Қолдау қызметіне жүгіну

Тұтынушыларға қызмет көрсету контактілері мен Пайдаланушы келісімінің мәтіні пайдаланушы профилінде.

  1. Профильді ашыңыз: қашықтан басқару пультіндегі көрсеткілерді пайдаланып, төменгі сол жақтағы профиль белгішесіне өтіп, растау түймесін басыңыз.
  2. Қашықтан басқару пультінің көрсеткілерін пайдаланып төмен қарай сырғытыңыз.
  3. Қолдау қызметі бөлімін таңдаңыз.
  4. Қолдау қызметі бөлімінде бізбен байланысуға болатын контактілерді табыңыз. Қолдау қызметіне хабарласқан кезде ID және теледидар моделінің кодын айтыңыз (немесе жай ғана зауыттық теледидар жапсырмасымен фотосуретті тіркеңіз). Осылайша біз мәселені тезірек шешіп, сізге көмектесеміз.

    ID- ді қалай білуге болады

    ID - Сіздің жеке идентификаторыңыз.

    Идентификаторды пайдаланушы картасында, қолдау бөлімінде білуге болады.

    Теледидар моделінің кодын қалай білуге болады
    • Теледидар мәзірінде. Мәзірді ашып, қолдау бөліміне өтіп, сәйкес элементті таңдаңыз (мысалы, Samsung Теледидарлары үшін Samsung-қа қоңырау шалу).
    • Зауыттық жапсырмада. Жапсырма теледидардың артқы жағында орналасқан.
    Жапсырма суретке түсіріліп, мәселенің сипаттамасымен бірге қолдау үшін жіберілуі керек.

Жиі кездесетін мәселелер

Фильм немесе сериал көру кезінде қатып қалады

Мәселе Интернеттің төмен жылдамдығына байланысты туындауы мүмкін. Кіріс қосылымы тұрақты және кемінде 11 Мбит/с болуы керек.

Егер сізде роутер болса, оны қайта іске қосыңыз. Сондай-ақ, бір желіге қосылған компьютерден немесе телефоннан интернет байланысының сапасын тексеріңіз.

Егер қайта жүктеу көмектеспесе және жылдамдық жоғары болса, қолдау қызметіне жазыңыз.

Ойнату кезіндегі қателер

Көмектесетін бірнеше қадамдар:
  1. Егер қолданбаның нұсқасы ескірген болса, оны жаңартыңыз.
  2. Құрылғыны розеткадан өшіріңіз. Бірнеше минут күтіп, қайта қосыңыз.
  3. Егер бар болса, құрылғыға жаңартуларды орнатыңыз.
  4. Егер сіз роутер қолдансаңыз, оны қайта іске қосыңыз.

Егер жағдай өзгермесе, чатқа фотосуретті немесе қатені көрсететін шағын бейнені жіберіңіз.

Фильмнің немесе сериалдың сапасы нашар

Егер ойнату FullHD-ден төмен болса, интернет жылдамдығын тексеріңіз. Ол жоғары сапада көру үшін жеткіліксіз болуы мүмкін. Егер интернет жақсы болса, қолдау қызметіне хабарлаңыз.

Егер сіз дыбыс немесе аударма сапасы нашар деп ойласаңыз, оны қолдау үшін хабарлаңыз.

Фильм немесе сериал каталогтан жоғалып кетті

Егер сіз фильмге немесе сериалға ақы төлеген болсаңыз, ал ол сатып алу бетінде көрінбесе, қолдау қызметіне хабарлаңыз.

Егер сізге ұсыныстар көмектеспесе немесе сұрақтарыңыз болса, чатта Кинопоиск қолдау қызметіне хабарласыңыз.

Қолдау көрсетілетін Чат