Дербес пайдалануға арналған 360 Поштасы

360 Яндекс.Пошта — бұл сіз хаттарды жіберіп және алып қана қоймай, сондай-ақ басқа да пайдалы сервистерге жылдам ауысуға болатын виртуалды жұмыс кеңістігі. Пошта 360 құрамына Пошта, Диск, Телемост, Күнтізбе, Жазбалар және Мессенджер кіреді.

  1. 360 Поштасын жақсарту
  2. 360 Поштасын қалай өшіруге болады

360 Поштасын жақсарту

Егер сіз 360 Поштасы жазылымын қоссаңыз, сізге қосымша мүмкіндіктер қолжетімді болады:

360 Поштасы барлық сервистерінде
  • жарнама болмайды — веб-нұсқада да, қолданбада да;
  • қолдау көрсету қызметі сіздің сауалдарыңызға үш сағат ішінде жауап береді.
Яндекс.Поштада
  • негізгі хаттар — сіз әдетте ең алдымен қарайтын хаттар автоматты түрде ерекшеленеді.
Яндекс.Дискте (Лайт тарифінен басқа)
  1. Тарифті таңдау және төлеу
  2. Сынақ кезеңі
  3. Жазылымды ұзарту
  4. Жазылым күйін білу
  5. Жазылымды өшіру
  6. Жазылым үшін ақшаны қайтару
  7. Менің төлем картамнан ақша алынуда, бірақ мен аккаунтты білмеймін
  8. Банк картасымен төлеу кезінде қате кетті
  9. Төлемнен кейін жазылым белсендірілмеді
  10. Жазылымды ұйымның атынан төлеп отыру

Тарифті таңдау және төлеу

Ескертпе. Егер сізде Яндексте бірнеше аккаунт болса, 360 Поштасы жазылымын қосқыңыз келетін аккаунт арқылы авторизациядан өткендігіңізге көз жеткізіп алыңыз. Жазылымды бір аккаунттан екіншісіне ауыстыру мүмкін емес.
  1. Яндекс.Поштада сервистен тізімінің оң жағында жоғарғы бөлікте 360 Поштасын жақсарту батырмасын басыңыз.
  2. Тарифті таңдаңыз:
    Тариф Жылдық жазылым, төлемі жыл сайын

    (16%-ға тиімдірек)

    Айлық жазылым, төлемі ай сайын
    Лайт
    Не кіреді
    360 Поштасы барлық сервистерінде
    • жарнама болмайды — веб-нұсқада да, қолданбада да;
    • қолдау көрсету қызметі сіздің сауалдарыңызға үш сағат ішінде жауап береді.
    Яндекс.Поштада
    • негізгі хаттар — сіз әдетте ең алдымен қарайтын хаттар автоматты түрде ерекшеленеді.
    Жылына 690 ₽ Айына 69 ₽
    Стандарт 100 ГБ
    Не кіреді
    360 Поштасы барлық сервистерінде
    • жарнама болмайды — веб-нұсқада да, қолданбада да;
    • қолдау көрсету қызметі сіздің сауалдарыңызға үш сағат ішінде жауап береді.
    Яндекс.Поштада
    • негізгі хаттар — сіз әдетте ең алдымен қарайтын хаттар автоматты түрде ерекшеленеді.
    Яндекс.Дискіде
    Жылына 990 ₽ Айына 99 ₽
    Премиум 1 ТБ
    Не кіреді
    360 Поштасы барлық сервистерінде
    • жарнама болмайды — веб-нұсқада да, қолданбада да;
    • қолдау көрсету қызметі сіздің сауалдарыңызға үш сағат ішінде жауап береді.
    Яндекс.Поштада
    • негізгі хаттар — сіз әдетте ең алдымен қарайтын хаттар автоматты түрде ерекшеленеді.
    Яндекс.Дискіде
    Жылына 2490 ₽ Айына 299 ₽
    Премиум 3 ТБ
    Не кіреді
    360 Поштасы барлық сервистерінде
    • жарнама болмайды — веб-нұсқада да, қолданбада да;
    • қолдау көрсету қызметі сіздің сауалдарыңызға үш сағат ішінде жауап береді.
    Яндекс.Поштада
    • негізгі хаттар — сіз әдетте ең алдымен қарайтын хаттар автоматты түрде ерекшеленеді.
    Яндекс.Дискіде
    Жылына 7190 ₽ Айына 749 ₽
    Премиум 5 ТБ
    Не кіреді
    360 Поштасы барлық сервистерінде
    • жарнама болмайды — веб-нұсқада да, қолданбада да;
    • қолдау көрсету қызметі сіздің сауалдарыңызға үш сағат ішінде жауап береді.
    Яндекс.Поштада
    • негізгі хаттар — сіз әдетте ең алдымен қарайтын хаттар автоматты түрде ерекшеленеді.
    Яндекс.Дискіде
    Жылына 11190 ₽ Айына 1119 ₽
  3. Сары түсті жазылымды ресімдеу батырмасына басыңыз.
  4. Төлем картасының деректемелерін енгізіп, Төлеу батырмасын басыңыз. Төлем картасы кейінгі сатып алулар үшін сақталады.

Егер сіз жазылымды алғашқы рет ресімдеп жатқан болсаңыз, ақша бірден шегерілмейді — сізге тегін сынақ мерзімі қолжетімді болады.

