Яндекс 360 жазылымы

Егер сіз Яндекс 360 жазылымын қоссаңыз, сізге қосымша мүмкіндіктер қолжетімді болады:

Ескертпе. Жазылымның басқа да артықшылықтары туралы Яндекс 360 парақшасынан оқи аласыз.
  1. Жазылымды қосымша арқылы ресімдеу
  2. Жазылымды басқару
  3. Тарифті өзгерту

Жазылымды қосымша арқылы ресімдеу

Ескертпе. Егер сізде Яндексте бірнеше аккаунта бар болса, жазылымды ресімдегіңіз келетін аккаунт арқылы кіргендігіңізге көз жеткізіңіз. Жазылымды бір аккаунттан екіншісіне ауыстыру мүмкін емес.
  1. Төменгі панельде Тағы → Байқап көру батырмаларын басыңыз.
  2. Тарифті таңдаңыз:
    Тариф Айлық жазылым, төлем ай сайын Жылдық жазылым, төлем жыл сайын
    Лайт Айына 49 ₽ Жылына 399 ₽
    Стандарт 100 ГБ Айына 69 ₽ Жылына 499 ₽
    Премиум 1 ТБ Айына 199 ₽ Жылына 1390 ₽
    Премиум 3 ТБ Айына 399 ₽ Жылына 2890 ₽
    Премиум 5 ТБ Айына 599 ₽ Жылына 4390 ₽
    Ескертпе. Басқа тариф бойынша орынды Яндекс 360 жазылымы парақшасынан сатып ала аласыз. Толығырақ Поштаның толық нұсқасының Анықтамасынан қараңыз.
  3. App Store нұсқаулықтарын ұстаныңыз.

Тарифті өзгерту

Ескертпе. Егер жазылымды сайттан ресімдесеңіз, тарифті тек сайттан ауыстыра аласыз.

Жазылымның кеңейтілген мүмкіндіктерін пайдалану үшін сіз тарифті қымбаттауына ауыстыра аласыз немесе айлық жазылым орнынан жылдық жазылымды қоса аласыз.

  1. Төменгі панельде Тағы → Жазылымдар батырмасын басыңыз.
  2. Тарифті таңдаңыз және Жазылымды жақсарту батырмасын басыңыз.

Тариф өзгерген кезде ағымдағы жазылымның пайдаланылмаған күндері үшін қалған қаражат сіздің шотыңызға қайтарылады.

Жылдық тарифтен ай сайын төленетін жаңа тарифке өту үшін ағымдағы жазылымды автоматты түрде жаңартуды ажыратыңыз және оның мерзімінің аяқталуын күтіңіз, содан кейін жаңасын ресімдеңіз.

Маңызды. Бірнеше жазылымды бірден сатып алуға болмайды. Белсенді жазылым тек біреу ғана болуы мүмкін, сондықтан қолданыстағы жазылымды тек жаңасына ауыстыруға ғана болады.

Егер сіз Яндекс.Пошта қосымшасымен жұмыс барысында қиындыққа тап болсаңыз, қосымшадағы кері байланыс үлгісі арқылы қате туралы хабарлаңыз:

  1. Экранды солға сүйреңіз.
  2. Қалталар тізімінің астындағы Анықтама және қолдау тармағын таңдаңыз.
  3. Қиындық тармағын таңдаңыз.
  4. Қиындық тақырыбын таңдаңыз.
  5. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Ұялы қосымшаға байланысты мәселелер бойынша Анықтама парақшасы арқылы емес, қосымшаның өзінен жазуыңызды өтінеміз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, қосымшадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді. Егер қосымша кенеттен жұмысын аяқтаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз.