Пошта (macOS)

1-қадам. Жәшікті баптаңыз

  1. Яндекс.Поштаның баптауларынан "Пошта бағдарламалары" бөлімін ашыңыз.
  2. IMAP хаттамасы бойынша imap.yandex.ru серверінен және Қосымша құпиясөздері мен OAuth-токендер опцияларын таңдаңыз.
  3. Өзгертулерді сақтаңыз.
Ескертпе. Егер сіз хаттарды пошта бағдарламасында жойғаннан кейін біраз уақыт сақтағыңыз келсе, IMAP-те жойылған деп белгіленген хаттарды автоматты түрде жоюды өшіру опциясын таңдаңыз. Пошта бағдарламасы қайта іске қосылғаннан кейін олар қораптан біржола жойылатынын ескеріңіз.

2-қадам. Қосымша құпиясөзін құрыңыз

  1. Аккаунтты басқару бетін ашыңыз.
  2. Құпиясөздер мен авторизация бөлімінде Қосымша құпиясөздерін сөндіру тармағын таңдаңыз. Әрекетті растаңыз және Жаңа құпиясөзді құру батырмасын басыңыз.

    Егер сізекі факторлы аутентификацияны қоссаңыз, жай ғана Қосымша құпиясөзін жасау батырмасын басыңыз.

  3. Пошта бағдарлама түрін таңдаңыз.
  4. Құпиясөз атауын ойлап табыңыз, мысалы құпиясөзді ойлап табатын қосымша атауын көрсетіңіз. Тізімде құпиясөз осы атаумен көрсетілетін болады.
  5. Құру батырмасын басыңыз. Қосымша құпиясөзі қалқымалы терезеде бейнеленеді.
Шектеу. Құрған құпиясөзіңізді тек бір рет қана көруге болады. Егер оны қате енгізсеңіз және терезені жапсаңыз, ағымдағы құпиясөзді жойыңыз да, жаңасын ашыңыз.

3-қадам. Бағдарламаны IMAP хаттамасы бойынша баптаңыз

  1. Бағдарламаны іске қосып, тіркелгіні құру мастерін ашу үшін Пошта → Тіркелгіні қосу мәзірін ашыңыз.
    Ескертпе. Тіркелгіні жасау шебері бағдарлама бірінші рет іске қосылған кезде автоматты түрде ашылады.
  2. Поштаның басқа тіркелгісі... тармағын таңдаңыз және Жалғастыру батырмасын басыңыз.
  3. Келесі тіркелгі параметрлерін көрсетіңіз:
    • Толық аты — пайдаланушы аты (мысалы, "alice.the.girl");
    • E-mail мекен-жайы — Яндекстегі пошталық мекен-жайыңыз (мысалы, "alice.the.girl@yandex.kz")
    • Құпиясөз — Пошта үшін жасаған қосымша құпиясөзі;

    Кіру батырмасын басыңыз — бағдарлама енгізілген деректердің дұрыстығын тексереді.

    Тіркелгіні қолмен баптау

    Егер бағдарлама сервер параметрлерін анықтай алмаса, Тіркелгінің атын немесе құпиясөзді тексеру мүмкін емес хабарламасын аласыз.

    Тіркелгінің келесі параметрлерін көрсетіңіз:

    • E-mail мекен-жайы — Яндекстегі пошталық мекен-жайыңыз (мысалы, "alice.the.girl@yandex.kz");
    • Пайдаланушы аты — Яндекстегі сіздің логиніңіз, мысалы, "alice.the.girl";
      Назар аударыңыз. Егер сіз поштаны "login@yandex.kz" түрінен алуды баптасаңыз, логин мекенжайдың "@" белгісіне дейінгі бөлігі болып табылады. Егер сіз бизнеске арналған Яндекс 360-ты қолдансаңыз, логин ретінде пошта жәшігінің толық мекенжайын енгізу қажет.
    • Құпиясөз — Пошта үшін жасаған қосымша құпиясөзі;
    • Тіркелгінің түріIMAP;
    • Кіріс пошта серверіimap.yandex.kz;
    • Шығыс пошта серверіsmtp.yandex.kz.

