The Bat!

The Bat! арқылы поштаны алу үшін пошта жәшігіңіздің баптауларында алдын ала POP3 немесе IMAP протоколының жұмысын қосу қажет.

  1. IMAP хаттамасы бойынша баптау
  2. The Bat!-пен қиындықтар

IMAP хаттамасы бойынша баптау

  1. Бағдарламаны іске қосып, орнату шебері арқылы оны баптаңыз.
  2. Жаңа пошта жәшігін жасау терезесінде келесі тіркелгі параметрлерін көрсетіңіз:
    • Сіздің атыңыз — пайдаланушы аты (мысалы, Алиса Литл);
    • Электронды мекен-жай — Яндекстегі пошталық мекен-жайыңыз (мысалы, alice.the.girl@yandex.kz);
    • Құпиясөз — Яндекстегі құпиясөзіңіз (немесе қосымша құпиясөзі, егер сіз екі факторлы аутентификацияны қоссаңыз);
    • ХаттамаIMAP немесе POP.
    Әрі қарай батырмасын басыңыз.

    Егер сізде The Bat! тіркелгісі орнатылған болса және сіз тағы біреуін қосқыңыз келсе, Жәшік → Жаңа пошта жәшігін ашыңыз.

  3. Кіріс поштасы терезесінде келесі тіркелгі баптауларын көрсетіңіз:
    • Поштаны пайдалану үшін IMAP-Internet Mail Access Protocol v4 қолдану;
    • Мекен-жай серверіimap.yandex.kz;
    • ҚосылуАрнайы порт (TLS) бойынша қауіпсіз;
    • Порт993.
    Әрі қарай батырмасын басыңыз.
  4. Кіріс поштасы терезесінде келесі тіркелгі баптауларын көрсетіңіз:

    • Шығыс пошта серверінің мекен-жайы (SMTP)smtp.yandex.kz;
    • ҚосылуАрнайы порт (TLS) бойынша қауіпсіз;
    • Порт465;
    • Менің SMTP серверім аутентификацияны талап етеді опциясын қосыңыз.
    Әрі қарай батырмасын басыңыз.
  5. Тіркелгі туралы мәліметтер терезесінде Дайын батырмасын басыңыз.

  6. Қалталар тізімін алу үшін жасалған тіркелгіні сервермен үйлестіріңіз. Ол үшін жәшік атауына тінтуірдің оң жағымен басып, Бума ағашын жаңарту батырмасын басыңыз.
  7. Жәшік атауына тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Пошта жәшігінің қасиеттері тармағын таңдаңыз. Сол жақтағы Поштаны басқару мәзіріне өтіңіз. Оң жақ өрісінде IMAP қалталарын стандартты ретінде пайдалану бөлімін табыңыз. Жіберілген опциясын қосыңыз және тізімнен Жіберілген мәнін таңдаңыз. Сол блоктан Қоқыс опциясын қосыңыз және тізімнен Жойылған мәнін таңдаңыз. Содан кейін Сервермен автоматты түрде қосылу бөліміне өтіп, The Bat! іске қосылғанда мәнін орнатыңыз.
  8. Поштаны басқару → Жою тармағын басып, қалтаны қалыпты және балама жою үшін Жойылған қалтасын көрсетіңіз. Сондай-ақ, Ескі хаттарға балама жою қолданылсын опциясын өшіріңіз және Қалталарды бос қалдырғаннан кейін автоматты түрде сығу опциясын таңдаңыз.
  9. Параметрлер тармағын басыңыз және The Bat! іске қосылғанда тексеру және The Bat!-тан шыққан кезде барлық қалталарды қысу опцияларын қосыңыз.
  10. Өзгерістерді қолданып, бағдарламаны қайта іске қосу үшін OK батырмасын басыңыз.

The Bat!-пен қиындықтар

Бұл қадамдық нұсқаулық пошта бағдарламасына байланысты мәселелерді шешуге көмектеседі.

Қиындықты таңдаңыз:

Қандай хабарлама алдыңыз?

Егер сервермен байланыстың жоқтығы туралы хабарлама пайда болса, бағдарламада қолданатын сол логин мен құпиясөз бойынша Яндекс.Поштада веб-интерфейсте авторизациядан өтіп көріңіз. Браузерде есте сақталғандарды пайдаланбастан, логин мен құпиясөзді қолмен енгізіңіз.

