Хатты басқа мекен-жайға жеткізбеу туралы есеп (Яндекс емес)

Егер сіз хатты Яндекс пошта жәшігінен жіберсеңіз және ол алушының пошта серверімен қабылданбаған болса, жеткізілмеу себептері мен тағайындау бойынша хаттың одан әрі қозғалысын қабылдамаған сервердің аты көрсетілген "Mailer-Daemon" сервисінің автоматты есебін аласыз.

Автоматты есепте жеткізілмеу себебі көрсетіледі. Оны қалай табуға және ашуға болады:

  1. Diagnostic Code сөз тіркесін табыңыз. Оның оң жағында ағылшын тіліндегі қате коды көрсетіледі.
  2. Төмендегі кестеден қате кодын табыңыз.
    Кеңес. Кестеден жылдам іздеу үшін Windows-та Ctrl+F және macOS-та Cmd+F пернелер тіркесін қолданыңыз.
Қате коды Себебі мен шешімі

Bad destination mailbox address

Bad destination system address

Bad destination mailbox address syntax

DNS: no such domain

Invalid arguments - possible version mismatch

Invalid mailbox

Invalid recipient

Host or domain name not found

Mailbox unavailable

No such user here

The email account that you tried to reach does not exist

Unrouteable address

User not found

User unknown

Хат тіркелмеген мекенжайға жіберілген.

Алушы мекенжайында ешбір артық тыныс белгі, бос орын мен тырнақшалардың жоғына көз жеткізіңіз. Алушының мекенжайын қайта тексеріп, хат жіберілімін қайталаңыз.

Message rejected as spam by Content Filtering

Message rejected under suspicion of SPAM

Message rejected. See http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=69585 for more information

Sorry, message looks like SPAM to me

550 5.7.1 SPF check failed: IP_host is not authorized to send in the name of domain_name. (in reply to RCPT TO command)

Пошта сервері хаттарды спам ретінде таниды.

Алушы немесе оның пошта сервисі әкімшілігімен байланыстың балама тәсілімен байланысуға және мәселе туралы хабарлауға тырысыңыз.

Егер сіз сайт пайдаланушыларына немесе жазылушыларға заңды таратуларды жіберсеңіз, Яндекстің «адал» таратуларына қойылатын талаптарымен танысыңыз.

Ескертпе. Егер сіз бизнеске арналған Яндекс 360-ты қолдансаңыз, қосылған доменде міндетті түрде SPF-жазба бапталған болуы керек.

Аccount is full

Error writing message: Disk quota exceeded

Inbox full

Over quota

Quota exceeded

Recipient's mailbox is full

User has exhausted allowed storage space

Алушының жәшігі толып қалды. Бұл алушының жәшікті сирек пайдалануы және жәшік таратылымдарымен толып кетуінен орын алады.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысуға және оған қиындық туралы хабарлауға тырысыңыз.

Policy rejection on the target address

Recipient rejected

This account has been disabled or discontinued

User account disabled for being inactive

Your emails has been returned because the intented recipient's email account has been suspended.

Алушының мекенжайын алушының пошта қызметі бұғаттады.

Алушымен баламалы байланыс тәсілімен байланысып, оған қиындық туралы хабарлап көріңіз.

Message file too big

Message size exceeds fixed limit

Message size exceeds fixed maximum message size

Алушының пошта сервері үлкен көлемді хатты қабылдамайды. Хатта жіберілетін тіркеме пошта серверде орнатылған шектеулерден қабылданбайды.

Тіркемені файлды сақтау қызметіне жүктеп (мысалы, Яндекс Диск), хатта оның сілтемесін көрсетіңіз.

Client host [IP_host] blocked using bl.spamcannibal.org; blocked, See: http://www.spamcannibal.org/cannibal.cgi?page=lookup&lookup=IP_host

Client host [IP_host] blocked using dnsbl-1.uceprotect.net; IP IP_host is UCEPROTECT-Level 1 listed. See http://www.uceprotect.net/rblcheck.php?ipr=IP_host

Email blocked by SPAMCANNIBAL — to unblock see...

Email from IP_host is currently blocked by Verizon Online's anti-spam system

Recipient address rejected: Blocked by external RBL

Your host [IP_host] is blacklisted by dnsbl.sorbs.net. Currently Sending Spam See: http://www.sorbs.net/lookup.shtml?IP_host

Your server IP address is in the bl.spamcannibal.org database

Яндекстің пошта сервері қара тізімге түсті. Яндекс пошта серверінің мекенжайын қара тізімнен өз бетіңізше жоя аласыз, ол үшін есептегі сілтеме бойынша өтіңіз. Сондай-ақ, алынған есептің толық мәтінін жібере отырып, беттің төменгі жағындағы үлгі арқылы бізге жаза аласыз.

Алушы немесе оның пошта сервисі әкімшілігімен байланыстың балама тәсілімен байланысуға және мәселе туралы хабарлауға тырысыңыз.

Loop detected! Message rejected

Mail for email loops back to myself

Our servers have detected a mail loop

Жіберілетін хаттардың сақиналанғаны белгілі болды. Сіз пайдаланатын барлық пошта жәшіктеріндегі қайта бағыттау ережелерін және құрастырушыны тексеріңіз — олар дұрыс бапталмауы мүмкін. Егер мәселе сіздің тарапыңызда емес екеніне сенімді болсаңыз, алушымен баламалы байланыс арқылы хабарласыңыз және оған мәселе туралы хабарлаңыз.

Relay not permitted

Sorry, relaying denied from your location

Жіберуге тыйым салынған (қате бапталған МХ-жазба үшін алушының пошта сервері Яндекс Пошта серверлерін танымайды).

Алушы немесе оның пошта сервисі әкімшілігімен байланыстың балама тәсілімен байланысуға және мәселе туралы хабарлауға тырысыңыз.

Ескертпе. Егер сіз бизнеске арналған Яндекс 360-ты қолдансаңыз және өз доменіңіздегі жәшікке хат жіберсеңіз, MX-жазбасын таратуға 48 сағатқа дейін уақыт кетуі мүмкін екенін ескеріңіз. Егер 48 сағат өткен болса, барлық баптаулардың MX жазбаларын баптау бойынша мақаладағы ұсынымдармен дәл орындалғанына көз жеткізіңіз.

Sender verification failed

Жіберушіні тексеру қатесі. Мәселені шешу үшін алушының пошта сервисі әкімшілігімен хабарласыңыз және Яндекс Пошта пошталық мекенжайларын жіберушілерді тексеру қызметінің ақ тізіміне енгізуді сұраңыз.

Ескертпе. Егер сіз бизнеске арналған Яндекс 360-ты қолдансаңыз, қосылған доменде міндетті түрде SPF-жазба бапталған болуы керек.