    Кіру батырмасын басыңыз.

  4. Пошта → Баптаулар мәзірін ашыңыз.
  5. Сервер баптаулары қойындысына өтіңіз.
  6. Кіріс пошта сервері (IMAP) бөлімінде Қосылу опцияларын автоматты түрде баптау опциясын өшіріңіз. Порт өрісінде 993 мәнін көрсетіңіз.
  7. Шығыс пошта сервері (SMTP) бөлімінде Қосылу опцияларын автоматты түрде баптау опциясын өшіріңіз. Порт өрісінде 465 мәнін көрсетіңіз.
  8. Сақтау батырмасын басыңыз.

Поштамен қиындықтарды шешу (macOS)

Бұл қадамдық нұсқаулық Яндекс.Пошта және пошта бағдарламасына байланысты мәселелерді шешуге көмектеседі.

Қиындықты таңдаңыз:

Қандай хабарлама алдыңыз?

Яндекс.Пошта сайтында бағдарламада қолданылатын бірдей логин және құпиясөзбен авторланып көріңіз. Браузерде есте сақталғандарды пайдаланбастан, логин мен құпиясөзді қолмен енгізіңіз.

Авторизациядан өте алдыңыз ба?

Яндекс.Поштаның баптауларынан Пошта бағдарламалары бөлімін ашыңыз. IMAP хаттамасы бойынша imap.yandex.ru серверінен опциясы таңдалғаны және авторизацияның дұрыс әдісі көрсетілгеніне көз жеткізіңіз.

Пошта бағдарламасының баптауларында келесі серверлер параметрлерін дәл көрсеткеніңізге көз жеткізіңіз:

Егер сіз IMAP-ты пайдалансаңыз
Кіріс пошта
  • пошта серверінің мекен-жайы — imap.yandex.kz;
  • қосылуды қорғау — SSL;
  • порт — 993.
Шығыс пошта
  • пошта серверінің мекен-жайы — smtp.yandex.kz;
  • қосылуды қорғау — SSL;
  • порт — 465.

Яндекс.Поштаны ашыңыз және Баптаулар → Пошта бағдарламалары бөліміне өтіңіз. IMAP хаттамасы бойынша imap.yandex.ru серверінен және Қосымша құпиясөздері және OAuth-токендер опциялары таңдалғанына көз жеткізіңіз.

Егер POP3-ті пайдалансаңыз
Кіріс пошта
  • пошта серверінің мекен-жайы — pop.yandex.kz;
  • қосылуды қорғау — SSL;
  • порт — 995.
Шығыс пошта
  • пошта серверінің мекен-жайы — smtp.yandex.kz;
  • қосылуды қорғау — SSL;
  • порт — 465.

Яндекс.Поштаның баптауларынан Пошта бағдарламалары бөлімін ашыңыз. POP3 хаттамасы бойынша imap.yandex.ru серверінен опциясы таңдалғанына көз жеткізіңіз.

Әртүрлі пошта бағдарламаларында серверлердің баптауларын қалай тексеру керектігі туралы толығырақ Жіберілетін деректерді шифрлау бөлімінен қараңыз.


Егер авторизациядан өту мүмкін болмаса, пошта бағдарламасында қате логин немесе құпиясөз пайдалануыңыз мүмкін.

Егер "Authentication required", "Sender address rejected: Access denied" немесе "Send auth command first" хабарламасы пайда болса, пошта бағдарламасының баптауларында Яндекстің SMTP-серверінде авторизациядан өту өшірілген. Пайдаланушының түпнұсқалылығын тексеру (Outlook Express үшін) немесе SMTP аутентификациясы (The Bat үшін!) опциялары қосылғанына көз жеткізіңіз.

