Баптаулар

Пошта бағдарламасын баптау

Сіз жәшігіңізбен тек веб-интерфейс арқылы жұмыс істеп қана қоймайсыз. Смартфоныңызға Яндекс.Пошта мобильді қосымшасын жүктеп, орнатыңыз немесе алдын ала орнатылған пошта бағдарламасын пайдаланыңыз. Ол үшін пошта жәшігіңіздің баптауларында IMAP немесе POP3 хаттамалары жұмысын қосу, содан кейін тұғырнамаға арналған нұсқаулық бойынша пошта бағдарламасын баптау қажет.

Ескертпе. Бағдарламаны IMAP хаттамасы бойынша баптауды ұсынамыз — бұл жағдайда сіздің пошта әрекеттеріңіз телефон мен сервер арасында синхрондалатын болады.

Егер сіз РОР3 хаттамасы бойынша пошта бағдарламасын орнатсаңыз, онда веб-интерфейстегі жәшіктің барлық хаттары сіздің телефоныңызға жүктеледі. Пошта бағдарламаңызыңызда көрсетілген болса, «сервердегі хат көшірмесін сақтау» опциясын пайдаланыңыз. Яндекс.Пошта веб интерфейсі баптауларында мұндай опцияны қосу мүмкін емес.

Android
  1. Электрондық мекен-жайыңыз бен құпиясөзіңізді көрсетіңіз (немесе екіфакторлы аутентификацияны қоссаңыз, қосымша құпиясөзін), содан кейін Әрі қарай батырмасын басыңыз.
  2. Аккаунт түрін таңдаңыз — IMAP.
  3. Өрістерді толтырыңыз:

    • сервер — imap.yandex.kz;
    • порт — 993;
    • қауіпсіздік түрі — SSL/TLS.

    Әрі қарай батырмасын басыңыз.

  4. Өрістерді толтырыңыз:

    • smtp сервері — smtp.yandex.kz;
    • порт — 465;
    • қауіпсіздік түрі — SSL/TLS.

    Жүйеге кіруді орындау опциясын белгілеп, логин мен құпиясөзді енгізіңіз, содан кейін Әрі қарай батырмасын басыңыз.

  5. Кіріс қалтасын тексеру жиілігін көрсетіп, қажетті опцияларды белгілеңіз. Әрі қарай батырмасын басыңыз.

  6. Аккаунт және шығыс хаттарға арналған атыңызды көрсетіңіз. Әрі қарай батырмасын басыңыз.

iOS
  1. Шығыс хаттарға арналған атыңызды көрсетіңіз.
  2. Электрондық мекен-жайыңыз бен құпиясөзіңізді көрсетіңіз (не болмаса қосымша құпиясөзі, егер сіз екіфакторлы аутентификацияны қоссаңыз).
  3. Аккаунт атауын көрсетіңіз. Әрі қарай батырмасын басыңыз.
  4. Пошта тармағын таңдаңыз. Сақтау батырмасын басыңыз.
Windows Phone
  1. Баптаулар → пошта+тіркелгілер бөліміне өтіңіз.
  2. Қызметті қосуды басыңыз.
  3. Қосымшаны басыңыз.
    Назар аударыңыз. Егер сіз кездейсоқ қосымшаның орнына басқа жазбаны бассаңыз, пошта бағдарламасы қате жұмыс істейтін болады.
  4. Жазу түрі ретінде интернет-поштаны таңдаңыз.
  5. Электрондық мекен-жайыңыз бен құпиясөзіңізді көрсетіңіз (не болмаса қосымша құпиясөзі, егер сіз екіфакторлы аутентификацияны қоссаңыз). Әрі қарай батырмасын басыңыз.
  6. Өрістерді толтырыңыз:
    • Шығыс хаттарға арналған атыңызды көрсетіңіз.
    • кіріс пошта сервері — imap.yandex.kz:993;
    • тіркелгінің түрі — IMAP4;
    • пайдаланушы аты — логиніңізді көрсетіңіз;
    • құпиясөз — құпиясөзіңізді көрсетіңіз;
    • шығыс пошта сервері — smtp.yandex.kz:465.

    Қосымша баптауларды басыңыз және тармақтарды белгілеңіз:

    • Шығыс пошта сервері түпнұсқалығын тексеруді қолданады.
    • Поштаны жіберу үшін бірдей пайдаланушы аты мен құпиясөзді пайдаланыңыз.
    • Кіріс поштасы үшін SSL қажет.
    • Шығыс поштасы үшін SSL қажет.

    Кіруді басыңыз.

Хабарландыруларды қосу

Шектеу. Хабарландыруларды тек Chromium (29 және одан жоғары нұсқа) браузерінде қосуға болады.