Сынақ кезеңі

Тегін сынақ кезеңі тек бір рет қана беріледі. Кезеңнің ұзақтығы сіздің Поштаны қаншалықты ұзақ пайдаланғандығыңызға байланысты:

  • егер 2 жылдан аз уақыт өтсе, онда сынақ кезеңі 30 күнді құрайды;
  • егер 2 жылдан 5 жылға дейін болса, онда сынақ кезеңі 60 күнді құрайды;
  • егер 5 жылдан астам уақыт өтсе, онда сынақ кезеңі 90 күнді құрайды;

Сынақ мерзімі аяқталған кезде жазылым үшін алғашқы төлем шегеріледі. Кейін әрі қарай жазылым ай сайын немесе жыл сайын төленеді — ол сіз таңдаған тарифке байланысты.

Егер сынақ кезеңінде жазылымнан бас тартсаңыз, ол бірден сөндіріледі, ал сынақ кезеңі қысқартылады.

Жазылымды ұзарту

Жазылым автоматты түрде ұзартылады: әр ай сайын немесе әр жыл сайын сіздің шотыңыздан келесі жазылым кезеңі үшін төлем шегеріледі. Сіз кез келген сәтте жазылымды ұзартудан бас тарта аласыз.

Жазылым күйін білу

360 Поштасы парақшасында жазылым қолжетімді болатын күнді қарауға болады: Ол үшін жоғарғы панельдегі Тағы → Жазылым батырмасын басыңыз.

Жазылымды өшіру

Жазылымды сөндіруге болмайды, бірақ сіз кез келген сәтте оны автоматты түрде ұзартудан бас тарта аласыз.

  1. Жоғарғы панельдегі Тағы → Жазылым батырмасын басыңыз.
  2. Жазылымды болдырмау батырмасын басыңыз.
  3. Сөндіруді растаңыз.

Жазылым үшін ақшаны қайтару

Егер сіз жазылымды қателесіп сатып алған болсаңыз және ақшаны қайтарғыңыз келсе, сіз қайтарымды ресімдей аласыз.

Ескертпе. Төлем сәтінен бір айдан аспайтын уақыт өтсе ғана қайтарымды ресімдеуге болады.

Қайтарымды ресімдеу үшін парақшаның төменгі бөлігіндегі нысан арқылы қолдау көрсету қызметіне жазыңыз. Хатта өз логиніңіз бен жазылымыңыздың тарифін көрсетіңіз.

Менің төлем картамнан ақша алынуда, бірақ мен аккаунтты білмеймін

Егер сіздің төлем картаңыздан ақша алынып жатса, ал сіз аккаунтты білмесеңіз, парақшаның төменгі бөлігіндегі нысан арқылы қолдау көрсету қызметіне жазыңыз. Хатта төлем картасының маскасын (алғашқы 6 және соңғы 4 санды), шегерім күні мен сомасын көрсетіңіз, сондай-ақ қайтарымның бірден қажет пе екендігін нақтылаңыз.

Банк картасымен төлеу кезінде қате кетті

Жазылымды төлеу кезінде орын алатын қателердің басым бөлігі сіз шотты төлегелі жатқан банк жағында туындайды. Өкінішке қарай, қателер бізге түсініктемелерсіз қайтарылуда.

Төлем келесі себептер бойынша өтпеуі мүмкін:

  • Картаның деректемелері қате енгізілді. Енгізілген атты, тегіңізді, төлем картасының жарамдылық мерзімі мен CVV/CVC кодын тексеріп, төлем үрдісін қайта өтіп көріңіз.

  • Пайдаланылатын төлем картасында шотты төлеу үшін қаражат жеткіліксіз.

  • Берілген төлем картасы жарамсыз немесе оның әрекет ету мерзімі аяқталған.

  • Төлем картасы бойынша жасалуы мүмкін төлемдер шегінен асып кетті.

  • Банк интернет арқылы төлем жүргізуге тыйым салады.

Ескертпе. Егер барлық аталған себептер сай келмесе, төлем картасы бойынша неліктен төлем жүргізу болмай жатқанын анықтап білу үшін төлем үшін қызметтерін пайдаланатын банктің қолдау көрсету қызметіне жүгініңіз. Қолдау көрсету қызметіне хабарласу тәсілдері әдетте банк картасының артқы жағының астыңғы бөлігінде көрсетіледі.

Төлемнен кейін жазылым белсендірілмеді

Төлем кезінде сіз жазылымды сатып алғыңыз келетін есептік жазба арқылы авторизациядан өткендігіңізге көз жеткізіңіз. Пошта жәшіктеріңізді тексеріңіз: жазылым төленген аккаунттың жәшігінде Яндекс.Поштаның сатып алу туралы чек жіберілген хаты болуы керек. Егер чек жіберілген хат болмаса немесе сіз жазылымды қателесіп басқа аккаунт үшін төлеп қойған болсаңыз, парақшаның төменгі бөлігіндегі форма арқылы қолдау көрсету қызметіне жазыңыз.

360 Поштасын қалай өшіруге болады

Егер сіз үшін 360 Поштасын пайдалану ыңғайсыз болса және қарапайым Поштаға оралғыңыз келсе, сіз оны Яндекс.Поштаның баптаулары арқылы сөндіре аласыз: Пошта интерфейсінде бөліміндегі Эксперименттік Поштадан қарапайымға оралу сілтемесін басыңыз.

Егер сіз 360 Поштасын кездейсоқ өшіріп қойған болсаңыз, оны қайтадан қосуға болады, ол үшін баптауларда Қарапайым поштаның орнына эксперименттік 360 Поштасын көрсету батырмасын басыңыз.