Егер "Sender address rejected: not owned by auth user" деген хабарлама шығып тұрса, демек Кімнен өрісіндегі мекенжай SMTP-серверде авторизациядан өтуге арналған пошта бағдарламасының баптауларында көрсетілген мекенжайға сәйкес келмейді. Мекенжайды түзетіп, хатты тағы бір рет жіберіңіз.

Егер "Login failure or POP3 disabled" хабарламасы пайда болса, пошта бағдарламасы POP3 хаттамасы бойынша пошта жәшігіне кіре алмайды. Пошта жәшігіне дұрыс құпиясөз енгізілгенін және Пошта бағдарламалары бөлімінде POP3 хаттамасы бойынша кіру мүмкіндігі қосулы екендігіне көз жеткізіңіз.

Егер "Message rejected under suspicion of SPAM" хабарламасы пайда болса, хатыңыздың мазмұны Яндекс.Поштамен спам ретінде танылған. Мәселені шешу үшін Яндекс.Поштаны ашып, кез келген хатты тест түрінде жіберіңіз. Солайша сіз хаттарды робот жібермейтінін жүйеге дәлелдейсіз.

Компьютеріңізді тегін антивирустық бағдарламалар арқылы тексеріңіз: CureIt! Dr.Web және «Касперский зертханаларынан» Virus Removal Tool.

Толығырақ «Хат жіберілуі мүмкін емес, себебі спам сияқты» хабарламасын көремін бөлімін қараңыз.

Егер «Bad address mailbox syntax» деген хабарлама туындаса, демек Кімнен өрісіндегі мекенжайдың дұрыстығын тексеру қажет. Мекенжайды түзетіп, хатты тағы бір рет жіберіңіз.

  • Өзіңіздің пошталық бағдарламаңыздың баптаулары дұрыс екендігін, сондай-ақ өз компьютеріңіздің интернетпен байланыс баптауларын тексеріңіз.
  • Егер сіз антивирустық бағдарлама, фаервол немесе прокси-серверді пайдалансаңыз, оларды өшіріп, бұл жағдайда қиындықтың қайталанбайтынын тексеріп көріңіз.
  • Яндекс ID баптауларында сенімді жеке мәліметтерді енгізіңіз және аккаунтқа телефон нөмірін тіркеңіз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Әдетте мұның бәрі жәшікке телефон нөмірі байланбаған немесе Яндекс ID-де жалған аты-жөні көрсетілгеннен орын алып жатады. Бұғаттауды алып тастау үшін әдетте екі сағаттай уақыт кетеді.

  • «Bad address mailbox syntax.» Кімнен өрісіндегі жіберушінің мекенжайын тексеріңіз. Егер мекенжай дұрыс болмаса, хатты жібергеннен кейін мына қатені көресіз:

Жоғалған хаттарды іздеу үшін қадамдық нұсқаулықты оқыңыз. Жұмысты бастамас бұрын Яндекс.Поштаны жаңа қойындыда ашыңыз

Қиындықты таңдаңыз:

Хаттарды жойғанда, олар Жойылған қалтасына түсіп, сонда 30 күн сақталады. Осы кезеңде оларды қалпына келтіре аласыз:

  1. Жойылған қалтасына өтіңіз.
  2. Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
  3. Қалтаға батырмасын басыңыз.
  4. Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.

Егер оларды жойғаннан кейін бір айдан көп уақыт өтсе, хаттарды қалпына келтіру мүмкін емес — олар Яндекс.Пошта серверлерінен біржола жойылады.

Егер хаттар болуы тиіс қалтада болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылған немесе Спам қалталарына түсті. Егер жіберушінің аты немесе мекенжайы, хат мәтінінің бөлігі немесе тақырып есіңізде болса, жәшігіңіздің барлық қалталарынан хатты іздеп көріңіз.

Хаттар табылды ма?

