Қиындықтарды шешу
- Яндекс.Пошта сайты ашылмайды.
- Жіберу кезінде қатені көремін
- Құпиясөз есімде жоқ. Не істеу керек?
- Логин есімде жоқ. Не істеу керек?
- Хаттар жоғалды. Оларды қалай қалпына келтіруге болады?
- Поштаның толық нұсқасына қалай ауысу керек?
- Пошта жәшігінен қалай шығады?
- Басқа қызметтерге қалай өтуге болады (мысалы, Іздеу немесе Жаңалықтар)?
- Менің жәшігіме хаттар жетпейді
- Хаттар жіберілмейді
- Сайт жұмысымен қиындықтар туындады (Яндекс емес)
Яндекс.Пошта сайты ашылмайды.
Интернетке қолжетімділіктің бар-жоғын тексеріңіз (интернет-қосылыссыз Яндекс.Пошта сайты ашылмайды):
- Сіз мобильді желіге қосылдыңыз ба?
- Ұялы телефоныңыздың шотында ақша бар ма?
- Wi-Fi сияқты басқа интернет қосылымдарын пайдалана аласыз ба?
Сондай-ақ, сайт мекен-жайындағы қателер мен қате жазулардың бар-жоғын тексеріңіз.
Жіберу кезінде қатені көремін
Қандай хабарлама алдыңыз?
Мобильді пошта интерфейсі арқылы жалпы көлемі 25 МБ-қа дейін тіркемені жіберуге болады. Егер сіз көбірек жібергіңіз келсе, файлдарды Яндекс.Дискіге жүктеңіз және ондағы файлдарды тіркеңіз.
Бұл қате басқа қойындыда аккаунттан шықсаңыз немесе басқасына кірсеңіз орын алуы мүмкін. Браузер кэшін тазалаңыз, содан кейін Поштаға кіріңіз және қайтадан хат жолдаңыз.
Егер мұндай хабарлама пайда болса, хатыңыздың мазмұны Яндекс.Поштамен спам ретінде танылды деген сөз. Мәселені шешу үшін Яндекс.Поштаның десктоптық веб-интерфейсін ашып, тест түрінде кез келген бір хатты жіберіңіз. Солайша сіз хаттарды робот жібермейтінін жүйеге дәлелдейсіз.
Толығырақ "Хат жіберілуі мүмкін емес, себебі спам сияқты" хабарламасын көремін бөлімін қараңыз.
Хатты қайта жіберуге тырысыңыз. Егер мүмкін болмаса, қосымшадағы кері байланыс нысаны арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.
Хатты қайта жіберуге тырысыңыз. Егер мүмкін болмаса, қосымшадағы кері байланыс нысаны арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.
Хатты қайта жіберуге тырысыңыз. Егер мүмкін болмаса, қосымшадағы кері байланыс нысаны арқылы қолдау қызметіне жазыңыз.
Құпиясөз есімде жоқ. Не істеу керек?
Ұмытылған құпиясөзді кіруді қалпына келтіру бетінде қалпына келтіруге болады.
Логин есімде жоқ. Не істеу керек?
Егер сіз логинді ұмытып қалсаңыз, кіруді қалпына келтіру бетіндегі сыбырсөзді пайдаланып көріңіз. Сыбырсөз Яндекстегі тіркелгіңізге дәл сол телефоннан кірген болсаңыз, жұмыс істеуі мүмкін.
Сондай-ақ, жазысқан адамдарға хабарласуыңызға болады — адресаттарыңыз хаттарыңыздың қандай мекен-жайдан келгенін еске салуы мүмкін.
Хаттар жоғалды. Оларды қалай қалпына келтіруге болады?
Егер сіз кездейсоқ хаттарды жойсаңыз немесе хаттарыңыз жоғалса, оларды Жойылғандар қалтасынан іздеп көріңіз (осы қалтадағы хаттар жойылғаннан кейін 7 күн ішінде қолжетімді). Хаттарды қалпына келтіру үшін:
- Жойылғандар қалтасына кіріңіз.
Қажетті хатты ашыңыз.
- Экранның оң жағындағы
белгішесін басыңыз.
- Қалтаға батырмасын басыңыз.
- Хатты жылжыту керек қалтаны таңдаңыз.
Егер жоғалған хаттар Жойылғандар қалтасында болмаса, өкінішке қарай, оларды қалпына келтіруге болмайды.
Егер хаттарды жоймасаңыз, мына әрекеттерді орындаңыз::
- Кіру журналы кіріңіз және соңғы аптада жәшіктегі әрекеттер туралы ақпаратты қараңыз. Мұны Яндекс.Поштаның толық нұсқасында жасауға болады.Примечание. Яндекс.Поштаның толық нұсқасына ауысу үшін экранның сол жақ жоғарғы бұрышындағы
батырмасын, ал ашылған бетте — беттің төменгі жағындағы Толық батырмасын басыңыз. Мобильді Яндекс.Поштаға оралу үшін беттің төменгі жағындағы Жеңіл нұсқа батырмасын басыңыз.
