Хат алу және оқу

Хатты ашу үшін оның тақырыбы мен мазмұны тұрған жолға басыңыз. Маңызды хаттарды ашпай оқуға YaGPT қосылған Нейросүзгі көмектеседі.

Хаттармен стандартты әрекеттерден басқа (жауап беру, жіберу, жою, спам ретінде белгілеу және т. б.), сіз хаттардың берілген түрі үшін хатты аудару, оның қасиеттерін қарау немесе өңдеу ережесін жасау әрекеттерін орындай аласыз.

Маңызды хаттардың қысқаша мазмұнын оқу

Ең маңызды хаттар әрдайым көз алдыңызда болуы үшін, баптауларда маңызды хаттардың YaGPT қосылған Нейросүзгі ұсынған мазмұнын көрсету опциясын қосыңыз. Нейросүзгі соңғы 7 күндегі кіріс хаттардың арасынан хаттарды таңдап, олардың мазмұнын қысқаша айтып береді. Нейросүзгі хатта оқиға, мысалы, шақыру немесе авиабилет туралы ақпаратты көрсе, ол Күнтізбеде автоматты түрде оқиға жасауды ұсынады.

Нейросүзгімен жұмыс тапсырмалар тізімімен жұмыс істеуге ұқсас. Егер хатпен жұмысты аяқтасаңыз және оны енді көрінетін жерде ұстау қажет болмаса, түймесін басыңыз.. Хат Нейросүзгіде көрсетілмейді.

Ескерту

Нейросүзгі толып кетпеуі үшін, 7 күннен кейін хаттар одан кез келген жағдайда жойылады.

Егер Нейросүзгі маңызды хаттың мазмұнын жазбаса, оған курсорды апарып, белгішесін басыңыз: бірнеше секундтан кейін сүзгіде қысқаша мазмұны пайда болады.

Жұлдызша белгішесін көрмей тұрмын

Баптауларда «Басты» қалтасында бірінші кезекте қаралуы тиіс хаттарды көрсету және оларды хаттар тізімінде жұлдызшамен белгілеу опциясын қосыңыз.

Топтамадан маңызды емес хаттарды алып тастау үшін  түймесін басыңыз.. Нейросүзгі ұсыныстарыңызды болашақта ескеретін болады.

Нейросүзгіні пайдаланғыңыз келмесе, оны баптауларда өшіріңіз.

Менде Нейросүзгі көрсетілмейді

Нейросүзгі — Яндекс 360 тарифтеріндегі мүмкіндіктердің бірі. Тарифті әлі қоспасаңыз, қосыңыз. Тариф күшінде болса, баптауларда YaGPT қосулы Нейросүзгі ұсынған маңызды хаттар мазмұнын көрсету опциясын қосыңыз.

Нейросүзгі Бизнеске арналған Яндекс 360 ұйымдары қызметкерлерінің пошта жәшіктерінде қолжетімсіз.

Хат жазысуды қарау

Хат жазысудағы алдыңғы хатты көру үшін Дәйексөзді көрсету сілтемесін басыңыз. Алдыңғы хатты толық ашу үшін Дәйексөзді толығымен көрсету сілтемесін басыңыз. Осы тармақтағы барлық хаттарды көру үшін Барлық жазысуды көрсету сілтемесін басыңыз.

Тез жауап беру немесе хат жіберу

Хат авторына немесе барлық хат алмасу қатысушыларына бірден хатты оқу бетінен жауап беруге болады.

Егер сөйлесудің кейбір қатысушыларына ғана жауап бергіңіз келсе, Жауап беру батырмасын, содан кейін жауаптың толық формасына өту үшін белгішесін басыңыз және артық алушыларды жойыңыз.

Хатты қайта жіберу үшін парақшаның жоғарғы жағындағы Қайта жіберу сілтемесіне басыңыз.

Күнтізбеде оқиға жасау

Шектеу

Тек Яндекс 360 тарифтерінде қолжетімді.

Хатта болашақ оқиға, мысалы, іс-шараға шақыру немесе авиарейс туралы хабарландыру туралы ақпарат бар болса, оны Нейросүзгі арқылы Күнтізбеге автоматты түрде қосуға болады.

Оқиға жасау үшін:

  • Сүзгіден: курсорды хатқа апарып, белгішесін басыңыз.
  • Хаттың ішінде: хатты ашыңыз және мазмұнын айту блогында Күнтізбеге қосу түймесін басыңыз.