Ескертпе. Егер екі факторлы аутентификацияны қоссаңыз, қосымша құпиясөзін қолданыңыз.

Егер авторизациядан өту мүмкін болмаса, пошта бағдарламасында қате логин немесе құпиясөз пайдалануыңыз мүмкін.

Баптаулар бөлімінде пайдаланғыңыз келетін хаттама қосылғанына көз жеткізіңіз.

Пошта бағдарламасының баптауларында келесі серверлер параметрлерін дәл көрсеткеніңізге көз жеткізіңіз:

Егер сіз IMAP-ты пайдалансаңыз
Кіріс пошта
  • пошта серверінің мекен-жайы — imap.yandex.kz;
  • қосылуды қорғау — SSL;
  • порт — 993.
Шығыс пошта
  • пошта серверінің мекен-жайы — smtp.yandex.kz;
  • қосылуды қорғау — SSL;
  • порт — 465.
Егер POP3-ті пайдалансаңыз
Кіріс пошта
  • пошта серверінің мекен-жайы — pop.yandex.kz;
  • қосылуды қорғау — SSL;
  • порт — 995.
Шығыс пошта
  • пошта серверінің мекен-жайы — smtp.yandex.kz;
  • қосылуды қорғау — SSL;
  • порт — 465.

Әртүрлі пошта бағдарламаларында серверлердің баптауларын қалай тексеру керектігі туралы толығырақ Жіберілетін деректерді шифрлау бөлімінен қараңыз.



Егер "Authentication required", "Sender address rejected: Access denied" немесе "Send auth command first" хабарламасы пайда болса, пошта бағдарламасының баптауларында Яндекстің SMTP-серверінде авторизациядан өту өшірілген. Пайдаланушының түпнұсқалылығын тексеру (Outlook Express үшін) немесе SMTP аутентификациясы (The Bat үшін!) опциялары қосылғанына көз жеткізіңіз.

Егер "Sender address rejected: not owned by auth user" хабарламасы пайда болса, хат жіберуге тырысқан мекен-жай SMTP-серверінде авторизацияланған логинмен сәйкес келмейді. Пошта бағдарламасының баптауларында кері мекен-жай ретінде логині SMTP-де авторизациядан өту баптауларында пайдаланылатын мекен-жайдың көрсетілгеніне көз жеткізіңіз.

Егер "Login failure or POP3 disabled" хабарламасы пайда болса, пошта бағдарламасы POP3 хаттамасы бойынша пошта жәшігіне кіре алмайды. Жәшіктің құпиясөзі дұрыс енгізілгенін және баптаулар бөлімінде POP3 хаттамасына кіру қосылғанын тексеріңіз.

Ескертпе. Егер екі факторлы аутентификацияны қоссаңыз, қосымша құпиясөзін қолданыңыз.

Егер "Message rejected under suspicion of SPAM" хабарламасы пайда болса, хатыңыздың мазмұны Яндекс.Поштамен спам ретінде танылған. Мәселені шешу үшін Яндекс.Поштаның веб-интерфейсін ашып, тест түрінде бір хат жіберіңіз. Солайша сіз хаттарды робот жібермейтінін жүйеге дәлелдейсіз.

Компьютеріңізді тегін антивирустық бағдарламалар арқылы тексеріңіз: CureIt! Dr.Web және «Касперский зертханаларынан» Virus Removal Tool

Толығырақ «Хат жіберілуі мүмкін емес» хабарламасын алдым бөлімінен қараңыз.

Егер пошта бағдарламасы хаттарды қабылдамаса немесе жібермесе, пошта бағдарламасы баптауларының дұрыстығын, сондай-ақ, компьютеріңізді интернетке қосу баптауларын тексеріңіз.

Егер сіз антивирустық бағдарлама, фаервол немесе прокси-серверді пайдалансаңыз, оларды өшіріп, бұл жағдайда қиындықтың қайталанбайтынын тексеріп көріңіз.

Яндекс.Төлқұжатта сенімді дербес мәліметтерді енгізіңіз және аккаунтқа телефон нөмірін байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Төлқұжатта жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды алып тастау үшін әдетте екі сағаттай уақыт кетеді.

Жоғалған хаттарды іздеу үшін қадамдық нұсқаулықты оқыңыз. Жұмыс басталар алдында Яндекс.Поштаны жаңа қойындыдан ашыңыз.

