Хат спам сияқты көрінеді

Егер сіз Яндекстің пошта жәшігінен хат жіберсеңіз және хабарламаның жеткізілмегені туралы есеп алсаңыз: "Message rejected under suspicion of SPAM", "Message rejected as spam by Content Filtering", "Message rejected. See http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=69585 for more information", "Sorry, message looks like SPAM to me", "550 5.7.1 SPF check failed: <IP_host> is not authorized to send in the name of <domain_name>. (in reply to RCPT TO command)" бұл дегеніміз, алушының пошталық сервері хаттарды спам ретінде танитынын білдіреді.

Алушы немесе оның пошта сервисі әкімшілігімен байланыстың балама тәсілімен байланысуға және мәселе туралы хабарлауға тырысыңыз.

Егер сіз сайт пайдаланушыларына немесе жазылушыларға заңды таратуларды жіберсеңіз, Яндекстің «адал» таратуларына қойылатын талаптарымен танысыңыз.

Ескертпе. Егер сіз бизнеске арналған Яндекс 360-ты қолдансаңыз, қосылған доменде міндетті түрде SPF-жазба бапталған болуы керек.