Оқиға бірден күнтізбеге қосылады. Ештеңе енгізудің қажеті жоқ, Нейросүзгі хаттағы ақпараттың барлығын автоматты түрде енгізеді. Жасалған оқиғаны ашу үшін Күнтізбеде қарау түймесін басыңыз.

Күнтізбе белгішесін көрмей тұрмын

Бұл Нейросүзгінің оқиғаны анықтамағанын және оны хаттан қосу мүмкін еместігін білдіреді. Күнтізбеде оқиғаны қолмен жасай аласыз.

Хатты кейінге қалдыру

Егер сіз хат алсаңыз, бірақ оны дәл қазір қарауға немесе жауап беруге уақытыңыз болмаса, оны ыңғайлы уақытқа қалдыруға болады. Ол үшін оқу терезесінде тақтаның жоғары жағындағы Кейін еске салу батырмасын басыңыз.

Кейінге қалдырылған оқуды баптау үшін:

Жоғарыдағы тақтада Кейінірек еске салу батырмасын басыңыз және хатқа оралатын уақытыңызды таңдаңыз.

Жіберуші атының сол жағындағы құсбелгіні орната отырып, хатты ерекшелеңіз. Жоғарыдағы тақтада Кейінірек еске салу батырмасын басыңыз және хатқа оралатын уақытыңызды таңдаңыз.

Белгіленген мерзімге дейін хат бөлек хатта жататын болады.

Хатты кейінге қалдырған сәт орнаған кезде ол бастапқы қалтаға оралып, тізімнің басына бекітіледі. Тармақтың оң жақ бөлігінде ескерту уақыты көрсетілген кейін қалдырылған хаттың белгісі пайда болады.

Егер хатқа белгіленген мерзімге дейін жетсеңіз, еске салуды өшіре аласыз. Ол үшін оқу терезесінде хаттың тақырыбының астында немесе жоғарыдағы панельде Ескертуді өшіру батырмасын басыңыз. Хат бастапқы қалтаға оралады.

Жіберушінің портретін өшіру

Жіберушінің портреті жіберушінің пошта баптауларында көрсетілген деректерден немесе әлеуметтік желіде оның профилінен жүктеледі. Портреттерді көрсетуді өшіргіңіз келсе:

  1. Жоғарғы оң жақ бұрыштағы Барлық баптаулар белгішесін басыңыз.
  2. Интерфейсті таңдаңыз.
  3. Жіберушілердің портреттерін көрсету опциясын өшіріңіз.
  4. Өзгерістерді сақтау батырмасын басыңыз.

Тіркемелерді қарау

Кейбір қосымшаларды Пошта интерфейсінде қосымша бағдарламаларды орнатпай ашуға болады. Келесі файл пішімдерін қолданылады:

  • құжаттар — DOC/ DOCX, XLS/ XLSX, PPT/ PPTX, ODT, ODS, ODP, CSV, RTF, TXT, PDF;
  • сурет — JPG, PNG, GIF, BMP, TIFF, EPS, PSD, CDR, AI;
  • мұрағат — ZIP, RAR, TAR.

Егер хатта тіркеме бар болса, онда хаттар тізімінде ол миниатюра немесе белгіше түрінде көрсетіледі .

Тіркеме миниатюрасын өшіру үшін:

  1. Жоғарғы оң жақ бұрыштағы Барлық баптаулар белгішесін басыңыз.
  2. Интерфейсті таңдаңыз.
  3. Тіркемені хаттар тізімінде көрсету опциясын таңдаңыз.

Сіз тіркемені қарап, оны Дискіге сақтай аласыз немесе хат парағындағы тіркемені жүктей аласыз.

Құжаттар мен мұрағаттарды қарау

Құжатты немесе мұрағатты көру үшін қажетті файлды таңдап, Көру батырмасын басыңыз. Файл жаңа терезеде ашылады.

Суреттерді көру

Тіркемедегі суреттер миниатюралар түрінде көрсетіледі. Суретті көру режимінде ашу үшін, миниатюраға тінтуірдің сол жақ батырмасын басыңыз.

Қаралым режимінен шығу үшін жоғарғы оң жақ бұрыштағы белгішесі немесе Esc пернесін басыңыз.