Хаттарды қалпына келтіруге болады:

  1. Хаттар табылған қалтаға өтіңіз.
  2. Қажетті хаттарды ерекшелеңіз.
  3. Қалтаға батырмасын басыңыз.
  4. Хаттарды жылжытқыңыз келетін қалтаны тізімнен таңдаңыз, — мысалы, Кіріс.
Хаттар неліктен жойылады және мұны қалай болдырмауға болады

Жойылған қалтасындағы хаттар 30 күн сақталады, ал Спам қалтасындағылар — 10 күн. Осыдан кейін олар Яндекс серверлерінен біржола жойылады. Неліктен хаттар сіздің рұқсатыңызсыз осы қалталарға келіп түседі:

Пошта жәшігіңізге басқа пайдаланушы да кіре алады

Хаттарды пошта жәшігіңізге қатынасу мүмкіндігі бар пайдаланушы алып тастауы мүмкін: бөтен құрылғыда жұмыс істеп болғаннан кейін сессияны аяқтауды ұмытып кетуіңіз мүмкін. Сессияны аяқтау үшін аккаунт мәзірінде Барлық құрылғыларда шығу сілтемесін басыңыз. Сонымен қатар мұны Яндекс ID баптауларынан Барлық құрылғылардан шығу сілтемесі көмегімен жасауға болады.

Кіру журналына кіріп, онда хаттарды жою операцияларының бар-жоғын тексеріңіз.

Шектеу. Журналда 2000-ға жуық іс-әрекет сақталады. Егер хаттарды жойғаннан кейін 2000-нан артық әрекет жасалса, онда жою туралы деректер журналда көрсетілмейді.

Егер жәшігіңізге тек сіздің кіретініңізге сенімді болсаңыз, компьютерді антивируспен тексеріп, құпиясөзді және қосымша мекен-жайды өзгертіңіз. Сондай-ақ, Телефон нөмірлері парақшасында сізге таныс емес нөмірлердің бар-жоғын тексеріңіз.

Хаттар пошталық бағдарламада жоғалады

Егер сіз пошта бағдарламасын қолдансаңыз және хаттарды сол жерде жойсаңыз, онда олар қызмет бетінде де жоғалады . Бұл бағдарламаңыз IMAP хаттамасы бойынша бапталғандықтан орын алады — бұл ретте сервистегі жәшіктің құрылымы бағдарламадағы жәшіктің құрылымымен синхрондалады. Хаттарды тек бағдарламада жойып, бірақ Яндекс.Поштада қалдыру үшін, POP3 протоколы бойынша бағдарламаны баптай аласыз, бірақ біз оны жасамауға кеңес береміз: хаттар сервермен дұрыс синхрондалмауы мүмкін.

Хаттарды алып тастайтын немесе жылжытатын ереже бапталған

Кіріс поштаны өңдеу ережелерінде кіріс хаттарды жою немесе басқа қалталарға жылжыту үшін бапталған ережелердің жоқтығына көз жеткізіңіз. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер хаттарды іздеу немесе қолмен табу мүмкін болмаса, оларды қалпына келтіру мүмкін емес дегенді білдіреді — олар Яндекс.Пошта серверлерінен біржола жойылған.

Хаттар неліктен жойылады және мұны қалай болдырмауға болады

Жойылған қалтасындағы хаттар 30 күн сақталады, ал Спам қалтасындағылар — 10 күн. Осыдан кейін олар Яндекс серверлерінен біржола жойылады. Неліктен хаттар сіздің рұқсатыңызсыз осы қалталарға келіп түседі:

Пошта жәшігіңізге басқа пайдаланушы да кіре алады

Хаттарды пошта жәшігіңізге қатынасу мүмкіндігі бар пайдаланушы алып тастауы мүмкін: бөтен құрылғыда жұмыс істеп болғаннан кейін сессияны аяқтауды ұмытып кетуіңіз мүмкін. Сессияны аяқтау үшін аккаунт мәзірінде Барлық құрылғыларда шығу сілтемесін басыңыз. Сонымен қатар мұны Яндекс ID баптауларынан Барлық құрылғылардан шығу сілтемесі көмегімен жасауға болады.

Кіру журналына кіріп, онда хаттарды жою операцияларының бар-жоғын тексеріңіз.