Қиындықты таңдаңыз:

Хаттарды жойғанда, олар Жойылған қалтасына түсіп, сонда 30 күн сақталады. Осы кезеңде оларды қалпына келтіре аласыз:

  1. Жойылған қалтасына өтіңіз.
  2. Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
  3. Қалтаға батырмасын басыңыз.
  4. Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.

Егер оларды жойғаннан кейін бір айдан көп уақыт өтсе, хаттарды қалпына келтіру мүмкін емес — олар Яндекс.Пошта серверлерінен біржола жойылады.

Егер хаттар болуы тиіс қалтада болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылған немесе Спам қалталарына түсті. Егер жіберушінің аты немесе мекен-жайы, хат мәтінінің бөлігі немесе тақырып есіңізде болса, жәшігіңіздің барлық қалталарынан хатты іздеп көріңіз.

Хаттар табылды ма?

Хаттарды қалпына келтіруге болады:

  1. Хаттар табылған қалтаға өтіңіз.
  2. Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
  3. Қалтаға батырмасын басыңыз.
  4. Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.
Хаттар неліктен жойылады және мұны қалай болдырмауға болады

Жойылған қалтасындағы хаттар 30 күн сақталады, ал Спам қалтасындағылар — 10 күн. Осыдан кейін олар Яндекс серверлерінен біржола жойылады. Неліктен хаттар сіздің рұқсатыңызсыз осы қалталарға келіп түседі:

Пошта жәшігіңізге басқа пайдаланушы да кіре алады

Хаттарды пошта жәшігіңізге қатынасу мүмкіндігі бар пайдаланушы алып тастауы мүмкін: бөтен құрылғыда жұмыс істеп болғаннан кейін сессияны аяқтауды ұмытып кетуіңіз мүмкін. Сессияны аяқтау үшін, есептік жазба мәзірінде Барлық құрылғыларда шығу сілтемесін басыңыз. Сондай-ақ, мұны Төлқұжат бетінде— Барлық компьютерлерден шығу сілтемесі арқылы жасай аласыз.

Кіру журналына кіріп, онда хаттарды жою операциялары бар-жоғын тексеріңіз.

Шектеу. Журналда 2000-ға жуық іс-әрекет сақталады. Егер хаттарды жойғаннан кейін 2000-нан артық әрекет жасалса, онда жою туралы деректер журналда көрсетілмейді.

Егер жәшігіңізге тек сіздің кіретініңізге сенімді болсаңыз, компьютерді антивируспен тексеріп, құпиясөзді және қосымша мекен-жайды өзгертіңіз. Сондай-ақ, Телефон нөмірлері бетінде сізге бейтаныс нөмірлер жоқ екенін тексеріңіз..

Хаттар пошталық бағдарламада жоғалады

Егер сіз пошта бағдарламасын қолдансаңыз және хаттарды сол жерде жойсаңыз, онда олар қызмет бетінде де жоғалады . Бұл бағдарламаңыз IMAP хаттамасы бойынша бапталғандықтан орын алады — бұл ретте сервистегі жәшіктің құрылымы бағдарламадағы жәшіктің құрылымымен синхрондалады. Хаттарды тек бағдарламада жойып, бірақ Яндекс.Поштада қалдыру үшін, POP3 протоколы бойынша бағдарламаны баптай аласыз, бірақ біз оны жасамауға кеңес береміз: хаттар сервермен дұрыс синхрондалмауы мүмкін.

Хаттарды алып тастайтын немесе жылжытатын ереже бапталған

Хаттарды өңдеу ережелерінде кіріс хаттарды жою немесе басқа қалталарға жылжыту үшін бапталған ережелердің жоқтығына көз жеткізіңіз. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер хаттарды іздеу немесе қолмен табу мүмкін болмаса, оларды қалпына келтіру мүмкін емес дегенді білдіреді — олар Яндекс.Пошта серверлерінен біржола жойылған.

Хаттар неліктен жойылады және мұны қалай болдырмауға болады

Жойылған қалтасындағы хаттар 30 күн сақталады, ал Спам қалтасындағылар — 10 күн. Осыдан кейін олар Яндекс серверлерінен біржола жойылады. Неліктен хаттар сіздің рұқсатыңызсыз осы қалталарға келіп түседі:

Пошта жәшігіңізге басқа пайдаланушы да кіре алады

Хаттарды пошта жәшігіңізге қатынасу мүмкіндігі бар пайдаланушы алып тастауы мүмкін: бөтен құрылғыда жұмыс істеп болғаннан кейін сессияны аяқтауды ұмытып кетуіңіз мүмкін. Сессияны аяқтау үшін, есептік жазба мәзірінде Барлық құрылғыларда шығу сілтемесін басыңыз. Сондай-ақ, мұны Төлқұжат бетінде— Барлық компьютерлерден шығу сілтемесі арқылы жасай аласыз.

Кіру журналына кіріп, онда хаттарды жою операциялары бар-жоғын тексеріңіз.

Шектеу. Журналда 2000-ға жуық іс-әрекет сақталады. Егер хаттарды жойғаннан кейін 2000-нан артық әрекет жасалса, онда жою туралы деректер журналда көрсетілмейді.

Егер жәшігіңізге тек сіздің кіретініңізге сенімді болсаңыз, компьютерді антивируспен тексеріп, құпиясөзді және қосымша мекен-жайды өзгертіңіз. Сондай-ақ, Телефон нөмірлері бетінде сізге бейтаныс нөмірлер жоқ екенін тексеріңіз..

Хаттар пошталық бағдарламада жоғалады

Егер сіз пошта бағдарламасын қолдансаңыз және хаттарды сол жерде жойсаңыз, онда олар қызмет бетінде де жоғалады . Бұл бағдарламаңыз IMAP хаттамасы бойынша бапталғандықтан орын алады — бұл ретте сервистегі жәшіктің құрылымы бағдарламадағы жәшіктің құрылымымен синхрондалады. Хаттарды тек бағдарламада жойып, бірақ Яндекс.Поштада қалдыру үшін, POP3 протоколы бойынша бағдарламаны баптай аласыз, бірақ біз оны жасамауға кеңес береміз: хаттар сервермен дұрыс синхрондалмауы мүмкін.

Хаттарды алып тастайтын немесе жылжытатын ереже бапталған

Хаттарды өңдеу ережелерінде кіріс хаттарды жою немесе басқа қалталарға жылжыту үшін бапталған ережелердің жоқтығына көз жеткізіңіз. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер жаңа хаттар Кіріс қалтасында болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылған немесе Спам қалталарына келіп түсуі мүмкін. Егер жіберушінің аты немесе мекен-жайы, хат мәтінінің бөлігі немесе тақырып есіңізде болса, жәшігіңіздің барлық қалталарынан хатты іздеп көріңіз.

Хаттар табылды ма?

Егер хаттар Жойылған, Спам немесе басқа қалтадан табылса, онда хаттарды жойып тастап, оларды Спам немесе басқа қалтаға ауыстыратын ереже бапталған. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер жаңа хаттар табылмаса, сіз хабарлама келуі тиіс сайтта электрондық мекен-жайыңыздың дұрыстығын тексеріңіз. Жіберушіден мекен-жайыңызды дұрыс жазған-жазбағанын біліңіз.

Сондай-ақ сайттың немесе жіберушінің пошта мекен-жайының қара тізімде бар-жоғын тексеріңіз .

Яндекс.Төлқұжатта сенімді дербес мәліметтерді енгізіңіз және аккаунтқа телефон нөмірін байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Төлқұжатта жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды алып тастау үшін әдетте екі сағаттай уақыт кетеді.

Егер сіз пошта бағдарламасында хаттарды жойсаңыз, ал Яндекс.Пошта сайтында олар әлі де өз қалталарында болса, онда сіздің пошталық бағдарламаңыз POP3 хаттамасы бойынша бапталған болуы мүмкін. POP3 хаттамасының жұмыс істеу ерекшелігіне байланысты пошта бағдарламасындағы хаттар сервермен қате синхрондалуы мүмкін. Яндекс.Поштамен жұмыс істеу үшін IMAP хаттамасын пайдалану ұсынылады. Пошта бағдарламасын POP3-тен IMAP-ке кері қалай баптауға болатынын POP3 протоколынан өту бөлімінен қараңыз.

