Қиындықтарды шешу
- Яндекс.Пошта сайты ашылмайды.
- Құпиясөзді қалай ауыстыруға болады?
- Мен құпиясөзді ұмытып қалдым. Не істеу керек?
- Мен логинді ұмытып қалдым. Не істеу керек?
- Хаттар жоғалды
- Әлеуметтік желіден немесе форумнан хабарлама келмейді
- Пошта бағдарламасын қалай баптауға болады?
- Менің хатым жеткізілді ме?
- Поштада портретті қалай орнатуға болады?
- Аты, тегі, жынысы және туған жылын қалай өзгертуге болады?
- Сайт жұмысымен қиындықтар туындады (Яндекс емес)
Яндекс.Пошта сайты ашылмайды.
Интернетке қолжетімділіктің бар-жоғын тексеріңіз (интернет-қосылыссыз Яндекс.Пошта сайты ашылмайды):
- Сіз мобильді желіге қосылдыңыз ба?
- Ұялы телефоныңыздың шотында ақша бар ма?
- Wi-Fi сияқты басқа интернет қосылымдарын пайдалана аласыз ба?
Сондай-ақ, сайт мекен-жайындағы қателер мен қате жазулардың бар-жоғын тексеріңіз.
Құпиясөзді қалай ауыстыруға болады?
Құпиясөзді өзгерту үшін келесі әрекеттерді орындаңыз:
- Беттің төменгі оң жақ бұрышындағы баптаулар батырмасын басыңыз.
- Құпиясөзді ауыстыру сілтемесі бойынша өтіңіз.
- Ашылған бетте ескі және жаңа құпиясөзді және суреттегі таңбаларды енгізіңіз.
- Сақтау батырмасын басыңыз.
Мен құпиясөзді ұмытып қалдым. Не істеу керек?
Ұмытылған құпиясөзді кіруді қалпына келтіру бетінде қалпына келтіруге болады.
Мен логинді ұмытып қалдым. Не істеу керек?
Егер сіз логинді ұмытып қалсаңыз, кіруді қалпына келтіру бетіндегі сыбырсөзді пайдаланып көріңіз. Сыбырсөз Яндекстегі тіркелгіңізге дәл сол телефоннан кірген болсаңыз, жұмыс істеуі мүмкін.
Сондай-ақ, жазысқан адамдарға хабарласуыңызға болады — адресаттарыңыз хаттарыңыздың қандай мекен-жайдан келгенін еске салуы мүмкін.
Хаттар жоғалды
Егер сіз кездейсоқ хаттарды жойсаңыз немесе хаттарыңыз жоғалса, оларды Жойылғандар қалтасынан іздеп көріңіз (осы қалтадағы хаттар жойылғаннан кейін 7 күн ішінде қолжетімді). Хаттарды қалпына келтіру үшін келесі әрекеттерді орындаңыз::
- Жойылғандар қалтасына кіріңіз.
- Қажетті хаттарды белгілеңіз.
- батырмасын басыңыз.
- Тізімнен осы хаттарды жылжыту қажет қалтаны таңдаңыз.
- Орындау батырмасын басыңыз.
Егер жоғалған хаттар Жойылғандар қалтасында болмаса, өкінішке қарай, оларды қалпына келтіруге болмайды.
Егер хаттарды жоймасаңыз, мына әрекеттерді орындаңыз::
- Кіру журналын қараңыз. Яндекс.Поштаның толық нұсқасында кіру журналында соңғы аптада жәшіктегі әрекеттер бойынша ақпаратты қарауыңызға болады.Примечание. Яндекс.Пошта толық нұсқасына өту үшін беттің төменгі сол жақ бұрышындағы толық сілтемесін басыңыз. Мобильді Яндекс.Поштаға оралу үшін беттің төменгі жағындағы Жеңіл нұсқа батырмасын басыңыз.
- Төлқұжат бетінде құпиясөзді ауыстырыңыз. Пошта қауіпсіздігі қағидаларын сақтайтыныңызға көз жеткізіңіз.
- Хаттарды жоятын бағдарламаларды қолданбайтыныңызды тексеріңіз. Егер телефоныңызда POP3 хаттамасы бойынша жұмыс істейтін бағдарлама орнатылған болса, оны баптауларда, хаттарды жүктеу кезінде көшірмені серверде сақтау қажет екенін көрсетіңіз.
