Хаттардың санаттары

Яндекс.Пошта әртүрлі санаттағы хаттармен жұмысты жеңілдетеді. Кіріс хаттарды автоматты түрде Таратылымдар, Әлеуметтік желілер және Тіркемелері бар қалталарға сұрыптауға болады.

Таратылымдар және Әлеуметтік желілер қалталарына түсетін хаттар тек осы қалталарда жатады және басқа қалталарға түспейді. Тіркемесі бар хаттар ең алдымен өздері түскен қалталарда сақталады, ал Тіркемесі бар қалтасында олар іздеу ыңғайлы болу үшін көрсетіледі.

Санаттары бар жүйелік қалталарды сөндіру үшін:
  1. Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
  2. Баптаулар батырмасын басыңыз (қалталар мен белгілер тізімінің астында).
  3. Санаттарын сөндіргіңіз келетін аккаунтты таңдаңыз.
  4. Кіріс хаттарды сұрыптау опциясын сөндіріңіз.

Осыдан кейін әлеуметтік желілердің хаттары мен таратылым хаттары Кіріс және басқа қалталарға қайтарылады.

Егер сіз Яндекс.Пошта қосымшасымен жұмыс барысында қиындыққа тап болсаңыз, қосымшадағы кері байланыс үлгісі арқылы қате туралы хабарлаңыз:

  1. Экранды солға сүйреңіз.
  2. Қалталар тізімінің астындағы Анықтама және қолдау тармағын таңдаңыз.
  3. Қиындық тармағын таңдаңыз.
  4. Қиындық тақырыбын таңдаңыз.
  5. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Ұялы қосымшаға байланысты мәселелер бойынша Анықтама парақшасы арқылы емес, қосымшаның өзінен жазуыңызды өтінеміз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, қосымшадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді. Егер қосымша кенеттен жұмысын аяқтаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз.