көз жеткізіп алыңыз.
- Хаттарды жоятын бағдарламаларды қолданбайтыныңызды тексеріңіз. Егер телефоныңызда POP3 хаттамасы бойынша жұмыс істейтін бағдарлама орнатылған болса, оны баптауларда, хаттарды жүктеу кезінде көшірмені серверде сақтау қажет екенін көрсетіңіз.
- Электрондық пошта мекенжайын дұрыс көрсеткеніңізді тексеріңіз.
- Хаттарды өңдеу ережелерінде осындай хаттарды өшіріп тастайтын ереженің жоқ екенін тексеріп алыңыз. (Ережені тек Яндекс Пошта сайтының толық нұсқасы арқылы ғана сөндіруге және өшіруге болады.)
- Осы әлеуметтік желі немесе форумның пошта мекенжайының қара тізімде бар-жоғын тексеріңіз. (Мекенжайды тек Яндекс Пошта сайтының толық нұсқасы арқылы ғана қара тізімнен алып тастауға болады.)
- Құрылғының баптауларын ашып, Қолданбалар диспетчерін (Қолданбаларды) таңдаңыз.
- Android System WebView қолданбасын тауып алыңыз.
- Кешті тазарту батырмасын басыңыз.
- Құрылғыны сөндіріп, қайта қосыңыз.
- Құрылғының баптауларын ашып, Қолданбалар диспетчерін (Қолданбаларды) таңдаңыз.
- Android System WebView қолданбасын тауып алыңыз.
- таңбасын басыңыз.
- Құрылғыны сөндіріп, қайта қосыңыз.
- Google Play қолданбалар дүкенін ашыңыз.
- Android System WebView қолданбасын тауып алыңыз немесе сілтеме арқылы өтіңіз.
- Жаңарту батырмасын басыңыз.
- Google Chrome қолданбасын тауып алыңыз немесе сілтеме арқылы өтіңіз.
- Жаңарту батырмасын басыңыз.
- Google Play кешін тазартыңыз
-
- Құрылғының баптауларын ашып, таңдаңыз.
- Кешті тазарту батырмасын басыңыз.
- Қолданбаны қайтадан орнатыңыз.
- Google Play қолданбасының барлық деректерін тазартыңыз
- Назар аударыңыз. Деректерді тазартқаннан кейін Google аккаунтының логині мен құпиясөзін қайтадан енгізу керек болады.
- Құрылғының баптауларын ашып, таңдаңыз.
- Деректерді тазарту батырмасын басыңыз.
Егер сіз кездейсоқ хаттарды жойсаңыз немесе хаттарыңыз жоғалса, оларды Жойылғандар қалтасынан іздеп көріңіз (осы қалтадағы хаттар жойылғаннан кейін 30 күн ішінде қолжетімді). Хаттарды қалпына келтіру үшін:
Егер жоғалған хаттар Жойылғандар қалтасында болмаса, өкінішке қарай, оларды қалпына келтіруге болмайды.
Егер хаттарды жоймасаңыз, мына әрекеттерді орындаңыз::
Егер әлеуметтік желіде немесе форумда тіркелгеннен кейін тіркелуді растайтын хат келмесе, мына әрекеттерді орындаңыз:
Егер сіз пошта жәшігінің баптаулары дұрыс және мекенжай дұрыс көрсетілгеніне сенімді болсаңыз, сайттан хатты қайтадан сұратып көріңіз. Егер хат бірнеше сағаттан кейін келмесе, сайт әкімшілігіне хабарласыңыз.
Хаттың мазмұнын жүктеу үшін Android System WebView жүйелік компоненті қолданылады. Егер компонент дұрыс істемей тұрса, хаттар ашылмауы мүмкін.
Android System WebView қолданбасының кешін тазартып көріңіз:
Яндекс Пошта қолданбасын ашып, хаттардың қалай көрсетіліп тұрғанын тексеріп шығыңыз.
Егер кешті тазарту көмектеспесе,Android System WebView қолданбасының жаңартымын өшіріп тастаңыз:
Яндекс Пошта қолданбасын ашып, хаттардың қалай көрсетіліп тұрғанын тексеріп шығыңыз.
Егер кеңестер көмектеспесе, Android System WebView және Google Chrome қолданбаларын жаңартып көріңіз:
Егер қолданбалардың бірі құрылғыда қолжетімсіз болса немесе орнатылмаған болса, тек қолжетімдісін ғана жаңартыңыз.
Егер қолданбалар жаңартылмай жатса:
Егер мәселені шеше алмасаңыз, қолдау қызметіне хабарласыңыз.