Шектеу. Журналда 2000-ға жуық іс-әрекет сақталады. Егер хаттарды жойғаннан кейін 2000-нан артық әрекет жасалса, онда жою туралы деректер журналда көрсетілмейді.

Егер жәшігіңізге тек сіздің кіретініңізге сенімді болсаңыз, компьютерді антивируспен тексеріп, құпиясөзді және қосымша мекен-жайды өзгертіңіз. Сондай-ақ, Телефон нөмірлері парақшасында сізге таныс емес нөмірлердің бар-жоғын тексеріңіз.

Хаттар пошталық бағдарламада жоғалады

Егер сіз пошта бағдарламасын қолдансаңыз және хаттарды сол жерде жойсаңыз, онда олар қызмет бетінде де жоғалады . Бұл бағдарламаңыз IMAP хаттамасы бойынша бапталғандықтан орын алады — бұл ретте сервистегі жәшіктің құрылымы бағдарламадағы жәшіктің құрылымымен синхрондалады. Хаттарды тек бағдарламада жойып, бірақ Яндекс.Поштада қалдыру үшін, POP3 протоколы бойынша бағдарламаны баптай аласыз, бірақ біз оны жасамауға кеңес береміз: хаттар сервермен дұрыс синхрондалмауы мүмкін.

Хаттарды алып тастайтын немесе жылжытатын ереже бапталған

Кіріс поштаны өңдеу ережелерінде кіріс хаттарды жою немесе басқа қалталарға жылжыту үшін бапталған ережелердің жоқтығына көз жеткізіңіз. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер жаңа хаттар Кіріс қалтасында болмаса, онда олар басқа қалтаға, мысалы, Жойылған немесе Спам қалталарына келіп түсуі мүмкін. Егер жіберушінің аты немесе мекенжайы, хат мәтінінің бөлігі немесе тақырып есіңізде болса, жәшігіңіздің барлық қалталарынан хатты іздеп көріңіз.

Хаттар табылды ма?

Егер хаттар Жойылған, Спам немесе басқа қалтадан табылса, онда хаттарды жойып тастап, оларды Спам немесе басқа қалтаға ауыстыратын ереже бапталған. Егер бар болса, оларды өшіруге тырысыңыз және хаттардың Кіріс қалтасына келетіндігін тексеріп көріңіз.

Егер жаңа хаттар табылмаса, сіз хабарлама келуі тиіс сайтта электрондық мекен-жайыңыздың дұрыстығын тексеріңіз. Жіберушіден мекен-жайыңызды дұрыс жазған-жазбағанын біліңіз.

Сондай-ақ сайттың немесе жіберушінің пошта мекенжайының қара тізімде бар-жоғын тексеріңіз .

Яндекс ID баптауларында сенімдіжеке мәліметтерді енгізіңіз және аккаунтқа телефон нөмірін тіркеңіз. Қауіпсіздік жүйесі аккаунтыңызды күдікті танып, жәшігіңізді бұғаттаған болуы мүмкін. Әдетте мұның бәрі жәшікке телефон нөмірі байланбаған немесе Яндекс ID-де жалған аты-жөні көрсетілгеннен орын алып жатады. Бұғаттауды алып тастау үшін әдетте екі сағаттай уақыт кетеді.

Егер пошта бағдарламасында хаттарды жойып, Яндекс.Поштада олар әдеттегідей өз қалталарында қалса, демек пошталық бағдарламаңыз POP3 хаттамасы бойынша бапталған. POP3 хаттамасының жұмыс істеу ерекшелігіне байланысты пошта бағдарламасындағы хаттар сервермен қате синхрондалуы мүмкін. Яндекс.Поштамен жұмыс істеу үшін IMAP хаттамасын пайдалану ұсынылады. Пошта бағдарламасын POP3-тен IMAP-ке кері қалай баптауға болатынын POP3 хаттамасынан өту бөлімінен қараңыз.

Егер пошта бағдарламасында жіберілген хаттар көрсетілмесе, онда сіздің пошта бағдарламаңыз POP3 хаттамасы бойынша орнатылған болуы мүмкін. POP3 хаттамасының жұмыс істеу ерекшелігіне байланысты пошта бағдарламасындағы хаттар сервермен қате синхрондалуы мүмкін. Яндекс.Поштамен жұмыс істеу үшін IMAP хаттамасын пайдалану ұсынылады. Пошта бағдарламасын POP3-тен IMAP-ке кері қалай баптауға болатынын POP3 хаттамасынан өту бөлімінен қараңыз.

Есепте әрқашан жеткізілмеудің себебі көрсетіледі. Ең жиі себептері туралы Яндекске хат жеткізілмеу туралы есеп және Хатты басқа мекен-жайға жеткізбеу туралы есеп (Яндекс емес) мақалаларында оқуға болады.

Егер пошта бағдарламасында SSL-шифрлау іске қосылғанда, қате сертификат туралы хабарлама аласыз, пошта бағдарламасы мен операциялық жүйе дұрыс бапталғанына көз жеткізіңіз:

  • Компьютердегі уақыт дұрыс орнатылды (қалыс қалмай және "болашақ күндерсіз"). Егер күні қате орнатылса, жүйе сертификаттың мерзімі әлі келмегенін немесе аяқталғанын қате анықтайды.
  • Антивирус баптауларында HTTPS-қосылыстарын тексеру өшірілгеніне көз жеткізіңіз. Антивирус баптауларын Kaspersky Internet Security және ESET NOD32 Smart Security бөлімінде біздің нұсқаулар бойынша Қауіпсіздік сертификатының қателері бөлімінде өзгерте аласыз.
Сертификатты сенімді сертификаттар тізіміне қолмен қосу (Windows)
Назар аударыңыз. Егер сертификатты өзіңіз орната алатыныңызға сенімді болмасаңыз, маманға хабарласыңыз.

Сертификатты сенімді сертификаттар тізіміне қосу үшін:

  1. Сертификатты жүктеп алыңыз. (Егер сілтеме бойынша файл тікелей браузерде ашылса, CTRL + S батырмасын басыңыз және файлды компьютерге сақтаңыз; файлдағы мәтінді көшірудің қажеті жоқ.)
  2. Қосу мәзірін ашыңыз.
  3. Іздеу өрісіне certmgr.msc енгізіп, Enter батырмасын басыңыз.
  4. Бағдарлама терезесінде, қалта ағашында Сенімді негізгі сертификаттау орталықтары қалтасына басыңыз.
  5. Терезенің оң жағында тінтуірдің оң жақ батырмасын Сертификаттарға басып, Барлық міндеттер → Импорт тармақтарын таңдаңыз.
  6. Әрі қарай батырмасын басыңыз.
  7. Шолу батырмасын басып, бұрынырақ жүктелген CA.pem файлын таңдаңыз. Әрі қарай батырмасын басыңыз.
  8. Сертификаттар қоймасыбөлімінде әдепкі баптауларды қалдырып, Әрі қарай батырмасын басыңыз.
  9. Дайын батырмасын басыңыз.
  10. (Опц.) Қалқыма терезеде Келісемін батырмасын басыңыз.
  11. Қалта ағашында Сенімді негізгі сертификаттау орталықтары  → Сертификаттар қалтасына басыңыз.
  12. Сертификаттар тізімінде (оң жақта) Certum CA сертификатын тауып, оған тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Қасиеттері тармағын таңдаңыз.
  13. Жалпы қойындысына өтіңіз.
  14. Тек келесі тағайындауларды рұқсат ету тармағында Сервердің түпнұсқалығын тексеру опциясы қосылғанына көз жеткізіңіз.
  15. ОК батырмасын басыңыз.
Linux-ке түбір сертификатын қосу
Түбірлік сертификатты қалай қосу керектігін Adding CAcert root certificate to Debian/Ubuntu нұсқаулығынан қараңыз.
The Bat! сертификатын растауға байланысты қиындықтар

