Пошта бағдарламасына қатысты мәселелерді шешу
Бұл қадамдық нұсқаулық Яндекс Пошта және пошта бағдарламасына байланысты мәселелерді шешуге көмектеседі.
Қиындықты таңдаңыз:
Қандай хабарлама алдыңыз?
Яндекс Пошта сайтында бағдарламада қолданған дәл сол логин мен құпиясөздерді қолданып көріңіз. Браузерде есте сақталғандарды пайдаланбастан, логин мен құпиясөзді қолмен енгізіңіз.
Авторизациядан өте алдыңыз ба?Яндекс Пошта баптауларында «Пошта бағдарламалары» бөлімін ашыңыз IMAP хаттамасы бойынша imap.yandex.kz серверінен опциясы таңдалғаны және авторизацияның дұрыс әдісі көрсетілгеніне көз жеткізіңіз.
Пошта бағдарламасының баптауларында келесі серверлер параметрлерін дәл көрсеткеніңізге көз жеткізіңіз:
- Кіріс пошта
-
- Пошта серверінің мекенжайы —
imap.yandex.kz
. - Қосылымды қорғау —
SSL
. - Порт —
993
.
- Шығыс пошта
-
- Пошта серверінің мекенжайы —
smtp.yandex.kz
. - Қосылымды қорғау —
SSL
. - Порт —
465
. Егер пошталық клиент шифрлаусыз қосылымды бастаса —587
.
Яндекс Поштаны ашыңыз және өтіңіз. IMAP хаттамасы бойынша imap.yandex.kz серверінен және Қосымша құпиясөздері және OAuth-токендер опциялары таңдалғанына көз жеткізіңіз.
Әртүрлі пошта бағдарламаларында серверлердің баптауларын қалай тексеру керектігі туралы толығырақ Жіберілетін деректерді шифрлау бөлімінен қараңыз.
Егер авторизациядан өту мүмкін болмаса, пошта бағдарламасында қате логин немесе құпиясөз пайдалануыңыз мүмкін.
Егер "Authentication required", "Sender address rejected: Access denied" немесе "Send auth command first" хабарламасы пайда болса, пошта бағдарламасының баптауларында Яндекстің SMTP-серверінде авторизациядан өту өшірілген. Пайдаланушының түпнұсқалылығын тексеру (Outlook Express үшін) немесе SMTP аутентификациясы (The Bat үшін!) опциялары қосылғанына көз жеткізіңіз.
Егер "Sender address rejected: not owned by auth user"деген хабарлама шығып тұрса, демек Кімнен өрісіндегі мекенжай SMTP-серверде авторизациядан өтуге арналған пошта бағдарламасының баптауларында көрсетілген мекенжаймен сай келмейді. Мекенжайды түзетіп, хатты тағы бір рет жіберіңіз.
Егер "Login failure or POP3 disabled" хабарламасы пайда болса, пошта бағдарламасы POP3 хаттамасы бойынша пошта жәшігіне кіре алмайды. Пошта жәшігіне дұрыс құпиясөз енгізілгенін және Пошта бағдарламалары бөлімінде POP3 хаттамасы бойынша кіру мүмкіндігі қосулы екендігіне көз жеткізіңіз.
Егер "Message rejected under suspicion of SPAM" хабарламасы пайда болса, хатыңыздың мазмұны Яндекс Поштамен спам ретінде танылған. Мәселені шешу үшін Яндекс Поштаны ашыңыз және тест ретінде кез келген бір хатты жіберіңіз. Солайша сіз хаттарды робот жібермейтінін жүйеге дәлелдейсіз.
Компьютеріңізді тегін антивирустық бағдарламалар арқылы тексеріңіз: CureIt! Dr.Web және «Касперский зертханаларынан» Virus Removal Tool.Толығырақ «Хат жіберілуі мүмкін емес, себебі спам сияқты» хабарламасын көремін бөлімін қараңыз.
Егер «Bad address mailbox syntax» деген хабарлама туындаса, демек Кімнен өрісіндегі мекенжайдың дұрыстығын тексеру қажет. Мекенжайды түзетіп, хатты тағы бір рет жіберіңіз.
- Өзіңіздің пошталық бағдарламаңыздың баптаулары дұрыс екендігін, сондай-ақ өз компьютеріңіздің интернетпен байланыс баптауларын тексеріңіз.
- Егер сіз антивирустық бағдарлама, фаервол немесе прокси-серверді пайдалансаңыз, оларды өшіріп, бұл жағдайда қиындықтың қайталанбайтынын тексеріп көріңіз.
Яндекс ID баптауларында дұрыс жеке деректеріңізді көрсетіңіз және аккаунтқа телефон нөміріңізді байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Яндекс ID-де жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды шешуге бірнеше сағат кетуі мүмкін.