Егер пошта бағдарламасында жіберілген хаттар көрсетілмесе, онда сіздің пошта бағдарламаңыз POP3 хаттамасы бойынша орнатылған болуы мүмкін. POP3 хаттамасының жұмыс істеу ерекшелігіне байланысты пошта бағдарламасындағы хаттар сервермен қате синхрондалуы мүмкін. Яндекс.Поштамен жұмыс істеу үшін IMAP хаттамасын пайдалану ұсынылады. Пошта бағдарламасын POP3-тен IMAP-ке кері қалай баптауға болатынын POP3 хаттамасынан өту бөлімінен қараңыз.

Есепте әрқашан жеткізілмеудің себебі көрсетіледі. Ең жиі себептері туралы Яндекске хат жеткізілмеу туралы есеп және Хатты басқа мекен-жайға жеткізбеу туралы есеп (Яндекс емес) мақалаларында оқуға болады.

Егер пошта бағдарламасында SSL-шифрлау іске қосылғанда, қате сертификат туралы хабарлама аласыз, пошта бағдарламасы мен операциялық жүйе дұрыс бапталғанына көз жеткізіңіз:

  • Компьютердегі уақыт дұрыс орнатылды (қалыс қалмай және "болашақ күндерсіз"). Егер күні қате орнатылса, жүйе сертификаттың мерзімі әлі келмегенін немесе аяқталғанын қате анықтайды.
  • Антивирус баптауларында HTTPS-қосылыстарын тексеру өшірілгеніне көз жеткізіңіз. Антивирус баптауларын Kaspersky Internet Security және ESET NOD32 Smart Security бөлімінде біздің нұсқаулар бойынша Қауіпсіздік сертификатының қателері бөлімінде өзгерте аласыз.
Сертификатты сенімді сертификаттар тізіміне қолмен қосу (Windows)
Назар аударыңыз. Егер сертификатты өзіңіз орната алатыныңызға сенімді болмасаңыз, маманға хабарласыңыз.

Сертификатты сенімді сертификаттар тізіміне қосу үшін:

  1. Сертификатты жүктеп алыңыз. (Егер файл сілтеме бойынша тікелей браузерде ашылса, CTRL + S және файлды компьютерге сақтаңыз; мәтінді файлдан көшірудің қажеті жоқ.)
  2. Қосу мәзірін ашыңыз.
  3. Іздеу өрісіне certmgr.msc енгізіп, Enter батырмасын басыңыз.
  4. Бағдарлама терезесінде, қалта ағашында Сенімді негізгі сертификаттау орталықтары қалтасына басыңыз.
  5. Терезенің оң жағында тінтуірдің оң жақ батырмасын Сертификаттарға басып, Барлық міндеттер → Импорт тармақтарын таңдаңыз.
  6. Әрі қарай батырмасын басыңыз.
  7. Шолу батырмасын басып, бұрынырақ жүктелген CA.pem файлын таңдаңыз. Әрі қарай батырмасын басыңыз.
  8. Сертификаттар қоймасыбөлімінде әдепкі баптауларды қалдырып, Әрі қарай батырмасын басыңыз.
  9. Дайын батырмасын басыңыз.
  10. (Опц.) Қалқыма терезеде Келісемін батырмасын басыңыз.
  11. Қалта ағашында Сенімді негізгі сертификаттау орталықтары  → Сертификаттар қалтасына басыңыз.
  12. Сертификаттар тізімінде (оң жақта) Certum CA сертификатын тауып, оған тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Қасиеттері тармағын таңдаңыз.
  13. Жалпы қойындысына өтіңіз.
  14. Тек келесі тағайындауларды рұқсат ету тармағында Сервердің түпнұсқалығын тексеру опциясы қосылғанына көз жеткізіңіз.
  15. ОК батырмасын басыңыз.
Linux-ке түбір сертификатын қосу
Түбірлік сертификатты қалай қосу керектігін Adding CAcert root certificate to Debian/Ubuntu нұсқаулығынан қараңыз.
MS Outlook 2007 сертификатты анықтамайды
Егер Outlook 2007 бағдарламасының барлық параметрлерін тексергеннен кейін қауіпсіздік қатесі шықса, бағдарламаны жаңартуды Microsoft сайтынан жүктеп алыңыз.
The Bat! сертификатын растауға байланысты қиындықтар

Егер The Bat! пошта бағдарламасында қауіпсіздік сертификатын растау мәселелері туындаса, бағдарламаны 6 немесе одан жоғары нұсқаға дейін жаңартыңыз. Жаңартудан кейін мына қадамдарды орындаңыз::

