Хаттар тізімімен жұмыс

Хаттардың кейбір әрекеттерін хаттар тізімінен тікелей орындауға болады.

Бір хат үшін әрекеттер мәзірін ашу үшін, жолды солға қарай экранның ортасына дейін сырғытыңыз. Бұл мәзірде сізге барлық стандартты әрекеттер қолжетімді: жауап беру, қайта жіберу, жою, хатты оқылған немесе оқылмаған деп белгілеу, қалтаға салу, белгі қою.

Бірнеше хаттарды бірден орындау үшін, хат жолағында жіберушінің портретін басыңыз. Экранның төменгі жағында хаттар тобына арналған әрекеттер мәзірі пайда болады. Бұл мәзірде келесі әрекеттер қолжетімді:

  • — Хаттарды жою
  • — Спам ретінде белгілеу
  • — Спам ретінде белгілеу
  • — Хаттарды оқылған деп белгілеу
  • — Хаттарды оқылмаған деп белгілеу
  • — Хаттарды басқа қалталарға жылжыту
  • — Хаттарға белгі қою
  • — Хаттарды Мұрағат қалтасына орналастыру

Егер сіз Яндекс.Поштаның мобильді нұсқасы арқылы жұмыс істесеңіз, қате туралы хабарламаны мобильді нұсқадағы кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз:

  1. Экранның сол жақ бұрышындағы батырмасын басыңыз.
  2. Қалталар тізімі үстіндегі Кері байланыс тармағын таңдаңыз.
  3. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Мобильді Пошта нұсқасына байланысты қиындық туралы Көмек беттерінде емес, ұялы нұсқаның өзінен жазыңыз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, Поштадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер мобильді Пошта ашылмаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс нысаны арқылы жіберіңіз.