«Bad address mailbox syntax.» Кімнен өрісіндегі жіберушінің мекенжайын тексеріңіз. Егер мекенжай дұрыс болмаса, хатты жібергеннен кейін мына қатені көресіз:
Жоғалған хаттарды іздеу үшін қадамдық нұсқаулықты оқыңыз. Жұмысты бастамас бұрын Яндекс Поштаны жаңа қойындыда ашыңыз
Қиындықты таңдаңыз:
Егер хаттар болуы тиіс қалтада болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылған немесе Спам қалталарына түскен болуы мүмкін. Өз жәшігіңіздің барлық қалталарынан жіберушінің аты немесе мекенжайы, хат мәтінінің бөлігі немесе оның тақырыбы бойынша хаттарды іздеп көріңіз.
Хаттар табылды ма?
Хаттарды қалпына келтіруге болады:
- Хаттар табылған қалтаға өтіңіз.
- Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
- Қалтаға батырмасын басыңыз.
- Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.
Егер хаттарды іздеу немесе қолмен табу мүмкін болмаса, оларды қалпына келтіру мүмкін емес дегенді білдіреді — олар Яндекс Пошта серверлерінен біржола жойылған.
Егер жаңа хаттар Кіріс қалтасында болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылғандар немесе Спам қалталарына келіп түскен болуы мүмкін. Өз жәшігіңіздің барлық қалталарынан жіберушінің аты немесе мекенжайы, хат мәтінінің бөлігі немесе оның тақырыбы бойынша хаттарды іздеп көріңіз.
Хаттар табылды ма?
Хаттарды қалпына келтіруге болады:
- Хаттар табылған қалтаға өтіңіз.
- Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
- Қалтаға батырмасын басыңыз.
- Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.
Егер хаттар Жойылған, Спам немесе басқа қалтадан табылса, онда хаттарды жойып тастап, оларды Спам немесе басқа қалтаға ауыстыратын ереже бапталған. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.
Егер жаңа хаттар табылмаса, сіз хабарлама келуі тиіс сайтта электрондық мекен-жайыңыздың дұрыстығын тексеріңіз. Жіберушіден мекенжайыңызды дұрыс жазған-жазбағанын біліңіз.
Сондай-ақ сайттың немесе жіберушінің пошта мекенжайының қара тізімде бар-жоғын тексеріңіз .
Яндекс ID баптауларында дұрыс жеке деректеріңізді көрсетіңіз және аккаунтқа телефон нөміріңізді байлаңыз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Мұндай жағдай көбінесе жәшікке телефон нөмірі бекітілмесе немесе Яндекс ID-де жалған аты мен тегі көрсетілген жағдайда орын алады. Бұғаттауды шешуге бірнеше сағат кетуі мүмкін.Егер пошта бағдарламасында хаттарды жойсаңыз, ал Яндекс Поштада олар бұрынғыдай өз қалталарында тұрса, демек, сіздің пошталық бағдарламаңыз POP3 хаттармасы бойынша орнатылған. POP3 хаттамасының жұмыс істеу ерекшелігіне байланысты пошта бағдарламасындағы хаттар сервермен қате синхрондалуы мүмкін. Яндекс Поштамен жұмыс істеу үшін IMAP хаттамасын пайдалану ұсынылады. Пошта бағдарламасын POP3-тен IMAP-ке кері қалай баптауға болатынын POP3 хаттамасынан өту бөлімінен қараңыз.
Егер пошта бағдарламасында жіберілген хаттар көрсетілмесе, онда сіздің пошта бағдарламаңыз POP3 хаттамасы бойынша орнатылған болуы мүмкін. POP3 хаттамасының жұмыс істеу ерекшелігіне байланысты пошта бағдарламасындағы хаттар сервермен қате синхрондалуы мүмкін. Яндекс Поштамен жұмыс істеу үшін IMAP хаттамасын пайдалану ұсынылады. Пошта бағдарламасын POP3-тен IMAP-ке кері қалай баптауға болатынын POP3 хаттамасынан өту бөлімінен қараңыз.
Есепте әрқашан жеткізілмеудің себебі көрсетіледі. Ең жиі себептер туралы Яндекске хаттың жеткізілмегені туралы есеп және Хатты басқа мекен-жайға жеткізбеу туралы есеп (Яндекс емес) мақалаларынан оқи аласыз.
Егер пошта бағдарламасында SSL-шифрлау іске қосылғанда, қате сертификат туралы хабарлама аласыз, пошта бағдарламасы мен операциялық жүйе дұрыс бапталғанына көз жеткізіңіз:
- Компьютердегі уақыт дұрыс орнатылды (қалыс қалмай және "болашақ күндерсіз"). Егер күні қате орнатылса, жүйе сертификаттың мерзімі әлі келмегенін немесе аяқталғанын қате анықтайды.
- Барлық операциялық жүйе жаңартулары орнатылды.
- Антивирус баптауларында HTTPS-қосылыстарын тексеру өшірілгеніне көз жеткізіңіз. Антивирус баптауларын Kaspersky Internet Security және ESET NOD32 Smart Security бөлімінде біздің нұсқауларымыз бойынша Қауіпсіздік сертификатының қателері бөлімінде өзгерте аласыз.
- Сертификатты жүктеп алыңыз. (Егер файл сілтеме бойынша тікелей браузерде ашылса, CTRL + S және файлды компьютерге сақтаңыз; мәтінді файлдан көшірудің қажеті жоқ.)