Экранның сол жақ жоғарғы бұрышындағы белгішесін басыңыз, қалталар үстіндегі Баптауларды басыңыз және Хабарландырулар опциясын қосыңыз.

Портретті поштада орнату

Портретіңізді Яндекс.Төлқұжатта өзгерте аласыз (Жіберушінің портреті бөлімін қараңыз).

Аты, тегі, жынысы және туған жылын өзгерту

Яндексте тіркелген жеке деректерді өзгерту үшін келесі әрекеттерді орындаңыз:

  1. Төлқұжаттар бетіне өтіңіз.
  2. Дербес деректерді өзгерту сілтемесін басыңыз.
  3. Қажетті өзгерістерді енгізіңіз.
  4. Сақтау батырмасын басыңыз.

Өз қалталарымды жасау

Яндекс.Пошта толық нұсқасында қалталарыңызды құра аласыз (Қалталармен жұмыс бөлімін қараңыз).

Жіберушінің аты мен қолтаңбасын өзгерту

Жіберушінің аты мен қолтаңбасын Яндекс.Пошта толық нұсқасында өзгерте аласыз (Атын ауыстыру және Қолтаңба бөлімдерін қараңыз).

Бөлшектеп тарату

Егер Кіріс қалтасында көптеген таратылған хаттарды алсаңыз, Яндекс.Пошта оларды реттеуге көмектеседі. Барлық таратылымдарды оқылатын және оқылмайтын деп бөліңіз. Оқылатын таратылымдардың хаттары бұрынғыша Кіріске келсе, ал оқылмайтын таратылымдардың жаңа хаттары автоматты түрде Жойылған қалтасына ауыстырылады.

Назар аударыңыз. Жойылған қалтасындағы барлық хаттар 31 күннен кейін автоматты түрде жойылады. Жойылған хаттарды қалпына келтіре алмайсыз.
  1. Барлық жіберулерді қарау
  2. Хаттарды Жойылған қалтасына жылжытуды баптау
  3. Хатты Кіріс жәшігінен алуды қайтару

Барлық жіберулерді қарау

  1. Экранның сол жақ бұрышындағы батырмасын басыңыз.
  2. Қалталар үстіндегі Баптаулар батырмасын басыңыз.
  3. Таратуды басқаруды таңдаңыз.

Белсенді қойындысында барлық таратылымдардың тізімін көресіз. Соңғы тарату хаттарын көру үшін, оны басыңыз.

Хаттарды Жойылған қалтасына жылжытуды баптау

  1. Белсенді қойындысында жасырғыңыз келетін таратылымдарды белгілеңіз. Бұл таратылымдардың жаңа хаттары автоматты түрде Жойылған қалтасына ауыстырылады.
  2. <Сонша> таратылымды жасыру батырмасын басыңыз.
  3. Егер таңдалған таратылымдардың ескі хаттарын Кіріс қалтасынан Жойылған қалтасына көшіргіңіз келсе, Ескі хаттарды жою опциясын таңдаңыз.
  4. <Сонша> таратылымды жасыру батырмасын басыңыз.

Хатты Кіріс жәшігінен алуды қайтару

  1. Жасырын қойындысын ашыңыз.
  2. Оқылатын таратуларды белгілеңіз. Бұл таратылымдардың жаңа хаттары Кіріс қалтасына келеді.
  3. <Сонша> таратылымды іске қосу батырмасын басыңыз.
  4. Белсендіруді растаңыз.

Құрастырушыны баптау немесе хаттарды өңдеу ережесі

Басқа пошта жәшігіндегі хат жинаушыны баптай аласыз және поштаны өңдеу ережелерін Яндекс.Поштаның толық нұсқасында жасай аласыз.

Ескертпе. Яндекс.Поштаның толық нұсқасына ауысу үшін экранның сол жақ жоғарғы бұрышындағы батырмасын, ал ашылған бетте — беттің төменгі жағындағы Толық батырмасын басыңыз. Мобильді Яндекс.Поштаға оралу үшін беттің төменгі жағындағы Жеңіл нұсқа батырмасын басыңыз.

Егер сіз Яндекс.Поштаның мобильді нұсқасы арқылы жұмыс істесеңіз, қате туралы хабарламаны мобильді нұсқадағы кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз:

  1. Экранның сол жақ бұрышындағы батырмасын басыңыз.
  2. Қалталар тізімі үстіндегі Кері байланыс тармағын таңдаңыз.
  3. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Мобильді Пошта нұсқасына байланысты қиындық туралы Көмек беттерінде емес, ұялы нұсқаның өзінен жазыңыз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, Поштадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер мобильді Пошта ашылмаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс нысаны арқылы жіберіңіз.