Хаттарды оқу

Хатты оқу

Пошта жәшігіне кіріңіз және қажетті хатқа басыңыз. Басқа қалтадағы хатты ашу үшін экранды сол жақтан тартып, тізімнен қажетті қалтаны таңдаңыз.

Егер Android құрылғысының басты экранында Яндекс Пошта виджеті орнатылған болса, сіз виджет терезесіндегі оның қысқаша сипаттамасына басу арқылы хатты оқып шыға аласыз.

Жіберуші туралы ақпаратты қарау

Егер жіберушінің атына бассаңыз, контактінің карточкасы ашылады, онда ол туралы қосымша ақпарат, оның ішінде оған хабарласудың қолжетімді тәсілдері жинақталған.

Хатқа жылдам жауап беру

Хат авторына немесе барлық хат алмасу қатысушыларына бірден хатты оқу бетінен жауап беруге болады.

  1. Қажетті хатты ашыңыз.
  2. Хаттың астындағы жылдам жауап өрісіне мәтін енгізіңіз.
  3. Жауапты жіберу үшін басыңыз.

Егер хат-хабардың тек кейбір қатысушыларына ғана жауап бергіңіз келсе, жауаптың толық формасына басу арқылы өтіп, керек емес алушыларды алып тастаңыз.

Хатқа сыбырсөздер көмегімен жауап беру

Кейбір жағдайларда Яндекс Пошта кіріс хаттарға жылдам жауап беру нұсқаларын ұсына алады.

Ескертпе. Көмексөздер автоматтандырылған таратылымдармен жұмыс істемейді.

Ақылды жауаптарды қосу үшін:

  1. Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
  2. Қалталар мен белгілер тізімінің астындағы Баптаулар батырмасын басыңыз.
  3. Ақылды жауаптар опциясын қосыңыз.

Ақылды жауаптарды пайдалану үшін:

  1. Қажетті хатты ашыңыз немесе оны ескертпелер тізімінен табыңыз.
  2. Хат мазмұнының астында, егер бар болса, ұсынылған жауап нұсқаларының бірін таңдаңыз.

Тіркемені жүктеп алу

Хатты ашып, кірістірілген файлдың суретін басыңыз. Поштаның мобильді сайтында сіз тіркемені Яндекс Дискіге де сақтай аласыз.

Хатты бекітіп қою

Маңызды хат көз алдында тұруы үшін оны тізімнің жоғарғы жағына бекітіңіз:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.
  2. Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
  3. Бекіту батырмасын таңдаңыз.

Бекітілген хат Бекітілгендер бөлімінде ерекшеленіп тұрады, ол барлық қалталарда бірінші болып көрсетіледі. Мысалы, бекітілген кіріс хаттары бар бөлім Жіберілгендер қалтасында да көрсетіліп тұрады. Жаңа хаттар бекітілгендер астында көрсетіледі.

Хатты ағытып алу үшін:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.
  2. Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
  3. Ағыту батырмасын таңдаңыз.

Барлық хаттарды ағытқан кезде, Бекітілгендер бөлімі жоғалып кетеді. Есептен шығарылған хаттар алынған күні бойынша автоматты түрде сұрыпталады.

Хатты аудару

Хат мәтінін таңдалған тілге аудару үшін:

  1. Қосымша баптаулары арқылы аудармашыны қосыңыз.
  2. Қажетті хатты ашыңыз.
  3. Мәтін аударылатын тілді алдын ала таңдап алыңыз, кейін хат мазмұнының үстіндегі Аудару батырмасын басыңыз.

Белгі қою

  1. Қажетті хатты ашыңыз.
  2. Тағы батырмасын басыңыз.
  3. Белгіні қоюды басыңыз.
  4. Таңбаны таңдаңыз.
  5. Дайын батырмасын басыңыз.

Толығырақ Белгілер мақаласында.

Хатты қайта жіберу

  1. Қажетті хатты ашыңыз.
  2. белгішесін басыңыз.

Хатты басқа қалтаға көшіру

  1. Қажетті хатты ашыңыз.
  2. Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
  3. Қалтаға салу батырмасын басыңыз.
  4. Хатты салу қажет болатын қалтаны таңдаңыз.

Толығырақ Қалталар мақаласын қараңыз.

