Хаттарды сұрыптау

Егер сіз әртүрлі хаттарды алып, жәшікке оңай бағдар алғыңыз келсе, хаттарды сұрыптаңыз.

Хаттарды қалталар бойынша орналастырыңыз

Достарыңыздың хаттарын бір қалтаға, әріптестеріңіздің хаттарын екінші қалтаға, ал сүйікті сайттан хабарламаларды үшінші қалтаға жинай аласыз.

Хаттарға белгі қойыңыз

Түсті белгілер бір қалтаның ішіндегі хаттарды сұрыптауға көмектеседі.

Оқымайтын таратылымдарды жасырыңыз

Егер сіз көп тарату хаттарын алсаңыз, Пошта оларды бөлшектеуге көмектеседі.

Санаттар бойынша хаттарды қарап шығыңыз

Жіберу хаттары, әлеуметтік желілерден хабарламалар және тіркемесі бар хаттар жеке жүйелік папкаларда көрсетіледі.

Бірнеше жәшіктегі кіріс хаттарды бір орынға жинақтаңыз

Барлық жәшіктердегі кіріс хаттар бір қалтаға — "Барлық кіріс" қалтасына түседі.

Егер сіз Яндекс.Пошта қосымшасымен жұмыс барысында қиындыққа тап болсаңыз, қосымшадағы кері байланыс үлгісі арқылы қате туралы хабарлаңыз:

  1. Экранды солға сүйреңіз.
  2. Қалталар тізімінің астындағы Анықтама және қолдау тармағын таңдаңыз.
  3. Қиындық тармағын таңдаңыз.
  4. Қиындық тақырыбын таңдаңыз.
  5. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Ұялы қосымшаға байланысты мәселелер бойынша Анықтама парақшасы арқылы емес, қосымшаның өзінен жазуыңызды өтінеміз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, қосымшадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді. Егер қосымша кенеттен жұмысын аяқтаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз.