Хат алу және оқу

Хатты оқу

Хатты оқу үшін пошта жәшігіне кіріп, қажетті хатты басыңыз. Басқа қалтадағы хатты ашу үшін экранның жоғарғы сол жақ бұрышындағы белгішесін басыңыз да, тізімнен қажетті қалтаны таңдаңыз.

Тіркемені жүктеу

Хатты ашып, кірістірілген файлдың суретін басыңыз. Файлды телефонға жүктеуге немесе Яндекс Дискіге сақтауға болады.

Хатты бекіту

Маңызды хат көз алдында тұруы үшін оны тізімнің жоғарғы жағына бекітіңіз:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.

  2. Экранның оң жағында батырмасын басыңыз.
  3. Бекітуді таңдаңыз.

Бекітілген хат барлық қалталарда бірінші болып көрсетілетін Бекітілген блогында ерекшеленеді. Мысалы, кіріс хаттары бекітілген блок Жіберілген қалтасында да көрсетіледі. Жаңа хаттар бекітілгендер астында көрсетіледі.

Хатты алып тастау үшін:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.

  2. Экранның оң жағында батырмасын басыңыз.
  3. Алып тастауды таңдаңыз.

Барлық хаттар босатылған кезде, Бекітілген блогы жоғалады. Есептен шығарылған хаттар алынған күні бойынша автоматты түрде сұрыпталады.

Хатты жою

Хат немесе бірнеше хаттарды жою үшін келесі әрекеттерді орындау үшін:

  1. Хаттарды таңдаңыз. Хаттарды таңдау үшін хат жолында жіберушінің портретін басыңыз.

  2. Экранның төменгі жағындағы белгішесін басыңыз.

Сондай-ақ, хатты оқу бетінде жоюға болады.

  1. Қажетті хатты ашыңыз.

  2. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.

Хатты қайта жіберу

Хаттың түпнұсқасын жіберу үшін мына әрекеттерді орындаңыз:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.

  2. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  3. Салып жіберуді басыңыз.

Хатқа тез жауап беру

Хат авторына немесе барлық хат алмасу қатысушыларына бірден хатты оқу бетінен жауап беруге болады:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.

  2. Жылдам жауап өрісіне жауап мәтінін енгізіңіз.
  3. Жауапты жіберу үшін батырмасын басыңыз.

Егер сіз тек кейбір хат-хабарларға жауап бергіңіз келсе, батырмасына басу арқылы толық жауап формасына өтіңіз және артық алушыларды алып тастаңыз.

Хатқа сыбырсөздер көмегімен жауап беру

Кейбір жағдайларда Яндекс Пошта кіріс хаттарға жылдам жауап беру нұсқаларын ұсына алады.

Ақылды жауаптарды қосу үшін:

  1. Экранның жоғарғы сол жақ бұрышындағы белгішесін басыңыз.
  2. Қалталар үстіндегі Баптаулар батырмасын басыңыз.
  3. Негізгіні таңдаңыз.
  4. Ақылды жауаптар опциясын қосыңыз.

Ақылды жауаптарды пайдалану үшін:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.

  2. Хат мазмұнының астында, егер бар болса, ұсынылған жауап нұсқаларының бірін таңдаңыз.
  3. Жауапты жіберу үшін батырмасын басыңыз.
Ескертпе. Сыбырсөздер автоматты таратылымдармен жұмыс істемейді.

Хатты аудару

Достарыңызбен немесе әріптестеріңізбен басқа тілдерде хат алмасаңыз, Яндекс Пошта сіздің хатыңызды басқа тілге немесе алған хатыңызды орыс тіліне аударуға көмектеседі.

Аудармашыны қосу үшін:

  1. Экранның жоғарғы сол жақ бұрышындағы белгішесін басыңыз.
  2. Қалталар үстіндегі Баптаулар батырмасын басыңыз.
  3. Негізгіні таңдаңыз.
  4. Хаттардың аудармасын ұсыну опциясын қосыңыз.

Хатты басқа тілден аудару үшін:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.

  2. Әдепкі бойынша ұсынылған мәннің жанындағы батырмаға басу арқылы электрондық пошта мазмұнының үстіндегі жолдың сол жағындағы тізімнен түпнұсқа тілін нұқу таңдаңыз.
  3. Әдепкі бойынша ұсынылған мәннің жанындағы батырмасын басу арқылы түпнұсқа тілінің оң жағынан аударма тілін таңдаңыз.
  4. Аудару батырмасын басыңыз.

Хатты қалтаға жылжыту

Хатты басқа қалтаға жылжыту үшін келесі әрекеттерді орындаңыз:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.

  2. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  3. Қалтаға батырмасын басыңыз.
  4. Хатты жылжыту керек қалтаны таңдаңыз.

Толығырақ Қалталар мақаласында.

Белгі қою

Белгіні орнату үшін келесі әрекеттерді орындаңыз:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.

  2. Экранның оң жағында батырмасын басыңыз.
  3. Тегтерді басыңыз.
  4. Таңбаны таңдаңыз.
  5. Дайын батырмасын басыңыз.

Толығырақ Белгілер мақаласын қараңыз.

Менің жәшігіме хаттар жетпейді

Егер әлеуметтік желі немесе форумдағы хат немесе хабарлама алмасаңыз, мына қадамдарды орындаңыз:

  1. Хабарлама келіп түсетін сайтта электрондық мекенжайыңыздың дұрыс көрсетілгенін тексеріңіз. Жіберушіден мекенжайыңызды дұрыс жазған-жазбағанын біліңіз.
  2. Спам қалтасынан хатты іздеп көріңіз — ол сонда түсуі мүмкін. Егер солай болса, хатты ерекшелеп, Спам емес! батырмасын басыңыз — хат Кіріс қалтасына ауыстырылады.
  3. Хаттарды өңдеу ережелерінде мұндай хаттарды жоятын, оларды Спам немесе басқа қалтаға жылжытатын ереже жоқ екеніне көз жеткізіңіз. Егер бұл ереже болса, оны өшіріңіз.
  4. Сондай-ақ сайттың немесе жіберушінің пошта мекен-жайының қара тізімде бар-жоғын тексеріңіз.

Егер сіз пошта жәшігінің баптаулары мен веб-мекен-жайдың дұрыс көрсетілгеніне сенімді болсаңыз, веб-сайттан немесе жіберушіден хатты қайтадан сұрауға тырысыңыз. Егер хат бірнеше сағаттан кейін келмесе, сайт әкімшілігіне хабарласыңыз.

Сондай-ақ, хат жіберушінің немесе алушының пошта серверлеріндегі техникалық қиындықтар, байланыс арналарының жүктелуіне және т. б. байланысты жеткізілмеуі мүмкін. Бұл жағдайда жіберушіге жеткізілмеу себебі көрсетілген автоматты есеп келеді. Егер жіберушіге есеп келмесе, оның жеткізілмеу себептерін анықтау үшін хат жіберілген пошта сервисінің техникалық қолдауына жүгіну қажет.

Хаттар жоғалды. Оларды қалай қалпына келтіруге болады?

Егер сіз кездейсоқ хаттарды жойсаңыз немесе хаттарыңыз жоғалса, оларды Жойылғандар қалтасынан іздеп көріңіз (осы қалтадағы хаттар жойылғаннан кейін 7 күн ішінде қолжетімді). Хаттарды қалпына келтіру үшін:

  1. Жойылғандар қалтасына кіріңіз.
  2. Қажетті хатты ашыңыз.

  3. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  4. Қалтаға батырмасын басыңыз.
  5. Хатты жылжыту керек қалтаны таңдаңыз.

Егер жоғалған хаттар Жойылғандар қалтасында болмаса, өкінішке қарай, оларды қалпына келтіруге болмайды.

Егер хаттарды жоймасаңыз, мына әрекеттерді орындаңыз::

  1. Кіру журналы кіріңіз және соңғы аптада жәшіктегі әрекеттер туралы ақпаратты қараңыз. Мұны Яндекс Поштаның толық нұсқасында жасауға болады.
    Примечание. Яндекс поштасының толық нұсқасына ауысу үшін экранның жоғарғы сол жақ бұрышындағы белгішені басыңыз , содан кейін экранның төменгі жағында Толық нұсқасы сілтемесін басыңыз. Мобильді Яндекс Поштаға оралу үшін парақшаның төменгі жағындағы Жеңіл нұсқа сілтемесін басыңыз.
  2. Яндекс ID-дегі құпиясөзді ауыстырыңыз. Пошта қауіпсіздігі қағидаларын сақтайтыныңызға көз жеткізіңіз.
  3. Хаттарды жоятын бағдарламаларды қолданбайтыныңызды тексеріңіз. Егер телефоныңызда POP3 хаттамасы бойынша жұмыс істейтін бағдарлама орнатылған болса, оны баптауларда, хаттарды жүктеу кезінде көшірмені серверде сақтау қажет екенін көрсетіңіз.

Егер сіз Яндекс Поштаның мобильді нұсқасы арқылы жұмыс істесеңіз, қате туралы хабарламаны мобильді нұсқадағы кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз:

  1. Экранның жоғарғы сол жақ бұрышындағы белгішесін басыңыз.
  2. Баптаулар → Анықтама және қолдау → Кері байланыс батырмасын басыңыз.
  3. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Поштаның мобильді нұсқасына байланысты мәселелер бойынша Анықтама парақшасынан емес, мобильді нұсқа парақшасынан жазуыңызды өтінеміз. Солайша өтініш қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, Поштадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер мобильді Пошта ашылмаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс нысаны арқылы жіберіңіз.