Хатты жою

  1. Қажетті хатты ашыңыз.
  2. Экранның оң жақ бөлігіндегі белгісін басыңыз.
  3. Жою батырмасын басыңыз.
Егер сіз қолданбаны Android жүйесі бар планшетте қолданып жүрсеңіз

Хатты өшіру үшін жіберушінің атының жанындағы таңбасын басыңыз.

Назар аударыңыз. Егер сіз экранның жоғарғы бөлігіндегі белгішесін бассаңыз, хат алмасу тізіміндегі барлық хаттар жойылады.

Сондай-ақ, хатты хаттар тізімінен тікелей жоюға болады.

iOS құрылғыларында Пошта қолданбасына арналған баптаулар

Оқылмаған хаттар есептегішін баптау

Қосымша белгішесіндегі есептегіш оқылмаған хаттар санын көрсетеді. Сіз есептегіш қандай аккаунттар үшін істейтіндігін таңдай аласыз. Бұл үшін:

  1. Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
  2. Баптаулар → Жалпы → Белгішедегі есептегіш бөліміне өтіңіз.
  3. Есептегіш тек сіз қарап отырған аккаунт үшін ғана істеуі үшін Белсенді аккаунт опциясын қосыңыз. Немесе аккаунттарды Жиынтық есептегіш тізімінен таңдай аласыз — сол кезде есептегіш сіз таңдаған аккаунттар үшін оқылмаған хаттардың жалпы санын көрсететін болады.
Сілтемелер бойынша өтуге арналған браузерді таңдау

Хаттардағы сілтемелерді қандай браузер арқылы ашу керектігін таңдау үшін:

  1. Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
  2. Баптаулар → Жалпы бөліміне өтіңіз.
  3. Сілтемелерді қай жерден ашу керектігін таңдаңыз: Яндекс Браузер, Safari немесе іштей орнатылған браузер.

Кіріс хаттармен туындайтын қиындықтар

Хаттар жоғалып кетті

Егер сіз кездейсоқ хаттарды жойсаңыз немесе хаттарыңыз жоғалса, оларды Жойылғандар қалтасынан іздеп көріңіз (осы қалтадағы хаттар жойылғаннан кейін 30 күн ішінде қолжетімді). Хаттарды қалпына келтіру үшін:

  1. Жойылғандар қалтасына кіріңіз.
  2. Қажетті хаттарды таңдаңыз. Хатты таңдау үшін хат жолағындағы жіберушінің портретіне басыңыз.
  3. Тағы → Қалтаға салу батырмаларын басыңыз.
  4. Хатты салу қажет болатын қалтаны таңдаңыз.

Егер жоғалған хаттар Жойылғандар қалтасында болмаса, өкінішке қарай, оларды қалпына келтіруге болмайды.

Егер хаттарды жоймасаңыз, мына әрекеттерді орындаңыз::

  1. Яндекс Пошта сайтының толық нұсқасында кіру журналына кіріңіз және соңғы аптада жәшікте жасалған әрекеттер туралы ақпаратты қараңыз.
    Ескертпе. Мобильді құрылғының браузерінде Яндекс Поштаның толық нұсқасына ауысу үшін экранның сол жақ жоғарғы бұрышындағы таңбасына, кейін экранның төменгі бөлігіндегі Толық нұсқа сілтемесіне басыңыз.
  2. Яндекс ID баптауларында құпиясөзді өзгертіңіз. Поштаның қауіпсіздік ережелерін ұстанып жүргеніңізге көз жеткізіп алыңыз.
  3. Хаттарды жоятын бағдарламаларды қолданбайтыныңызды тексеріңіз. Егер телефоныңызда POP3 хаттамасы бойынша жұмыс істейтін бағдарлама орнатылған болса, оны баптауларда, хаттарды жүктеу кезінде көшірмені серверде сақтау қажет екенін көрсетіңіз.
Әлеуметтік желіден немесе форумнан хат келмейді
Назар аударыңыз. Егер сіз Яндексте әлеуметтік желі немесе форумда тіркелгеннен кейін тіркелсеңіз, растау коды бар хат келмейді. Сайттан хатты тағы бір рет сұрату қажет болады.