Егер The Bat! пошта бағдарламасында қауіпсіздік сертификатын растау мәселелері туындаса, бағдарламаны 6 немесе одан жоғары нұсқаға дейін жаңартыңыз. Жаңартудан кейін мына қадамдарды орындаңыз::

  1. Бағдарлама мәзірінен Қасиеттері → S / MIME және TLS тармағын таңдаңыз.
  2. S/MIME және TLS сертификаттарын іске асыру бөлімінде қосқышты Ішкі күйіне ауыстырыңыз.
  3. ОК батырмасын басыңыз.
  4. Хатты жіберуге тырысыңыз. Егер сертификат қатесі қайтадан пайда болса, Қасиеттері → S / MIME және TLS → S/MIME және TLS сертификаттарын іске асыру блоктарында қосқышты Microsoft CryptoAPI күйіне орнатыңыз.
  5. OK батырмасын басыңыз.
Ескертпе. Қосқыштың орнын қолмен таңдау керек, өйткені кейбір The Bat! нұсқаларында Ішкі ереже жұмыс істейді, ал басқаларында — Microsoft CryptoAPI.

Егер осыдан кейін бұл мәселе қалса, Ritlabs қолдау қызметіне хабарласыңыз.

Жіберу скриптін қайта баптау мүмкін емес

Кодыңызды желі ұсыныстарымен салыстыруға тырысыңыз:

1С бағдарламасы SSL-ды қолдамайды

SSL қолдауын көрсету үшін қосымша Stunnel бағдарламасын орнатыңыз:

  1. Windows үшін соңғы нұсқасын (stunnel-нұсқасы-installer.exe) https://www.stunnel.org/downloads.html сілтемесі бойынша жүктеп алыңыз.
  2. Мұрағатты тарқатыңыз.
  3. Әкімшінің атынан mailssl.bat файлын іске қосыңыз.
  4. Пошта бағдарламасының баптауларында SSL-ді өшіріңіз және келесі серверлер параметрлерін көрсетіңіз:
    • SMTP: серверlocalhost, порт25
    • POP3: серверlocalhost, порт110
    • IMAP: серверlocalhost, порт143

Егер қиындық қайталанса, Сауданы басқару және gmail пошта клиенті (ұсынымдарды орындау арқылы, барлық жерде gmail орнына yandex мәнін қойыңыз) және Хаттарды жіберу және электрондық поштаны SSL арқылы алу мақалаларындағы ұсынымдарды пайдаланып көріңіз.

Егер сіз жақында пошта жәшігінен құпиясөзді өзгерткен болсаңыз, сондай-ақ пошта бағдарламасының баптауларындағы деректерді жаңартқаныңызға көз жеткізіңіз. Баптаулардағы құпиясөз дұрыс болса, бірнеше сағат күтіңіз — пошта бағдарламасының баптаулары Яндекс серверімен бірден синхрондалмауы мүмкін.

Веб-интерфейсте сол логин және құпиясөзбен авторизациядан өтуге тырысыңыз : бұрын есте сақтағандарды пайдаланбай, авторизациялық деректерді қайта енгізіңіз. Егер бақылау сандарды енгізу талабы туындаса, себептерімен Авторизациялау кезінде неге бақылау сандарды енгізу қажет? мақаласында таныса аласыз.

Яндекс.Поштаның баптауларынан Пошта бағдарламалары бөлімін ашыңыз. IMAP хаттамасы бойынша imap.yandex.ru серверінен опциясы таңдалғаны және авторизацияның дұрыс әдісі көрсетілгеніне көз жеткізіңіз.

Назар аударыңыз. Егер Бизнеске арналған Яндекс 360-ты қолдансаңыз, логин ретінде пошта жәшігінің толық мекенжайын көрсетіңіз.
Пошта бағдарламалары баптаулары бөлімінде IMAP немесе POP3 хаттамасы қосулы тұрғанына көз жеткізіңіз.