Хат тіркелмеген мекен-жайға жіберілген.

Егер сіз Яндекстің пошта жәшігінен хат жіберсеңіз және хабарламалардың біреуі көрсетілген жеткізбегені туралы есеп алсаңыз: "Bad destination mailbox address", "Bad destination system address", "Bad destination mailbox address syntax", "DNS: no such domain", "Invalid mailbox", "Invalid recipient", "Host or domain name not found", "Mailbox unavailable", "No such user here", "The email account that you tried to reach does not exist", "Unrouteable address", "User not found", "User unknown", "401 4.5.4 Invalid arguments - possible version mismatch", бұл хат жоқ мекен-жайға жіберілгенін білдіреді.

Алушы мекен-жайында ешбір артық тыныс белгі, бос орын мен тырнақшалардың жоғына көз жеткізіңіз. Алушының мекен-жайын қайта тексеріп, хат жіберілімін қайталаңыз.