Қалталар

Қалталар тізімін ашу

Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.

Хатты қалтаға жылжыту

  1. Қажетті хаттарды таңдаңыз. Хатты таңдау үшін хат жолағындағы жіберушінің портретіне басыңыз.
  2.  → Қалтаға салу белгішесін басыңыз
  3. Хатты салу қажет болатын қалтаны таңдаңыз.

Жаңа қалта жасау

  1. Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
  2. Қалталар тізімінің үстіндегі белгішесін басыңыз.
  3. Экранның оң жақ бұрышындағы белгішесін басыңыз.
  4. Қалта атауын және оның орналасқан жерін көрсетіңіз.
  5. Дайын батырмасын басыңыз.

Қалтаны жою

Назар аударыңыз. Қалта кірістірілген хаттармен бірге жойылады. Егер сіз хаттарды сақтағыңыз келсе, оларды басқа қалтаға көшіріңіз.
  1. Сол жақтағы экранды тартып алыңыз.
  2. Қалталар тізімінің үстіндегі белгішесін басыңыз.
  3. Жойғыңыз келетін қалтаны таңдаңыз.
  4. Оң жақ бұрыштағы белгішесін басыңыз.
  5. Қалтаны жою батырмасын басыңыз.

Егер сіз Яндекс.Пошта қосымшасымен жұмыс барысында қиындыққа тап болсаңыз, қосымшадағы кері байланыс үлгісі арқылы қате туралы хабарлаңыз:

  1. Экранды солға сүйреңіз.
  2. Қалталар тізімінің астындағы Анықтама және қолдау тармағын таңдаңыз.
  3. Қиындық тармағын таңдаңыз.
  4. Қиындық тақырыбын таңдаңыз.
  5. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Ұялы қосымшаға байланысты мәселелер бойынша Анықтама парақшасы арқылы емес, қосымшаның өзінен жазуыңызды өтінеміз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, қосымшадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді. Егер қосымша кенеттен жұмысын аяқтаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз.