Спаммен күрес
Пошта жәшігіме спам аламын
Егер Кіріс қалтасына спам деп есептейтін хат келсе, бұл тұралы Бұл спам көмегімен хабарлаңыз. Солайша жәшігіңізге арналған Спамға қарсы күрес сүзгілері жұмысын түзетесіз. Кейде бұл үшін бір типті жағымсыз хаттарға бірнеше шағым болуы мүмкін. Яндекс.Поштадағы спамға қарсы күрес туралы толығырақ Яндекс.Пошта Көмегінен біле аласыз.
Хатты спам ретінде белгілеу үшін келесі қадамдарды орындаңыз::
- Хатты ашыңыз.
- батырмасын басыңыз.
Қажетті хаттар "Спам" қалтасына түседі
Хат Спам қалтасына түскеннен 10 күннен соң ол автоматты түрде жойылады. Егер хат Спам қалтасына қателікпен түссе, хатты таңдап, батырмасын басыңыз — осы жіберушіден жаңа хаттар қайтадан Кіріс қалтасына келіп түсетін болады.
Жағымсыз жіберілімнен бас тарту
Әдетте, жіберілім-хаттың соңында осы таратылымнан қалай бас тартуға болатыны туралы нұсқаулық бар. Әдетте, жағымсыз жіберілімнен тікелей сайтта немесе осы сайттың әкімшілігіне хабарласу арқылы бас тарта аласыз.
Сондай-ақ, Яндекс.Поштаның толық нұсқасында жағымсыз жіберілімдердің мекен-жайларын қара тізімге қоса аласыз.