Тізбектегі хаттарды қарау

Тақырып бойынша топтастыруды қосыңыз да, хаттар тізбекке біріктірілетін болады. Хаты бар жолға басу арқылы тізбектегі кез келген хатты қарай аласыз. Толығырақ Хаттарды тақырыбы бойынша топтастыру бөлімін қараңыз.

Хаттарды алу және қарауға байланысты қиындықтар

Бұл қадамдық нұсқаулық хаттарды алуға және қарауға байланысты мәселелерді шешуге көмектеседі. Кірісер алдында, ұсынымдарды орындау үшін Яндекс Поштаны жаңа қойындыда ашыңыз.

Қиындықты таңдаңыз:

Егер сізге хат жолдап, ол жетпесе, жіберуші хаттың жеткізілмегені туралы «Mailer-Daemon» сервисінен есеп алады.

Автоматты есепте жеткізілмеу себебі көрсетіледі. Оны қалай табуға және ашуға болады:

  1. Diagnostic Code сөз тіркесін табыңыз. Оның оң жағында ағылшын тілінде қате коды көрсетіледі.

  2. Төмендегі кестеден қате кодын табыңыз.

    Кеңес

    Кестеден жылдам іздеу үшін Windows-та Ctrl+F және macOS-та Cmd+F пернелер тіркесін қолданыңыз.

Қате коды

Себебі мен шешімі

Bad recipient address syntax

Bad address mailbox syntax

No correct recipients

No such user

Recipient address rejected: need fully-qualified address

Хат тіркелмеген мекенжайға жіберілген.

Алушы мекенжайында ешбір артық тыныс белгі, бос орын мен тырнақшалардың жоғына көз жеткізіңіз. Алушының мекенжайын қайта тексеріп, хат жіберілімін қайталаңыз.

Message rejected under suspicion of SPAM

Client host [IP_host] blocked using
spamsource.mail.yandex.net; see...

Blocked by spam statistics — see...

Хат спам сияқты көрінеді.

Егер сіздің пошта жәшігіңізден тек спам келсе, Яндекс пошта сервері оған хат қабылдауды 24 сағатқа шектейді.

Ескерту

Егер сіз сайт пайдаланушыларына немесе жазылушыларға заңды таратуларды жіберсеңіз, Яндекстің «адал» таратуларына қойылатын талаптарымен танысыңыз.

Policy rejection on the target address

Хатты алушының аккаунты Пайдаланушы келісімін бұзуға байланысты бұғатталған.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған қиындық туралы хабарлап көріңіз.

Егер сіз хат жіберілген мекенжайдың иесі болсаңыз, өз бетіңізше бұғаттауды алып тастай аласыз. Дербес ақпарат бетіндегі өзіңіз туралы дұрыс ақпаратты көрсетіңіз және біраз уақыттан кейін бұғаттау автоматты түрде жойылады. Егер сіз сенімді деректерді көрсетсеңіз және тіркелгі ашылмаса, беттің төменгі жағындағы кері байланыс нысаны арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.

Mailbox size exceeded

Mailbox size limit exceeded

Message infected by virus

Алушының пошта жәшігі толы. Бұл алушының жәшікті сирек пайдалануы және жәшік таратылымдарымен толып кетуінен орын алады.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз. Алушы өз жәшігіне қайтадан хат қабылдауы үшін ол Яндекс Поштаға веб-интерфейс арқылы кіру қажет.

Error: message file too big

Message size exceeds fixed limit

Тіркеменің өлшемі тым үлкен. Хатта жіберілетін тіркеме Яндекс пошта серверінде орнатылған шектеулер үшін қабылданбайды. Яндекс пошта жәшігіне жіберілетін тіркемелері бар хаттардың ең көп мөлшері 30 МБ-тан аспауы тиіс.

Тіркемені файлдарды сақтау сервисіне жүктеңіз (мысалы, Яндекс Диск) және хатта оның сілтемесін көрсетіңіз.

Error: timeout exceeded

Алушының пошталық сервері жауап бермейді. Пошта сервері жүйелік командалар мен Яндекстің пошта серверіне тым ұзақ уақыт жауап бермей, байланыс пен хатты жіберу әрекетін тоқтатты.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған қиындық туралы хабарлап көріңіз.

Error: too many connections

Яндекс пошта сервері басқа серверлерден түскен өтініштер санының көптігінен артық жүктелген. Бұл жүктеменің өсуіне және жұмыстың бәсеңдеуіне әкеледі.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған қиындық туралы хабарлап көріңіз.

Error: too many recipients

Хатта алушылар саны тым көп: Кімге, Көшірмесі және Жасырын көшірме өрістерінде 35-тен артық мекен-жай бар.

Алушылар тізімін өңдеңіз және әрекетті қайталаңыз.

Кідіріс жіберушінің серверінде де, Яндекстің серверінде де болуы мүмкін.

Кешігу қайда орын алғанын анықтау үшін:

  1. Кідіртілген хаттың қасиеттерін ашыңыз.

  2. Сипаттарда бірнеше Received: өрісі болады — ең төменгісін табыңыз, ол Subject: және From: өрістерінің жанында орналасады.

  3. Received: өрісінде сервердің мекен-жайы мен осы сервердің хатымен өту уақыты көрсетіледі. Received: өрісі тізбегі бойынша төменнен жоғарыға қарай уақытты салыстыра отырып, сіз хат кешіктірген сервердің мекен-жайын біле аласыз.

    Егер example.mail.domain.net түріндегі мекен-жайда соңғы нүкте алдында (орнына domain) yandex көрсетілсе, демек, хат Яндекс серверінде кешіктірілді. Басқа мән болса — басқа пошта серверінде кешіктірілді деген сөз.

Бұл келесі себептер бойынша орын алуы мүмкін:

Браузер бетті қате көрсетеді

Трафик шығынын азайту үшін браузер кэште қаралған беттердің көшірмелерін сақтайды. Бетті қайта қараған кезде, браузер олардың деректерін жадыдан жүктеуі мүмкін. Мысалы, браузер жадыдан кіріс хаттар бетін жүктесе, сіз жаңа хаттар есептегішінің маңызды емес мәнін көресіз.

Оны интернеттен мәжбүрлеп жүктеу үшін бетті жаңартып көріңіз. Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалаңыз және барлық cookie файлдарын жойыңыз.

Кеңейтімдер Яндекс Поштаны бұғаттайды

Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Пошта бетін қосыңыз.

Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз

Ескірген браузер беттерді жылдам және ыңғайлы жүктеу үшін пайдаланылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузердің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Сіз «Mailer-Daemon» сервисінен ештеңе жібермеген мекен-жайға хат жеткізілмеуі туралы есепті алуыңызға болады. Бұл спамерлердің Кімнен және жасырын Reply-To өрістерінде жалған мекенжайларды көрсетуінен орын алады. Жалған мекен-жайлар қорына сіздікі де кіруі мүмкін — бұл жағдайда спамерлерге тіркелгіңізге кіру қажет емес. Қор арнайы сөздіктің көмегімен таңдау әдісімен жасалады немесе пайдаланушылардың жалпыға қолжетімді сайттарда жариялаған мекен-жайларын іздеу арқылы толтырылады.

Сипатталған жағдайға кез келген пошта сервисі пайдаланушысы тап болуы мүмкін, өйткені барлық жіберуші пошта серверлері жіберушіні сәйкестендіру бойынша талаптарды сақтамайды. Егер сіз осындай хат алсаңыз, оны ерекшелеп, хатты спамды сүзгілеу ережесіне қосу үшін Бұл спам! батырмасын басыңыз.

Егер сіз пошта жәшігіңізден хатты сізден басқа ешкімнің жібермегеніне көз жеткізгіңіз келсе, келу журналын тексеріңіз.

Бұл келесі себептер бойынша орын алуы мүмкін:

Браузер бетті қате көрсетеді

Трафик шығынын азайту үшін браузер кэште қаралған беттердің көшірмелерін сақтайды. Бетті қайта қараған кезде, браузер олардың деректерін жадыдан жүктеуі мүмкін. Мысалы, браузер жадыдан кіріс хаттар бетін жүктесе, сіз жаңа хаттар есептегішінің маңызды емес мәнін көресіз.

Оны интернеттен мәжбүрлеп жүктеу үшін бетті жаңартып көріңіз. Мәселе шешілмесе, браузер кэшін тазалаңыз және барлық cookie файлдарын жойыңыз.

Кеңейтімдер Яндекс Поштаны бұғаттайды

Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Пошта бетін қосыңыз.

Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз

Ескірген браузер беттерді жылдам және ыңғайлы жүктеу үшін пайдаланылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузердің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Осы хаттарда Кімге өрісінде қай мекен-жай көрсетілгенін нақтылаңыз.

Егер мекен-жай сызықша арқылы жазылса, бірақ оған мекен-жаймен нүкте арқылы және керісінше хат келсе, бұлар бөтен емес, сіздің хаттарыңыз болса керек.

Яндекс Пошта нүкте және дефис арқылы жазылған мекенжайларды тең мәнді деп есептейді.Бұл алиастар — бір жәшік мекенжайының синонимдері.Олар әрқашан бір мекенжайға тиесілі болады. Яғни, my-address@yandex.kz мекенжайын тіркесеңіз, хаттарды my.address@yandex.kz мекенжайынан жібере және ала аласыз. Бұл екі мекенжайды да басқа ешкім пайдалана алмайды.

Егер сіздің мекен-жайыңыз кіші әріптермен жазылса, бірақ оған бас әріптермен жазылған хаттар келсе, онда бұл бөтен хаттар емес, сіздікі болса керек.

Яндекс Пошта кіші және бас әріптермен жазылған мекенжайларды тең мәнді деп есептейді.Бұл алиастар — бір жәшік мекенжайының синонимдері.Олар әрқашан бір мекенжайға тиесілі болады. Яғни, my-address@yandex.kz мекенжайын тіркесеңіз, хаттарды My-Address@yandex.kz мекенжайынан жібере және ала аласыз. Бұл екі мекенжайды да басқа ешкім пайдалана алмайды.

Егер сізге хат бейтаныс мекен-жайдан келсе, себептері мынада болуы мүмкін:

Алушының мекен-жайын көрсеткен кездегі жіберушінің қатесі

Егер сіз бейтаныс жіберушіден хат алсаңыз, жіберуші алушының мекен-жайын көрсеткен кезде қателесіп кетуі мүмкін. Жіберушіге қате туралы хабарлауыңызға немесе мұндай хатты елемеуге болады.

Сайтта тіркелу кезінде біреу сіздің мекен-жайыңызды байланыс ретінде көрсетті

Кейбір сайттарда электрондық поштаны растаусыз тіркелуге болады, сондықтан адамдар тіркеу кезінде бөтен электрондық мекен-жайды көрсете алады. Осы адамның сайтта сіздің мекен-жайыңызды көрсеткеніне қарамастан, ол сіздің жәшігіңізді пайдалана алмайды. Егер сіз осы сайттан хаттарды алғыңыз келмесе:

  1. Осы хаттарды жіберушінің мекен-жайын қара тізімге енгізіңіз.
  2. Сайт әкімшілігімен байланысыңыз және мекенжайыңыз сайтта қателікпен көрсетілгенін хабарлаңыз.

Егер сіз таныс жіберушіден сіздің мекен-жайыңызға емес, басқа мекен-жайға жіберілген хатты алсаңыз, онда сіздің мекен-жайыңыз Жасырын көшірме өрісінде көрсетілген. Мұндай хаттар сізге арналған болуы мүмкін. Жіберушімен басқа байланыс арнасы арқылы хабарласыңыз және осы хатты алу дұрыстығын анықтаңыз.

Басқа пошта жәшігінде сіздің мекен-жайыңызға жіберу орнатылса, осындай жағдай орын алуы мүмкін. Егер сіз жіберуді орнатпасаңыз, хатты жіберетін пошта жәшігі орналасқан сервис әкімшілігіне хабарласыңыз және хат көшірмесін қасиеттерімен қоса тіркеңіз.

Егер сіз таныс емес жіберушіден басқа мекен-жайға жіберілген хатты алсаңыз, онда сіздің мекен-жайыңыз Жасырын көшірме өрісінде көрсетілген болуы керек. Мұндай хаттар спам болуы мүмкін.

Басқа пошта жәшігінде сіздің мекен-жайыңызға жіберу орнатылса, осындай жағдай орын алуы мүмкін. Егер сіз жіберуді орнатпасаңыз, хатты жіберетін пошта жәшігі орналасқан сервис әкімшілігіне хабарласыңыз және хат көшірмесін қасиеттерімен қоса тіркеңіз.

Егер мәселе тізімде жоқ болса, төмендегі үлгі арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.

Қолдау қызметіне жазу