Хаттар тізімімен жұмыс

Хаттардың кейбір әрекеттерін хаттар тізімінен тікелей орындауға болады.

Бір хат үшін әрекеттер мәзірін ашу үшін жолды солға қарай экранның ортасына дейін сырғытыңыз және Тағы батырмасын басыңыз. Бұл мәзірде сізге барлық стандартты әрекеттер қолжетімді: жауап беру, қайта жіберу, жою, хатты оқылған немесе оқылмаған деп белгілеу, қалтаға салу, белгі қою.

Әрекеттерді бірден бірнеше электрондық поштамен орындау үшін хаттарды ерекшелеңіз. Ол үшін хат жолағындағы жіберушінің портретін басыңыз. Экранның төменгі жағында хаттар тобына арналған әрекеттер мәзірі пайда болады. Бұл мәзірде келесі әрекеттер қолжетімді:

  • — Хаттарды жою
  • — Хаттарды оқылған деп белгілеу
  • — Хаттарды оқылмаған деп белгілеу
  • — Спам ретінде белгілеу
  • — Спам емес ретінде белгілеу
  • — Қосымша әрекеттерді көрсету (Қалтаға, Мұрағатқа, Белгілер)
  • — Хаттарды басқа қалталарға жылжыту
  • — Хаттарды Мұрағат қалтасына орналастыру
  • — Хатқа белгі қою

Егер сіз Яндекс Поштаның мобильді нұсқасы арқылы жұмыс істесеңіз, қате туралы хабарламаны мобильді нұсқадағы кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз:

  1. Экранның жоғарғы сол жақ бұрышындағы белгішесін басыңыз.
  2. Баптаулар → Анықтама және қолдау → Кері байланыс батырмасын басыңыз.
  3. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Поштаның мобильді нұсқасына байланысты мәселелер бойынша Анықтама парақшасынан емес, мобильді нұсқа парақшасынан жазуыңызды өтінеміз. Солайша өтініш қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, Поштадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер мобильді Пошта ашылмаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс нысаны арқылы жіберіңіз.