- Қосу мәзірін ашыңыз.
- Іздеу өрісіне certmgr.msc енгізіп, Enter батырмасын басыңыз.
- Бағдарлама терезесінде, қалта ағашында Сенімді негізгі сертификаттау орталықтары қалтасына басыңыз.
- Терезенің оң жағында тінтуірдің оң жақ батырмасын Сертификаттарға басып, тармақтарын таңдаңыз.
- Әрі қарай батырмасын басыңыз.
- Шолу батырмасын басып, бұрынырақ жүктелген CA.pem файлын таңдаңыз. Әрі қарай батырмасын басыңыз.
- Сертификаттар қоймасыбөлімінде әдепкі баптауларды қалдырып, Әрі қарай батырмасын басыңыз.
- Дайын батырмасын басыңыз.
- (Опц.) Қалқыма терезеде Келісемін батырмасын басыңыз.
- Қалта ағашындақалтасына басыңыз.
- Сертификаттар тізімінде (оң жақта) Certum CA сертификатын тауып, оған тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Қасиеттері тармағын таңдаңыз.
- Жалпы қойындысына өтіңіз.
- Тек келесі тағайындауларды рұқсат ету тармағында Сервердің түпнұсқалығын тексеру опциясы қосылғанына көз жеткізіңіз.
- ОК батырмасын басыңыз.
- Бағдарлама мәзірінентармағын таңдаңыз.
- S/MIME және TLS сертификаттарын іске асыру бөлімінде қосқышты Ішкі күйіне ауыстырыңыз.
- ОК батырмасын басыңыз.
- Хатты жіберуге тырысыңыз. Егер сертификат қатесі қайтадан пайда болса, Microsoft CryptoAPI күйіне орнатыңыз.блоктарында қосқышты
- OK батырмасын басыңыз.
- Windows үшін соңғы нұсқасын (
stunnel-нұсқасы-installer.exe
) https://www.stunnel.org/downloads.html сілтемесі бойынша жүктеп алыңыз. - Мұрағатты тарқатыңыз.
- Әкімшінің атынан mailssl.bat файлын іске қосыңыз.
- Пошта бағдарламасының баптауларында SSL-ді өшіріңіз және келесі серверлер параметрлерін көрсетіңіз:
- SMTP: сервер — localhost, порт — 25
- POP3: сервер — localhost, порт — 110
- IMAP: сервер — localhost, порт — 143
Сертификатты сенімді сертификаттар тізіміне қосу үшін:
Егер The Bat! пошта бағдарламасында қауіпсіздік сертификатын растау мәселелері туындаса, бағдарламаны 6 немесе одан жоғары нұсқаға дейін жаңартыңыз. Жаңартудан кейін мына қадамдарды орындаңыз::
Егер осыдан кейін бұл мәселе қалса, Ritlabs қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Кодыңызды желі ұсыныстарымен салыстыруға тырысыңыз:
SSL қолдауын көрсету үшін қосымша Stunnel бағдарламасын орнатыңыз:
Егер қиындық қайталанса, Сауданы басқару және gmail пошта клиенті (ұсынымдарды орындау арқылы, барлық жерде gmail орнына yandex мәнін қойыңыз) және Хаттарды жіберу және электрондық поштаны SSL арқылы алу мақалаларындағы ұсынымдарды пайдаланып көріңіз.
Егер сіз жақында пошта жәшігінен құпиясөзді өзгерткен болсаңыз, сондай-ақ пошта бағдарламасының баптауларындағы деректерді жаңартқаныңызға көз жеткізіңіз. Баптаулардағы құпиясөз дұрыс болса, бірнеше сағат күтіңіз — пошта бағдарламасының баптаулары Яндекс серверімен бірден синхрондалмауы мүмкін.
Веб-интерфейсте сол логин және құпиясөзбен авторизациядан өтуге тырысыңыз : бұрын есте сақтағандарды пайдаланбай, авторизациялық деректерді қайта енгізіңіз. Егер бақылау сандарды енгізу талабы туындаса, себептерімен Авторизациялау кезінде неге бақылау сандарын енгізу қажет? мақаласында таныса аласыз.
Яндекс Пошта баптауларында «Пошта бағдарламалары» бөлімін ашыңыз IMAP хаттамасы бойынша imap.yandex.kz серверінен опциясы таңдалғаны және авторизацияның дұрыс әдісі көрсетілгеніне көз жеткізіңіз.
Бұрын Яндекс Поштаның бүкіл контактілері синхрондау кезінде пайдаланушының бірыңғай мекенжай кітапшасына түсетін. Навигацияны жеңілдету үшін контактілердің әртүрлі топтары бөлек мекенжай кітапшаларына жіктелді. Ескі ережелер бойынша жасалған кітаптар жеке кітапшаларға айналды. Олардан ұйымның барлық ортақ контактілерін алып тастадық.
Барлық контактілерді қайтадан көру үшін пошта бағдарламасында ескі мекенжай кітапшасын өшіріп, контактілерді қайтадан синхрондаңыз.