Әлеуметтік желіден немесе форумнан хабарлама келмейді
Егер әлеуметтік желіде немесе форумда тіркелгеннен кейін тіркелуді растайтын хат келмесе, мына әрекеттерді орындаңыз:
- Электрондық пошта мекен-жайын дұрыс көрсеткеніңізді тексеріңіз;
- Хаттарды өңдеу ережелерінде хаттарды жою ережесі орнатылмайтындығына, ал қара тізімде осы әлеуметтік желі немесе форум пошталық мекен-жайы жоқ екеніне көз жеткізіңіз (ережені өшіру және жою, сондай-ақ қара тізімдегі сайт мекен-жайын тек Яндекс.Поштаның толық нұсқасында жоюға болады).Ескертпе. Яндекс.Пошта толық нұсқасына өту үшін беттің төменгі сол жақ бұрышындағы толық сілтемесін басыңыз. Мобильді Яндекс.Поштаға оралу үшін беттің төменгі жағындағы Жеңіл нұсқа батырмасын басыңыз.
Егер сіз пошта жәшігінің баптаулары және сайтта көрсетілген мекен-жайдың дұрыстығына сенімді болсаңыз, сайттан хатты қайта сұратып көріңіз. Егер хат бірнеше сағаттан кейін келмесе, сайт әкімшілігіне хабарласыңыз.
Пошта бағдарламасын қалай баптауға болады?
Сіз жәшігіңізбен тек веб-интерфейс арқылы жұмыс істеп қана қоймайсыз. Яндекс.Пошта мобильді қосымшасын смартфоныңызға жүктеп, орнатыңыз. Егер IMAP немесе POP хаттамаларының жұмысын қолдайтын басқа қосымшаны пайдаланғыңыз келсе, оны пошта бағдарламасын орнату нұсқаулығы бойынша баптаңыз.
Егер сіз РОР3 хаттамасы бойынша пошта бағдарламасын орнатсаңыз, онда веб-интерфейстегі жәшіктің барлық хаттары сіздің телефоныңызға жүктеледі. Пошта бағдарламаңызыңызда көрсетілген болса, «сервердегі хат көшірмесін сақтау» опциясын пайдаланыңыз. Яндекс.Пошта веб интерфейсі баптауларында мұндай опцияны қосу мүмкін емес.
- Кіріс пошта
-
- пошта серверінің мекен-жайы —
imap.yandex.kz
; - қосылуды қорғау — SSL;
- порт — 993.
- Шығыс пошта
-
- пошта серверінің мекен-жайы —
smtp.yandex.kz
; - қосылуды қорғау — SSL;
- порт — 465.
Менің хатым жеткізілді ме?
Егер хат жіберілгеннен кейін хаттың жеткізілмегені туралы есеп алмаған болсаңыз, онда хат Яндекс серверінен сәтті кетті.
Егер хат жеткізілмеген болса, сіз жеткізілмеудің себебі көрсетілген Mailer-Daemon қызметінен автоматты есеп аласыз. Мұның ең жиі себебі алушының мекен-жайын жазудағы қателер болып табылады — көрсетілген мекен-жайдың дұрыстығына, онда қате жазулар немесе артық таңбалардың бар-жоғына көз жеткізіңіз. Жеткізілмеудің басқа да ықтимал себептері Хат жіберілді, бірақ алушыға жетпеді бөлімінде көрсетілген.
Поштада портретті қалай орнатуға болады?
Портретіңізді Яндекс.Поштаның толық нұсқасында Яндекс.Поштаның Көмек бетіндегі нұсқаулыққа сүйене отырып өзгерте аласыз.
Аты, тегі, жынысы және туған жылын қалай өзгертуге болады?
Яндексте тіркелген жеке деректерді өзгерту үшін келесі әрекеттерді орындаңыз:
- Төлқұжаттар бетіне өтіңіз.
- Дербес деректерді өзгерту сілтемесін басыңыз.
- Қажетті өзгерістерді енгізіңіз.
- Сақтау батырмасын басыңыз.
Сайт жұмысымен қиындықтар туындады (Яндекс емес)
Өкінішке қарай, Яндекс қолдауы Яндекстің жұмысына байланысты емес кейбір сұрақтарға жауап бере алмайды. Басқа сайттармен жұмыс істеу кезінде туындаған қиындықтарды шешу үшін осы сайттардың әкімшілігіне хабарласыңыз.
Егер мәселе қандай да бір әлеуметтік желі немесе форум жұмысына байланысты болса, осы желі немесе форумның қолдау қызметіне хабарласыңыз.
ВКонтакте әлеуметтік желісін қолдау: support@vk.com.