Жәшік баптаулары

Хаттағы жіберушінің қолтаңбасы мен атын өзгерту

Жіберушінің қолы мен атын өзгерту үшін келесі әрекеттерді орындаңыз:

  1. Экранның төменгі оң жақ бұрышындағы баптаулар батырмасын басыңыз.
  2. Деректерді тиісті өрістерде өзгертіңіз.
  3. Өзгерістерді сақтау батырмасын басыңыз.

Пошта жәшігінің интерфейс тілін өзгерту

Интерфейс тілін өзгерту үшін келесі әрекеттерді орындаңыз:

  1. Экранның төменгі оң жақ бұрышындағы баптаулар батырмасын басыңыз.
  2. Тиісті өрісте қажетті тілді таңдаңыз.
  3. Өзгерістерді сақтау батырмасын басыңыз.

Құрастырушылар және поштаны өңдеу ережелерін баптау

Басқа пошта жәшігіндегі хат жинаушыны баптай аласыз және поштаны өңдеу ережелерін Яндекс.Поштаның толық нұсқасында жасай аласыз.

Ескертпе. Яндекс.Пошта толық нұсқасына өту үшін беттің төменгі сол жақ бұрышындағы толық сілтемесін басыңыз. Мобильді Яндекс.Поштаға оралу үшін беттің төменгі жағындағы Жеңіл нұсқа батырмасын басыңыз.

Пошта жәшігінің басқа баптаулары

Қалған пошта жәшігін баптауларын Яндекс.Поштаның толық нұсқасында ғана өзгерте аласыз.

Ескертпе. Яндекс.Пошта толық нұсқасына өту үшін беттің төменгі сол жақ бұрышындағы толық сілтемесін басыңыз. Мобильді Яндекс.Поштаға оралу үшін беттің төменгі жағындағы Жеңіл нұсқа батырмасын басыңыз.

Егер сіз Яндекс.Поштаның мобильді нұсқасы арқылы жұмыс істесеңіз, қате туралы хабарламаны мобильді нұсқадағы кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз:

  1. Экранның сол жақ бұрышындағы батырмасын басыңыз.
  2. Қалталар тізімі үстіндегі Кері байланыс тармағын таңдаңыз.
  3. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Мобильді Пошта нұсқасына байланысты қиындық туралы Көмек беттерінде емес, ұялы нұсқаның өзінен жазыңыз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, Поштадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер мобильді Пошта ашылмаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс нысаны арқылы жіберіңіз.