Егер әлеуметтік желіде немесе форумда тіркелгеннен кейін тіркелуді растайтын хат келмесе, мына әрекеттерді орындаңыз:

  1. Электрондық пошта мекенжайын дұрыс көрсеткеніңізді тексеріңіз.
  2. Хаттарды өңдеу ережелерінде осындай хаттарды өшіріп тастайтын ереженің жоқ екенін тексеріп алыңыз. (Ережені тек Яндекс Пошта сайтының толық нұсқасы арқылы ғана сөндіруге және өшіруге болады.)
  3. Осы әлеуметтік желі немесе форумның пошта мекенжайының қара тізімде бар-жоғын тексеріңіз. (Мекенжайды тек Яндекс Пошта сайтының толық нұсқасы арқылы ғана қара тізімнен алып тастауға болады.)

Егер сіз пошта жәшігінің баптаулары дұрыс және мекенжай дұрыс көрсетілгеніне сенімді болсаңыз, сайттан хатты қайтадан сұратып көріңіз. Егер хат бірнеше сағаттан кейін келмесе, сайт әкімшілігіне хабарласыңыз.

Android құрылғыларында хаттар ашылмай жатыр

Хаттың мазмұнын жүктеу үшін Android System WebView жүйелік компоненті қолданылады. Егер компонент дұрыс істемей тұрса, хаттар ашылмауы мүмкін.

Ескертпе. Мобильді құрылғыларды өндірушілер Android интерфейсін өзгерте алады. Төменде түрлендірілмеген Android жүйесіне арналған нұсқаулықтар тұр.

Android System WebView қолданбасының кешін тазартып көріңіз:

  1. Құрылғының баптауларын ашып, Қолданбалар диспетчерін (Қолданбаларды) таңдаңыз.
  2. Android System WebView қолданбасын тауып алыңыз.
  3. Кешті тазарту батырмасын басыңыз.
  4. Құрылғыны сөндіріп, қайта қосыңыз.

Яндекс Пошта қолданбасын ашып, хаттардың қалай көрсетіліп тұрғанын тексеріп шығыңыз.

Егер кешті тазарту көмектеспесе,Android System WebView қолданбасының жаңартымын өшіріп тастаңыз:

  1. Құрылғының баптауларын ашып, Қолданбалар диспетчерін (Қолданбаларды) таңдаңыз.
  2. Android System WebView қолданбасын тауып алыңыз.
  3.  → Жаңартымдарды өшіру таңбасын басыңыз.
  4. Құрылғыны сөндіріп, қайта қосыңыз.

Яндекс Пошта қолданбасын ашып, хаттардың қалай көрсетіліп тұрғанын тексеріп шығыңыз.

Егер кеңестер көмектеспесе, Android System WebView және Google Chrome қолданбаларын жаңартып көріңіз:

  1. Google Play қолданбалар дүкенін ашыңыз.
  2. Android System WebView қолданбасын тауып алыңыз немесе сілтеме арқылы өтіңіз.
  3. Жаңарту батырмасын басыңыз.
  4. Google Chrome қолданбасын тауып алыңыз немесе сілтеме арқылы өтіңіз.
  5. Жаңарту батырмасын басыңыз.

Егер қолданбалардың бірі құрылғыда қолжетімсіз болса немесе орнатылмаған болса, тек қолжетімдісін ғана жаңартыңыз.

Егер қолданбалар жаңартылмай жатса:

Google Play кешін тазартыңыз
  1. Құрылғының баптауларын ашып, Қолданбалар диспетчері (Қолданбалар) → Google Play таңдаңыз.
  2. Кешті тазарту батырмасын басыңыз.
  3. Қолданбаны қайтадан орнатыңыз.
Google Play қолданбасының барлық деректерін тазартыңыз
Назар аударыңыз. Деректерді тазартқаннан кейін Google аккаунтының логині мен құпиясөзін қайтадан енгізу керек болады.
  1. Құрылғының баптауларын ашып, Қолданбалар диспетчері (Қолданбалар) → Google Play таңдаңыз.
  2. Деректерді тазарту батырмасын басыңыз.

Егер мәселені шеше алмасаңыз, қолдау қызметіне хабарласыңыз.


Басқа мәселе
Шешімін Хаттарды алу және қарауға байланысты қиындықтар бөлімінен іздеп көріңіз.