Хаттарды жазу және жіберу

Хат жазу үшін келесі қадамдарды орындаңыз:

  1. Экранның оң жақ бұрышындағы белгішесін басыңыз.
  2. Алушының мекен-жайын Кімге өрісінде көрсетіңіз.
  3. Хат тақырыбын Тақырыбы өрісінде көрсетіңіз.
  4. Хатты енгізу өрісінде хабарлама қалдырыңыз.
  5. Экранның оң жақ жоғарғы бұрышындағы Жіберу батырмасын басыңыз.

Файлға тіркемені қосу үшін хат тақырыбының оң жағындағы белгішесін басыңыз да, қажетті файлды таңдаңыз. Хатқа файлдарды өз телефоныңыздан және Яндекс.Дискіден тіркей аласыз.

Менің хатым жеткізілді ме?

Егер хат жіберілгеннен кейін хаттың жеткізілмегені туралы есеп алмаған болсаңыз, онда хат Яндекс серверінен сәтті кетті.

Егер хат жеткізілмеген болса, сіз жеткізілмеудің себебі көрсетілген Mailer-Daemon қызметінен автоматты есеп аласыз. Мұның ең жиі себебі алушының мекен-жайын жазудағы қателер болып табылады — көрсетілген мекен-жайдың дұрыстығына, онда қате жазулар немесе артық таңбалардың бар-жоғына көз жеткізіңіз. Жеткізілмеудің басқа да ықтимал себептерін Хат жіберілді, бірақ алушыға жетпеді бөлімінен қарай аласыз.

Егер сіз Яндекс.Поштаның мобильді нұсқасы арқылы жұмыс істесеңіз, қате туралы хабарламаны мобильді нұсқадағы кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз:

  1. Экранның сол жақ бұрышындағы батырмасын басыңыз.
  2. Қалталар тізімі үстіндегі Кері байланыс тармағын таңдаңыз.
  3. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Мобильді Пошта нұсқасына байланысты қиындық туралы Көмек беттерінде емес, ұялы нұсқаның өзінен жазыңыз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, Поштадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер мобильді Пошта ашылмаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс нысаны арқылы жіберіңіз.