POP3 хаттамасынан өту

Танымал POP3 пошта хаттамасы келесі кемшіліктерге байланысты ыңғайсыз болуы мүмкін:

  • қалталар тізімі пошта бағдарламасы мен сервердің арасында синхрондалмайды;
  • пошта тек бір құрылғыға ғана байланған — компьютерде және телефонда бір уақытта хат алмасуға болмайды.

Егер сіз пошта бағдарламасын POP3 хаттамасынан IMAP-қа көшірсеңіз, Поштамен бір уақытта пошта бағдарламасы, браузер және мобильді қосымша арқылы жұмыс істей аласыз. Сондай-ақ, бұл жағдайда сіздің хаттарыңыз оқылған деп белгіленбейді және Яндекс.Пошта серверінен жоғалмайды.

POP3 хаттамасынан IMAP-қа өту үшін:

  1. POP3 хаттамасы бойынша есептік жазба орнатылған пошта бағдарламасында IMAP хаттамасы бойынша жұмыс істейтін есептік жазбаны жасаңыз. Құру кезінде POP3 хаттамасы бойынша жұмыс істейтін есептік жазбадағы логин мен құпиясөзді пайдаланыңыз.
  2. Барлық хаттар Яндекс.Пошта серверінде сақталғанына көз жеткізіңіз. Яндекс.Пошта сайтына өтіңіз және хаттар мұрағатын қараңыз.

    Егер барлық хаттар орнында болса, оларды оқылған деп белгілеңіз. Ол үшін Қалталар мен белгілер бөліміне өтіңіз, кезек бойынша әрбір қалтаны таңдап, Қалтадағы барлық хаттарды оқылған деп белгілеу (қалталар тізімінің оң жағында) сілтемесін басыңыз.

    Егер қандай да бір хат болмаса
    Егер сайтта қандай да бір хаттар болмаса, бірақ сізде пошта бағдарламасында болса, оларды IMAP хаттамасы бойынша сайтқа жүктеуге болады. Сайтта жоқ хаттарды іздеңіз, оларды тізімнен бөліп, жаңа тіркелгіге, Кіріс немесе кез келген басқа қалтаға сүйреп апарыңыз.
    Ескертпе. Егер хаттар көп болса, оларды топпен 30-50 хат арқылы жылжытыңыз. Көп хаттар орын ауыстырған сайын немесе хаттарда қосымша көп болса, соғұрлым жүктеуді көп күту керек. Әрбір жүктелген хат тобынан кейін Яндекс.Пошта сайтында хаттардың жәшікте пайда болғанын тексеріңіз, — осыдан кейін барып келесі хат тобын жүктеуді бастаңыз.
  3. POP3 хаттамасы бойынша жұмыс істейтін ескі есептік жазбаны жойыңыз.
    Назар аударыңыз. Егер тіркелгіні жоймаса, хаттар оқылған хаттар ретінде автоматты түрде белгіленуі мүмкін — жаңа хаттар туралы хабарландырулар болмайды.

    Компьютеріңіздің операциялық жүйесін және пошта бағдарламасын таңдаңыз:

    MS Outlook
    1. Файл → Мәліметтер → Тіркелгілерді баптау мәзірін ашыңыз.
    2. IMAP арқылы жұмыс істейтін жаңа тіркелгіні таңдаңыз.
    3. Әдепкі бойынша батырмасын басыңыз.
    4. POP3 арқылы жұмыс істейтін ескі есептік жазбаны таңдаңыз.
    5. Жою батырмасын басыңыз.
    6. Жоюды растаңыз.
    Thunderbird
    1. Тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз (қалталар тізімінде) және Параметрлер тармағын таңдаңыз.
    2. Тіркелгі әрекеттері тізімінен (сол жақ төменгі бұрышында) Тіркелгіні жою тармағын таңдаңыз.
    3. Жоюды растаңыз.
    The Bat!
    1. Тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз (қалталар тізімінде) және Пошта жәшігін жою тармағын таңдаңыз.
    2. Пошта жәшігі файлдарын жою нұсқасын таңдаңыз.
    3. Жоюды растаңыз.
    Opera Mail
    1. Opera Mail → Пошта жәшіктері мәзірін ашыңыз.
    2. POP хаттамасы бойынша жұмыс істейтін есептік жазбаны таңдаңыз.
    3. Жою батырмасын басыңыз.
    4. Жоюды растаңыз.

Перейти на сайт

Бірақ сіз мына әрекеттерді орындай аласыз:

Мобильді қосымшаға өту

Мобильді Яндекс.Пошта қосымшасын орнатыңыз.

Қосымшада сіз мыналарды ала аласыз:

  • хат жасау және жіберу;
  • алынған хаттармен жұмыс істеу;
  • қосымша жәшіктерді қосу және жою;
  • хаттарды ыммен басқару;
  • тақырыптар бойынша хаттарды топтастыру.

Қосымшамен қалай жұмыс істеу керектігі туралы Android және iOS бөлімдерінен қараңыз.