- Төлқұжат бетінде құпиясөзді ауыстырыңыз. Пошта қауіпсіздігі қағидаларын сақтайтыныңызға көз жеткізіңіз.
- Хаттарды жоятын бағдарламаларды қолданбайтыныңызды тексеріңіз. Егер телефоныңызда POP3 хаттамасы бойынша жұмыс істейтін бағдарлама орнатылған болса, оны баптауларда, хаттарды жүктеу кезінде көшірмені серверде сақтау қажет екенін көрсетіңіз.
Поштаның толық нұсқасына қалай ауысу керек?
Яндекс.Поштаның толық нұсқасына ауысу үшін экранның сол жақ жоғарғы бұрышындағы батырмасын, ал ашылған бетте — беттің төменгі жағындағы Толық батырмасын басыңыз. Мобильді Яндекс.Поштаға оралу үшін беттің төменгі жағындағы Жеңіл нұсқа батырмасын басыңыз.
Автоматты түрде әрқашан толық Пошта нұсқасын жүктеуге болмайды.
Пошта жәшігінен қалай шығады?
- Экранның сол жақ бұрышындағы
белгішесін басыңыз.
- Портреттің оң жағындағы
батырмасын басыңыз.
- Экранның сол жақ бұрышындағы
батырмасын басыңыз.
- Тізімді өзгертуді басыңыз.
- Шыққыңыз келетін аккаунтқа қарама-қарсы
белгішесін басыңыз.
Басқа қызметтерге қалай өтуге болады (мысалы, Іздеу немесе Жаңалықтар)?
Экранның сол жақ бұрышындағы белгішесін басыңыз, содан кейін басқа қызметтер сілтемесін басыңыз.
Менің жәшігіме хаттар жетпейді
Егер әлеуметтік желі немесе форумнан хат немесе хабарлама алмасаңыз, мына қадамдарды орындаңыз::
- Хабарлама келіп түсетін сайтта электрондық мекен-жайдың дұрыс көрсетілгенін тексеріңіз. Жіберушіден мекен-жайыңызды дұрыс жазған-жазбағанын біліңіз.
- Спам қалтасынан хатты іздеп көріңіз — ол сонда түсуі мүмкін. Егер солай болса, хатты ерекшелеп, Спам емес! батырмасын басыңыз — хат Кіріс қалтасына ауыстырылады.
- Хаттарды өңдеу ережелерінде мұндай хаттарды алып тастайтын немесе оларды Спам немесе басқа қалтаға жылжытатын ереже жоқ екеніне көз жеткізіңіз. Егер бұл ереже болса, оны өшіріңіз.
- Сондай-ақ сайттың немесе жіберушінің пошта мекен-жайының қара тізімде бар-жоғын тексеріңіз.
Егер сіз пошта жәшігінің баптаулары мен веб-мекен-жайдың дұрыс көрсетілгеніне сенімді болсаңыз, веб-сайттан немесе жіберушіден хатты қайтадан сұрауға тырысыңыз. Егер хат бірнеше сағаттан кейін келмесе, сайт әкімшілігіне хабарласыңыз.
Сондай-ақ, хат жіберушінің немесе алушының пошта серверлеріндегі техникалық қиындықтар, байланыс арналарының жүктелуіне және т. б. байланысты жеткізілмеуі мүмкін. Бұл жағдайда жіберушіге жеткізілмеу себебі көрсетілген автоматты есеп келеді. Егер жіберушіге есеп келмесе, оның жеткізілмеу себептерін анықтау үшін хат жіберілген пошта сервисінің техникалық қолдауына жүгіну қажет.
Хаттар жіберілмейді
Қиындықты нақтылаңыз:
- «Хат спамға ұқсайды, сол себепті жіберілмейді» хабарламасын көремін
- Хат жіберілді, бірақ алушыға жетпеді
- Яндекстегі мекен-жайға хат жібере алмаймын
- «Sending data failed» хабарламасын көремін
- Хат мекен-жайдан жіберілмейді...
- Хаттар Яндекстегі басқа мекен-жайдан жіберіледі
- Менің хаттарым алушыға кешіктіріліп жеткізіледі
Сайт жұмысымен қиындықтар туындады (Яндекс емес)
Өкінішке қарай, Яндекс қолдауы Яндекстің жұмысына байланысты емес кейбір сұрақтарға жауап бере алмайды. Басқа сайттармен жұмыс істеу кезінде туындаған қиындықтарды шешу үшін осы сайттардың әкімшілігіне хабарласыңыз.
Егер мәселе қандай да бір әлеуметтік желі немесе форум жұмысына байланысты болса, осы желі немесе форумның қолдау қызметіне хабарласыңыз.
ВКонтакте әлеуметтік желісін қолдау: support@vk.com.