Яндекске хаттың жеткізілмегені туралы есеп

Егер сіз Яндекстегі пошта жәшігіне хат жіберсеңіз және ол жетпесе, сіз "Mailer-Daemon" сервисінен жеткізілмегені туралы есеп аласыз.

Автоматты есепте жеткізілмеу себебі көрсетіледі. Оны қалай табуға және ашуға болады:

  1. Diagnostic Code сөз тіркесін табыңыз. Оның оң жағында ағылшын тіліндегі қате коды көрсетіледі.
  2. Төмендегі кестеден қате кодын табыңыз.
    Кеңес. Кестеден жылдам іздеу үшін Windows-та Ctrl+F және macOS-та Cmd+F пернелер тіркесін қолданыңыз.
Қате коды Себебі мен шешімі

Bad recipient address syntax

Bad address mailbox syntax

No correct recipients

No such user

Recipient address rejected: need fully-qualified address

Хат тіркелмеген мекен-жайға жіберілген.

Алушы мекен-жайында ешбір артық тыныс белгі, бос орын мен тырнақшалардың жоғына көз жеткізіңіз. Алушының мекен-жайын қайта тексеріп, хат жіберілімін қайталаңыз.

Message rejected under suspicion of SPAM

Client host [IP_host] blocked using spamsource.mail.yandex.net; see...

Blocked by spam statistics — see...

Хат спам сияқты көрінеді.

Егер сіздің пошта жәшігіңізден тек спам келсе, Яндекс пошта сервері оған хат қабылдауды 24 сағатқа шектейді.

Ескертпе. Егер сіз сайт пайдаланушыларына немесе жазылушыларға заңды таратуларды жіберсеңіз, Яндекстің «адал» таратуларына қойылатын талаптарымен танысыңыз.

Policy rejection on the target address

Хатты алушының тіркелгісі Пайдаланушы келісімін бұзғанына байланысты бұғатталған.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған мәселе туралы хабарлап көріңіз.

Егер сіз хат жіберілген мекен-жайдың иесі болсаңыз, өз бетіңізше бұғаттауды алып тастай аласыз. Дербес ақпарат бетіндегі өзіңіз туралы дұрыс ақпаратты көрсетіңіз және біраз уақыттан кейін бұғаттау автоматты түрде жойылады. Егер сіз сенімді деректерді көрсетсеңіз, ал есептік жазба бұғатталмаған болса, беттің төменгі жағында кері байланыс үлгісі арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.

Mailbox size exceeded

Mailbox size limit exceeded

Message infected by virus

Алушының пошта жәшігі толы. Бұл алушының жәшікті сирек пайдалануы және жәшік таратылымдарымен толып кетуінен орын алады.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз. Алушы өз жәшігіне қайтадан хат қабылдауы үшін ол Яндекс.Поштаға веб-интерфейс арқылы кіру қажет.

Error: message file too big

Message size exceeds fixed limit

Тіркеменің өлшемі тым үлкен. Хатта жіберілетін тіркеме Яндекс пошта серверінде орнатылған шектеулер үшін қабылданбайды. Яндекс пошта жәшігіне жіберілетін тіркемелері бар хаттардың ең көп мөлшері 30 МБ-тан аспауы тиіс.

Тіркемені файлды сақтау қызметіне жүктеп (мысалы, Яндекс.Диск), хатта оның сілтемесін көрсетіңіз.

Error: timeout exceeded

Алушының пошталық сервері жауап бермейді. Пошта сервері жүйелік командалар мен Яндекстің пошта серверіне тым ұзақ уақыт жауап бермей, байланыс пен хатты жіберу әрекетін тоқтатты.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз.

Error: too many connections

Яндекс пошта сервері басқа серверлерден түскен өтініштер санының көптігінен артық жүктелген. Бұл жүктеменің өсуіне және жұмыстың бәсеңдеуіне әкеледі.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз.

Error: too many recipients

Хатта алушылар саны тым көп: Кімге, Көшірмесі және Жасырын көшірме өрістерінде 35-тен артық мекен-жай бар.

Алушылар тізімін өңдеңіз және әрекетті қайталаңыз.