Алынған хаттармен әрекеттер

Хатты оқу

Хатты оқу үшін пошта жәшігіне кіріп, қажетті хатты басыңыз. Басқа қалтадағы хатты ашу үшін экранның жоғарғы сол жақ бұрышындағы белгішесін басыңыз да, тізімнен қажетті қалтаны таңдаңыз.

Тіркемені жүктеу

Файлды жүктеу үшін хатты ашып, салынған файлдың суретін басыңыз.

Белгі қою

Белгіні орнату үшін келесі әрекеттерді орындаңыз:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.

  2. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  3. Белгіні қоюды басыңыз.

Хатты жою

Хат немесе бірнеше хаттарды жою үшін келесі әрекеттерді орындау үшін:

  1. Хаттарды таңдаңыз. Хаттарды таңдау үшін хат жолында жіберушінің портретін басыңыз.

  2. Экранның төменгі жағындағы белгішесін басыңыз.

Сондай-ақ, хатты оқу бетінде жоюға болады.

  1. Қажетті хатты ашыңыз.

  2. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.

Хатты қайта жіберу

Хаттың түпнұсқасын жіберу үшін мына әрекеттерді орындаңыз:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.

  2. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  3. Салып жіберуді басыңыз.

Хатты жылжыту

Хатты басқа қалтаға жылжыту үшін келесі әрекеттерді орындаңыз:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.

  2. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  3. Жылжытуды басыңыз.
  4. Хатты жылжыту керек қалтаны таңдаңыз.

Хатты аудару

Хат мәтінін Яндекс.Аударма қызметі көмегімен немесе Яндекс.Поштаның толық нұсқасында аудара аласыз.

Ескертпе. Яндекс.Поштаның толық нұсқасына ауысу үшін экранның сол жақ жоғарғы бұрышындағы батырмасын, ал ашылған бетте — беттің төменгі жағындағы Толық батырмасын басыңыз. Мобильді Яндекс.Поштаға оралу үшін беттің төменгі жағындағы Жеңіл нұсқа батырмасын басыңыз.

Егер сіз Яндекс.Поштаның мобильді нұсқасы арқылы жұмыс істесеңіз, қате туралы хабарламаны мобильді нұсқадағы кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз:

  1. Экранның сол жақ бұрышындағы батырмасын басыңыз.
  2. Қалталар тізімі үстіндегі Кері байланыс тармағын таңдаңыз.
  3. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Мобильді Пошта нұсқасына байланысты қиындық туралы Көмек беттерінде емес, ұялы нұсқаның өзінен жазыңыз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, Поштадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер мобильді Пошта ашылмаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс нысаны арқылы жіберіңіз.