  1. Бағдарлама мәзірінен Қасиеттері → S / MIME және TLS тармағын таңдаңыз.
  2. S/MIME және TLS сертификаттарын іске асыру бөлімінде қосқышты Ішкі күйіне ауыстырыңыз.
  3. ОК батырмасын басыңыз.
  4. Хатты жіберуге тырысыңыз. Егер сертификат қатесі қайтадан пайда болса, Қасиеттері → S / MIME және TLS → S/MIME және TLS сертификаттарын іске асыру блоктарында қосқышты Microsoft CryptoAPI күйіне орнатыңыз.
  5. OK батырмасын басыңыз.
Ескертпе. Қосқыштың орнын қолмен таңдау керек, өйткені кейбір The Bat! нұсқаларында Ішкі ереже жұмыс істейді, ал басқаларында — Microsoft CryptoAPI.

Егер осыдан кейін бұл мәселе қалса, Ritlabs қолдау қызметіне хабарласыңыз.

Жіберу скриптін қайта баптау мүмкін емес

Кодыңызды желі ұсыныстарымен салыстыруға тырысыңыз:

1С бағдарламасы SSL-ды қолдамайды

SSL қолдауын көрсету үшін қосымша Stunnel бағдарламасын орнатыңыз:

  1. Windows үшін соңғы нұсқасын (stunnel-нұсқасы-installer.exe) https://www.stunnel.org/downloads.html сілтемесі бойынша жүктеп алыңыз.
  2. Мұрағатты тарқатыңыз.
  3. Әкімшінің атынан mailssl.bat файлын іске қосыңыз.
  4. Пошта бағдарламасының баптауларында SSL-ді өшіріңіз және келесі серверлер параметрлерін көрсетіңіз:
    • SMTP: серверlocalhost, порт25
    • POP3: серверlocalhost, порт110
    • IMAP: серверlocalhost, порт143

Егер қиындық қайталанса, Сауданы басқару және gmail пошта клиенті (ұсынымдарды орындау арқылы, барлық жерде gmail орнына yandex мәнін қойыңыз) және Хаттарды жіберу және электрондық поштаны SSL арқылы алу мақалаларындағы ұсынымдарды пайдаланып көріңіз.

SSL-ді қолдамайтын сканерден хат жіберемін

КОҚ немесе сканерді төмендегідей баптаңыз:

  1. Келесі SMTP параметрлерін көрсетіңіз:
    • серверsmtp-devices.yandex.com
    • порт25
  2. Аутентификацияны қосыңыз (аутентификация).
  3. Тиісті жолдарда сіздің логин мен құпиясөзді көрсетіңіз.
    Назар аударыңыз. Логин мен құпиясөзді қолмен енгізіңіз. Кіріс серверіне ұқсас аутентификацияны таңдасаңыз, жіберу жұмыс істемейді.
Шектеу. Осылайша хаттарды тек Яндекс.Пошта қызмет көрсететін мекен-жайларға ( yandex.kz немесе доменге арналған Яндекс.Пошта мекен-жайларына) жіберуге болады. Басқа пошта қызметтерінің жәшіктеріне осы сервер арқылы хаттар келе алмайды.

Егер сіз жақында пошта жәшігінен құпиясөзді өзгерткен болсаңыз, сондай-ақ пошта бағдарламасының баптауларындағы деректерді жаңартқаныңызға көз жеткізіңіз. Баптаулардағы құпиясөз дұрыс болса, бірнеше сағат күтіңіз — пошта бағдарламасының баптаулары Яндекс серверімен бірден синхрондалмауы мүмкін.

Веб-интерфейсте сол логин және құпиясөзбен авторизациядан өтуге тырысыңыз : бұрын есте сақтағандарды пайдаланбай, авторизациялық деректерді қайта енгізіңіз. Егер бақылау сандарды енгізу талабы туындаса, себептерімен Авторизациялау кезінде неге бақылау сандарды енгізу қажет? мақаласында таныса аласыз.

Параметрлер бөлімінде пошта бағдарламасын пайдаланғыңыз келетін хаттама белсендірілгеніне көз жеткізіңіз.

Назар аударыңыз. Егер сіз Яндекс.Поштаны домен үшін қолдансаңыз, логин ретінде пошта жәшігінің толық мекен-жайын енгізіңіз.