Хаттарды оқу

Хатты оқу

Пошта жәшігіне кіріңіз және қажетті хатқа басыңыз. Басқа қалтадағы хатты ашу үшін экранды сол жақтан тартып, тізімнен қажетті қалтаны таңдаңыз.

Егер құрылғының басты экранында Яндекс.Пошта виджеті орнатылған болса, сіз виджет терезесіндегі оның қысқаша сипаттамасына басу арқылы хатты оқып шыға аласыз.

Жіберуші туралы ақпаратты қарау

Егер жіберуші атына бассаңыз, оның контакті карточкасы ашылады, онда жіберуші туралы қосымша ақпарат, соның ішінде онымен байланыстын қолжетімді әдістері жинақталған.

Хатты тыңдау

Егер сіз бір жерге асығыс болсаңыз және жүріп бара жатып хатты оқу ыңғайсыз болса, оны тыңдап шығыңыз:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.
  2. Сол жақ төменгі бұрыштағы белгішесін басыңыз.
Дауыспен басқаруды қосу үшін:
  1. Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
  2. Баптаулар батырмасын басыңыз (қалталар мен белгілер тізімінің астында).
  3. Дауыстап басқару опциясын қосыңыз және дауыстап басқару үшін қолданылатын тілді таңдаңыз.

Хатқа сыбырсөздер көмегімен жауап беру

Кейбір жағдайларда Яндекс.Пошта кіріс хаттарға жылдам жауап беру нұсқаларын ұсына алады. Бұл мүмкіндікті пайдалану үшін:

  1. Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
  2. Баптаулар батырмасын басыңыз (қалталар мен белгілер тізімінің астында).
  3. Ақылды жауаптар опциясын қосыңыз.
  4. Қажетті хатты ашыңыз немесе оны ескертпелер тізімінен табыңыз.
  5. Хат мазмұнының астында, егер бар болса, ұсынылған жауап нұсқаларының бірін таңдаңыз.
Ескертпе. Функция автоматтандырылған таратылымдармен жұмыс істемейді.

Тіркемені жүктеу

Хатты ашып, кірістірілген файлдың суретін басыңыз.

Хатты аудару

Хат мәтінін таңдалған тілге аудару үшін:

  1. Қосымша баптаулары арқылы аудармашыны қосыңыз.
  2. Қажетті хатты ашыңыз.
  3. Мәтін аударылатын тілді алдын ала таңдап алыңыз, кейін хат мазмұнының үстіндегі Аудару батырмасын басыңыз.

Белгі қою

  1. Қажетті хатты ашыңыз.
  2. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  3. Белгіні қоюды басыңыз.
  4. Таңбаны таңдаңыз.
  5. Дайын батырмасын басыңыз.

Хатты қайта жіберу

  1. Қажетті хатты ашыңыз.
  2. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  3. Салып жіберуді басыңыз.

Хатты басқа қалтаға көшіру

  1. Қажетті хатты ашыңыз.
  2. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  3. Қалтаға салу батырмасын басыңыз.
  4. Хатты салу қажет болатын қалтаны таңдаңыз.

Хатты жою

  1. Қажетті хатты ашыңыз.
  2. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  3. Жою батырмасын басыңыз.

Егер сіз қосымшаны планшетте пайдалансаңыз, жіберуші атының жанындағы белгішесін басыңыз.

Назар аударыңыз. Егер сіз экранның жоғарғы бөлігіндегі белгішесін бассаңыз, хат алмасу тізіміндегі барлық хаттар жойылады.

Сондай-ақ, хатты хаттар тізімінен тікелей жоюға болады.

Кіріс хаттармен туындайтын қиындықтар

Хаттар жоғалды

Егер сіз кездейсоқ хаттарды жойсаңыз немесе хаттарыңыз жоғалса, оларды Жойылғандар қалтасынан іздеп көріңіз (осы қалтадағы хаттар жойылғаннан кейін 30 күн ішінде қолжетімді). Хаттарды қалпына келтіру үшін:

  1. Жойылғандар қалтасына кіріңіз.
  2. Қажетті хаттарды таңдаңыз. Хатты таңдау үшін хат жолағындағы жіберушінің портретіне басыңыз.
  3.  → Қалтаға ауыстыру белгішесін басыңыз .
  4. Хатты салу қажет болатын қалтаны таңдаңыз.

Егер жоғалған хаттар Жойылғандар қалтасында болмаса, өкінішке қарай, оларды қалпына келтіруге болмайды.

Егер хаттарды жоймасаңыз, мына әрекеттерді орындаңыз::

  1. Яндекс.Поштаның веб-интерфейсінде кіру журналына кіріңіз және соңғы аптада жәшікте жасалған әрекеттер туралы ақпаратты қараңыз.
  2. Яндекс ID баптауларындағы құпиясөзді ауыстырыңыз. Пошта қауіпсіздігі қағидаларын сақтайтыныңызға көз жеткізіңіз.
  3. Хаттарды жоятын бағдарламаларды қолданбайтыныңызды тексеріңіз. Егер телефоныңызда POP3 хаттамасы бойынша жұмыс істейтін бағдарлама орнатылған болса, оны баптауларда, хаттарды жүктеу кезінде көшірмені серверде сақтау қажет екенін көрсетіңіз.
Әлеуметтік желіден немесе форумнан хат келмейді
Назар аударыңыз. Егер сіз Яндексте әлеуметтік желі немесе форумда тіркелгеннен кейін тіркелсеңіз, растау коды бар хат келмейді. Сайттан хатты тағы бір рет сұрату қажет болады.

Егер әлеуметтік желіде немесе форумда тіркелгеннен кейін тіркелуді растайтын хат келмесе, мына әрекеттерді орындаңыз:

  1. Электрондық пошта мекенжайын дұрыс көрсеткеніңізді тексеріңіз.
  2. Хаттарды өңдеу ережелерінде мұндай хаттарды жоятын ереже жоқ екеніне көз жеткізіңіз. (Ережені тек Яндекс.Поштаның веб-интерфейсі арқылы ғана сөндіруге және өшіруге болады.)
  3. Осы әлеуметтік желі немесе форумныңқара тізімде бар-жоғын тексеріңіз. (Сайт мекенжайын қара тізімнен тек Яндекс.Поштаның веб-интерфейсі арқылы ғана алып тастауға болады.)

Егер сіз пошта жәшігінің баптаулары дұрыс және мекенжай дұрыс көрсетілгеніне сенімді болсаңыз, сайттан хатты қайтадан сұратып көріңіз. Егер хат бірнеше сағаттан кейін келмесе, сайт әкімшілігіне хабарласыңыз.

Егер сіз Яндекс.Пошта қосымшасымен жұмыс барысында қиындыққа тап болсаңыз, қосымшадағы кері байланыс үлгісі арқылы қате туралы хабарлаңыз:

  1. Экранды солға сүйреңіз.
  2. Қалталар тізімінің астындағы Анықтама және қолдау тармағын таңдаңыз.
  3. Қиындық тармағын таңдаңыз.
  4. Қиындық тақырыбын таңдаңыз.
  5. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Ұялы қосымшаға байланысты мәселелер бойынша Анықтама парақшасы арқылы емес, қосымшаның өзінен жазуыңызды өтінеміз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, қосымшадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді. Егер қосымша кенеттен жұмысын аяқтаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз.