POP3 хаттамасынан өту

Танымал POP3 пошта хаттамасы келесі кемшіліктерге байланысты ыңғайсыз болуы мүмкін:

  • қалталар тізімі пошта бағдарламасы мен сервердің арасында синхрондалмайды;
  • пошта тек бір құрылғыға ғана байланған — компьютерде және телефонда бір уақытта хат алмасуға болмайды.

Егер сіз пошта бағдарламасын POP3 хаттамасынан IMAP-қа көшірсеңіз, Поштамен бір уақытта пошта бағдарламасы, браузер және мобильді қосымша арқылы жұмыс істей аласыз. Сондай-ақ, бұл жағдайда сіздің хаттарыңыз оқылған болып белгіленбейді және Яндекс Поштаның серверінен жоғалып кетпейді.

POP3 хаттамасынан IMAP-қа өту үшін:

  1. POP3 хаттамасы бойынша есептік жазба орнатылған пошта бағдарламасында IMAP хаттамасы бойынша жұмыс істейтін есептік жазбаны жасаңыз. Құру кезінде POP3 хаттамасы бойынша жұмыс істейтін есептік жазбадағы логин мен құпиясөзді пайдаланыңыз.
  2. Барлық хаттар Яндекс Поштаның серверіне сақталғанына көз жеткізіп алыңыз. Яндекс Поштаға өтіңіз және хаттар мұрағатын қарап шығыңыз.

    Егер барлық хаттар орнында болса, оларды оқылған деп белгілеңіз. Ол үшін Қалталар мен белгілер бөліміне өтіңіз, кезек бойынша әрбір қалтаны таңдап, Қалтадағы барлық хаттарды оқылған деп белгілеу (қалталар тізімінің оң жағында) сілтемесін басыңыз.

    Егер қандай да бір хат болмаса
    Егер кейбір хаттар Яндекс Поштада болмаса, онда олар поштаңыздың бағдарламасында бар, оларды IMAP хаттамасы бойынша сайтқа жүктеуге болады. Сайтта жоқ хаттарды іздеңіз, оларды тізімнен бөліп, жаңа тіркелгіге, Кіріс немесе кез келген басқа қалтаға сүйреп апарыңыз.
    Ескертпе. Егер хаттар көп болса, оларды топпен 30-50 хат арқылы жылжытыңыз. Көп хаттар орын ауыстырған сайын немесе хаттарда қосымша көп болса, соғұрлым жүктеуді көп күту керек. Әрбір жүктелген топ сайын Янекс Поштада хаттардың жәшікте пайда болғанын тексеріңіз, — содан кейін ғана келесі хаттар тобын жүктеуді бастаңыз.
  3. POP3 хаттамасы бойынша жұмыс істейтін ескі есептік жазбаны жойыңыз.
    Назар аударыңыз. Егер тіркелгіні жоймаса, хаттар оқылған хаттар ретінде автоматты түрде белгіленуі мүмкін — жаңа хаттар туралы хабарландырулар болмайды.

    Компьютеріңіздің операциялық жүйесін және пошта бағдарламасын таңдаңыз:

    MS Outlook
    1. Файл → Мәліметтер → Тіркелгілерді баптау мәзірін ашыңыз.
    2. IMAP арқылы жұмыс істейтін жаңа тіркелгіні таңдаңыз.
    3. Әдепкі бойынша батырмасын басыңыз.
    4. POP3 арқылы жұмыс істейтін ескі есептік жазбаны таңдаңыз.
    5. Жою батырмасын басыңыз.
    6. Жоюды растаңыз.
    Thunderbird
    1. Тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз (қалталар тізімінде) және Параметрлер тармағын таңдаңыз.
    2. Тіркелгі әрекеттері тізімінен (сол жақ төменгі бұрышында) Тіркелгіні жою тармағын таңдаңыз.
    3. Жоюды растаңыз.
    The Bat!
    1. Тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз (қалталар тізімінде) және Пошта жәшігін жою тармағын таңдаңыз.
    2. Пошта жәшігі файлдарын жою нұсқасын таңдаңыз.
    3. Жоюды растаңыз.
    opera mail
    1. Opera Mail → Пошта жәшіктері мәзірін ашыңыз.
    2. POP хаттамасы бойынша жұмыс істейтін есептік жазбаны таңдаңыз.
    3. Жою батырмасын басыңыз.
    4. Жоюды растаңыз.

Сайтқа өту

Яндекс Поштада сіз мына әрекеттерді орындай аласыз:

Мобильді қосымшаға өту

Мобильді Яндекс Пошта қолданбасын орнатыңыз.

Қосымшада сіз мыналарды ала аласыз:

  • хат жасау және жіберу;
  • алынған хаттармен жұмыс істеу;
  • қосымша жәшіктерді қосу және жою;
  • хаттарды ыммен басқару;
  • тақырыптар бойынша хаттарды топтастыру.

Қосымшамен қалай жұмыс істеу керектігі туралы Android және iOS бөлімдерінен қараңыз.